Skoči na vsebino

Redno vzdrževanje (2t) motorja


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Mene pa zanima, kako je s čokom. V manualu sem sicer prebral, da pred samim vžigom premaknem iz znaka | \ | dol. Sedaj pa me zanima kako je med vožnjo? Ali ga nato ko se motor segreje vrnem nazaj ali kako :) Mater kako nimam pojma :) Se vidi, da sem imel prej izkušnje samo z različnimi APNji :D

Popravljeno . Popravil znj
Objavljeno

Mene pa zanima, kako je s čokom. V manualu sem sicer prebral, da pred samim vžigom premaknem iz znaka | \ | dol. Sedaj pa me zanima kako je med vožnjo? Ali ga nato ko se motor segreje vrnem nazaj ali kako :) Mater kako nimam pojma :) Se vidi, da sem imel prej izkušnje samo z različnimi APNji :D

Smo že načeli debafo o tem

Evo ;)

Objavljeno

Potem med vožnjo premakneš nazaj na | \ | al kako? Se mi je zdelo ja :) Kako pa ugotoviš ali mašina dovolj segreta?

Objavljeno

Potem med vožnjo premakneš nazaj na | \ | al kako? Se mi je zdelo ja :) Kako pa ugotoviš ali mašina dovolj segreta?

Ja sej boš vidu, po občutku, sploh pa ponavadi ne vleče če je segret in zrak zaprt....

Objavljeno

Najlepša vama dala :P I have a lot to teach :) Počasi se daleč pride :)

Objavljeno

Potem med vožnjo premakneš nazaj na | \ | al kako? Se mi je zdelo ja :) Kako pa ugotoviš ali mašina dovolj segreta?

potipaš hladilnik in vidiš če je topel (65stopinj je delovna temperatura) alpa potipaš cilinder ^^ pa pazi da se ne opečeš na njem loly ^^

Objavljeno

potipaš hladilnik in vidiš če je topel (65stopinj je delovna temperatura) alpa potipaš cilinder ^^ pa pazi da se ne opečeš na njem loly ^^

Kako je pa s postanki? Npr. na Petrolu ali pa krajši postanek, ali lahko pustiš zrak odprt ali ga je treba zapreti. Za dajši postanek pa se zapre :) Kako pa je poleti? Npr. da pustiš motor na soncu in še s primorske sem kjer je poleti zelo toplo :) Ali je treba zapreti zrak ali je lahko odprt :) Hehe mogoče se vam zdim tečen sam to me res zanima. Drugo me ne ampak s tem zrakom sem imel že problem ko sem se fural po stranskih poteh z renault 5 :D

Objavljeno

Kako je pa s postanki? Npr. na Petrolu ali pa krajši postanek, ali lahko pustiš zrak odprt ali ga je treba zapreti. Za dajši postanek pa se zapre :) Kako pa je poleti? Npr. da pustiš motor na soncu in še s primorske sem kjer je poleti zelo toplo :) Ali je treba zapreti zrak ali je lahko odprt :) Hehe mogoče se vam zdim tečen sam to me res zanima. Drugo me ne ampak s tem zrakom sem imel že problem ko sem se fural po stranskih poteh z renault 5 :D

Lej sory res sam to bi blo mene sram spraševat, sej to je pr usakmu motorju isto.Če si kdaj kosil travo ni važno s kiro kosilko(bočno,nahrbtno,uno za trato,motorka) vse ima isti princip in isto je pri motorju kadar je tople mu odpreš zrak in če ti vžge brez zapirat zraka ga pol (logično)ni treba zapirat.

P.S. pa dejte zej talat minuse.

Objavljeno

Kako je pa s postanki? Npr. na Petrolu ali pa krajši postanek, ali lahko pustiš zrak odprt ali ga je treba zapreti. Za dajši postanek pa se zapre :) Kako pa je poleti? Npr. da pustiš motor na soncu in še s primorske sem kjer je poleti zelo toplo :) Ali je treba zapreti zrak ali je lahko odprt :) Hehe mogoče se vam zdim tečen sam to me res zanima. Drugo me ne ampak s tem zrakom sem imel že problem ko sem se fural po stranskih poteh z renault 5 :D

Pička kompliceraš s tem zaugom. zjutri daš zaug, kresnš motor laufa ene 30s pod zaugom, ugasnš zaug, segrevaš na mestu še minutko pol se pa počas odpelš BREZ zauga. Na bencinski tankaš, plačaš pa tut če motor stoji pou ure bo brez zauga kresnu drgač ga pa daš za par sekund lih tok d vžge. To je usa znanost majstr

