motorist1 Objavljeno September 24, 2009 Opozori Objavljeno September 24, 2009 Zanima me kako vzdržujete svoj motor. Jaz imam 2T motor zato me zanima predvsem kakšno je vzdrževanje pri 2t motorjih. Kako pogosto menjate olje v menjalniku, zavorno olje, vzdrževanje verige in verižnega seta in seveda vse ostalo kar paše k rednemu vzdrževanju. Kako pogosto ga peljete na servis? Kaj storite po koncu sezone, in kaj pred začetkom? P.S. Uporabil sem brskalnik in malo pogledal po forumu vendar nisem zasledil nobene take teme. Upam da ni repost.
Dolenc™ Objavljeno September 24, 2009 Opozori Objavljeno September 24, 2009 (popravljeno) Moreš vedet za ker motor, niso vsi 2t isti. Vrjetno ti vse piše v "user manualu" tvojega motorja, če ga nimaš snami kje z neta. Načeloma je dost teh mejhnih prčkarij in ga je treba kar redno servisirat, vendar so deli ponavadi cenovno dostopni. Popravljeno September 24, 2009. Popravil Dolenc™ Brejker in bajkr88 2
norc 16 Objavljeno September 24, 2009 Opozori Objavljeno September 24, 2009 Zanima me kako vzdržujete svoj motor. Jaz imam 2T motor zato me zanima predvsem kakšno je vzdrževanje pri 2t motorjih. Kako pogosto menjate olje v menjalniku, zavorno olje, vzdrževanje verige in verižnega seta in seveda vse ostalo kar paše k rednemu vzdrževanju. Kako pogosto ga peljete na servis? Kaj storite po koncu sezone, in kaj pred začetkom? P.S. Uporabil sem brskalnik in malo pogledal po forumu vendar nisem zasledil nobene take teme. Upam da ni repost. Napiši kaj furaš. Se čist razlikuje vzdrževanje do motora do motora. janstyle in bajkr88 1 1
Brejker Objavljeno September 24, 2009 Opozori Objavljeno September 24, 2009 Vrjetno ti vse piše v "user manualu" tvojega motorja Oziroma: Navodila za uporabo molotov 1
impulz Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 Oziroma: Navodila za uporabo mhm, če maš tomosa. jaz mislim, da se ne razlikuje tak drastično od motorja do motorja... vse 2t mašine je potrebno pred vožnjo segrevat? segrevat v smislu "vozit pod nizkimi obrati" ali na mestu pustit laufat še zdaj nevem čeprav sem prebral vse forume na to tematiko. kaj se tiče olja... visokokakovostno olje je zakon! pozabi na tiste poceni verzije. zelo pomembno.
motorist1 Objavljeno September 25, 2009 Avtor Opozori Objavljeno September 25, 2009 Imam yamaho DT125X 2006 letnik. Za mešanico uporabljam TTS olje. Je to olje OK? User manual sem si zdownloadu, za zavorno olje piše naj uporabim DOT 4. Ali je pomembno od katerega proizvajalce je? glede na to da sem kupil rabljenega bi verjetno moral notri natočiti od istega proizvajalca ki je že zdaj v motorju. Pred vožnjo ga vedno segrejem. Je še kaj takega na kar moram biti pozoren pri vzdrževanju?
trojan69 Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 TTS je uredu. DOT4 je predpisan pri večinoma vseh motorjih (dot 5,2 se uporeblja pa pri bol racing verzijah). Ni važn odkterga proizvajalca ga je pa dobr zamenjat pa prezračit sistem na kakšni dve leti. Za menjalnik lahko po moje uporobljaš ATF olje. Drugač pa-maži ketno na kakšnih 500-100km, tankej pa vozi. Drugač pa ja....eni dvotakterji so dol zahtevni za vzdrževanje kot drugi. Jst v svojo Jawo 350 tankam petrolov dvotaktol pa palim. Mogoč jo enkrat na let mal pregledam, spucam kšno svečko,ferg, mal ole v menjalniku zamenjam, to je pa to. Delovni konjič skratka.
crayzeh Objavljeno September 26, 2009 Opozori Objavljeno September 26, 2009 Kaj pa vzdrževanje Husqvarne 125 sm, je zahtevno? Lp
impulz Objavljeno September 26, 2009 Opozori Objavljeno September 26, 2009 ni zahtevno. husqvarna je moj prvi moped in nimam težav z vzdrževanjem.
robivitez Objavljeno November 21, 2009 Opozori Objavljeno November 21, 2009 Mene zanima, koliko bi prišla menjava tesnil cilindra za KMX 125? Spodnja dihtunga malo spušča vodo, danes se je rahlo ven kadilo. :unsure:
motorist1 Objavljeno November 23, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 23, 2009 Kdaj je bolje peljati motor na servis? Jeseni po koncu sezone ali spomladi pred začetkom sezone? Je kakšna razlika v ceni servisa? Lp, Tick.
