X ray Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 jest mam to čelado....men je full dobra, k je udobna....varna je tut, še posebej k ma velik sprednji del pri ustih oz. bradi... :OK:
KeC Objavljeno Maj 22, 2007 Opozori Objavljeno Maj 22, 2007 Vozim previdno ampak me zanima kako kvalitetna je lupina pri N61 in nikol se ne kje ti kdo preseka pot. Hvala Urko OK je še jutro ampak vseeno: Kuga? :eek:
urkoman Objavljeno Maj 22, 2007 Opozori Objavljeno Maj 22, 2007 OK je še jutro ampak vseeno: Kuga? :eek: -> Kec kuga? to pomen da ne priporocas nolan N61-ke za motor, bl za skuter ??? al kej druzga nisi prebral pa se jutro je :)
KeC Objavljeno Maj 22, 2007 Opozori Objavljeno Maj 22, 2007 (popravljeno) in nikol se ne kje ti kdo preseka pot. Tole mi ni bilo jasno. Sedaj sem se že malo zbudil in kot kaže ti je zmanjkala beseda "ve" v stavku. :hmm: Kuga pomeni samo to, da dotična oseba ne razume na hitro skupaj "sklamfanih" stavkov. .) N61 je čisto dobra čelada tudi za motor. Glej vse te čelade zagotavljajo enako dobro zaščito pri morebitnem padcu. Razlike med recimo N 61 (novo 62), 84, 94 so predvsem v aerodinamiki, notranjem oblazinjenju, ... ni pa bistvenih razlik v zaščiti. Pardon, razlika je v 94, ki je iz kompozitnih materialov, med tem ko so ostale iz polikarbonatov. Popravljeno Maj 22, 2007. Popravil KeC
kompi Objavljeno Maj 22, 2007 Opozori Objavljeno Maj 22, 2007 Ugotovu vzrok žvižganja v čeladi. :OK: Danes popoldne sem se zafrkaval in preizkušal kje nastajajo zvoki. Z trakom sem prelimal mehanizem za zaklepanje vizirja na levi strani čelade in glej ga zlomka je penehalo žvižgat. :D Ko sem trak odlepu iz mehanizma, pa se je žvižganje zopet pojavilo. :doze: Kompi, kakša ideja zakaj? Vsaka stvar, ki jo pritrdimo na čelado, lahko povzroči spremembo zračnega toka. Izgleda, da se je zračni tok v tvojem primeru ujel na mehanizmu vizirja in zaradi vrtinčenja povzroča žvižganje. Rešitev je lahko precej enostavna: vizir ti lahko zamenjam za takšnega, ki nima vgrajenega stikala za zaporo vizirja. Preveri tudi, ali si s trakom prelepil le stikalo ali pa si pokril tudi režo za stikalom (med vizirjem in lupino čelade). Možno je namreč, da vrtinčenja ne povzroča stikalo, ampak reža za vizirjem. Zivjo Nolanko N61 za sopotnika na motorju Hornet 600 ja ali ne? Vozim previdno ampak me zanima kako kvalitetna je lupina pri N61 in nikol se ne kje ti kdo preseka pot. Hvala Urko Kar se tiče varnosti ni dileme. Tu ne poznamo heca, saj s čelado varujemo zdravje in življenje! Zunanja školjka čelade N61 je odlita na zahtevnih orodjih iz namensko razvitega in izjemno kakovostnega polikarbonata Lexan®, proizvajalca General Electric. Ta polikarbonat sodi v visoki razred, zato omogoča doseganje prefinjenih oblik in zagotavlja izjemno visok nivo varnosti. Čelada N61 je seveda izdelana in homologirana po standardu ECE 22/05. Lp, Boris Kompare B)
sota Objavljeno Maj 22, 2007 Opozori Objavljeno Maj 22, 2007 Kompi, hvala za odgovor. :) Prelepil sem samo stiaklo in pa gumb, ki ga pritisnemo, če snamemo vizir. Lepilni trak ni bil v stiku s čelado. Bi poizkusu vezir brez gumba, če se ga da dobit. A je najboj, da se kar v Velenje oglasim al kako?
kompi Objavljeno Maj 22, 2007 Opozori Objavljeno Maj 22, 2007 Kompi, hvala za odgovor. :) Prelepil sem samo stiaklo in pa gumb, ki ga pritisnemo, če snamemo vizir. Lepilni trak ni bil v stiku s čelado. Bi poizkusu vezir brez gumba, če se ga da dobit. A je najboj, da se kar v Velenje oglasim al kako? Ja, zadevo bova še najlažje uredila, če bi se lahko oglasil pri nas v Velenju. Vabljen! Lp, Boris Kompare B)
obad Objavljeno Maj 23, 2007 Opozori Objavljeno Maj 23, 2007 Že tretjo sezono sem lastnik čelade Nolan N101. Do sedaj je bilo vse vredu, zadnji mesec pa opažam da je v zaprti čeladi vedno več prepiha (zdi se mi da zrak vstopa na zgornjem robu vizirja), včeraj pa me je dobil dž, in so se na notranji strani pojavile kapljice. To se mi prej ni nikoli dogajalo. Kakšna bi bila rešitev tega problema?
