Skoči na vsebino

Nolan, X-Lite, Grex čelade


Priporočene objave

Objavljeno

x-lite 701 je višjega razreda kot 602. 602 je naslednji model 601, medtem pa se za drugo leto pripravlja model 702, ki bo nadomestil 701, tako da bodo 701 verjetno dodatno znižane, ker ne bodo več v redni prodaji.

drugače pa si poglej tukaj. cene konkurenčne, pošiljajo v slovenijo (8€ je poštnina).

drugače pa če se ti ne mudi, počakaj malo, ker jo boš 100% dobil ceneje (701), ker gredo iz prodaje!

Objavljeno

Hvala za odgovor. Vem, da je serija 7xx višjega cenovnega razreda, vendar nevem kaj ta višji cenovni razred prinaša nad naprimer 6xx.

Na tem linku, ki si mi ga posredoval so čelade kar drage zaenkrat.

Najcenejša pride 323 eur v slo z garancijo in servisi pa 261 eur.

Objavljeno

Jaz si bom naročil v kmc testno čelado pa nevem katero naročiti?

X602 ali X701 Za obe se zanimam start n-com, ali so te čelade z slabšo opremo kot poslikane? Kakšne so razlike med modeloma, po številki sklepam da je x602 novejša?

Velikost glave imam s. (vsaj po stari n62 in po sedajšni agv ti-tech)

Cene se pa v kmcju gibljejo 225eur in 261eur. Kompi ali lahko poveste ali bodo te modeli še kaj dodatno znižani oktobra? Mogoče si bom potem lahko privoščil poslikano verzijo.

Lep pozdrav

PS: Resnično vsem priporočam test čelade na motorju, jaz ne kupim nič več drugače. Pa tudi če mi je v trgovini še kako prav. Enkrat se opečeš in nikoli več.

X-lite X-602 je vstopni model v razred ročno izdelanih čelad iz kompozitnih materialov. Za konkurenčno ceno ponuja vrhunsko udobje, zanesljivost, varnost in kvaliteto brez kompromisov.

X-701 pa je integralno zaprta touring čelada, drznih oblik in vrhunskih karakteristik. Odlična mešanica funkcionalnosti in udobja, ki zadovolji potrebe tudi najbolj zahtevnih motoristov. V primerjavi z X-602 ponuja boljši aerodinamični preboj, več udobja, boljše prezračevanje, …

Redne cene za X-602 so od 299,- € dalje, za X-701 pa od 349,-€ dalje. V oktobru bomo v sklopu posezonske razprodaje cene vseh čelad na zalogi znižali za 25%. V KMCju so jih očitno že sedaj. Dodatnih popustov vsaj letos še ne načrtujemo.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

x-lite 701 je višjega razreda kot 602. 602 je naslednji model 601, medtem pa se za drugo leto pripravlja model 702, ki bo nadomestil 701, tako da bodo 701 verjetno dodatno znižane, ker ne bodo več v redni prodaji.

drugače pa si poglej tukaj. cene konkurenčne, pošiljajo v slovenijo (8€ je poštnina).

drugače pa če se ti ne mudi, počakaj malo, ker jo boš 100% dobil ceneje (701), ker gredo iz prodaje!

Pri nakupu čelad iz Velike Britanije priporočam določeno mero previdnosti.

Motoristične čelade v Angliji so oproščene plačila DDV. Naši carinski organi zato pri dobavi čelad iz Anglije dodatno zaračunajo pri nas veljavni 20% DDV. Poleg tega imajo Angleži interni homologacijski standard BSI, ki ne ustreza v evropskemu predpisu ECE 22/05.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno (popravljeno)

Od vseh "modelov" odličnih čelad Nolan, je še najbolj neoporečen "artikel";

:worship:Boris Kompare!! :worship:

.

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

Hvala za odgovore kompi!

Zanima me še razlika med modeli start n-com in naprimer speed n-com?

Objavljeno

Kaj pa to kompi, kot pravi @rosse20, da bodo drugo leto prišle ven x702, drži? Se torej res ne splača kupiti x701? Kakšna bo razlika?

Objavljeno

Hvala za odgovore kompi!

Zanima me še razlika med modeli start n-com in naprimer speed n-com?

Razlika je zgolj v grafiki, serijska oprema pa je za oba modela identična.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

Kaj pa to kompi, kot pravi @rosse20, da bodo drugo leto prišle ven x702, drži? Se torej res ne splača kupiti x701? Kakšna bo razlika?

Drži, za prodajno sezono 2012 bomo predstavili povsem novo integralno zaprto touring čelado X-702, ki bo nadomestila model X-701.

