Skoči na vsebino

Redno vzdrževanje (2t) motorja


Priporočene objave

Objavljeno

Men majo tud 2t na obratih lepši zvok kot 4t. Skor tazga k formula, usaj moja DT-jka :OK::P

Objavljeno

Men majo tud 2t na obratih lepši zvok kot 4t. Skor tazga k formula, usaj moja DT-jka :OK::P

Glej ti tole  CBR 250 RR   :photo: :naughty:

Objavljeno

No neboj pameten prosim te, še preden preide v prepir ^^

Motor nemore it enako! In dejansko sta dušilca standardno skoraj enakih DOLŽIN!

Natanki gor ROR od Husqvarne SM 125 in Husqvarne CR 125 pa boš vido razliko <3 (EDIT: NA ISTI MOTOR )

glej jas sem čisto mirno povedal...no lonec se pa čist nič ne pozna, samo mogoče se tebi zdi drugače , če natakneš dušilec od cr125 na rs125 in misliš da če bol brni da tudi bol gre :lol1:

Objavljeno

ja od kake stock npr. cbr125 ker sem jo največkrat slišal ma itak da kak 2t 125 lepši zvok...samo sem slišal eno xt z drugim aspuhom pa ma res lep zvok in zlo glasen :D

Objavljeno

men majo 4 takt bolši zvok z ORG auspuhom ... 2 takt nimajo nwm kaj dobrga ce usaj lonc ne zamenjas .. sam k ga pa... pa orgazmi padajo hehe :D

sam to mi povej k dam dušilc dol... a to se pol dost bl dere.... pa a to lahko nardiš al če te cajkiči dobijo kazn pišejo ?:P?

js se ful počas učim o motorjih zj.. k sm beginner no in do zdej sm lepo auspuh dol že dau mašino odpru (sam nism nč zaenkat šarou) vodno pumpico mal pogledou XD... kok bi se pa dušilc dalo dol? a to je v loncu če se ne motim :)?

temu se tut reče nek DB killer men se zdi....=?*

Objavljeno

men majo 4 takt bolši zvok z ORG auspuhom ... 2 takt nimajo nwm kaj dobrga ce usaj lonc ne zamenjas .. sam k ga pa... pa orgazmi padajo hehe :D

sam to mi povej k dam dušilc dol... a to se pol dost bl dere.... pa a to lahko nardiš al če te cajkiči dobijo kazn pišejo ?:P?

js se ful počas učim o motorjih zj.. k sm beginner no in do zdej sm lepo auspuh dol že dau mašino odpru (sam nism nč zaenkat šarou) vodno pumpico mal pogledou XD... kok bi se pa dušilc dalo dol? a to je v loncu če se ne motim :)?

temu se tut reče nek DB killer men se zdi....=?*

Čim manj "šar" po mašini, če ni potrebno. Za to si raj omisl eno šterko al pa frčija pa šraufi :)

Objavljeno

men majo 4 takt bolši zvok z ORG auspuhom ... 2 takt nimajo nwm kaj dobrga ce usaj lonc ne zamenjas .. sam k ga pa... pa orgazmi padajo hehe :D

sam to mi povej k dam dušilc dol... a to se pol dost bl dere.... pa a to lahko nardiš al če te cajkiči dobijo kazn pišejo ?:P?

js se ful počas učim o motorjih zj.. k sm beginner no in do zdej sm lepo auspuh dol že dau mašino odpru (sam nism nč zaenkat šarou) vodno pumpico mal pogledou XD... kok bi se pa dušilc dalo dol? a to je v loncu če se ne motim :)?

temu se tut reče nek DB killer men se zdi....=?*

sej kake ogromne razlike med kakim gianelliom pa org. aspuhom ni pri 125cc (brat ma doma rs125 z gianelliom).. večja razlika je pr 50cc, ko daš na kako rs50 gianellia gor se pa dosti bol zdere.