sayo Objavljeno Maj 24, 2007 Opozori Objavljeno Maj 24, 2007 Kompi, imam eno vprašanje: imam N101 in ko dam ven notranji pralni del mi školjka iz stiropora v notranjosti skače ni fiksna, ali mora to tako biti ali ne ? Čelado sem imel pred par meseci pri vas na servisu, ker se je luščila barva na zadnjem delu in ste jo poslali v Italijo.
kompi Objavljeno Maj 24, 2007 Opozori Objavljeno Maj 24, 2007 @ obad Potrebna bo zamnjava tesnila. Predpostavljam, da si čelado kupil pri katerem izmed naših pooblaščenih prodajalcev v Sloveniji, zato te vabim, da se čimprej oglasiš, da ti bomo lahko uredili zadevo. @ sayo Pri čeladi N101, iz katere si snel oblazinjenje in obrazne blazinice, polistirenski vložek ni več fiksno vpet in ga je možno malenkost premakniti. S tem ni nič narobe, saj boš z montažo oblazinjenja in blazinic vložek ponovno fiksiral. Lp, Boris Kompare B)
JANI_S Objavljeno Maj 25, 2007 Opozori Objavljeno Maj 25, 2007 Jst bi pa neki uprašu. Kakšna je razlika med mat in navadno barvo? Kako je s čiščenjem mat čelad? Tnx.
poggy Objavljeno Maj 25, 2007 Opozori Objavljeno Maj 25, 2007 (popravljeno) Kar se tiče čiščenja mat čelad ni problemov. Mogoče je treba mušice in podobno malo bolj razmočit, ampak se da vse čisto lepo očistit, tako da ni problemov. Razlika med mat in "navadno" pa je, mislim da, v tem, da je mat čelada nelakirana, medtem ko so ostale barve še lakirane s prozornim lakom P.S.: če se motim me prosim ne linčajte ampak moje izjave samo popravite, da bodo pravilne, moralne in ne vem kaj še vse... :worship: Popravljeno Maj 25, 2007. Popravil poggy
Aky Objavljeno Maj 25, 2007 Opozori Objavljeno Maj 25, 2007 Imam mat čelado, pa jo čistim po navodilih, ki so bila (verjetno) objavljena nekje v tem postu: Kuhinjski papir (ali pa WC papir, če je že nuja) namočim, in ga položim po čeladi. Počakam ene 10 do 15 minut, papir snanmem (z njim še malo pobrišem), nato pa s suhim papirjem ali mehko brisačo posušim čelado. Na koncu izgleda kot nova.
T Objavljeno Maj 25, 2007 Opozori Objavljeno Maj 25, 2007 Kar se tiče čiščenja mat čelad ni problemov. Mogoče je treba mušice in podobno malo bolj razmočit, ampak se da vse čisto lepo očistit, tako da ni problemov. Razlika med mat in "navadno" pa je, mislim da, v tem, da je mat čelada nelakirana, medtem ko so ostale barve še lakirane s prozornim lakomP.S.: če se motim me prosim ne linčajte ampak moje izjave samo popravite, da bodo pravilne, moralne in ne vem kaj še vse... :worship: Mislim, da je mat prav tako lakirana ampak z mat lakom :unsure: Recimo...
MarduK Objavljeno Maj 26, 2007 Opozori Objavljeno Maj 26, 2007 Mislim, da je mat prav tako lakirana ampak z mat lakom :unsure: Recimo... Mat mora bit že barva v osnovi. V namešan željen ton barve se doda še dodatek za matiranje. Od količine le-tega je odvisna (ne)svetlečost barve. Lahko se pa vse skupaj kombinira še kasneje z mat ali svetlečimi brezbarvnimi laki, odvisno od želje...
C4V4L13R Objavljeno Junij 10, 2007 Opozori Objavljeno Junij 10, 2007 Imam čelado Nolan N-102. Kljub podbradni vetrni zaščiti včasih čutim, da mi pihlja na desni strani noter. Podbradn azaščita je kar precej velika in sega skoraj do vratu, ampak očitno je nekje še malo prostora za zrak...obstaja kakšna boljša zaščita, al kko naj to zrihtam?
simonsi Objavljeno Junij 10, 2007 Opozori Objavljeno Junij 10, 2007 Ali pa ti tesnilo vizirja spušča. V kratkem moram na svoji arhaični nolanki zamenjat komplet tesnil, pa še kakšno peno, podbradni del... Bo treba en ovink do Velenja naredit.
