C4V4L13R Objavljeno Junij 12, 2007 Deli Objavljeno Junij 12, 2007 (popravljeno) dans sm šou iz šole brez rutke, pa sm pogruntu, da mi ne piha not...očitno če je rutka tako zavezana, da prusmeri tok zraka pa čelada mi je padla s sedeža na tla :headbang: jebemu pa je obdrsana :cry: @kompi: pri pooblaščenem prodajalcu (MCJ Novo mesto) sem naročil kabel za mobitel za Samsung SGH-Z130, pa je prišel, vendar ne pravi...potem smo še enkrat preverl kompatibilnost, pa očitno tega telefona ni na seznamu... a mogoče lahko preveriš, če obstaja kabel za drug model samsunga, k bi biu primeren za mojga? tako kot pr večini nokij, k majo isti nastavek :hmm: Popravljeno Junij 12, 2007. Popravil C4V4L13R Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Junij 14, 2007 Deli Objavljeno Junij 14, 2007 @ C4V4L13R Na mobilniku Samsung SGH-Z130 je za priklop slušalk s kablom predviden mini USB konektor. Kablov z USB priklopom žal nimamo v ponudbi, saj je strošek izdelave tehnično izjemno zahtevnega USB priklopa previsok, priključni kabel pa zato komercialno nezanimiv. Za povezavo tvojega mobilnika in čelade ti lahko tako priporočim le Bluetooth kombinacijo. Lp, Boris Kompare B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
C4V4L13R Objavljeno Junij 14, 2007 Deli Objavljeno Junij 14, 2007 hja...sej js sicer mam usb kabel, tist za na računalnik, samo čelada ma pa chinch priklop kolk vem :unsure: bluetooth zadeva je pa mal draga :whistle: hja no...pa drugič...vsega pač človek ne more imet :doze: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
C4V4L13R Objavljeno Junij 14, 2007 Deli Objavljeno Junij 14, 2007 aja...sej js mam slušalke za prostoročno telefoniranje...samo problem je, ker so samo slušalke, ni pa mikrofona, torej če imam telefon v žepu, mi to nič ne pomaga... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HHV Objavljeno Junij 15, 2007 Deli Objavljeno Junij 15, 2007 Evo, moja Nolanka ima novo dihtungco, tako da bo nos garantirano suh, četudi se bom po dežju vozil. So mi pa včeraj v Velenju možakarji na Compacu povedali, da se tudi tisti pinlock vložek, ki ima na eni strani silikonsko obrobo, ravno tako obrača kot navaden. Sam pa si tega nisem upal narediti. Evo, spet brihtnejši. In seveda sem v času brezplačnega servisiranja preizkusil novo čelado in izgleda, da bom tudi drugo leto, ko menjam, ostal pri tej firmi. :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno Junij 18, 2007 Deli Objavljeno Junij 18, 2007 @kompi kaj naj jaz naredim z mojo x-902....cedalje manj sem z njo zadovoln,kupit pa tud noben noce,....spet je sel mehanizem zapiranja po gobe :angry: pa sumi pa se vedno,...samo po servisu je malo manj,zdaj pa je spet zacelo fejst sumet not..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Junij 19, 2007 Deli Objavljeno Junij 19, 2007 @kompi kaj naj jaz naredim z mojo x-902....cedalje manj sem z njo zadovoln,kupit pa tud noben noce,....spet je sel mehanizem zapiranja po gobe :angry: pa sumi pa se vedno,...samo po servisu je malo manj,zdaj pa je spet zacelo fejst sumet not..... Jst sem pred dvema mesecema kupo x-lite 902 za 70k je bla znizana iz 110k :OK: Sem ful zadovoln .... :D Skoda da jih vec ne delajo je pa zato zdaj prsla 801! Mal si se je naveličal, a ne, zadaj bi si pa novo kupil, pa ti ta stara ni več všeč?? Na PM sem ti poslal napotke, kako nastaviš mehanizem vizirja, če pa si želiš, da ti mehanizem vizirja in zatesnitev nastavimo na našem servisu, nam čelado pošlji in brezplačno ti bomo uredili zadevo. Lp, Boris Kompare B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno Junij 19, 2007 Deli Objavljeno Junij 19, 2007 Mal si se je naveličal, a ne, zadaj bi si pa novo kupil, pa ti ta stara ni več všeč??Na PM sem ti poslal napotke, kako nastaviš mehanizem vizirja, če pa si želiš, da ti mehanizem vizirja in zatesnitev nastavimo na našem servisu, nam čelado pošlji in brezplačno ti bomo uredili zadevo. Lp, Boris Kompare B) navelical se je nisem,...ker od zacetka mi je bla res ful dobra celada,...zdaj ko so pa z njo skoraj sami problemi,..se mi pac vec ne dopade,ker me jezi da skozi treba neke nastavit,pa da bratu,ki ma celado za bivsih 30k manj sumi ko meni :headbang: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Junij 19, 2007 Deli Objavljeno Junij 19, 2007 Zdi se, da sva odpiranje/zapiranje vizirja in nastavitev mehanizma (s pomočjo navodil za uporabo) že uspela urediti. Drži? Žvižganje v čeladi pa najlažje odpravimo, če poznamo vzrok. Vzrok za težave pa lahko odkriješ tako, da med počasno vožnjo postaviš roko na mesto, od koder meniš, da prihaja motnja. Ponavadi takoj, ko se pokrije kritično mesto, v čelado preneha pihati oziroma se hrup stiša. Na čeladi označi kritično mesto, opiši težavo, pošlji čelado na servis in uredili bomo zadevo. Lp, Boris Kompare B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
