pekmez Objavljeno Junij 23, 2010 Opozori Objavljeno Junij 23, 2010 Kak fake? Motul 800 navadn je PREMIX, kar pomeni predhodno mešanje. Se pravi ga nesmeš dajat v motorje z oljno pumpo ampak moraš mešnico sam naredit. In ja ... namesto zadnjega sedeža, športnega izpuha in šipce si ti rajš najprej opremo kup ja mešam sam mešanico .... kaj pa ti skrbis za mojo opremo ..na sliki sem slikan prvi dan ko sem ga pripeljau domou in sem praobal samo en krog...drugace opremo mam Ervin93 in 666 2
ShAArK Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Vrjetno malo OFF samo vseeno bom vprašal.Kak pogosto mažete ketno in z čem?
impulz Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Kettenspray kit iz louisa na 300km mazem jaz
pevecm Objavljeno Junij 27, 2010 Opozori Objavljeno Junij 27, 2010 Kettenspray kit iz louisa na 300km mazem jaz ufff... to je pa pogost. U manualu piše na 400-500km. Sm jst jo ne mažem tok pogosto. Ker si morm res cajt uzet da jo prvo temelito spucam Motulovim sprejem, pol pa šele namažem.
matolife10 Objavljeno Oktober 22, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2010 (popravljeno) zdravo, evo js sm pa pred 1 tednom dobu starejšega, močnejšega brata od DT50 yamaha DT125 X... motor je fantastičn... sm pa mal na forum pršu da mi kakšni svetujete kaj pa kako se ga vdrzuje... star je 4 leta (2006 letnik) ima 12700 km... zelo dobro ohranjen... olje je prejšni lastnik tankal FOCS.. in MOTUL 710.. js zdej dajem MOTUL 710 (oz. ne še ) mam pa cist eno tako begginer upasanje hehe.. koliko KM nardi motor z 1L oljem? motor ima notri še blokado v avspuhu... električno je pa prejsni lastnik vn pobral... tako da mi gre motor 120 (sam ga nebom več kot 110 tiščou k vidm da se mašina preveč trud ) zdej pa kko je z tm... olnjo pupico , bat, obročke je treba menjat na 15000 km al kok že tut če mam še zmeraj 1 blokado not? ja pa med vožnjo v visokih obratih bremzam z bremzo (ne z mašino..) mal me moti ker nima obratomira (sej ne tok... sam da bi prblizno vidu kok obratu ma mašina pa kakšn glas ma pr takih obratih) pol bi si že sam zapomnu vedno pred vožnjo mam užganga 4 minute... max 5... pol se zapeljem ene 2 KM peljem pod nizkimi obrati... ta motor mi pa kuri neverjetno ZELO ZELO MALO tank ima sicer 10.7 literski pa mi zdrži 200KM oz. ker nisem meu občitka sem po 100km šel tankat in sem natankal skoraj 5L tako da mi celo mal več k 200KM zdrži... glede kar sm reku *MALO* kr sm slišou da enim baje 1 tank 150km zdrži... Popravljeno Oktober 22, 2010. Popravil matolife10
motorist1 Objavljeno Oktober 22, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 22, 2010 zdravo, evo js sm pa pred 1 tednom dobu starejšega, močnejšega brata od DT50 yamaha DT125 X... motor je fantastičn... sm pa mal na forum pršu da mi kakšni svetujete kaj pa kako se ga vdrzuje... star je 4 leta (2006 letnik) ima 12700 km... zelo dobro ohranjen... olje je prejšni lastnik tankal FOCS.. in MOTUL 710.. js zdej dajem MOTUL 710 (oz. ne še ) mam pa cist eno tako begginer upasanje hehe.. koliko KM nardi motor z 1L oljem? motor ima notri še blokado v avspuhu... električno je pa prejsni lastnik vn pobral... tako da mi gre motor 120 (sam ga nebom več kot 110 tiščou k vidm da se mašina preveč trud ) zdej pa kko je z tm... olnjo pupico , bat, obročke je treba menjat na 15000 km al kok že tut če mam še zmeraj 1 blokado not? ja pa med vožnjo v visokih obratih bremzam z bremzo (ne z mašino..) mal me moti ker nima obratomira (sej ne tok... sam da bi prblizno vidu kok obratu ma mašina pa kakšn glas ma pr takih obratih) pol bi si že sam zapomnu vedno pred vožnjo mam užganga 4 minute... max 5... pol se zapeljem ene 2 KM peljem pod nizkimi obrati... ta motor mi pa kuri neverjetno ZELO ZELO MALO tank ima sicer 10.7 literski pa mi zdrži 200KM oz. ker nisem meu občitka sem po 100km šel tankat in sem natankal skoraj 5L tako da mi celo mal več k 200KM zdrži... glede kar