Objavljeno

Kako je pa s postanki? Npr. na Petrolu ali pa krajši postanek, ali lahko pustiš zrak odprt ali ga je treba zapreti. Za dajši postanek pa se zapre :) Kako pa je poleti? Npr. da pustiš motor na soncu in še s primorske sem kjer je poleti zelo toplo :) Ali je treba zapreti zrak ali je lahko odprt :) Hehe mogoče se vam zdim tečen sam to me res zanima. Drugo me ne ampak s tem zrakom sem imel že problem ko sem se fural po stranskih poteh z renault 5 :D

jančy ma prav sam ok... jaz sem tudi bil štor tak da nebom nekaj pametoval.

-čok rabiš samo tedaj ko ga rabiš... in to je pozimi (pod 10 stopinj recimo).

-pri 2 takt mašinah že itak veš da jih nesmeš tišat ko so mrzle. segrevaj mašino postopoma (najprej 2-3k obratov, pol 5k, pol bo pa že itak segreta).

-vzemi v obzir tud to, da se mašina maže ko ji dodaš gas.

zarad tega... uporabljaj BREMZE in ne MAŠINBREMZO (da iz 100kmh šaltaš vedno nižje). takrat se NE MAŽE oz se maže v minimalnih količinah... in če to delaš nonstop se zna zgodit da bo nekega dne glih zarad tega kr bo presuho laufala= zaribala. ko vidiš rdečo luč: sklopka+bremza+ šaltaj v N.

-pozimi (temp. pod 10stopinj) zalepi pol hladilnika da se ti bo lahko mašina na delovno temperaturo ogrela.

-ko se še kaj spomnim...napišem (:

Objavljeno

jančy ma prav sam ok... jaz sem tudi bil štor tak da nebom nekaj pametoval.

-čok rabiš samo tedaj ko ga rabiš... in to je pozimi (pod 10 stopinj recimo).

-pri 2 takt mašinah že itak veš da jih nesmeš tišat ko so mrzle. segrevaj mašino postopoma (najprej 2-3k obratov, pol 5k, pol bo pa že itak segreta).

-vzemi v obzir tud to, da se mašina maže ko ji dodaš gas.

zarad tega... uporabljaj BREMZE in ne MAŠINBREMZO (da iz 100kmh šaltaš vedno nižje). takrat se NE MAŽE oz se maže v minimalnih količinah... in če to delaš nonstop se zna zgodit da bo nekega dne glih zarad tega kr bo presuho laufala= zaribala. ko vidiš rdečo luč: sklopka+bremza+ šaltaj v N.

-pozimi (temp. pod 10stopinj) zalepi pol hladilnika da se ti bo lahko mašina na delovno temperaturo ogrela.

-ko se še kaj spomnim...napišem (:

Tole z lepljenjem hladilnika je mal za lase prulečen?? Mi smo dal na mojmu dol termonstat in motorju tkoj voda krož po sistemu sam je po 5 minutah laufanja ma mestu z minimalnim dodajanjem gasa segret ceu hladilnik oz lev in desn... pa ni blo treba nč lept...

Objavljeno (popravljeno)

na mestu pa tud ni dobro ogrevat (kakšno minutko-2 ja, ne pa do 65 stopinj) (:

eni pravjo da so bučke, eni pravjo da treba tko delat.

jaz delam iz preventive kr mi res ni težko zalimat tist hladilnik z nekim lepilnim trakom closedeyes.gif

Popravljeno . Popravil impulz
Objavljeno (popravljeno)

na mestu pa tud ni dobro ogrevat (kakšno minutko-2 ja, ne pa do 65 stopinj) (:

eni pravjo da so bučke, eni pravjo da treba tko delat.

jaz delam iz preventive kr mi res ni težko zalimat tist hladilnik z nekim lepilnim trakom closedeyes.gif

Do delovne temperature ga nism še nikol, lih tok da čutm da hladnilnik topel postaja pol pa ugasnm... itk pa to samo med zimo usake tolk časa iz garaže potegnm... drugače pa laufa minutko do 2 potem pa pelat prvih 3 al pa 4 km na izi do ene 7000 pol pa gasaaaaaa :P

Popravljeno . Popravil Kvasko
Objavljeno

Ja eni pravjo d ni dobr na mest spet drugi da nima veye... prakti;no ne vidm razlike, je pa zlo pomembno da ga res spravš na delovno temperaturo pred navijanje, se pozna kdaj ti cilindr crkne ;)

