Pervy Objavljeno December 17, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 17, 2009 360 stopinjska glavna gred- we have a big bang engine !!! če ti tako praviš
Fazer03 Objavljeno December 19, 2009 Opozori Objavljeno December 19, 2009 Evo, danes odmetal sneg in šel pogledat to čudo v AS-a. Defeinitivno je v naravi za mene mnogo boljša za videt kot na skilah; ker ni SS (da bi bila vsa šekasta in pisana) ji bordo barva kar paše; takole na hitro mi padejo na pamet le štiri stvari, ki so me zmotile: cena in še enkrat cena (16000€ pa res ni ugodna cena), teža in to, da so "pozabili" na centralno stojalo. Kot sem že enkrat napisal: Honda avtomibili se trenutno prodajajo s "subvencijo" - tudi pri VFR-ki bi prišel prav en božično-novoletni popust ... vrho1679 1
Miha27 Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 Pogrešam strehco pr zadnjem kolesu Drgač pa všečen motorček :grim
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 so "pozabili" na centralno stojalo. Kot sem že enkrat napisal: Honda avtomibili se trenutno prodajajo s "subvencijo" - tudi pri VFR-ki bi prišel prav en božično-novoletni popust ... Pogrešam strehco pr zadnjem kolesu Drgač pa všečen motorček :grim Same hude "kritike" ... Cartman in Miha27 1 1
vrho1679 Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 Nedopustni minusi za sport turerja: - premajhen tank. Edino če ne bo poraba pod 5 ( ker je kao toliko napredna ). - ni centralnega stojala ( ker bi očitna bila potem že sramotno težka na papirju ) Malenkost bolj sport-look bi lahko imela. Bomo videli čez ene 10 let, če bo zanimiva, ko bo dostopna nam navadnim kuracem.
Cartman Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 (popravljeno) jez ji odsotnosti centralnega stojale nebi kej dost zameru. sej je motor bl stabiln na bočni tački. in ker mazanje ketne odpade, nevem zakaj tako pogrešate centralni štender. :unsure: Popravljeno December 22, 2009. Popravil Cartman
vrho1679 Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 jez ji odsotnosti centralnega stojale nebi kej dost zameru. sej je motor bl stabiln na bočni tački. in ker mazanje ketne odpade, nevem zakaj tako pogrešate centralni štender. :unsure: Gumidefekti, preverjanje gum na poti, trajekti, ... Nekateri BMWji imajo kljub kardanu. Tudi honde so včasih imele centralca dostikrat serijsko.
Cartman Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 Gumidefekti, preverjanje gum na poti, trajekti, ... Nekateri BMWji imajo kljub kardanu. Tudi honde so včasih imele centralca dostikrat serijsko. ja. . . maš prav, v nepredvidljivi situaciji zna bit vredn svoje teže v zlatu. na nepredvidljivo menjavo gume/flikanje nism pomislil. BTW: na trajektu postavlaš motor na centralno stojalo?
suhi Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 centralno stojalo je dobrih 100€ - 100% sm zihr, da če se bo kdorkoli od vas odloču nabavit novo VFR, mu bodo z veseljem šenkal in namontiral to stojalo na Hondi, tako da nehajte jokat glede tega štenderja, ker je res popolnoma brez pomena. To je kot takrat, ko so v MotoPulsu testiral novejšega KTM SuperDuka (08) in niso meli kaj za pošinfati, pa so se spomnali, da pa je bočno stojalo morda malce preveč nazaj Isto je z VFR, za to kar je namenjena je popolna in ji nimamo kaj očitat, zato pa je debata o tačkah in nekih spojlerjih zadaj...edino kar je za očitat je cena in nič drugega, pa še ta ni tolikšna, v primerjavi z (ne)konkurenčnimi BMW, Yamaha, Kawa... ajd Miha27 in Cartman 1 1
Fazer03 Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 Same hude "kritike" ... Poglej, dokler je predstavljena statično v trgovini, človek ne more pisat romanov (to počnejo plačani novinarji in tisti izbrani novinarji, ki so bili povabljeni na teste v Španijo ali Portugalsko - si bil med njimi? ) in vtisov iz probe ... ko pa bo na voljo za kakšen krog, se bo pa dalo še kakšna zapažanja napisat; Ja, za mene pa je centralno stojalo kar pomembno; vse zgoraj našteto drži in še to bi dodal: tudi zimsko "spanje" motorja v garaži je lažje izvedljivo z njegovo pomočjo; je pa vprašanje, če je spodaj sploh kakšna predpriprava na okvirju, kamor se ga bi dalo namestiti (npr: na Kawi ER 6n ga ni mogoče namontirati). LP
crom Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 Me prav zanima, če ji bodo kovčki tako pristajal, kot so VFR800.
