Skoči na vsebino

Honda VFR 1200 2010


Pervy

Priporočene objave

OOO madona gledam a.net in vidim ceno :eek: : VFR 1200 F - DTC: 17.990 € s tem, da v opisu motorja še piše: doplačilo 1000€ za menjalnik DTC ...

PS: Vsi naši uvozniki motorjev s svojim nenormalnim navijanjem cen v nebo - brez svetle izjeme -  se obnašajo, kot da imajo salone v Monte Carlu in ne v Sloveniji, kjer so nam kupno moč čisto demolirali. Če se avtomobilski prodajalci uspejo dogovorit za boljše cene (pa še malo morje nekih "akcij" si izmislijo) v primerjavi s sosednjimi državami, pa zgleda da kolegom pri motorjih to ne gre ali pa nočejo ali pa sem jim celo ne ljubi - potem pa v intervjujih vsi jamrajo, da ne prodajo nič. Čudno a ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OOO madona gledam a.net in vidim ceno :eek: : VFR 1200 F - DTC: 17.990 € s tem, da v opisu motorja še piše: doplačilo 1000€ za menjalnik DTC ...

PS: Vsi naši uvozniki motorjev s svojim nenormalnim navijanjem cen v nebo - brez svetle izjeme -  se obnašajo, kot da imajo salone v Monte Carlu in ne v Sloveniji, kjer so nam kupno moč čisto demolirali. Če se avtomobilski prodajalci uspejo dogovorit za boljše cene (pa še malo morje nekih "akcij" si izmislijo) v primerjavi s sosednjimi državami, pa zgleda da kolegom pri motorjih to ne gre ali pa nočejo ali pa sem jim celo ne ljubi - potem pa v intervjujih vsi jamrajo, da ne prodajo nič. Čudno a ne?

 

Kakor jaz vem dobiš VFR 1200 F za že 14.000€ in VFR 1200 CROSSTOURER za 13.500€ (drez DTC).

 

Cena za tak motor se mi pa zdi v meji normale še posebej če naj bi bil to vrhunski Hondin izdelek, kar tudi je. Jaz sem primerjal VFR 1200 F in K 1300 S in po natančnosti izdelave je Honda daleč spredaj pred BMW. Elektronke pa ima več BMW :)

 

Jaz tako ali tako za motor ne bom dal več kot 10.000€ ker nima smisla ;)

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem primerjal VFR 1200 F in K 1300 S in po natančnosti izdelave je Honda daleč spredaj ....

U pogumna trditev; sedaj lahko le upaš, da se po tej temi ne "sprehaja" preveč častilcev BMW - ja in jo boš odnesel le s parimi praskami.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sulica, s vsem spoštovanjem do Honde :OK: in nasplošno do japonskih motorjev in tvoje pogumne izjave. Veš ni vse črno belo. S tem, da se Japoncem VFR 1200 ni najbolj posrečil v več pogledih glede na konkurenco. Pač prebrano v več uglednih moto revijah kjer so bili kar malo razočarani nad tem motorinom. Sam o tem ne morem soditi. Sem premalo kompetenten. Napišem pač to kar preberem. Čeprav vsega tudi ne vzamem zdravo za gotovo. A lahko po pravici poveš koliko litrov kaj popapca tvoj motorin na 100 km.

Nisem neki ljubitelj Kartoflbublov, pa tudi tako nagravžni motor kot je GS še ne obstaja, ampak tega K1300S pa bi z veseljem popeljal v garažo. :yes: Verjemi, da vem zakaj. 

 

Lep pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sulica, s vsem spoštovanjem do Honde :OK: in nasplošno do japonskih motorjev in tvoje pogumne izjave. Veš ni vse črno belo. S tem, da se Japoncem VFR 1200 ni najbolj posrečil v več pogledih glede na konkurenco. Pač prebrano v več uglednih moto revijah kjer so bili kar malo razočarani nad tem motorinom. Sam o tem ne morem soditi. Sem premalo kompetenten. Napišem pač to kar preberem. Čeprav vsega tudi ne vzamem zdravo za gotovo. A lahko po pravici poveš koliko litrov kaj popapca tvoj motorin na 100 km.

Nisem neki ljubitelj Kartoflbublov, pa tudi tako nagravžni motor kot je GS še ne obstaja, ampak tega K1300S pa bi z veseljem popeljal v garažo. :yes: Verjemi, da vem zakaj. 

