Skoči na vsebino

Honda VFR 1200 2010


Pervy

Priporočene objave

Takole izgleda prodaja motorjev v Nemčiji - rezultati so podani za število prodanih motociklov v mesecu januarju 2010.

VFR 1200 F na prvem mestu s 131 prodanimi primerki.

No, takole... TOP 10:

1 Honda VFR 1200 F

131

2 BMW R 1200 GS 70

3 BMW S 1000 RR 59

4 BMW F 800 R 33

5 BMW R 1200 R 27

6 BMW G 450 X 26

6 Honda CBR 1000 RR

26

8 Kawasaki Versys 24

9 BMW K 1300 S 22

10 BMW F 800 GS 20

Me sploh ne preseneča, sej je za potovanja zagotovo odličen motor. Pa glede na to, da v primerjavi z kakim bmw gsom, za katerega imaš malo morje ponudb rabljenih...je tudi 70 novih kr lepa cifra. Mi je pa ta statistika malo sumljiva, čudno, da nobene yamahe niso prodali v več kot 20 primerkih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

hmmm, pa so tile podatki zanesljivi?? res da je januar zimski mesec, ampak da bi prodali vsega skupaj le neksj sto motorjev, ko pa je letna cifra skoraj 100.000?? :hmm:

če je res, je to odličen začetek prodaje nove VFR, čeprav so jo na testu v Motorradu precej skritizirali

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Januar je pomoje najbolj mrtvi mesec tako da bi tole bilo možno. Razlog za visoko število prodanih VFR pa je sigurno tudi v tem da je popolnoma nov motor. Sigurno je dober motor samo tako velik delež pogače pa vseeno ne bo pobral. Čas bo pokazal kakšno je realno stanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

hmmm, pa so tile podatki zanesljivi?? res da je januar zimski mesec, ampak da bi prodali vsega skupaj le neksj sto motorjev, ko pa je letna cifra skoraj 100.000?? :hmm:

če je res, je to odličen začetek prodaje nove VFR, čeprav so jo na testu v Motorradu precej skritizirali

Hmmm... ja, ponavadi napišem še vir, ki pa sem ga tokrat pozabil omenit. Torej, vir je v tem primeru ravno Motorrad. Še link:

http://www.motorradonline.de/de/news/vermischtes/zulassungen-januar-top-10-der-motorrad-modelle/287852

Ista revija navaja tudi naslednje podatke o prodaji za leto 2009 (v Nemčiji!):

1

BMW R 1200 GS

4339

2 Honda CBF 600 S 2614

3

Kawasaki ER-6n 2528

4

Suzuki Bandit 1250 1977

5

Yamaha XJ6 1924

6

Honda CBR Fireblade 1810

7

Honda CBF 1000 1482

8

Kawasaki Z 750/S 1463

9

BMW F 800 GS 1432

10

BMW F 650 GS 1427

11

BMW F 800 R 1420

12

Honda CB 1000 R 1369

13

Yamaha FZ1 1312

14

Triumph Street Triple 1235

15

Yamaha YZF-R1 1217

16

Suzuki SFV 650 1202

17

BMW K 1300 S 1179

18

Suzuki V-Strom 650 1151

19

BMW R 1200 R 1102

20

Suzuki GSX-R 1000 1071

21

Honda CBR 600 RR 1070

22

Yamaha FZ6 Fazer 1051

23

Suzuki GSX-R 750 980

24

Harley-Davidson Dyna Street Bob

926

25

Harley-Davidson Dyna Fat Bob 914

26

Kawasaki Ninja ZX-10R 893

27

Suzuki GSX 650 F 893

28

Kawasaki Z 1000 882

29

Kawasaki VN 900 Classic 849

30

Suzuki Bandit 650/650 S 843

31

Suzuki GSR 600 843

32

BMW R 1200 RT 780

33

Honda CB 600 F 774

34

Suzuki VZR 1800 M Intruder 764

35

Yamaha YZF-R6 752

36

Triumph Speed Triple 738

37

KTM 990 Supermoto

726

38

BMW K 1300 GT

706

39

Honda VT 750 C/DC Shadow 681

40

Kawasaki ZZ-R 250 681

41

Kawasaki Ninja ZX-6R 674

42

BMW K 1300 R 669

43

Suzuki GSX-R 600 612

44

Suzuki Hayabusa GSX 1300 R 609

45

Honda XL 700 V Transalp 593

46

Aprilia SMV 750 Dorsoduro 560

47

Ducati Monster 1100 548

48

BMW F 800 S 535

49

Ducati Monster 696 531

50

Suzuki B-King 524

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:

Mogoče bolj paše med "prireditve", pa vseeno: (kopirano iz "sosednjega" foruma)

Pozdrav: no vsem interesentom lahko sporočim, da bo 17. 4. 2010 ob 10 uri pred Mercator centrom v Kranju prikaz varne vožnje in bodo imeli tudi novo Hondo VFR 1200, ki jo bo moč tudi testirati.

