rdeci_vragec Objavljeno Februar 24, 2010 Deli Objavljeno Februar 24, 2010 Takole izgleda prodaja motorjev v Nemčiji - rezultati so podani za število prodanih motociklov v mesecu januarju 2010. VFR 1200 F na prvem mestu s 131 prodanimi primerki. No, takole... TOP 10: 1 Honda VFR 1200 F 131 2 BMW R 1200 GS 70 3 BMW S 1000 RR 59 4 BMW F 800 R 33 5 BMW R 1200 R 27 6 BMW G 450 X 26 6 Honda CBR 1000 RR 26 8 Kawasaki Versys 24 9 BMW K 1300 S 22 10 BMW F 800 GS 20 Me sploh ne preseneča, sej je za potovanja zagotovo odličen motor. Pa glede na to, da v primerjavi z kakim bmw gsom, za katerega imaš malo morje ponudb rabljenih...je tudi 70 novih kr lepa cifra. Mi je pa ta statistika malo sumljiva, čudno, da nobene yamahe niso prodali v več kot 20 primerkih... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suzuki Objavljeno Februar 24, 2010 Deli Objavljeno Februar 24, 2010 Hola, hmmm, pa so tile podatki zanesljivi?? res da je januar zimski mesec, ampak da bi prodali vsega skupaj le neksj sto motorjev, ko pa je letna cifra skoraj 100.000?? če je res, je to odličen začetek prodaje nove VFR, čeprav so jo na testu v Motorradu precej skritizirali gandi in SharpNinja 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Andrej777 Objavljeno Februar 24, 2010 Deli Objavljeno Februar 24, 2010 Januar je pomoje najbolj mrtvi mesec tako da bi tole bilo možno. Razlog za visoko število prodanih VFR pa je sigurno tudi v tem da je popolnoma nov motor. Sigurno je dober motor samo tako velik delež pogače pa vseeno ne bo pobral. Čas bo pokazal kakšno je realno stanje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jupiter Objavljeno Februar 24, 2010 Deli Objavljeno Februar 24, 2010 Hola, hmmm, pa so tile podatki zanesljivi?? res da je januar zimski mesec, ampak da bi prodali vsega skupaj le neksj sto motorjev, ko pa je letna cifra skoraj 100.000?? če je res, je to odličen začetek prodaje nove VFR, čeprav so jo na testu v Motorradu precej skritizirali Hmmm... ja, ponavadi napišem še vir, ki pa sem ga tokrat pozabil omenit. Torej, vir je v tem primeru ravno Motorrad. Še link: http://www.motorradonline.de/de/news/vermischtes/zulassungen-januar-top-10-der-motorrad-modelle/287852 Ista revija navaja tudi naslednje podatke o prodaji za leto 2009 (v Nemčiji!): 1 BMW R 1200 GS 4339 2 Honda CBF 600 S 2614 3 Kawasaki ER-6n 2528 4 Suzuki Bandit 1250 1977 5 Yamaha XJ6 1924 6 Honda CBR Fireblade 1810 7 Honda CBF 1000 1482 8 Kawasaki Z 750/S 1463 9 BMW F 800 GS 1432 10 BMW F 650 GS 1427 11 BMW F 800 R 1420 12 Honda CB 1000 R 1369 13 Yamaha FZ1 1312 14 Triumph Street Triple 1235 15 Yamaha YZF-R1 1217 16 Suzuki SFV 650 1202 17 BMW K 1300 S 1179 18 Suzuki V-Strom 650 1151 19 BMW R 1200 R 1102 20 Suzuki GSX-R 1000 1071 21 Honda CBR 600 RR 1070 22 Yamaha FZ6 Fazer 1051 23 Suzuki GSX-R 750 980 24 Harley-Davidson Dyna Street Bob 926 25 Harley-Davidson Dyna Fat Bob 914 26 Kawasaki Ninja ZX-10R 893 27 Suzuki GSX 650 F 893 28 Kawasaki Z 1000 882 29 Kawasaki VN 900 Classic 849 30 Suzuki Bandit 650/650 S 843 31 Suzuki GSR 600 843 32 BMW R 1200 RT 780 33 Honda CB 600 F 774 34 Suzuki VZR 1800 M Intruder 764 35 Yamaha YZF-R6 752 36 Triumph Speed Triple 738 37 KTM 990 Supermoto 726 38 BMW K 1300 GT 706 39 Honda VT 750 C/DC Shadow 681 40 Kawasaki ZZ-R 250 681 41 Kawasaki Ninja ZX-6R 674 42 BMW K 1300 R 669 43 Suzuki GSX-R 600 612 44 Suzuki Hayabusa GSX 1300 R 609 45 Honda XL 700 V Transalp 593 46 Aprilia SMV 750 Dorsoduro 560 47 Ducati Monster 1100 548 48 BMW F 800 S 535 49 Ducati Monster 696 531 50 Suzuki B-King 524 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suzuki Objavljeno Februar 25, 2010 Deli Objavljeno Februar 25, 2010 Hola, zanimivo... hvala! SharpNinja in gandi 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fazer03 Objavljeno Februar 25, 2010 Deli Objavljeno Februar 25, 2010 (popravljeno) Mogoče bolj paše med "prireditve", pa vseeno: (kopirano iz "sosednjega" foruma) Pozdrav: no vsem interesentom lahko sporočim, da bo 17. 