CVIČKAR1 Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 žZa dvotaktn motor rabiš dost dnara če bi delu tolk km k jst tko k sm jih pa jst z enim 4t motorjem delu pa ga nism rabu rolk,tko da je dvotaktn razn tega da dobro potegne en kurac vredn. Lowrenc 1
Dolenc™ Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 Cena bo ista, je pa pred sezono ponavadi precej gužve. Najbolje je peljat pozimi, ko mehanik nima kej za delat
motorist1 Objavljeno December 12, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 12, 2009 Zanima me kako po sezoni pospravite motor oz. kako ga "konzervirate". Kaj use je treba narediti da je motor spoladi normalno vozen ko čez zimo stoji oz. da je čim manj škode? Ga je potrebno samo očistit? Katere dele je potrebno namazat? Upam da razumete kaj hočem rečt... LP
Jerry_exc Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 očisti ga, napolni gorivo, daj na stojalo, namaž verigo, odklopi akomulator, pa kakšno rjuho čez da ga ne bo prah napadal pa je...
dejko39 Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 slišal sem da je treba bencin zapret in tok dovg lavfat da sam od sebe ugasne,da star bencin ne ustane v fergazerju?
Jerry_exc Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 ti sam motor enkrat na 14 dni za 2min zalavfej pa ne bo nc narobe
motorist1 Objavljeno December 13, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 13, 2009 A je za akumulator bolš da je čez zimo na sobni tempereturi (da ga uzamem vn iz motorja) al da ga postim na motorju (v garaži kjer je od 5 do 10°C; seveda odklopljenega)
trojan69 Objavljeno December 13, 2009 Opozori Objavljeno December 13, 2009 5-10 stopinj ni panike. Ampak ga morš vmes polnit, ker če prazen akumulator stoji na katerikoli temperaturi sulfatizira in posledično postane neuporaben.
motorist1 Objavljeno December 13, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 13, 2009 Aha pol ga bom meu na sobni temperaturi ker se mi bo verjetno počasnej praznu? a ga morem med zimo kdaj nafilat? Al je uredu če ga samo spomlad preden ga dam v motor...
trojan69 Objavljeno December 13, 2009 Opozori Objavljeno December 13, 2009 Morš ga filat. Akumulator ne sme nikol stat prazen. LP
Ervin93 Objavljeno December 13, 2009 Opozori Objavljeno December 13, 2009 Morš ga filat. Akumulator ne sme nikol stat prazen. LP men se bo pomoje kr hitr spraznu glede na to da mam še alarm. Napravce za filat pa še nimam
trojan69 Objavljeno December 13, 2009 Opozori Objavljeno December 13, 2009 Men ga je zdej v 2 tednih spraznal z vključenim alarmom. Polnilci pa niso tok dragi. Tam ene 20 eur. Jst sem prejšnjo zimo dva vzdrževal z polnilcem iz Hoferja (pa to bom tud) za 6eur pa je super delal....
Ervin93 Objavljeno December 13, 2009 Opozori Objavljeno December 13, 2009 Men ga je zdej v 2 tednih spraznal z vključenim alarmom. Polnilci pa niso tok dragi. Tam ene 20 eur. Jst sem prejšnjo zimo dva vzdrževal z polnilcem iz Hoferja (pa to bom tud) za 6eur pa je super delal.... pa alarm dela če je akomulator prazn al pol tud alarm crkne. Zgleda da bo treba po polnilc
trebor Objavljeno December 13, 2009 Opozori Objavljeno December 13, 2009 pa alarm dela če je akomulator prazn al pol tud alarm crkne. Zgleda da bo treba po polnilc Če ni elektrike, tudi alarm ne bo delal. Jaz imam polnilec iz hoferja, pa je zaenkrat v redu, če bo pa crknil, bom pa spet začel uporabljati polnilec, ki je starejši kot jaz. Na motorju pa prejšnjo zimo sploh nisem akumulatorja ven dajal, občasno sem se malo vozil, pa je bilo čisto OK. LP Robert
Priporočene objave