budacki Objavljeno December 13, 2009 Opozori Objavljeno December 13, 2009 Če ni elektrike, tudi alarm ne bo delal. Jaz imam polnilec iz hoferja, pa je zaenkrat v redu, če bo pa crknil, bom pa spet začel uporabljati polnilec, ki je starejši kot jaz. Na motorju pa prejšnjo zimo sploh nisem akumulatorja ven dajal, občasno sem se malo vozil, pa je bilo čisto OK. LP Robert Ja saj če vsake 2 tedna samo prižgeš ti takoj nafila
trebor Objavljeno December 14, 2009 Opozori Objavljeno December 14, 2009 Ne napolni ga takoj, ker je nekaj moči porabil tudi zaganjač, zato ga moraš pustiti vsaj nekaj časa teči v prostem teku, če se ne greš vozit. Najbolje pa napolni akumulator vožnja, pa še uživaš zraven . LP Robert
Jerry_exc Objavljeno December 14, 2009 Opozori Objavljeno December 14, 2009 jest tud se nikol nisem dal akomulatorja iz motorja... itak ob vsakem lepem vremenu spravim motor na sonce pa ga vsaj na dvoriscu mal zalavfam ce se ze pelat ne grem...
Stirkac Objavljeno Januar 30, 2010 Opozori Objavljeno Januar 30, 2010 Lp Zanima o Husqvarni Wr 125, če ve kdo kaj o njej predvsem Vzdrževanje (kako dalgo zdrži bat in podobno ) Pa če ve mogoče kdo še kaj o Problemih na tem motorju...Vglaunem vse informacije so zaželjene Hvalaa
budacki Objavljeno Januar 30, 2010 Opozori Objavljeno Januar 30, 2010 (popravljeno) Lp Zanima o Husqvarni Wr 125, če ve kdo kaj o njej predvsem Vzdrževanje (kako dalgo zdrži bat in podobno ) Pa če ve mogoče kdo še kaj o Problemih na tem motorju...Vglaunem vse informacije so zaželjene Hvalaa Cross mašina z nekoliko spremenjenimi prenosi in vzmetenjem. Problemi? Nekaj na izpušnem ventilu, vendar nebi smelo pridet do njih če se redno čisti. Dobro olje devaj noter ( motul 800, za amatersko uporabo tut 710 ni slab, pa pravilno mešanco VEDNO ), redno čiščenje filtra ( če furaš offroad ), mazanje ketne in zob.seta, menjava bata na nekje 80-100 ur ( bi moral normalno zdržat, če je vse vredu ). Keri letnik pa imaš? EDIT: Aja pa še olje v menjalniku na vsakih 30 ur Popravljeno Januar 30, 2010. Popravil budacki
janstyle Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Če se da oz.če hočeš toči olje BARDAHL KXT (redna prodaja 36€,ga pa lahko v italiji,in avstriji dobiš za 20-25),je pa za bolj pro uporabo,in se res ne more primerjati z TTS in podobnimi "cheep"olji.
Stirkac Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Cross mašina z nekoliko spremenjenimi prenosi in vzmetenjem. Problemi? Nekaj na izpušnem ventilu, vendar nebi smelo pridet do njih če se redno čisti. Dobro olje devaj noter ( motul 800, za amatersko uporabo tut 710 ni slab, pa pravilno mešanco VEDNO ), redno čiščenje filtra ( če furaš offroad ), mazanje ketne in zob.seta, menjava bata na nekje 80-100 ur ( bi moral normalno zdržat, če je vse vredu ). Keri letnik pa imaš? EDIT: Aja pa še olje v menjalniku na vsakih 30 ur Zaenkrat še nimam,sam pa se zanimam predvsem za ta motor Sj izpušni ventil spucaš na vsako generalko ne? Po kakih 100 ur vožnje je dosti če ga spucaš