 

Lep pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

 

Rocky,

 

sej jaz nisem rekel da je boljša VFR od K. Tudi jaz sem prečital veliko revij predno sem še v nakup in tudi tam pišejo da je končna izdelava (spoji plastik itd) pač boljša. Kar se tiče tehnike pa ne res ne vem, BMW vsekakor je boljši že samo zaradi tega, ker ima el. vzmetenje :OK: . Lahko rečem, da v tistih 20-30km kolikor sem sprobal K1300S in mi ni šel pod kožo tisti telelever, obračanje pri zelo nizki hitrosti (tam 5-10km/h) mi je bil dosti bolj neroden od VFR. Zavore pri hondi so pa itak Top.

 

Vsak motor ima svoj + in - kakor tudi oblika vsaka po svoje. Vsekakor pa mislim da sta motorja na enakem nivoju.

 

evo en lep test

http://www.youtube.com/watch?v=HRO9_XxmkwU

 

Aja moja honda pa ima porabo pa med 6 in 6,5 odvisno od klape  :grim . Povprečno kadar sem sam 6,2-6,3. Je pa zanimivo, da je to prvi motor kateri mi pije po AC manj kot ostali in sicer 5,4 po omejitvah  :OK:

 

Lep pozdrav iz kraških vinogradov  :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakor jaz vem dobiš VFR 1200 F za že 14.000€ in VFR 1200 CROSSTOURER za 13.500€ (drez DTC).

 

Cena za tak motor se mi pa zdi v meji normale še posebej če naj bi bil to vrhunski Hondin izdelek, kar tudi je. Jaz sem primerjal VFR 1200 F in K 1300 S in po natančnosti izdelave je Honda daleč spredaj pred BMW. Elektronke pa ima več BMW :)

 

Jaz tako ali tako za motor ne bom dal več kot 10.000€ ker nima smisla ;)

 

LP

Rad bi videl, da napišeš in poslikaš pri novemu ne kakkemu karamboliranemu BMW-ju K-1300S to nenatančnost izdelave !Sicer pa kot VEDNO tu na forumu vsak svoje hvali ! Kot vsak berač svojo mavho !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rad bi videl, da napišeš in poslikaš pri novemu ne kakkemu karamboliranemu BMW-ju K-1300S to nenatančnost izdelave !Sicer pa kot VEDNO tu na forumu vsak svoje hvali ! Kot vsak berač svojo mavho !

 

Ahjej....BMW-jaši ste mi res en čuden narod  :grim. Zgleda da je že dovolj, da napišeš da ima nekateri boljše pa te že napadejo in ne samo takrat ko izpostaviš kak defekt  :naughty:.

 

Nikjer nisem napisal da ima BMW nenatančno izdelavo in če bi detajlno pogledal izdelavo pri hondi bi videl razliko kakor sem jo jaz. Lahko pa se dobimo z kakim BMW-jem in ti pokažem razliko brez problema (že dokazal enemu lastniku BMW). Dovolj je, da primerjaš kako je montirana plastika okoli števcev ali pa koliko vidni vijakov na oklepu ima Honda in koliko BMW..in še bi lahko našteval ma ne bom.

Je pa res da prve 2 leti je bila Honda brez TC kar je šlo na mlinček BMW-ju  :grim.

 

BMW je zelo dober ni pa povsod prvi kakor tudi Honda ni  :smoke: .

 

Končna izdelava (detajli) VFR-ke morda ni DALEČ, je pa spredaj (boljša)  :kva2: 

Popravljeno . Popravil sulica
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U pogumna trditev; sedaj lahko le upaš, da se po tej temi ne "sprehaja" preveč častilcev BMW - ja in jo boš odnesel le s parimi praskami.

 

Ni bilo potrebno veliko časa...hvala za opozorilo  :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vfr zal nism vozu, mam pa kar nek km z k1200s. ne predstavljam si, da bi honda lahko zlajfala se bolse. Res ne. Poleg konjenice, ki je na Hondi gotovo enako impresivna, pa so zlajfi dejansko edini kos bmfle ki mi je vsec. duoleverja se nikakor ne morm navadit. pr pocasni voznji mam filing da kar sam malo zavija, menjalnik je zelo povrsen. na VTR s 100KKm dela lepse. Pa na zivce mi gre pumpanje sonca okrog tega elektronskega vzmetenja. Comfort mode je skoraj nevozen. za mojih 120 kil obcutno premehko in se pozibava v nedogled. Razlika med normal in sport. meh. je opazna. ampak tud na sport setingu motor ni sportna zverina. Dejansko tega ne stelam nic. tud ce ne bi mel. Koncna izdelava? men se ne zdi slaba. tak zelo pragmaticno sestavljen stroj. razn menjave olja. jeben suhi karter. zivcni zlom. A! se ena stvar mi je zelo vsec. vzvratni ogledali. suer postavljeni, super slika malo ali nic vibracij.

cudi me, da je bmfla tak hit. je mocan, cvrst motor. dalec od slabega, pa se dlje od popolnosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Pač prebrano v več uglednih moto revijah kjer...