verdinek Objavljeno Junij 19, 2007 Deli Objavljeno Junij 19, 2007 @kompi: pozdravljen, imam eno vprašanje... koliko je cena za športni vizir MOČNO ZATEMNJEN in za METALIZIRAN-SREBRN za čelado X-lite 801, modelno leto 2005??? spašujem zato, ker nisem nikjer zasledil teh cen :whistle: pa hvala že vnaprej :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Matic doc Objavljeno Junij 19, 2007 Deli Objavljeno Junij 19, 2007 @kompi: pozdravljen, imam eno vprašanje... koliko je cena za športni vizir MOČNO ZATEMNJEN in za METALIZIRAN-SREBRN za čelado X-lite 801, modelno leto 2005??? spašujem zato, ker nisem nikjer zasledil teh cen :whistle: pa hvala že vnaprej :D No če ti kr jst povem, sem za močno temen vizir dal 10k nekdanjih sit. Cena metaliziranega pa je takrat bila ista. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
verdinek Objavljeno Junij 19, 2007 Deli Objavljeno Junij 19, 2007 hvala ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Junij 19, 2007 Deli Objavljeno Junij 19, 2007 @ verdinek Maloprodajna cena močno zatemnjenega vizirja za čelado X-801 (odporen na praske, z zaklepom in pripravljen za uporabo vložka proti meglenju) je 51,-€, metalizirano srebrn stane 66,-€, metalizirano moder pa 77,-€. Lp, Boris Kompare B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno Junij 20, 2007 Deli Objavljeno Junij 20, 2007 Zdi se, da sva odpiranje/zapiranje vizirja in nastavitev mehanizma (s pomočjo navodil za uporabo) že uspela urediti. Drži?Žvižganje v čeladi pa najlažje odpravimo, če poznamo vzrok. Vzrok za težave pa lahko odkriješ tako, da med počasno vožnjo postaviš roko na mesto, od koder meniš, da prihaja motnja. Ponavadi takoj, ko se pokrije kritično mesto, v čelado preneha pihati oziroma se hrup stiša. Na čeladi označi kritično mesto, opiši težavo, pošlji čelado na servis in uredili bomo zadevo. Lp, Boris Kompare B) zvizganje se slisi pri mehanizmu zapiranja....tam mislim da ne tesni dobro Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Junij 20, 2007 Deli Objavljeno Junij 20, 2007 @ justaboy Bi lahko bil malo bolj natančen: si pokril mehanizem (roka, selotjep ... ) in žvižganje je ponehalo, ali se ti samo zdi, da zvok najbolj slišiš v predelu ušes? Lp, Boris Kompare B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urkoman Objavljeno Junij 21, 2007 Deli Objavljeno Junij 21, 2007 Zivjo Kompi, dve vprasanji: Za punco sem kupil novo celado Nolan X-lite N92, ki so jo imeli na polici v trgovini Ahac & Co pri Domžalah. Ali imam pri Nolanu, se pravi pri vas moznost servisa, ko bo potrebno, sedaj bi bilo potrebno nastaviti le vizir, da bi bolje zadihtal. Ce lahko to sam naredim, mi prosim razlozite s kakim kljucem se lotim tega. Ali je omenjena čelada zadovoljiva za sopotnika na motornem kolesu (Hornetka), saj je čelada starejši model, verjetno so že takrat pri Nolanu delali dobre čelade?? Hvala Urko Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andrejba Objavljeno Julij 17, 2007 Deli Objavljeno Julij 17, 2007 Mene pa zanima sledeče... imam čelado x-lite 601 in me po ene tri četrt ure vožnje začne v čelo tiščat... kaj vse lahko naredimo, da mi ni potrebno nove čelade kupt (ko sem jo prvič gor dal se mi to ni dogajalo). Še bolj izrazito je pozimi, ko imam podkapo. Čelada bo zdej stara eno leto. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