Objavljeno

Nek uporabnik na forumu z imenom jest (nek uvoznik za husqvarne al nevem kaj) je ful povdarjal da to treba delat pozimi. In meni je cist logicno ce mal premislim. Vgpavnem, škodi itak NE! Narediš to ko se zima zacne pa se vozis z mirno vestjo okol :boobies:

Objavljeno

To, da bi prelepil hladilnik izhaja iz tega, da so hladilniki za 2t mašine dokaj veliki. Zato se pri zelo hladnih zunanjih temperaturah hladilna tekočina preveč ohladi, in ubistvu ko pride hladna tekočina do segretga cilindra, se lahko ta tok shladi da se malenkost skrči, zarad tega pa lahko zariba.

Torej, če pokriješ del radiatorja, se tekočina manj shladi, tko kot bi se poleti s popolnoma odkritim hladilnikom, in ni te nevarnosti...

Objavljeno

Tole z lepljenjem hladilnika je mal za lase prulečen?? Mi smo dal na mojmu dol termonstat in motorju tkoj voda krož po sistemu sam je po 5 minutah laufanja ma mestu z minimalnim dodajanjem gasa segret ceu hladilnik oz lev in desn... pa ni blo treba nč lept...

a bejž no bejž, resno??? :eek: pa ko je moped pri miru je čez kiler ful prepih ne, isto kot če se pelješ :slap: tole z lepljenjem ni nič za lase prvlečen ne

Objavljeno

a bejž no bejž, resno??? :eek: pa ko je moped pri miru je čez kiler ful prepih ne, isto kot če se pelješ :slap: tole z lepljenjem ni nič za lase prvlečen ne

Ste zajebani vi moderatorji a?tongue.gifDrgač pa logika pove da na mestu se ubistvi sploh ne hladi oz.zelo malo.Js dokler mojga nisem zaščitu je blo tko:sm ga ogrel,pol sm se šu pelat in pol sm ga potipal od zgoraj in od spodaj, zgoraj normalno vroče,spodaj MRZLO!,še isti dan sm ga zaščitu.

Objavljeno

Ste zajebani vi moderatorji a?tongue.gifDrgač pa logika pove da na mestu se ubistvi sploh ne hladi oz.zelo malo.Js dokler mojga nisem zaščitu je blo tko:sm ga ogrel,pol sm se šu pelat in pol sm ga potipal od zgoraj in od spodaj, zgoraj normalno vroče,spodaj MRZLO!,še isti dan sm ga zaščitu.

Nč logika, samo fizika...

Objavljeno

Nč logika, samo fizika...

Logika ti pove da se ne more hladiti če ne piha...

Objavljeno (popravljeno)

Nek uporabnik na forumu z imenom jest (nek uvoznik za husqvarne al nevem kaj) je ful povdarjal da to treba delat pozimi. In meni je cist logicno ce mal premislim. Vgpavnem, škodi itak NE! Narediš to ko se zima zacne pa se vozis z mirno vestjo okol :boobies:

Jesih Teodor. :)

To, da bi prelepil hladilnik izhaja iz tega, da so hladilniki za 2t mašine dokaj veliki. Zato se pri zelo hladnih zunanjih temperaturah hladilna tekočina preveč ohladi, in ubistvu ko pride hladna tekočina do segretga cilindra, se lahko ta tok shladi da se malenkost skrči, zarad tega pa lahko zariba.

Torej, če pokriješ del radiatorja, se tekočina manj shladi, tko kot bi se poleti s popolnoma odkritim hladilnikom, in ni te nevarnosti...

Dejansko bi lahko hladil med vožnjo motor samo s polovico kilerja, zaradi zelo velikega volumna, ki pa izhaja od cross motorjev, saj tam ko končaš v blatu in na mestu full rpm in pač normalno pride do pregrevanja, zato se vse pogosteje dajejo gor ventilator pa tudi sam kiler je maximalno povečan ( ampak to je že druga zgodba ).

Bomo tako povedali ... en mulc ko se sedmič pelje na motorju. Vžge ... malo poštoka ... full gas do kolega ( recimo 1km stran ). Cilinder se segreja na RECIMO 70°C. ( ajde kje ste mi fiziki! ) Kok se zdj dejansko razširi aluminij, nikasil karkol ... ? Ok recimo da za pol centimetra. Sorazmerno s tem, vendar z manjšim kolićnikom se razteza tudi bat.