Organizator je IPA MK Gorenjska

LP

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

trance_28_offtopic.gif

Mogoče bolj paše med "prireditve", pa vseeno: (kopirano iz "sosednjega" foruma)

Pozdrav: no vsem interesentom lahko sporočim, da bo 17. 4. 2010 ob 10 uri pred Mercator centrom v Kranju prikaz varne vožnje in bodo imeli tudi novo Hondo VFR 1200, ki jo bo moč tudi testirati.

Organizator je IPA MK Gorenjska

LP

Tu bo preveč policijetrance_21_laughing1.gif .

Ampak pridem probat, če bo le čas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Testiral novo VFR 1200

Prebral sem kar nekaj novinarskih člankov o tej najnovejši VFR-i in večinoma so novinarji zelo pohvalni nastrojeni. Nihče kaj dosti ne kritizira. Meni je pri preiskusu šlo bolj za primerjavo obstoječega z novim in kaj bi pridobil, če bi se odločil za zamenjavo.

Motor je precej večji na pogled, čeprav pri sami vožnji in tudi pri porivanju sem in tja na mestu tega ne občutiš. Pozna pa se pri prehodih med ovinki ,da je to bolj heavy bomber in ne neka vitka kobilica za premetavanje po ovinkih. Sam motor je izredno močan in pospešuje gladko brez tistega zoprnega VFR preskoka v moči, kar bi bilo tudi izredno nevarno pri 180KS , ki jih ima. Meni je v tem kratkem testiranju 4x odneslo zadek, da sem se komaj ujel. Kardan butne direktno in če si grob z gasom ti garantiram pristanek v jarku. Konkurent BMW K1300S, ki sem ga tudi testiral, ima to kar dobro urejeno z elektroniko tako ,da je tukaj definitivno velik + za BMW napram VFR. Če že omenjam K1300S je to njegova resnična konkurenca in primerjava. Stroja sta si namreč zelo podobna.

Nazaj k preiskusu. Vožnja je kar udobna in z zapestji nisem imel problemov. Tudi sedež je precej boljši ,kot pri stari VFR. Ostale zadeve so bolj ali manj "nice to have". (števci, merilci, plastika, vetrobran...) Nič kar ne bi že nekje videl. Je pa pri tej VFR-i tudi nekaj za ljubitelje glasne muzike :-) Soseska bo na daleč slišali kdaj boš odšel ali prišel. Mrcina rohni,da je sigurno ne zamenjaš s čim drugim. Meni je ne glede na čepe še nekaj časa zvonilo po ušesih.

Pod črto bi rekel takole: To ni zamenjava za staro VFR to je bolj nadgradnja Blackbirda. Manj je šport bolj je potovalen. Krasno za dodatnega potnika, ker je dosti moči in malo slabše za solo , ker je nekaj manj okreten.

V primeru menjave nisem čisto siguren ,da ne bi raje vzel kar BMW K1300S, ki ima cel kup dodatnih dobrot. Če bi že moral pljuniti 16K bi že nekako dodal še 2.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Je pa pri tej VFR-i tudi nekaj za ljubitelje glasne muzike :-) Soseska bo na daleč slišali kdaj boš odšel ali prišel. Mrcina rohni,da je sigurno ne zamenjaš s čim drugim. Meni je ne glede na čepe še nekaj časa zvonilo po ušesih...

Pa ima tudi dober zvok ali samo ropota tako na glas. Kar sem slišal iz posnetkov preko neta je imelo zvok še najbolj podoben hibridu med pegleznom in motorko. :glare:

Tud akrapovic ne pomaga prevec:

Upam da se v živo drugače sliši.