Pervy Objavljeno December 22, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 22, 2009 zakaj imam občutek, da tistega, ki jo bo hotel imet ker mu bo všeč in imel odvečen denar za nakup te malenkosti ne bodo zanimale? :evilgrin: tisti, ki pa je nikoli nebi kupili ali nimajo denarja za njo pa bodo vedno najdli 1001 malenkost zakaj je "kao nimajo"! če bi jaz bil v tej hudo nerodni poziciji, da bi razmišljal o nakupu bi počakal da se lahko proba, šel še en krog z bmw-jem K1300S in se potem odločil za enega od teh dveh. no to zato ker nisem obremenjen z znamko
Miha27 Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 Me prav zanima, če ji bodo kovčki tako pristajal, kot so VFR800. Poglej si slike in sam presodi KLIK
crom Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 Poglej si slike in sam presodi KLIK Hvala za link, vendar se vzdržim komentarja, dokler je v živo ne vidim s kovčki. Drugače izgleda simpatična, če bi bila cenejša oz. če bi bil moj portfelj večji, bi jo že videl v živo in najverjetneje že pisal, da je moja.
Igorr Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 (popravljeno) Isto je z VFR, za to kar je namenjena je popolna in ji nimamo kaj očitat, zato pa je debata o tačkah in nekih spojlerjih zadaj...edino kar je za očitat je cena in nič drugega, pa še ta ni tolikšna, v primerjavi z (ne)konkurenčnimi BMW, Yamaha, Kawa... ajd Ne vem sicer od kod ti informacije o popolnosti, ampak Angleži pravijo takole: "The new VFR is a good bike – but it’s not a great one. And after all the hype and expectation (Honda themselves are pumping it up as “the Ultimate Road Sports Motorcycle” and it’s simply not) that is not good enough. Logically, to justify its almost £12K tag, the new VFR should offer abilities and specification head and shoulders above all others. It doesn’t. Although the basic powertrain, complete with V4 character, stability and build quality impress, there are simply too many niggly faults or omissions to be ignored." Pelje se pa takole: "The Honda VFR1200F’s cast twin spar frame, shaft-drive and combination of decent but not outstanding 43mm preload adjustable USD forks and Prolink monoshock rear offer excellent stability and ride comfort but, at a big ???kg, the VFR12 is no sports bike. Despite the low and nicely waisted seat, you never lose the impression that this is one big, heavy bike. Steering is slow and laboured, ABS brakes are decent but lack the finesse and precision of latest Blade system." http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Honda/Honda-VFR1200F-2010-current/ Skratka, test ima malo negativen prizvok nad novo oh-in-sploh VFR. Popravljeno December 22, 2009. Popravil Igorr
Pervy Objavljeno December 22, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 22, 2009 (popravljeno) Isto je z VFR, za to kar je namenjena je popolna in ji nimamo kaj očitat, zato pa je debata o tačkah in nekih spojlerjih zadaj...edino kar je za očitat je cena in nič drugega, pa še ta ni tolikšna, v primerjavi z (ne)konkurenčnimi BMW, Yamaha, Kawa... ajd hmmmmm pomoje ji je slabih 1000€ dražji (ali pa tudi ne če ujameš kak popust)K 1300S kar velika konkurenca. če pa imaš denar za K1300S z več opreme (quickshift, nastavljivo podvozje, vsa gretja,... = + skoraj 4000€) pa zgleda bolj slabo. tako da konkurenca je in če imaš enkrat 15.000 € jih imaš mogoče tudi 18 ali 19.000 takrat pa ni več vprašanja. sigurno je dober motor ampak vsemogočna pa VFR ni, no razen če si totalni honda fanatik Popravljeno December 22, 2009. Popravil PERVY