4. 2010 ob 10 uri pred Mercator centrom v Kranju prikaz varne vožnje in bodo imeli tudi novo Hondo VFR 1200, ki jo bo moč tudi testirati. Organizator je IPA MK Gorenjska LP Popravljeno Februar 25, 2010. Popravil Fazer03 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dukemb Objavljeno Februar 25, 2010 Deli Objavljeno Februar 25, 2010 Mogoče bolj paše med "prireditve", pa vseeno: (kopirano iz "sosednjega" foruma) Pozdrav: no vsem interesentom lahko sporočim, da bo 17. 4. 2010 ob 10 uri pred Mercator centrom v Kranju prikaz varne vožnje in bodo imeli tudi novo Hondo VFR 1200, ki jo bo moč tudi testirati. Organizator je IPA MK Gorenjska LP Tu bo preveč policije . Ampak pridem probat, če bo le čas. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gem4 Objavljeno April 12, 2010 Deli Objavljeno April 12, 2010 Testiral novo VFR 1200 Prebral sem kar nekaj novinarskih člankov o tej najnovejši VFR-i in večinoma so novinarji zelo pohvalni nastrojeni. Nihče kaj dosti ne kritizira. Meni je pri preiskusu šlo bolj za primerjavo obstoječega z novim in kaj bi pridobil, če bi se odločil za zamenjavo. Motor je precej večji na pogled, čeprav pri sami vožnji in tudi pri porivanju sem in tja na mestu tega ne občutiš. Pozna pa se pri prehodih med ovinki ,da je to bolj heavy bomber in ne neka vitka kobilica za premetavanje po ovinkih. Sam motor je izredno močan in pospešuje gladko brez tistega zoprnega VFR preskoka v moči, kar bi bilo tudi izredno nevarno pri 180KS , ki jih ima. Meni je v tem kratkem testiranju 4x odneslo zadek, da sem se komaj ujel. Kardan butne direktno in če si grob z gasom ti garantiram pristanek v jarku. Konkurent BMW K1300S, ki sem ga tudi testiral, ima to kar dobro urejeno z elektroniko tako ,da je tukaj definitivno velik + za BMW napram VFR. Če že omenjam K1300S je to njegova resnična konkurenca in primerjava. Stroja sta si namreč zelo podobna. Nazaj k preiskusu. Vožnja je kar udobna in z zapestji nisem imel problemov. Tudi sedež je precej boljši ,kot pri stari VFR. Ostale zadeve so bolj ali manj "nice to have". (števci, merilci, plastika, vetrobran...) Nič kar ne bi že nekje videl. Je pa pri tej VFR-i tudi nekaj za ljubitelje glasne muzike :-) Soseska bo na daleč slišali kdaj boš odšel ali prišel. Mrcina rohni,da je sigurno ne zamenjaš s čim drugim. Meni je ne glede na čepe še nekaj časa zvonilo po ušesih. Pod črto bi rekel takole: To ni zamenjava za staro VFR to je bolj nadgradnja Blackbirda. Manj je šport bolj je potovalen. Krasno za dodatnega potnika, ker je dosti moči in malo slabše za solo , ker je nekaj manj okreten. V primeru menjave nisem čisto siguren ,da ne bi raje vzel kar BMW K1300S, ki ima cel kup dodatnih dobrot. Če bi že moral pljuniti 16K bi že nekako dodal še 2. vrho1679, suzuki in herbieflower 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suntrace14 Objavljeno April 12, 2010 Deli Objavljeno April 12, 2010 V Motorcyclistu je novinar napisal, da je to VFRka samo po imenu. Škoda. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