 

Mogoče v tisti ugledni nemški, kjer je BMW GS ponavadi najboljši enduro, K 1300S najboljši šport turer, LT naj potovalnik, ne vem kateri BMW najboljši skuter itd... Gume pa so najboljše Metzeler ali Kontinental?

Če si lahko v takeli ugledni ustanovi privoščijo manipulacije: http://www.siol.net/avtomoto/novice/2014/01/razkritje_afer_adac_pod_drobnogled_vsi_nemski_testi.aspx

Zakaj si jih ne bi še drugod?

 

Sem pa tudi sam od nove VFR pričakoval več (manj kil, večji tank, manjšo porabo, zvok mašine, agresivnejši izgled, večjo brzino - čeprav jo dejansko ne rabim )  . Z gumami Metzeler pa sem bil osebno zadovoljen (kljub zmagi na testu v švabski reviji :) )

 

Lep pozdrav!

Popravljeno . Popravil vrho1679
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče v tisti ugledni nemški, kjer je BMW GS ponavadi najboljši enduro, K 1300S najboljši šport turer, LT naj potovalnik, ne vem kateri BMW najboljši skuter itd... Gume pa so najboljše Metzeler ali Kontinental?

Če si lahko v takeli ugledni ustanovi privoščijo manipulacije: http://www.siol.net/avtomoto/novice/2014/01/razkritje_afer_adac_pod_drobnogled_vsi_nemski_testi.aspx

Zakaj si jih ne bi še drugod?

 

Sem pa tudi sam od nove VFR pričakoval več (manj kil, večji tank, manjšo porabo, zvok mašine, agresivnejši izgled, večjo brzino - čeprav jo dejansko ne rabim )  . Z gumami Metzeler pa sem bil osebno zadovoljen (kljub zmagi na testu v švabski reviji :) )

 

Lep pozdrav!

 

Se strinjam s tabo, da bi res imel večji tank. Poraba pa meni se zdi v meji pričakovanega 1200 motorja z 173 CV. (tudi GS ne pije manj  :kva2: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče v tisti ugledni nemški, kjer je BMW GS ponavadi najboljši enduro, K 1300S najboljši šport turer, LT naj potovalnik, ne vem kateri BMW najboljši skuter itd... Gume pa so najboljše Metzeler ali Kontinental?

Če si lahko v takeli ugledni ustanovi privoščijo manipulacije: http://www.siol.net/avtomoto/novice/2014/01/razkritje_afer_adac_pod_drobnogled_vsi_nemski_testi.aspx

Zakaj si jih ne bi še drugod?

 

Sem pa tudi sam od nove VFR pričakoval več (manj kil, večji tank, manjšo porabo, zvok mašine, agresivnejši izgled, večjo brzino - čeprav jo dejansko ne rabim )  . Z gumami Metzeler pa sem bil osebno zadovoljen (kljub zmagi na testu v švabski reviji :) )

 

Lep pozdrav!

 

Mogoče v tisti ugledni nemški, kjer je BMW GS ponavadi najboljši enduro, K 1300S najboljši šport turer, LT naj potovalnik, ne vem kateri BMW najboljši skuter itd... Gume pa so najboljše Metzeler ali Kontinental?

Če si lahko v takeli ugledni ustanovi privoščijo manipulacije: http://www.siol.net/avtomoto/novice/2014/01/razkritje_afer_adac_pod_drobnogled_vsi_nemski_testi.aspx

Zakaj si jih ne bi še drugod?

 

Sem pa tudi sam od nove VFR pričakoval več (manj kil, večji tank, manjšo porabo, zvok mašine, agresivnejši izgled, večjo brzino - čeprav jo dejansko ne rabim )  . Z gumami Metzeler pa sem bil osebno zadovoljen (kljub zmagi na testu v švabski reviji :) )

 

Lep pozdrav!