Objavljeno

glede dušilcov.. pri 4t z drugim oz. odprtim dušilcom dobiš malo ampak res malo :rolleyes: pač zvok je bolj oster, pa dere se bolj :D

Objavljeno (popravljeno)

glede dušilcov.. pri 4t z drugim oz. odprtim dušilcom dobiš malo ampak res malo :rolleyes: pač zvok je bolj oster, pa dere se bolj :D

kaj pa pr 2 takt :P?

ne sej js mam DT50 in jo bom mal raztavu k bo konc zime al pa glih za zimo :) pa sm se zmenu da gre ta DT125 na servis enkat marca in k ga bo raztaulou ga bom gledou oz. pomagou... (prjatu od fotra) :D

to se prau.. če js hočem da se mi ta DTjka bl dere.. morm dat dušilc vn? pa še auspuh celotn kupt od giannellija??

Popravljeno . Popravil matolife10
Objavljeno

kaj pa pr 2 takt :P?

ne sej js mam DT50 in jo bom mal raztavu k bo konc zime al pa glih za zimo :) pa sm se zmenu da gre ta DT125 na servis enkat marca in k ga bo raztaulou ga bom gledou oz. pomagou... (prjatu od fotra) :D

to se prau.. če js hočem da se mi ta DTjka bl dere.. morm dat dušilc vn? pa še auspuh celotn kupt od giannellija??

kup komplet auspuh(krivina+dušivc) pa boš dubu na moči motorja in na zvoku ;)

sej kake ogromne razlike med kakim gianelliom pa org. aspuhom ni pri 125cc (brat ma doma rs125 z gianelliom).. večja razlika je pr 50cc, ko daš na kako rs50 gianellia gor se pa dosti bol zdere.

uf je zlo velka razlika v moči in tut u zvoku ;)

Objavljeno

kup komplet auspuh(krivina+dušivc) pa boš dubu na moči motorja in na zvoku ;)

uf je zlo velka razlika v moči in tut u zvoku ;)

men je prejšni lastnik reku da je mogu dat usaj od giannellija lonc gor ker je meu glas kot kakšna čebelica hehe :D sm se kr zasmejou.. :)

bom k ga bom na servis pelou bom še auspuh nabavu celotn.... sam ga bom sam gor dau k vem da ti serviserji takoj delo 100€ računajo pa tut če je treba samo svečko zamenat XD

Objavljeno

Ne delaj tega, imam slabe izkušnje

Eno vprašanje... Zakaj se motor naj nebi ugaševal preko stikals za prekinitev dovod goriva? Saj ko ključ obrneš je proces isti ali se motim?

Objavljeno

Ne delaj tega, imam slabe izkušnje

Eno vprašanje... Zakaj se motor naj nebi ugaševal preko stikals za prekinitev dovod goriva? Saj ko ključ obrneš je proces isti ali se motim?

Kokr jz vem je čist vseglih kako ugašaš. Vem le da je stikalo za ugašanje "v sili"...

Objavljeno

Ne delaj tega, imam slabe izkušnje

Eno vprašanje... Zakaj se motor naj nebi ugaševal preko stikals za prekinitev dovod goriva? Saj ko ključ obrneš je proces isti ali se motim?

Tisto rdečo stikalo mislim da ni za prekinitev dovoda goriva ampak za prekinitev elektrike do svečke - pač vzame iskro... Mislim pa da je bolje če ga na ključ ugašaš (ne vem točno zakaj), čeprav vem da jih veliko motor vgaša na tist rdeč gumb.

Objavljeno

prav na firmi naredijo izpuh vred z dušilcem kako se najbol prilega..če koga kaj več o tem zanima mu lahko pošlem en program v katerem lahko sam izračunaš, ta program ma kolega ki tudi majo doma firmo in mi je povedal da se dušilec ne pozna nič...

Objavljeno

Tisto rdečo stikalo mislim da ni za prekinitev dovoda goriva ampak za prekinitev elektrike do svečke - pač vzame iskro... Mislim pa da je bolje če ga na ključ ugašaš (ne vem točno zakaj), čeprav vem da jih veliko motor vgaša na tist rdeč gumb.