Zunanja školjka nove X-lite X-702 je sedaj prvič izdelana v štirih velikostih, da se čelada kar najbolj natančno prilega glavi, ne glede na velikost voznika. Na ta način smo dosegli tudi najnižjo težo ob sočasnem doseganju najvišjih standardov zaščite, najmanjši aerodinamični upor in zaradi idealno postavljenega težišča tudi optimalno udobje. Nov vizir ponuja neobičajno velik zorni kot, kar je še posebej pomebno z vidika zagotavljanja varnosti. Prezračevanje je prilagojeno zahtevam turističnega motociklizma, sončna zaslonka, ki nadomešča sončna očala, pa je vgrajena v notranjost čelade za vizirjem.

Prve ocene testnih voznikov nas navdušujejo in veselimo se trenutka, ko jih bomo lahko delili tudi z vami. X-702 je svetovno premiero doživela že sredi septembra, na prodajnih policah pa jo pričakujemo do konca letošnjega leta.

Lp, Boris Kompare B)

post-1784-0-59919000-1316616984_thumb.jpg

post-1784-0-29713700-1316617012_thumb.jpg

Objavljeno

vidim, da bo 702 manj zračna od 701 (sklepam, ker nad vizirjem nima dveh zračnikov levo in desno).

Na tem linku, ki si mi ga posredoval so čelade kar drage zaenkrat.

Najcenejša pride 323 eur v slo z garancijo in servisi pa 261 eur.

jaz pa vidim cene od €228.87 naprej. hmmmm...

Pri nakupu čelad iz Velike Britanije priporočam določeno mero previdnosti.

Motoristične čelade v Angliji so oproščene plačila DDV. Naši carinski organi zato pri dobavi čelad iz Anglije dodatno zaračunajo pri nas veljavni 20% DDV. Poleg tega imajo Angleži interni homologacijski standard BSI, ki ne ustreza v evropskemu predpisu ECE 22/05.

Lp, Boris Kompare B)

kako je z DDV, ne vem.

pri čeladi piše ECE 22.05 approved, torej to ne bi smel biti problem, ane?

imajo pa takšno grafiko, kot bi jo jaz rada imela na moji novi 701 (ki bo, če bo).

Objavljeno

...X-702 je svetovno premiero doživela že sredi septembra, na prodajnih policah pa jo pričakujemo do konca letošnjega leta.

Lp, Boris Kompare B)

se priporočam za test, ko bo tako daleč ;)

hkrati pa še test 802 in bomo potem videli kako in kaj.

Objavljeno

vidim, da bo 702 manj zračna od 701 (sklepam, ker nad vizirjem nima dveh zračnikov levo in desno).

ma pa zračnik še zgoraj, mislim da je tole zamenjava za tista 2 na strani :)

http://www.x-702.it/inglese/index.html tu je še video od x-702

Imam pa vprašanje za g. Kompija.

Namreč sem kupil x-701 v Sloveniji. Nedolgo nazaj sem imel padec z motorjem kateri mi je uničil celotno levo stran motorja, potrgal leder in še malo poškodb na meni :) Začuda pa na čeladi ni nobene praske.. A se da kako preverit če je čelada še vedno "Ok"?

Objavljeno

Imam pa vprašanje za g. Kompija.

Namreč sem kupil x-701 v Sloveniji. Nedolgo nazaj sem imel padec z motorjem kateri mi je uničil celotno levo stran motorja, potrgal leder in še malo poškodb na meni :) Začuda pa na čeladi ni nobene praske.. A se da kako preverit če je čelada še vedno "Ok"?

Če na čeladi X-701 ni vidnih sledov udarca (npr. praske, odrgnine, okrušeni koščki barve), potem si imel srečo. Zaradi posebne konstrukcije kompozitnih čelad (zunanja školjka z lastno deformacijo prevzame del sile udarca), se na teh čeladah sledi udarca zelo hitro poznajo.

Lp, Boris Kompare B)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

kompi... ne vem, če sem se včeraj in danes lepo zahvalila ob odhodu. če se nisem, se zdaj zahvaljujem tebi in tvoji ekipi! :notworthy:

Objavljeno

Katero čelado priporočate za vožnjo s fazerco? X-802 ali X-701? X-802 je dražja, predvidevam da boljša (je bolj športna - to pomeni manj udobja?). Sedaj imam N61 še s 125 motorja in sem se odločil za menjavo. Najverjetneje se bom jutri oglasil v Velenju, če mi sploh paše na glavo.

lp

Objavljeno

Katero čelado priporočate za vožnjo s fazerco? X-802 ali X-701? X-802 je dražja, predvidevam da boljša (je bolj športna - to pomeni manj udobja?). Sedaj imam N61 še s 125 motorja in sem se odločil za menjavo. Najverjetneje se bom jutri oglasil v Velenju, če mi sploh paše na glavo.

lp

Sam imam x-802 na hornetki, udobna je fül, zračna tudi, a je prav zaradi tega tud bol glasna. Mene sicer to ne moti preveč, sem pa z čelado fül zadovoljen rolleyes.gif.