 

Si si lastil VFR oz iz katerih izkušenj navajaš svoje ugotovitve???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si si lastil VFR oz iz katerih izkušenj navajaš svoje ugotovitve???

 

 

Z VFR 750 sem naredil 113.000 km, 1200 pa sem imel za en dan za furat, za ugotovitve ki sem jih pa navedel kot minusi, pa ni treba motorja niti v živo videt. Za pelat mi je bil pa čisto fajn (z izjemo zvoka - 750 je imela meni veliko boljšega). Edino od nižjih obratov mi je CB 1300 veliko bolj butla. Ne izključujem da bi jo kdaj nabavil (rabljeno), vendar minusi za moj namen uporabe ostajajo. Tudi pri CB1300, VFR750, KTM Adv, APN4, Tini Maze ... obstajajo določeni minusi. Srečno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ahilova peta VFR1200 je njen agregat.

Predvsem navor v nizkih obratih je občutno manjši kot pri konkurenci. Do 4000 vrt./min. nima niti 100Nm navora, kar je za motor tega tipa občutno premalo. Tudi na primerjalnih testih je izgubljala točke zaradi delovanja in moči agregata pri nizkih obratih.

Če bi VFR-ka imela agregat od Hayabuse ali ZX-14 potem bi to res bil vrhunski motor.

Je pa dobro pri tem to, da so cene rabljenih nizke in lahko kupiš zelo dober motor za relativno majhno ceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ahilova peta VFR1200 je njen agregat.

Predvsem navor v nizkih obratih je občutno manjši kot pri konkurenci. Do 4000 vrt./min. nima niti 100Nm navora, kar je za motor tega tipa občutno premalo. Tudi na primerjalnih testih je izgubljala točke zaradi delovanja in moči agregata pri nizkih obratih.

Če bi VFR-ka imela agregat od Hayabuse ali ZX-14 potem bi to res bil vrhunski motor.

Je pa dobro pri tem to, da so cene rabljenih nizke in lahko kupiš zelo dober motor za relativno majhno ceno.

 

Brutal z vsem spoštovanjem, a si ti ta motor sploh vozu ali pišeš kar si prebral, ker jaz pomanjkanja navora ne opazim ampak prej bi rekel, da po 4000vrt/min motor še bolj podivja (morda zato ker nimam več 20let :grim ).

 

Če hočeš imet motor z veliko navora in voziti v 6 pri 50km/h potem je Z1000SX pravi zate. Jaz sem ga probal in moram reč da je poezija za po ridah ali dolomiti. Je pa skoraj brez vetrne zaščite.

 

Relativna cena 9000€ za motor star 4 leta in tam do 30.000km....mahhhh ne vem jaz  :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z VFR 750 sem naredil 113.000 km, 1200 pa sem imel za en dan za furat, za ugotovitve ki sem jih pa navedel kot minusi, pa ni treba motorja niti v živo videt. Za pelat mi je bil pa čisto fajn (z izjemo zvoka - 750 je imela meni veliko boljšega). Edino od nižjih obratov mi je CB 1300 veliko bolj butla. Ne izključujem da bi jo kdaj nabavil (rabljeno), vendar minusi za moj namen uporabe ostajajo. Tudi pri CB1300, VFR750, KTM Adv, APN4, Tini Maze ... obstajajo določeni minusi. Srečno.

 

Vrho, vsak motor ima svoje minuse in pri VFR1200 je definitivno majhne tank  :BUA:

 

evo ti mojo prvo VFR z fenomenalnim zvokom  :OK:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...

Pozdravljeni!

Kaj veste kje izdelujejo/sestavljajo tole VFR 1200 ? Je še na Japonskem ali kje v Španiji ipd?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

So znane še kakšne napake na tem motorju?

- 2010 so šle mašine v maloro zaradi nekih opilkov, tega baje ni več

- znanih je tudi nekaj odpovedi kardanov (zadnje kolo zablokira - jupi). So to kasneje to kaj odpravili?

- zadnja vzmet je nekaj štrajkala...

 

Še kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

So znane še kakšne napake na tem motorju?

- 2010 so šle mašine v maloro zaradi nekih opilkov, tega baje ni več

- znanih je tudi nekaj odpovedi kardanov (zadnje kolo zablokira - jupi). So to kasneje to kaj odpravili?

- zadnja vzmet je nekaj štrajkala...

 

Še kaj?

Meni do zdaj brez BP pri 30.000km  :)

Popravljeno . Popravil sulica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!