John2005 Objavljeno April 18, 2010 Deli Objavljeno April 18, 2010 A ma kdo info. če je max. hitrost res omejena na 250? sayo 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno April 18, 2010 Deli Objavljeno April 18, 2010 A ma kdo info. če je max. hitrost res omejena na 250? vsaj po števcu ne..pri 250 še kar pospešuje Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vrho1679 Objavljeno April 19, 2010 Deli Objavljeno April 19, 2010 (popravljeno) ... Je pa pri tej VFR-i tudi nekaj za ljubitelje glasne muzike :-) Soseska bo na daleč slišali kdaj boš odšel ali prišel. Mrcina rohni,da je sigurno ne zamenjaš s čim drugim. Meni je ne glede na čepe še nekaj časa zvonilo po ušesih... Pa ima tudi dober zvok ali samo ropota tako na glas. Kar sem slišal iz posnetkov preko neta je imelo zvok še najbolj podoben hibridu med pegleznom in motorko. :glare: Tud akrapovic ne pomaga prevec: Upam da se v živo drugače sliši. Popravljeno April 19, 2010. Popravil vrho1679 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vrho1679 Objavljeno April 19, 2010 Deli Objavljeno April 19, 2010 Tokrat ga je glavni slovenski auspahar mal mim pihnu se mi zdi: http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/honda/model/vfr-1200f-2010/slip-on-1b758943d8/ Ne vem zakaj je dušilec tako nisko in penzionersko postavljen??? P182 in sayo 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pervy Objavljeno April 19, 2010 Avtor Deli Objavljeno April 19, 2010 Ne vem zakaj je dušilec tako nisko in penzionersko postavljen??? mogoče zaradi kufrov, ki jih tak motor more imeti obvezno??? :evilgrin: sayo 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSTDRIVER Objavljeno April 19, 2010 Deli Objavljeno April 19, 2010 mogoče zaradi kufrov, ki jih tak motor more imeti obvezno??? :evilgrin: klinc, moj ma izpuh pod ritjo pa kufri čist dobr sedejo sa strane... tle je ziher nekej drucga... boh ved kva? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
XTR Objavljeno April 19, 2010 Deli Objavljeno April 19, 2010 Sigurno zaradi stranskih kufrov. So pa vsaj naredili dušilec za VFR, glede na prejšnji model je že to velik napredek... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno April 19, 2010 Deli Objavljeno April 19, 2010 Pa ima tudi dober zvok ali samo ropota tako na glas. Kar sem slišal iz posnetkov preko neta je imelo zvok še najbolj podoben hibridu med pegleznom in motorko. :glare: Tud akrapovic ne pomaga prevec: Upam da se v živo drugače sliši. ma lep zvok v živo.. hilton in Igorr 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fazer03 Objavljeno Junij 4, 2010 Deli Objavljeno Junij 4, 2010 No, sedaj pa še to: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2010/june/jun0410-honda-recalls-VFR1200F/ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dukemb Objavljeno Junij 5, 2010 Deli Objavljeno Junij 5, 2010 Testiral novo VFR 1200 Prebral sem kar nekaj novinarskih člankov o tej najnovejši VFR-i in večinoma so novinarji zelo pohvalni nastrojeni. Nihče kaj dosti ne kritizira. Meni je pri preiskusu šlo bolj za primerjavo obstoječega z novim in kaj bi pridobil, če bi se odločil za zamenjavo. Motor je precej večji na pogled, čeprav pri sami vožnji in tudi pri porivanju sem in tja na mestu tega ne občutiš. Pozna pa se pri prehodih med ovinki ,da je to bolj heavy bomber in ne neka vitka kobilica za premetavanje po ovinkih. Sam motor je izredno močan in pospešuje gladko brez tistega zoprnega VFR preskoka v moči, kar bi bilo tudi izredno