Popravljeno . Popravil vrho1679
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj je dušilec tako nisko in penzionersko postavljen???

mogoče zaradi kufrov, ki jih tak motor more imeti obvezno??? :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče zaradi kufrov, ki jih tak motor more imeti obvezno??? :evilgrin:

klinc, moj ma izpuh pod ritjo pa kufri čist dobr sedejo sa strane... tle je ziher nekej drucga... boh ved kva? :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sigurno zaradi stranskih kufrov. So pa vsaj naredili dušilec za VFR, glede na prejšnji model je že to velik napredek...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ima tudi dober zvok ali samo ropota tako na glas. Kar sem slišal iz posnetkov preko neta je imelo zvok še najbolj podoben hibridu med pegleznom in motorko. :glare:

Tud akrapovic ne pomaga prevec:

Upam da se v živo drugače sliši.

ma lep zvok v živo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Testiral novo VFR 1200

Prebral sem kar nekaj novinarskih člankov o tej najnovejši VFR-i in večinoma so novinarji zelo pohvalni nastrojeni. Nihče kaj dosti ne kritizira. Meni je pri preiskusu šlo bolj za primerjavo obstoječega z novim in kaj bi pridobil, če bi se odločil za zamenjavo.

Motor je precej večji na pogled, čeprav pri sami vožnji in tudi pri porivanju sem in tja na mestu tega ne občutiš. Pozna pa se pri prehodih med ovinki ,da je to bolj heavy bomber in ne neka vitka kobilica za premetavanje po ovinkih. Sam motor je izredno močan in pospešuje gladko brez tistega zoprnega VFR preskoka v moči, kar bi bilo tudi izredno nevarno pri 180KS , ki jih ima. Meni je v tem kratkem testiranju 4x odneslo zadek, da sem se komaj ujel. Kardan butne direktno in če si grob z gasom ti garantiram pristanek v jarku. Konkurent BMW K1300S, ki sem ga tudi testiral, ima to kar dobro urejeno z elektroniko tako ,da je tukaj definitivno velik + za BMW napram VFR. Če že omenjam K1300S je to njegova resnična konkurenca in primerjava. Stroja sta si namreč zelo podobna.

Nazaj k preiskusu. Vožnja je kar udobna in z zapestji nisem imel problemov. Tudi sedež je precej boljši ,kot pri stari VFR. Ostale zadeve so bolj ali manj "nice to have". (števci, merilci, plastika, vetrobran..wink.gif Nič kar ne bi že nekje videl. Je pa pri tej VFR-i tudi nekaj za ljubitelje glasne muzike :-) Soseska bo na daleč slišali kdaj boš odšel ali prišel. Mrcina rohni,da je sigurno ne zamenjaš s čim drugim. Meni je ne glede na čepe še nekaj časa zvonilo po ušesih.

Pod črto bi rekel takole: To ni zamenjava za staro VFR to je bolj nadgradnja Blackbirda. Manj je šport bolj je potovalen. Krasno za dodatnega potnika, ker je dosti moči in malo slabše za solo , ker je nekaj manj okreten.

V primeru menjave nisem čisto siguren ,da ne bi raje vzel kar BMW K1300S, ki ima cel kup dodatnih dobrot. Če bi že moral pljuniti 16K bi že nekako dodal še 2.

Pri takšni moči ti odnese zadek samo v primeru če si malo živčen z zapestjem in nenavajen toliko KM oz. si navajen da začne delat na 4000 obratih. Leto dni sem vozil S-a, ampak men osebno ni najbolj všeč, še najmanj ta kasetni menjalnik ki včasih šrota ko kafe mlinček.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Motor je bombastična zadeva! Danes vozil in ko sem presedlal nazaj na svojo Yamaho sem imel občutek, da vozim Tomos APN6. Edino v ovinke malo težje pade, drugače pa kar se tiče vožnje, menjalnika (ročni) in zavor - kapo dol! Le ročica za gas je precej občutljiva za mojo nerodnost. Pa če ga dovolj dolgo gledaš ti na koncu postane še simpatičen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Pozdravljeni!

Kolega bi za omenjeni motor (VFR1200) rabil slovenska navodila. Jih mogoče kdo ima? :beer2: seveda bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Ah ne; mi je pa zanimiv motorin, katerega moči pa zaenkrat ne rabim. Žal mi je, da sem zamudil testno na AS-u: me zanima če je res tako udobna in kot pišejo da je bolj touring in manj šport.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Potrdim, da je bolj udobna kot prejšnja, že po logiki pa je manj športna če je bolj udobna  :grim   Vsekakor agregat pa je TOP...trga gate  :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!