D.

Objavljeno

Katero čelado priporočate za vožnjo s fazerco? X-802 ali X-701? X-802 je dražja, predvidevam da boljša (je bolj športna - to pomeni manj udobja?). Sedaj imam N61 še s 125 motorja in sem se odločil za menjavo. Najverjetneje se bom jutri oglasil v Velenju, če mi sploh paše na glavo.

lp

....jest vozim zdej 701...solidna čelada...malo glasna kot je omenil že predhodnik ( mi je pa všeč vizir proti rosenju...deluje odlično )

....če primerjam proti Shark rsi, katero sem vozil prej, se mi zdi, da je bila za moj motor najbolj primerna ( veliko tišja kot 701 in pri višjih hitrostih bolj mirna - ne trese )

.....drugače ti pa svetujem, da se zmeniš za testno vožnjo in boš sam najbolje ocenil kako pa kaj

:yea1::yea1:

Objavljeno

Katero čelado priporočate za vožnjo s fazerco? X-802 ali X-701? X-802 je dražja, predvidevam da boljša (je bolj športna - to pomeni manj udobja?). Sedaj imam N61 še s 125 motorja in sem se odločil za menjavo. Najverjetneje se bom jutri oglasil v Velenju, če mi sploh paše na glavo.

lp

kar se varnosti tiče sta obe enako varni ob padcu, razliak je v ostalem - obliki, zračenju itd. glede na to da ti nolan omogoča testne vožnje probaj obe pa boš videl kaj ti bolj paše, ne rabiš pa skrbet da če vzameš "cenejšo" ta nebi bila dovolj ali enako varna.

Objavljeno

Katero čelado priporočate za vožnjo s fazerco? X-802 ali X-701? X-802 je dražja, predvidevam da boljša (je bolj športna - to pomeni manj udobja?). Sedaj imam N61 še s 125 motorja in sem se odločil za menjavo. Najverjetneje se bom jutri oglasil v Velenju, če mi sploh paše na glavo.

lp

Pojdi poskusit, ker jaz sem bila s svojo 701 super zadovoljna, potem pa sem kupila 802, s katero se pa ne razumeva spljoh. Izredno glasna - ok, jo bom mela za na pisto, pa me niti ne moti, pri vožnji na cesti dobim živčnega v eni uri. Na pisti pa vozim brez pinlocka, ker me moti tista črta zgoraj, se mi pa čelada kljub odprti vsej ventilaciji rosi že pri temperaturi malenkost čez 20 stopinj, kar zna bit dost zoprno. Morem poskusit še s kakim sprejem. Pohvalim lahko pa učinkovitost zračenja, ko imaš kanale zaprte ne piha nič, in ko jih odpreš dejansko čutiš, da piha :) Res bodi pozoren, in se zapelji do Compaca na test, ker mi sedaj nova čelada stoji v omari, vozim pa še vedno staro 701, edino, kar je velik plus za 802 in 701 nima je širši/višji zorni kot, to pri 701 res pogrešam.

Objavljeno

Jaz moram načeloma pohvaliti x-701, ker mi je rešila glavo. Je pa res da je kr glasna. Sploh če se brez podkape voziš. Zračenje je pa super. Če nebi zdaj ob nesreči tudi vizirja zraven spraskalo, sploh nebi o drugi čeladi razmišljal, ker bi le rad imel ali dodatni temni vizir ali pa sončno zaslonko :)

Objavljeno

Jst na svojem motorju vozim N84, lani pa sem imel na poskusu x - 701 (okol 200km). Razlike v glasnosti celad je blo 5% v prid 701ke.. Na nakedu je pac glasnost celade nekaj normalnega. Mogoce na 701 ni blo le malenkost nadleznga piskanja ob dvignjenem soncnem vizirju (ker ga pac nima). Skoraj bi jo vzel, sam mam problem, ker sem se ful navadu na soncni vizir. Torej x - 702 mogoce..

Objavljeno

Jaz imam X-802. Zadovoljen z vsem, razen z glasnostjo, ki je nadpovprečna. Pri hitrejši vožnji (sploh na AC) pozabi vožnjo brez čepkov za v ušesa.

Objavljeno

Bil v Velenju, sprobal 802 in 701, vzel 701 :) Hvala vsem za odgovore.

lp

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni, letos uporabljam x802 in sem zelo zadovoljne, sedaj pa sem razstavil notranjost in me zanima če

jo lahko uperem v stroju ali moram na roke?

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!