Kölm Objavljeno Januar 8, 2010 Opozori Objavljeno Januar 8, 2010 Še en "FIRST RIDE": http://www.motorcycle-usa.com/115/4911/Motorcycle-Article/2010-Honda-VFR1200F-First-Ride.aspx
Kölm Objavljeno Januar 8, 2010 Opozori Objavljeno Januar 8, 2010 SLIKE: http://www.infomotori.com/moto/2009/11/26/honda-vfr-1200f-test-ride/4/ http://www.omnimoto.it/foto/popup/38141/honda-vfr1200f-test DAN, zjelen, miha in 1 other 4
hilton Objavljeno Januar 8, 2010 Opozori Objavljeno Januar 8, 2010 meni osebno grd motor, da te kap pa še honda jebote simonsi, miha, suhi in 11 others 3 11
Demon Objavljeno Januar 8, 2010 Opozori Objavljeno Januar 8, 2010 izražam pač mnenje no saj temu je namenjen forum tvoja se nekak gre za silo skoz , to pa je res ogaben motor "Lepota" je ZELO relativen pojem... Meni je dobra, pa ne samo ker je Honda. Pa saj ni pomembno, zame je tako predraga...
hilton Objavljeno Januar 29, 2010 Opozori Objavljeno Januar 29, 2010 gre kdo danes zraven na uradno predstavitev tega čuda???? motoradklinik( jodlari) ob 14 ??? jaz grem malce pogledat, tako da če je kdo zainteresiran iz mb oz okolice lahko se pridruzi. da se kako slikco nardimo pa da vidimo kako to zgleda v živo
Demon Objavljeno Januar 29, 2010 Opozori Objavljeno Januar 29, 2010 gre kdo danes zraven na uradno predstavitev tega čuda???? motoradklinik( jodlari) ob 14 ??? jaz grem malce pogledat, tako da če je kdo zainteresiran iz mb oz okolice lahko se pridruzi. da se kako slikco nardimo pa da vidimo kako to zgleda v živo Ma pizdo, sem v službi... Daj poslikaj malo, pa kako fotko gor vrži, pa vprašaj jih, če bodo imeli kako testno!!! :naughty:
hilton Objavljeno Januar 29, 2010 Opozori Objavljeno Januar 29, 2010 Ma pizdo, sem v službi... Daj poslikaj malo, pa kako fotko gor vrži, pa vprašaj jih, če bodo imeli kako testno!!! če se mi ne da samemu it..... zato pa iščem kakega pacjenta, da mu se pir pol plačam
jupiter Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Takole izgleda prodaja motorjev v Nemčiji - rezultati so podani za število prodanih motociklov v mesecu januarju 2010. VFR 1200 F na prvem mestu s 131 prodanimi primerki. No, takole... TOP 10: 1 Honda VFR 1200 F 131 2 BMW R 1200 GS 70 3 BMW S 1000 RR 59 4 BMW F 800 R 33 5 BMW R 1200 R 27 6 BMW G 450 X 26 6 Honda CBR 1000 RR 26 8 Kawasaki Versys 24 9 BMW K 1300 S 22 10 BMW F 800 GS 20
nejcgs Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Takole izgleda prodaja motorjev v Nemčiji - rezultati so podani za število prodanih motociklov v mesecu januarju 2010. VFR 1200 F na prvem mestu s 131 prodanimi primerki. No, takole... TOP 10: 1 Honda VFR 1200 F 131 2 BMW R 1200 GS 70 3 BMW S 1000 RR 59 4 BMW F 800 R 33 5 BMW R 1200 R 27 6 BMW G 450 X 26 6 Honda CBR 1000 RR 26 8 Kawasaki Versys 24 9 BMW K 1300 S 22 10 BMW F 800 GS 20 ce prav berem tole pomeni: honda (157 motorjev) : bmw (257 motorjev) (63% več prodanih bmw-je kot hond) (kako je statistika lepa stvar, zadevo lahko prikažeš kot ti paše)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se