Ja se ta rdeč gumb je pač za ugašanje motorja. A naj se nebi z rdečim  gumbom pravilno ugašal??

Objavljeno

Ja se ta rdeč gumb je pač za ugašanje motorja. A naj se nebi z rdečim gumbom pravilno ugašal??

Ja to rdeče stikalo je za izklop motorja V SILI! Pomoje ni nič narobe če ga ugašaš na to stikalo, vendar to stikalo ni narejeno zato da se motor na njega ugaša, za to je pomoje ključ, to stikalo pa je namenjeno za ekstremne situacije (tako tudi piše v navodilih...).

Objavljeno

men je prejšni lastnik reku da je mogu dat usaj od giannellija lonc gor ker je meu glas kot kakšna čebelica hehe :D sm se kr zasmejou.. :)

bom k ga bom na servis pelou bom še auspuh nabavu celotn.... sam ga bom sam gor dau k vem da ti serviserji takoj delo 100€ računajo pa tut če je treba samo svečko zamenat XD

kr sam zameni ni težko ;)

Ne delaj tega, imam slabe izkušnje

Eno vprašanje... Zakaj se motor naj nebi ugaševal preko stikals za prekinitev dovod goriva? Saj ko ključ obrneš je proces isti ali se motim?

jest sm zmeri ugašu iz gumbom bol maukrat iz klučom

Objavljeno

samo da še pritisneš tisti gumb pred padcem, pa moraš bit chuck norris :D

Objavljeno

samo da še pritisneš tisti gumb pred padcem, pa moraš bit chuck norris :D

Haha, maš res:D To je bl v primeru če se ti strga zajla za sklopko al pa za gas al pa kej takega...

Objavljeno

jas aprilio vedno vgašujem na rdeči gumb, prejšnji lastnik jo je tudi pa ni bilo še nikoli nič narobe

Objavljeno

ma dej sej ti nebo motor zaribou al pa bat utrgalu če boš na ta rdeči gumb ugaševal XD js oboje pru rdečga pol pa še kluč obrnem off :D

Objavljeno

glej jas sem čisto mirno povedal...no lonec se pa čist nič ne pozna, samo mogoče se tebi zdi drugače , če natakneš dušilec od cr125 na rs125 in misliš da če bol brni da tudi bol gre :lol1:

Evo vidiš točno o tem sem ti govoril. Tok neumen, da niti ne razumeš, kar sm napisal. Dušilec vpliva na to, na KATERIH OBRATIH JE PODANO NAJVEČ MOČI in NIKAKOR NE POVEČUJE MOČI! :headbang:

Pa si ti neumen al si? :D

Še enkrat, ker očitno si nepismen:

kratek dušilec = krivulja moči je pomaknjena proti višjim obratom

dolg dušilec = bolj razporejeno podajanje moči že od začetka

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

ma dej sej ti nebo motor zaribou al pa bat utrgalu če boš na ta rdeči gumb ugaševal XD js oboje pru rdečga pol pa še kluč obrnem off :D

to jas zlo dobro vem samo ste komplicirali glede tega, vseeno je ki vgasneš

Popravljeno . Popravil 666
Objavljeno

Evo vidiš točno o tem sem ti govoril. Tok neumen, da niti ne razumeš, kar sm napisal. Dušilec vpliva na to, na KATERIH OBRATIH JE PODANO NAJVEČ MOČI in NIKAKOR NE POVEČUJE MOČI! :headbang:

Pa si ti neumen al si? :D

Še enkrat, ker očitno si nepismen:

kratek dušilec = krivulja moči je pomaknjena proti višjim obratom

dolg dušilec = bolj razporejeno podajanje moči že od začetka

če si ti čez les jas nisem :D

zej pa si mi tako voljo naredil, da bom res pozimi dal nek dolg aspuh na rs pa bomo vidli :D

pazi da neboš mel boleče gleve ker maš že itak rdečo od toučenja v zid :lol1:

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!