X ray Objavljeno Julij 17, 2007 Deli Objavljeno Julij 17, 2007 probaj zamenjat notranjo oblogo čelade....mogoče se je stara obrabila in ni več tako mehka kot včasih....kej druzga pa že ni več na razpolago.... :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Julij 18, 2007 Deli Objavljeno Julij 18, 2007 Sicer nimam Nolanke, samo pri Shoei sem to rešil tako, da sem vzel navadno žlico in z njo za nijanso potisnil stiropor nad čelom. Potem več ni tiščalo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Julij 18, 2007 Deli Objavljeno Julij 18, 2007 @ xopy Če v čeladi čutiš zgolj rahel pritisk, ki ne povzroča glavobola, potem boš lahko problem rešil že z menjavo oblazinjenja. Z različno debelimi komfortnimi oblogami lahko namreč poljubno prilagodimo, kako tesno naj čelada sede na glavo. Če zgornji rob čelade na čelu pušča rdeč odtis ali pa nariše črto, pomeni, da oblika notranje školjke ne ustreza obliki tvoje glave. Takšno težavo ti lahko odpravimo na našem servisu. Če pa te po 1 uri uporabe, zaradi pritiska v predelu čela, začne močno boleti glava, pomeni, da je čelada premajhna in jo boš moral zamenjati z novo - večjo. Lp, Boris Kompare B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Robertos664 Objavljeno Julij 20, 2007 Deli Objavljeno Julij 20, 2007 zdravomi smo včeraj zadevo rešili že skoraj 100%. malo se še sliši vetra, vendar je dosti bolje. kompi hvala :worship: Kaj pa ste naredili? ker imam enako čelado, pa me zanima, če bo kakšen problem kdaj. Hvala! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Julij 23, 2007 Deli Objavljeno Julij 23, 2007 @ Robertos664 Probleme načeloma rešujemo šele takrat, ko nastanejo. Sicer pa smo na Rosijini čeladi vgradili debelješe obrazne blazinice, ki lepše objamejo vrat in lica in tako preprečili, da bi neroden krogotok zraka z motorja povzročal težave v čeladi. Lp, Boris Kompare B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andrejba Objavljeno Julij 23, 2007 Deli Objavljeno Julij 23, 2007 no zgleda, da bo potrebno malo v Velenje spet pogledat... verjetno avgusta al pa septembra Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
avro Objavljeno Oktober 10, 2007 Deli Objavljeno Oktober 10, 2007 Kompi, vprašanje. Imam Nolan N83 staro leto in pol. Ko sen jo kupil, mi je bila čisti prav, zdaj mi je pa malo prevelika. Zakaj in kaj storiti. Drugo. Med steklom proti rosenju in vizirjem na gornji strani, se je pojavilo kot da je vizir opraskan. In to v celi dolžini vizirja in stekla proti rosenju, kjer sta skupaj odzoraj. In to cca 5-8mm. Sem poskušal očistiti, ampak ne gre, ker je očitno spraskano. Je možno, da guma, ki tesni vizir ne drži in z zgornje strani piha zrak med vizirjem in steklom proti rosenju???? Kaj narediti??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Oktober 13, 2007 Deli Objavljeno Oktober 13, 2007 @ avro Tudi čelada se z leti stara. Seveda hitreje in toliko bolj očitno, če jo zelo pogosto uporabljaš. Najbolj opazno se stara notranjost čelade, ki se sčasoma posede. Če je čelada opremljena s snemljivim pralnim oblazinjenjem, potem ga lahko nadomestiš z novim in čelada ti bo spet prav kot prej. Nolanov NFR vložek proti megljenju je kemično obdelana ploščica, ki se enostavno vpne med dva čepka na vizirju. Megljenje vizirja učinkovito preprečuje le v primeru, ko se obe površini (vizirja in vložka) res tesno stikata. Ker pa je vložek vpet med čepka, se sčasoma krivi in izgublja kontakt z vizirjem. Med obe površini se v takem primeru zalezeta vlaga in prah. Med vožnjo zaradi vibracij prah med površinama povzroča praske, vlaga pa povzroča megljenje vizirja. Vložek proti megljenju in vizir je zato potrebno večkrat ločiti in oprati z vodo ali blago milnico. Vložek ni odporen na praske, zato ga ne briši, temveč mokrega le popivnaj s papirnato brisačo in posuši s sušilnikom za lase. Tako očiščen vložek NFR, ki se je po daljšem času prisiljenega položaja ukrivil po podobi osnovnega vizirja, enostavno obrneš na drugo stran (180°) tako, da se bo ponovno tesno prilegal na površino vizirja in ga vstavi med oba čepka. Če se vložek še vedno premika, ali pa se ne prilega tesno k vizirju, z izvijačem zavrti ekscentrično oblikovana čepka na obeh straneh vizirja in tako povečaj napetost naleganja vložka na vizir. Če se vizir ali vložek proti megljenju pri odpiranju zatikata ob tesnilo vizirja, potem je najbrž premaknjen mehanizem za nastavitev prileganja vizirja k čeladi, ali pa ta morda ni pravilno nastavljen. Ta poseg zahteva nekaj izkušenj, zato takšno nastavitev radi uredimo na našem servisu. Lp, Boris Kompare B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se