Po 970 metrih je temperatura cilindra tako velika, da je se mašina odloći, da jo bo ohladila z hladilnilno tekočino ki ima dejansko v takem vremenu kot je bilo 1 mesec nazaj ... mogoče 4°C. Vse lepo in prav ... hladilna tekočina priteče v cilinder, ga ohladi in skrči za določen X. Kaj pa je skrčilo bat? :D Sledi ... zadnjih 30 metrov rineš, poklićeš fotra, da te pride iskat in naj sproti vzame še svojo pa tvojo bančno kartico. ;)

Da bi se to preprečilo pa obstajata dve varianti ... torej ena je, da se "odstrani" termostat in s tem se voda segreva sorazmerno z mašino. Negativna stran tega je, da je potrebno kar veliko dlje segrevat mašino.

Druga varianta pa je, kot že rečeno, da se v hladnem vremenu prekrije del levega in del desnega kilerja. BAAAAM :D Ni tako unčikovito, kot če odstraniš termostat je pa sigurno boljše kot če pustiš vse normalno.

Priporočam prekrivanje. Sprobano s strani mene in kolega. Obema pri -10°C motor ni zaribal ( 24.12.2008 <<3 )

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno (popravljeno)

Jesih Teodor. :)

Dejansko bi lahko hladil med vožnjo motor samo s polovico kilerja, zaradi zelo velikega volumna, ki pa izhaja od cross motorjev, saj tam ko končaš v blatu in na mestu full rpm in pač normalno pride do pregrevanja, zato se vse pogosteje dajejo gor ventilator pa tudi sam kiler je maximalno povečan ( ampak to je že druga zgodba ).

Bomo tako povedali ... en mulc ko se sedmič pelje na motorju. Vžge ... malo poštoka ... full gas do kolega ( recimo 1km stran ). Cilinder se segreja na RECIMO 70°C. ( ajde kje ste mi fiziki! ) Kok se zdj dejansko razširi aluminij, nikasil karkol ... ? Ok recimo da za pol centimetra. Sorazmerno s tem, vendar z manjšim kolićnikom se razteza tudi bat.

Po 970 metrih je temperatura cilindra tako velika, da je se mašina odloći, da jo bo ohladila z hladilnilno tekočino ki ima dejansko v takem vremenu kot je bilo 1 mesec nazaj ... mogoče 4°C. Vse lepo in prav ... hladilna tekočina priteče v cilinder, ga ohladi in skrči za določen X. Kaj pa je skrčilo bat? :D Sledi ... zadnjih 30 metrov rineš, poklićeš fotra, da te pride iskat in naj sproti vzame še svojo pa tvojo bančno kartico. ;)

Da bi se to preprečilo pa obstajata dve varianti ... torej ena je, da se "odstrani" termostat in s tem se voda segreva sorazmerno z mašino. Negativna stran tega je, da je potrebno kar veliko dlje segrevat mašino.

Druga varianta pa je, kot že rečeno, da se v hladnem vremenu prekrije del levega in del desnega kilerja. BAAAAM :D Ni tako unčikovito, kot če odstraniš termostat je pa sigurno boljše kot če pustiš vse normalno.

Priporočam prekrivanje. Sprobano s strani mene in kolega. Obema pri -10°C motor ni zaribal ( 24.12.2008 <<3 )

Dobr da imam odstranjem termostat :P... neki odvečne teže stran :D :D motor ima pa še jeseni (pozim se ne furam) po 3km zelo topel hladilnik tko da neke bistvene razlike s termostatom ali brez ni kar se segrevanja tiče...

Popravljeno . Popravil Kvasko
Objavljeno

a bejž no bejž, resno??? :eek: pa ko je moped pri miru je čez kiler ful prepih ne, isto kot če se pelješ :slap: tole z lepljenjem ni nič za lase prvlečen ne

Si mal smotan. Na mestu ga segrejš da je topel killer mal gasa daš (max 2 minuti) in kwa pol k se boš pa odpelu bo pa tok prepiha čez kilr da se bo tekočina shladila na tok da ti škrtne segreta mašina?? Nwm no nism se nikol pri -40 vozu še.

Objavljeno

živjo!

mene pa zanima če je TTS olje vredu za V motor dobesedno, da ne bo pomote in pa kje se pogleda nivo olja v motorju.

hvala!

Objavljeno (popravljeno)

TTS je za dodajanje bencinu, ne za v mašino. Pri 2 takterijh maš olje samo v menjalniku, mašino (bate, cilindre,.. ) pa maže olje v gorivu.

Popravljeno . Popravil trojan69
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!