sm reku *MALO* kr sm slišou da enim baje 1 tank 150km zdrži... No naj ti motor dobro služi. Z enim litrom nardim cca 4-5 tankov, kar je okoli 800km. Sicer je pa odvisno od tega kako maš naštelano oljno pumpu. Kar se pa blokad tiče pa mislim da DT-jke nimajo električne blokade, mislm da majo električno blokado samo modeli za nemški trg. Maš pa še blokado v avspuhu ter izpušnem (YPVS - yamaha power valve system) ventilu. Če boš še to dvoje odblokeral moreš obvezno nastavt fergazer. Drugače pa se bat pri odprtem motorju menja na cca 20kkm (odvisno je tud od tega kako voziš, ker bat maš notr, kero olje uporablaš itd.) Nej te nič ne mote ker nima obratomerja, to je sam dodatna teža Sej se boš navadu pa boš vidu kdaj so uni obrati ko pride na resonanco pa se začne dret u p**** m****** Aja ups, ti maš še originaln avspuh, teb se ne bo nč drla :xx: Tudi če ma tank 10,7l po karateristikah boš vidu da boš zelo redko natanku več kot 11 litrou oz. pomoje skor nikol edin če boš velik velik rezerve pokuru. Računi da boš natanku okol 9-10l po tem ko boš pipco že na rezervo obrnu. No usaj pri mojem motorju je tko. Sem pa naredil z enim tankom od 180 pa do 210km. Če boš meu med počitnicami kdaj čs greva lahko kdaj kkšn krog. DTX powaaaaaa LP
budacki Objavljeno Oktober 22, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2010 zdravo, evo js sm pa pred 1 tednom dobu starejšega, močnejšega brata od DT50 yamaha DT125 X... motor je fantastičn... sm pa mal na forum pršu da mi kakšni svetujete kaj pa kako se ga vdrzuje... star je 4 leta (2006 letnik) ima 12700 km... zelo dobro ohranjen... olje je prejšni lastnik tankal FOCS.. in MOTUL 710.. js zdej dajem MOTUL 710 (oz. ne še ) mam pa cist eno tako begginer upasanje hehe.. koliko KM nardi motor z 1L oljem? motor ima notri še blokado v avspuhu... električno je pa prejsni lastnik vn pobral... tako da mi gre motor 120 (sam ga nebom več kot 110 tiščou k vidm da se mašina preveč trud ) zdej pa kko je z tm... olnjo pupico , bat, obročke je treba menjat na 15000 km al kok že tut če mam še zmeraj 1 blokado not? ja pa med vožnjo v visokih obratih bremzam z bremzo (ne z mašino..) mal me moti ker nima obratomira (sej ne tok... sam da bi prblizno vidu kok obratu ma mašina pa kakšn glas ma pr takih obratih) pol bi si že sam zapomnu vedno pred vožnjo mam užganga 4 minute... max 5... pol se zapeljem ene 2 KM peljem pod nizkimi obrati... ta motor mi pa kuri neverjetno ZELO ZELO MALO tank ima sicer 10.7 literski pa mi zdrži 200KM oz. ker nisem meu občitka sem po 100km šel tankat in sem natankal skoraj 5L tako da mi celo mal več k 200KM zdrži... glede kar sm reku *MALO* kr sm slišou da enim baje 1 tank 150km zdrži... ni focs ampak fuchs, Olje nad 10€ je dobro ( pa ne tista iz petrola, ker tam je TTS 23€, na netu pa 10€ xD ) Kr menjej na 15000km
matolife10 Objavljeno Oktober 28, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2010 No naj ti motor dobro služi. Z enim litrom nardim cca 4-5 tankov, kar je okoli 800km. Sicer je pa odvisno od tega kako maš naštelano oljno pumpu. Kar se pa blokad tiče pa mislim da DT-jke nimajo električne blokade, mislm da majo električno blokado samo modeli za nemški trg. Maš pa še blokado v avspuhu ter izpušnem (YPVS - yamaha power valve system) ventilu. Če boš še to dvoje odblokeral moreš obvezno nastavt fergazer. Drugače pa se bat pri odprtem motorju menja na cca 20kkm (odvisno je tud od tega kako voziš, ker bat maš notr, kero olje uporablaš itd.) Nej te nič ne mote ker nima obratomerja, to je sam dodatna teža Sej se boš navadu pa boš vidu kdaj so uni obrati ko pride na resonanco pa se začne dret u p**** m****** Aja ups, ti maš še originaln avspuh, teb se ne bo nč drla Tudi če ma tank 10,7l po karateristikah boš vidu da boš zelo redko natanku več kot 11 litrou oz. pomoje skor nikol edin če boš velik velik rezerve pokuru. Računi da boš natanku okol 9-10l po tem ko boš pipco že na rezervo obrnu. No usaj pri mojem motorju je tko. Sem pa naredil z enim tankom od 180 pa do 210km. Če boš meu med počitnicami kdaj čs greva lahko kdaj kkšn krog. DTX powaaaaaa LP lpo čak mal O.O prejsni lasnik je reku da morm sam še auspuh zamenat pa bo motor odblokiran... sm mi ni jasn kero blokado j dal pol dol če mi leti 120km/h? ja DT RULZ! pa drgac a ce das nou auspuh gor a pol ti tut bl povleče al se bl na obratih dobi? ja drug let komot XD kr je orng premrzl za ture zdej js sm se enkat 50km/h pelou domou več nism mogu kr je blo premrzl xD