rosse20 Objavljeno Junij 10, 2007 Opozori Objavljeno Junij 10, 2007 Imam čelado Nolan N-102. Kljub podbradni vetrni zaščiti včasih čutim, da mi pihlja na desni strani noter. Podbradn azaščita je kar precej velika in sega skoraj do vratu, ampak očitno je nekje še malo prostora za zrak...obstaja kakšna boljša zaščita, al kko naj to zrihtam? hja... jst mam podoben problem na n84, samo malo drugačen... čelada je dokaj tiha, vendar samo na desno uho, pri levem pa se sliši nenormalno... zdaj bom šla nazaj do velenja, mogoče bodo znali kaj pomagat, saj čelada še 1 teden ni stara. če ne bo drugače, bom kupila tisto protihrupno zaščito. sem jo pa gledla pri pilkotu (ima rdečo) ali pa pri labi (ima modro).
c0Li Objavljeno Junij 10, 2007 Opozori Objavljeno Junij 10, 2007 No jaz imam N-102, pa se mi ne zdi, da bi mi pihalo spodaj not, ampak ucke mam pa krvave po furi za popizdit. Morde pa le kje not pihlja, pa gor cez ucke vlece :hmm: Da je hrupna za popizdit itak ze vemo, drugace pa kar se vseh ostalih stvari tice pa celada v tej klasi nima resnega konkurenta :OK:
C4V4L13R Objavljeno Junij 10, 2007 Opozori Objavljeno Junij 10, 2007 ne, sej čelada je super, mogoče je res kj bol glasna, ne vem, nisem nobene druge probov v višjem razredu...sam to zdej mi je začelo pihljat noter...pa tista gumica pri sistemu za odpiranje se je odlepila...
kompi Objavljeno Junij 11, 2007 Opozori Objavljeno Junij 11, 2007 @ C4V4L13R, simonsi, ross|e20, c0Li Prepih (in tudi hrup) v čeladi je lahko posledica oslabelih tesnil, lahko pa tudi nerodnega krogotoka zraka na motorju, napačne izbire velikosti čelade (prevelika številka), od uporabe utrejene in uležane notranjosti, napačne izbire čelade glede na namen uporabe, itd. Posledico lažje odpravimo, če poznamo vzrok. Vzrok za težave pa najlažje ugotovimo, če med počasno vožnjo postavimo roko na mesto, od koder menimo da prihaja motnja. Ponavadi takoj, ko pokrijete kritično mesto, v čelado preneha pihati ozirom se hrup stiša. Če so kriva tesnila, jih bomo na našem servisu brezplačno zamenjali. Če obrazni blazinici ne stisneta dovolj, ju lahko podložimo oziroma zamenjamo z debelejšima. Največjo težavo nam pravzaprav predstavlajo napačno izbrane čelade (velikost, namen uporabe…). Da bi se izognili tovrstnim zgrešenim nakupom in posledični slabi volji, imamo na voljo testne čelade, ki jih lahko vsak na svojem motorju testira in se sam prepriča v ustreznost izbire, vendar je treba to možnost izkoristiti še preden se odloči za nakup. @ c0Li Čelado je dobro izbrati tudi glede na namen uporabe in vrsto motorja, ki ga vozite. Vsaka čelada ima namreč svoje specifične lastnosti. »Flip up« (modularne, klap …) čelade z dvižnim prednjim delom so takšne uživaške čelade in ponujajo možnost večnamenske uporabe. Motoristu omogočajo, da pokaže svoj obraz, ne da bi snemal čelado z glave in so še posebej prijazne do uporabnikov očal. Priporočamo jo predvsem za uživaške turne vožnje, chooperje, skuterje …, za doseganje zmernih hitrosti, za vožnjo v pokončno sedeči drži na motorju … Zaradi specifične konstrukcije, ki je kompromis med integralno-zaprtim in jet-odprtim konceptom, pa so lahko te čelade bolj prepišne, včasih tudi bolj hrupne in seveda niso primerne za dinamično, športno vožnjo. Lp, Boris Kompare B)
C4V4L13R Objavljeno Junij 11, 2007 Opozori Objavljeno Junij 11, 2007 ja...sm pogruntu, da mi piha pri vratu noter...ampak mora bit čis minimalna luknca...pa odvisno kako si rutko zavežem pa al si jo al pa ne :hmm: zgleda, da je včasih mal spremenjen zračni tok pa pol not pride je možno tudi, da je na to vplivala vstavitev n-com basic kita? namreč to sem opazil šele, ko sm dau ta kit noter :hmm:
kompi Objavljeno Junij 11, 2007 Opozori Objavljeno Junij 11, 2007 Ne C4V4L13R, N-Com basic kit ne vpliva na to. V tvojem primeru bi najbrž zalegle že debeljše blazinice, ki bi lepše objele vrat. Lp, Boris Kompare B)
C4V4L13R Objavljeno Junij 11, 2007 Opozori Objavljeno Junij 11, 2007 hvala, kompi, če bo preveč moteče, se oglasim za blazinice
rosse20 Objavljeno Junij 12, 2007 Opozori Objavljeno Junij 12, 2007 zdravo mi smo včeraj zadevo rešili že skoraj 100%. malo se še sliši vetra, vendar je dosti bolje. kompi hvala :worship:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se