Skoči na vsebino

Redno vzdrževanje (2t) motorja


motorist1

Priporočene objave

Zanima me kako vzdržujete svoj motor. Jaz imam 2T motor zato me zanima predvsem kakšno je vzdrževanje pri 2t motorjih. Kako pogosto menjate olje v menjalniku, zavorno olje, vzdrževanje verige in verižnega seta in seveda vse ostalo kar paše k rednemu vzdrževanju. Kako pogosto ga peljete na servis? Kaj storite po koncu sezone, in kaj pred začetkom?

P.S. Uporabil sem brskalnik in malo pogledal po forumu vendar nisem zasledil nobene take teme. Upam da ni repost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moreš vedet za ker motor, niso vsi 2t isti.

Vrjetno ti vse piše v "user manualu" tvojega motorja, če ga nimaš snami kje z neta.

Načeloma je dost teh mejhnih prčkarij in ga je treba kar redno servisirat, vendar so deli ponavadi cenovno dostopni.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kako vzdržujete svoj motor. Jaz imam 2T motor zato me zanima predvsem kakšno je vzdrževanje pri 2t motorjih. Kako pogosto menjate olje v menjalniku, zavorno olje, vzdrževanje verige in verižnega seta in seveda vse ostalo kar paše k rednemu vzdrževanju. Kako pogosto ga peljete na servis? Kaj storite po koncu sezone, in kaj pred začetkom?

P.S. Uporabil sem brskalnik in malo pogledal po forumu vendar nisem zasledil nobene take teme. Upam da ni repost.

Napiši kaj furaš. Se čist razlikuje vzdrževanje do motora do motora.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oziroma: Navodila za uporabo

mhm, če maš tomosa.

jaz mislim, da se ne razlikuje tak drastično od motorja do motorja... vse 2t mašine je potrebno pred vožnjo segrevat? segrevat v smislu "vozit pod nizkimi obrati" ali na mestu pustit laufat še zdaj nevem čeprav sem prebral vse forume na to tematiko.

kaj se tiče olja... visokokakovostno olje je zakon! pozabi na tiste poceni verzije. zelo pomembno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam yamaho DT125X 2006 letnik. Za mešanico uporabljam TTS olje. Je to olje OK? User manual sem si zdownloadu, za zavorno olje piše naj uporabim DOT 4. Ali je pomembno od katerega proizvajalce je? glede na to da sem kupil rabljenega bi verjetno moral notri natočiti od istega proizvajalca ki je že zdaj v motorju. Pred vožnjo ga vedno segrejem. Je še kaj takega na kar moram biti pozoren pri vzdrževanju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TTS je uredu. DOT4 je predpisan pri večinoma vseh motorjih (dot 5,2 se uporeblja pa pri bol racing verzijah). Ni važn odkterga proizvajalca ga je pa dobr zamenjat pa prezračit sistem na kakšni dve leti. Za menjalnik lahko po moje uporobljaš ATF olje.

Drugač pa-maži ketno na kakšnih 500-100km, tankej pa vozi.

Drugač pa ja....eni dvotakterji so dol zahtevni za vzdrževanje kot drugi. Jst v svojo Jawo 350 tankam petrolov dvotaktol pa palim. Mogoč jo enkrat na let mal pregledam, spucam kšno svečko,ferg, mal ole v menjalniku zamenjam, to je pa to. Delovni konjič skratka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mene zanima, koliko bi prišla menjava tesnil cilindra za KMX 125? Spodnja dihtunga malo spušča vodo, danes se je rahlo ven kadilo. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdaj je bolje peljati motor na servis? Jeseni po koncu sezone ali spomladi pred začetkom sezone? Je kakšna razlika v ceni servisa?

Lp, Tick.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

žZa dvotaktn motor rabiš dost dnara če bi delu tolk km k jst tko k sm jih pa jst z enim 4t motorjem delu pa ga nism rabu rolk,tko da je dvotaktn razn tega da dobro potegne en kurac vredn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zanima me kako po sezoni pospravite motor oz. kako ga "konzervirate". Kaj use je treba narediti da je motor spoladi normalno vozen ko čez zimo stoji oz. da je čim manj škode? Ga je potrebno samo očistit? Katere dele je potrebno namazat? Upam da razumete kaj hočem rečt...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

očisti ga, napolni gorivo, daj na stojalo, namaž verigo, odklopi akomulator, pa kakšno rjuho čez da ga ne bo prah napadal pa je...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je za akumulator bolš da je čez zimo na sobni tempereturi (da ga uzamem vn iz motorja) al da ga postim na motorju (v garaži kjer je od 5 do 10°C; seveda odklopljenega)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5-10 stopinj ni panike. Ampak ga morš vmes polnit, ker če prazen akumulator stoji na katerikoli temperaturi sulfatizira in posledično postane neuporaben.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha pol ga bom meu na sobni temperaturi ker se mi bo verjetno počasnej praznu? a ga morem med zimo kdaj nafilat? Al je uredu če ga samo spomlad preden ga dam v motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morš ga filat. Akumulator ne sme nikol stat prazen.

LP

men se bo pomoje kr hitr spraznu glede na to da mam še alarm. Napravce za filat pa še nimam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men ga je zdej v 2 tednih spraznal z vključenim alarmom. Polnilci pa niso tok dragi. Tam ene 20 eur. Jst sem prejšnjo zimo dva vzdrževal z polnilcem iz Hoferja (pa to bom tud) za 6eur pa je super delal....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men ga je zdej v 2 tednih spraznal z vključenim alarmom. Polnilci pa niso tok dragi. Tam ene 20 eur. Jst sem prejšnjo zimo dva vzdrževal z polnilcem iz Hoferja (pa to bom tud) za 6eur pa je super delal....

pa alarm dela če je akomulator prazn al pol tud alarm crkne. Zgleda da bo treba po polnilc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa alarm dela če je akomulator prazn al pol tud alarm crkne. Zgleda da bo treba po polnilc

Če ni elektrike, tudi alarm ne bo delal. Jaz imam polnilec iz hoferja, pa je zaenkrat v redu, če bo pa crknil, bom pa spet začel uporabljati polnilec, ki je starejši kot jaz. Na motorju pa prejšnjo zimo sploh nisem akumulatorja ven dajal, občasno sem se malo vozil, pa je bilo čisto OK.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!