Roky994 Objavljeno Oktober 29, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 lpo čak mal O.O prejsni lasnik je reku da morm sam še auspuh zamenat pa bo motor odblokiran... sm mi ni jasn kero blokado j dal pol dol če mi leti 120km/h? ja DT RULZ! pa drgac a ce das nou auspuh gor a pol ti tut bl povleče al se bl na obratih dobi? ja drug let komot XD kr je orng premrzl za ture zdej js sm se enkat 50km/h pelou domou več nism mogu kr je blo premrzl xD Dobi na obratih in posledično na moči. Odvisno od auspuha, uglavnem dajo moč na visokih obratih.
Pupi13 Objavljeno Oktober 29, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 Dobi na obratih in posledično na moči. Odvisno od auspuha, uglavnem dajo moč na visokih obratih. na nizkih pa zgubi :S
matolife10 Objavljeno Oktober 29, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 na nizkih pa zgubi :S heh pošteno XD... ja js mam gor samo LONC od ginnallija.. (sploh nwm ce sm prou napisou hehe) a to kej pomaga pr moči? kr pol ostal del auspuha je pa org... bajkr88 1
impulz Objavljeno Oktober 29, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 Lonc je dušilec? Dušilec ne da na moči (skoraj) nič pr 2t mašini. Blokade so v krivini in ne v dušilcu. Druga krivina obvezno
rs125black Objavljeno Oktober 29, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 lonec ne da čisto nič moči. sej če maš 2t veš da se bo vozil nad 8000rpm tako da ne izgubiš nič če menjaš aspuh..
motorist1 Objavljeno Oktober 29, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 lpo čak mal O.O prejsni lasnik je reku da morm sam še auspuh zamenat pa bo motor odblokiran... sm mi ni jasn kero blokado j dal pol dol če mi leti 120km/h? ja DT RULZ! pa drgac a ce das nou auspuh gor a pol ti tut bl povleče al se bl na obratih dobi? ja drug let komot XD kr je orng premrzl za ture zdej js sm se enkat 50km/h pelou domou več nism mogu kr je blo premrzl xD Pussy :naughty: Napiše se gianelli! Mam jst komplet ta ispuh in mam zlo veliko moči (usaj men se tko zdi) v nizkih obratih (pa izpušni ventil more bit pravilno naštelan), na visokih se mu pa itak strga. Pa tud zvok je... :evilgrin: Tebe pa nism čist dobr razumeu al maš resonanco al dušilc od gianellija. Verjetno maš samo dušilc če ti gre 120. Lahko daš iz original resonance blokade vn, al pa kupš še resonanco od gianellija. LP
budacki Objavljeno Oktober 29, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 Pussy :naughty: Napiše se gianelli! Mam jst komplet ta ispuh in mam zlo veliko moči (usaj men se tko zdi) v nizkih obratih (pa izpušni ventil more bit pravilno naštelan), na visokih se mu pa itak strga. Pa tud zvok je... :evilgrin: Tebe pa nism čist dobr razumeu al maš resonanco al dušilc od gianellija. Verjetno maš samo dušilc če ti gre 120. Lahko daš iz original resonance blokade vn, al pa kupš še resonanco od gianellija. LP Napiše se Giannelli. Dolžina dušilca vpliva na to, na katerih obratih bo motor podal največ moči! ( kratek visoki obrati, dolg nizki obrati )
rs125black Objavljeno Oktober 29, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 Napiše se Giannelli. Dolžina dušilca vpliva na to, na katerih obratih bo motor podal največ moči! ( kratek visoki obrati, dolg nizki obrati ) no nevem če je to res, ker sem dal kolegu dušilec od rs125 on pa ma rs50 pa motor gre enako, pa dušilca nimata enakih mer..