nevarno pri 180KS , ki jih ima. Meni je v tem kratkem testiranju 4x odneslo zadek, da sem se komaj ujel. Kardan butne direktno in če si grob z gasom ti garantiram pristanek v jarku. Konkurent BMW K1300S, ki sem ga tudi testiral, ima to kar dobro urejeno z elektroniko tako ,da je tukaj definitivno velik + za BMW napram VFR. Če že omenjam K1300S je to njegova resnična konkurenca in primerjava. Stroja sta si namreč zelo podobna. Nazaj k preiskusu. Vožnja je kar udobna in z zapestji nisem imel problemov. Tudi sedež je precej boljši ,kot pri stari VFR. Ostale zadeve so bolj ali manj "nice to have". (števci, merilci, plastika, vetrobran.. Nič kar ne bi že nekje videl. Je pa pri tej VFR-i tudi nekaj za ljubitelje glasne muzike :-) Soseska bo na daleč slišali kdaj boš odšel ali prišel. Mrcina rohni,da je sigurno ne zamenjaš s čim drugim. Meni je ne glede na čepe še nekaj časa zvonilo po ušesih. Pod črto bi rekel takole: To ni zamenjava za staro VFR to je bolj nadgradnja Blackbirda. Manj je šport bolj je potovalen. Krasno za dodatnega potnika, ker je dosti moči in malo slabše za solo , ker je nekaj manj okreten. V primeru menjave nisem čisto siguren ,da ne bi raje vzel kar BMW K1300S, ki ima cel kup dodatnih dobrot. Če bi že moral pljuniti 16K bi že nekako dodal še 2. Pri takšni moči ti odnese zadek samo v primeru če si malo živčen z zapestjem in nenavajen toliko KM oz. si navajen da začne delat na 4000 obratih. Leto dni sem vozil S-a, ampak men osebno ni najbolj všeč, še najmanj ta kasetni menjalnik ki včasih šrota ko kafe mlinček. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
wix Objavljeno Avgust 16, 2010 Deli Objavljeno Avgust 16, 2010 Motor je bombastična zadeva! Danes vozil in ko sem presedlal nazaj na svojo Yamaho sem imel občutek, da vozim Tomos APN6. Edino v ovinke malo težje pade, drugače pa kar se tiče vožnje, menjalnika (ročni) in zavor - kapo dol! Le ročica za gas je precej občutljiva za mojo nerodnost. Pa če ga dovolj dolgo gledaš ti na koncu postane še simpatičen. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno April 30, 2012 Deli Objavljeno April 30, 2012 Pozdravljeni! Kolega bi za omenjeni motor (VFR1200) rabil slovenska navodila. Jih mogoče kdo ima? seveda bo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fazer03 Objavljeno April 16, 2013 Deli Objavljeno April 16, 2013 Ja počasi se pa cene tudi "topijo" - vsaj pri rabljenih in uvoženih iz tujine; pri naših trgovcih jih prav gotovo niso veliko prodali. http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7198066 urkoman 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kasti Objavljeno April 16, 2013 Deli Objavljeno April 16, 2013 Ja počasi se pa cene tudi "topijo" - vsaj pri rabljenih in uvoženih iz tujine; pri naših trgovcih jih prav gotovo niso veliko prodali. http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7198066 Greš v nabavo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fazer03 Objavljeno April 18, 2013 Deli Objavljeno April 18, 2013 Ah ne; mi je pa zanimiv motorin, katerega moči pa zaenkrat ne rabim. Žal mi je, da sem zamudil testno na AS-u: me zanima če je res tako udobna in kot pišejo da je bolj touring in manj šport. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sulica Objavljeno December 5, 2013 Deli Objavljeno December 5, 2013 Potrdim, da je bolj udobna kot prejšnja, že po logiki pa je manj športna če je bolj udobna :grim Vsekakor agregat pa je TOP...trga gate Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se