budacki Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Zaenkrat še nimam,sam pa se zanimam predvsem za ta motor Sj izpušni ventil spucaš na vsako generalko ne? Po kakih 100 ur vožnje je dosti če ga spucaš Mislm d bo kul Če se da oz.če hočeš toči olje BARDAHL KXT (redna prodaja 36€,ga pa lahko v italiji,in avstriji dobiš za 20-25),je pa za bolj pro uporabo,in se res ne more primerjati z TTS in podobnimi "cheep"olji. Ne nori prosim te lepo http://lnx.ballacchinomoto.it/catalog/product_info.php?products_id=1742 Sicer pa je tako ... Bardahl je olje k je blo uporabljeno na moji prvi Apriliji 8000km ( prvi lastnik ) in ga ni mogel prehvalit, sam ga pa nisem mogel dobit, tako da sem šel na 710, kar pa ni bilo tudi nič napačnega. Pa itq z Motulom čisto nič ne sfališ bawbaw 1
janstyle Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 (popravljeno) hm...meni se ne mudi nikamor,se tebi? Js sem ti povedu ceno za slovenske uvoznike ,zravn sm ti pa napisu da ga dobiš v Italiji oz. Avstriji za manj. Glede MOTULA pa bom reku sam neki:Kadar sm js mojmu mehaniku reku da tankam motul, se mi je začel smejat in mi reku samo to:Da če ne mislim tankat Bardahl ali Agip naj motorja ne vozim več k njemu na servis!,za info.tip je štimau in dirkau z 125 za svetovna prvenstva torej...(njegovi motorji so bili Aprilia rs,Honda nsr,Honda rs). Popravljeno Februar 2, 2010. Popravil janstyle
motorist1 Objavljeno Februar 2, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Jst v svojo DT-jko tankam castrol TTS, po priporočilu prejšnjega lastnika in tudi drugih, ki si ga ti označil kot "cheep" čeprav se mi 25€ za olje sploh ne zdi malo. Je to olje uredu ali naj uporabljam kerega drugega? Sicer pa vem da je bilo o tem že veliko napisangea... LP
janstyle Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 (popravljeno) Jst v svojo DT-jko tankam castrol TTS, po priporočilu prejšnjega lastnika in tudi drugih, ki si ga ti označil kot "cheep" čeprav se mi 25€ za olje sploh ne zdi malo. Je to olje uredu ali naj uporabljam kerega drugega? Sicer pa vem da je bilo o tem že veliko napisangea... LP Čak za TTS-ja ti daš 25€,kje ga kupuješ, simčič motorcenter ga daje za 12 al 13€,v avtodelih je 18. Popravljeno Februar 2, 2010. Popravil janstyle
motorist1 Objavljeno Februar 2, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Ubistvu sm ga kupu sam enkrat ker imam motor šele par mesecev, drugače sem ga pa kupu na petrolu ker je bila nuja in mislim da sem dal okoli 25 če se prav spomnim ali celo kak € več.
Stirkac Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Js mam zj Aprili Rs 50 pa tud skos Motul 710 Not Devam...Čisto zadovoljen sem !
janstyle Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Ubistvu sm ga kupu sam enkrat ker imam motor šele par mesecev, drugače sem ga pa kupu na petrolu ker je bila nuja in mislim da sem dal okoli 25 če se prav spomnim ali celo kak € več. Na petrolu je bil 22.5€ zej ne vem kok je,enkrat pejdi do kake motocentra pa dobiš za pol bol pocen če si iz okolice gorice pa pojdi do simčiča 13€ liter.,če vzameš več ti ali še kakšne kose ti naredi še popust!
_Fingi_ Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Znajte se, na bolhi poglejte jih folk ful prodaja, ene par se zmente pa 12L - en karton uzemte, pa se dobi TTS za 10€/l. Vsaj jest sm tako delov včasih, no, mel sm potem cel karton zase, pa je blo mir.