budacki Objavljeno Oktober 29, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 (popravljeno) no nevem če je to res, ker sem dal kolegu dušilec od rs125 on pa ma rs50 pa motor gre enako, pa dušilca nimata enakih mer.. No neboj pameten prosim te, še preden preide v prepir ^^ Motor nemore it enako! In dejansko sta dušilca standardno skoraj enakih DOLŽIN! Natanki gor ROR od Husqvarne SM 125 in Husqvarne CR 125 pa boš vido razliko <3 (EDIT: NA ISTI MOTOR ) Popravljeno Oktober 29, 2010. Popravil budacki
logarr Objavljeno Oktober 29, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 wtf je z <3 bajkr88 in budacki 2
Pupi13 Objavljeno Oktober 29, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 heh pošteno XD... ja js mam gor samo LONC od ginnallija.. (sploh nwm ce sm prou napisou hehe) a to kej pomaga pr moči? kr pol ostal del auspuha je pa org... lonc ti ne da tko k so rekl NČ moči ti da pa zvok. Če hočeš moč kup krivino oz pober blokade z org vn - jest ti priporočam da kupš drugo krivino
dejko39 Objavljeno Oktober 30, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2010 sam sj veš kak se je furat z CR dušilcem po cesti ... opazen pa si . zame pa ni k se mi zdi že zj glasen hehe. A drugače vam tut na zimo crkne svečka? Lansko zimo je crknala oz. je začelo trokirat zj se pa spet neki buni motor?
motorist1 Objavljeno Oktober 30, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 30, 2010 sam sj veš kak se je furat z CR dušilcem po cesti ... opazen pa si . zame pa ni k se mi zdi že zj glasen hehe. A drugače vam tut na zimo crkne svečka? Lansko zimo je crknala oz. je začelo trokirat zj se pa spet neki buni motor? Mogoče nimaš ta prave svečke, oz. maš tako ki je namenjena za višje (letne) temperature in maš zato težave pri vžigu.
matolife10 Objavljeno Oktober 30, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2010 aja sej zmer mešam rečem zmer ganieli XD gianelli je drgac ja :P drugo leto bom kupu še resonanco... aja pa pol z tem auspuhom ti yamaha leti 150km/h al kok ? aja pa eno uprasanje... a se da nekako na motorju naštimat da se ti bl dere?? k vem da pr nam zmer en motor po gozdu poslusam 4 taktarja... pomoje se mojga neb tok slišal al pa nimam tazga občutka
pevecm Objavljeno Oktober 30, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2010 (popravljeno) aja sej zmer mešam rečem zmer ganieli XD gianelli je drgac ja :P drugo leto bom kupu še resonanco... aja pa pol z tem auspuhom ti yamaha leti 150km/h al kok ? aja pa eno uprasanje... a se da nekako na motorju naštimat da se ti bl dere?? k vem da pr nam zmer en motor po gozdu poslusam 4 taktarja... pomoje se mojga neb tok slišal al pa nimam tazga občutka Meni se pa zdi, da se 2 takterja (pač odblokiranega) prav tako, ali pa še bolj sliši kot 4 takt (nad 250ccm). Če primerjamo 2 takt in 4 takt iste kubikaže, potem je 4t mlinček . Meni se kr dobro dere. In tudi 2takt glas je boljši kot 4 takt (razen cestakov). Drugač pa, če maš željo da bi se ti dru, prvo odblokiraj motor, potem pa dušilec dol in se malo igrat. Popravljeno Oktober 30, 2010. Popravil pevecm
jurca Objavljeno Oktober 30, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2010 aja sej zmer mešam rečem zmer ganieli XD gianelli je drgac ja :P drugo leto bom kupu še resonanco... aja pa pol z tem auspuhom ti yamaha leti 150km/h al kok ? aja pa eno uprasanje... a se da nekako na motorju naštimat da se ti bl dere?? k vem da pr nam zmer en motor po gozdu poslusam 4 taktarja... pomoje se mojga neb tok slišal al pa nimam tazga občutka jst mam sm125s pa mam odprto drugo resonanco pa takratk lonc in se nenormaldo dere arr res 100krat lepši zvok k kkšn enovaljni 4T saj men osebno Miha27 1
SpiZek Objavljeno Oktober 30, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2010 aja sej zmer mešam rečem zmer ganieli XD gianelli je drgac ja :P drugo leto bom kupu še resonanco... aja pa pol z tem auspuhom ti yamaha leti 150km/h al kok ? aja pa eno uprasanje... a se da nekako na motorju naštimat da se ti bl dere?? k vem da pr nam zmer en motor po gozdu poslusam 4 taktarja... pomoje se mojga neb tok slišal al pa nimam tazga občutka 2t se bol sliš ma bol prodorn zvok k 4t od kolega cr 85 se bol daleč sliš k mojga kx250f
Priporočene objave