Kvasko Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Js sm do zdej u svojo aprilio toču tts al pa 710... kaj pa mislte kej o agip speed 2t, ki je priporočen za aprilio
janstyle Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Za husqvarno je tud agip priporočen, od agipa so vsa olja dobra, najboljše pa se mi zdi da je Agip racing (22 al 23€),js sm za v moj prejšnji motor stavu agip speed (15€)olje je kvalitetno,zelo dobro pa je tudi Agip cross 18€ al tm neki...,sej sm ze v enem izmed zgornjem postov napisu al Bardahl al Agip. bawbaw 1
Kvasko Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Za husqvarno je tud agip priporočen, od agipa so vsa olja dobra, najboljše pa se mi zdi da je Agip racing (22 al 23€),js sm za v moj prejšnji motor stavu agip speed (15€)olje je kvalitetno,zelo dobro pa je tudi Agip cross 18€ al tm neki...,sej sm ze v enem izmed zgornjem postov napisu al Bardahl al Agip. Js se bom zdj enkat za vedno odloču med tts, 710 al pa agip speed 2t... pa rabm mnenja... renutno mam 710... Zdj če je isti k***c pol bom pustu... se pa pr useh cene gibajo okol 15€ odvisno kje vzamš
budacki Objavljeno Februar 3, 2010 Opozori Objavljeno Februar 3, 2010 (popravljeno) Js se bom zdj enkat za vedno odloču med tts, 710 al pa agip speed 2t... pa rabm mnenja... renutno mam 710... Zdj če je isti k***c pol bom pustu... se pa pr useh cene gibajo okol 15€ odvisno kje vzamš Ostani na Motulu. Kar se tiče raznih CROSS olj in tega ... to so olja, ki jih oljna pumpa zaradi prevelike gostote (?) ne potegne čez ( gre za Agip Cross, tudi tisti Bardahl KXT nisem zasledil certifikata za oljno pumpo ampak samo PREMIX, tudi navaden Motul 800 ni za oljno pumpo, Silkolene Fuchs je tut kar vredu ester sam tut je premix ). Skratka ... to vam lahko samo pove, da motorji z oljno pumpo NE POTREBUJEJO TAKO DOBRIH OLJ! Sam sem uporabil ena 8-9litrov 710tke, 2 litra TTSa, 3 litra Fuchsa zdj pa sem trenutno na Putoline MX5. ( že gre drugi liter ). Niti eno od teh olj ni slabo. Cheap olja so razna Petrolova in OMV in podobna sranja. Vsako olje ki je nad 10€ je že dobro za uporabo v serijskem motorju.! Tako da ... držite se tistega, kar vam je najceneše in s čimer imaste najboljše izkušnje. Mešanje olja v posodici za olje itq ni priporočeno, ker se lahko olja zaradi razlićne viskoznosti ( spet ? ) zgrizejo med seboj. http://www.bolha.com...-castrol-tts-2t TTS! http://www.bolha.com...je-2t-motul-710 Motul. http://www.bolha.com...t-go-kart-motor FUCHS http://www.saplex.si...ikel.php?kat=66 ponudba Putolina Motocross http://www.saplex.si...ikel.php?kat=63 ponudba Putoline Cestaki Kar se tiče pa Agip olj, žal mi niso znana, sicer pa v "navodilih" od Husqvarne za čisto vse tekočine priporočajo Agip, tako da nemore bit slabo! Tut za RS 125 je biu priporočen Agip. Upam, da sem komu pomagal! Popravljeno Februar 3, 2010. Popravil budacki bawbaw in janstyle 1 1
_Fingi_ Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 Še jest na kratko od TTS-a. Z njim sem prevozil okoli 12k km,pa nisem imel problemov, tako da res ni slab....
Jerry_exc Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 Še jest na kratko od TTS-a. Z njim sem prevozil okoli 12k km,pa nisem imel problemov, tako da res ni slab.... jest sm prevozu slabih 20kkm na olju za motorno žago cena je bla 800sit/l in zadeva res ni slaba nikol nobene težave
janstyle Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 jest sm prevozu slabih 20kkm na olju za motorno žago cena je bla 800sit/l in zadeva res ni slaba nikol nobene težave fajn ti je šlo,veliko stroškov si mel z oljem xD,na kirmu mopedu pa?
budacki Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 jest sm prevozu slabih 20kkm na olju za motorno žago cena je bla 800sit/l in zadeva res ni slaba nikol nobene težave Motorna žaga je recimo 6-8 ur na dan full gasa se znajo zvrtet tut do 20.000 rpmjev. Tak da verjetno nemore bit slabo olje, če na temu ne vtrga mašine
janstyle Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 (popravljeno) fajn ti je šlo,veliko stroškov si mel z oljem xD,na kirmu mopedu pa? Ma kiro olje si ti rabu?a mislis uno k je org. od Husqvarne za žage?al od Stihla al kero drugo? Popravljeno Februar 4, 2010. Popravil janstyle
Jerry_exc Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 Motorna žaga je recimo 6-8 ur na dan full gasa se znajo zvrtet tut do 20.000 rpmjev. Tak da verjetno nemore bit slabo olje, če na temu ne vtrga mašine to se bl tekmovalne žage za lumberjack kompetišne vrtijo na 20000 sam une tud delajo 2 ure poj gre pa vse v k... navadne so ekje na 10000... sam isto dobr sej je skos na obratih... ker pa je bil pa niti ne vem ker mi ga je tle v okolici v eni trgovini z zagami toču iz soda... motor je bil pa Yamaha DT 125
Priporočene objave