Skoči na vsebino

Yamaha XT 1200 Z Super Tenere


xenon900

Priporočene objave

Pozdravljeni,

Vozim S10 letnik 2013, prevoženih nekaj več kot 30k km. Opažam, da motor med vožnjo občasno cuka oz. se obnaša,  kot bi sunkovito dodajal in odvzemal plin. To se v glavnem dogaja kadar poskušam ohranjati enakomerno hitrost brez dodajanja plina, med pospeševanjem tega ne opažam. So obdobja kadar tega ni, pojavi se večinoma po daljši vožnji.
Ali je kdo opazil podobne težave, kašne so možne rešitve. 

LP   Zvonko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 6. 2020 ob 20:20, Kajmipoje pravi:

Stator je res prišel v desetih dneh. Kaj dela premium poštnina. Niso nič carinili, tako je strošek na koncu 91€ plus 30€ tesnilo.

Razlika je izdelavi, deluje ročno navito, pa tudi če bi dal komu previt bi bilo ročno. Najbolj pomembna razlika je v dolžini žic. Prekratko za 3 cm. Narediš en podaljšek pa je.

Končno polni že na minimumu, na 2000 obratih pa smo že na 14V.

Pa še to: Ko odstraniš pokrov statorja  skoraj ni olja.

 

image.thumb.jpeg.a97b416b8dae03003030672cf6b9e34e.jpeg

https://it.aliexpress.com/item/4000234923437.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.65274c4doDG3iQ

 

Kateri letnik in pri kakšnih km ?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

LP

Razmišljam, da bi bil to moj naslednji motor, pa me zanima. Original stranski kovčki vs neoriginal stranski kovčki. Kakšna je razlika v skupni širini motorja. Sem guglal pa, da ga jebe* nisem našel fotografij "od zadaj"...

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3. 7. 2020 ob 12:47, Zvozuki pravi:

Pozdravljeni,

Vozim S10 letnik 2013, prevoženih nekaj več kot 30k km. Opažam, da motor med vožnjo občasno cuka oz. se obnaša,  kot bi sunkovito dodajal in odvzemal plin. To se v glavnem dogaja kadar poskušam ohranjati enakomerno hitrost brez dodajanja plina, med pospeševanjem tega ne opažam. So obdobja kadar tega ni, pojavi se večinoma po daljši vožnji.
Ali je kdo opazil podobne težave, kašne so možne rešitve. 

LP   Zvonko

Moja je delala cisto enako, na servisu so mi scistili lopute in je problem izginil. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 8. 2020 ob 12:43, gaberkosir pravi:

LP

Razmišljam, da bi bil to moj naslednji motor, pa me zanima. Original stranski kovčki vs neoriginal stranski kovčki. Kakšna je razlika v skupni širini motorja. Sem guglal pa, da ga jebe* nisem našel fotografij "od zadaj"...

Hvala.

S slike težko izmeriš, mislim da je sistem givi in podobni malenkost širši kot original. Imam original ti lahko izmerim, če kaj pomaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 hours ago, royal said:

S slike težko izmeriš, mislim da je sistem givi in podobni malenkost širši kot original. Imam original ti lahko izmerim, če kaj pomaga.

Hvala, a če nimam obeh podatkov mi ne pomaga preveč. Hvala vseeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 29. 8. 2020 ob 14:37, gaberkosir pravi:

Hvala, a če nimam obeh podatkov mi ne pomaga preveč. Hvala vseeno.

Allora, če se prov spomnem je tenerejka z original bočnimi kufri široka kot je balanca in sicer 98 cm. Kar je v normi. Z Givijem kompletom bočnih Trekker 33 litrskih je kak cm več, vendar še vedno znotraj 1 metra. Kar je več pa greš z boki v ilegalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 hours ago, Schultz said:

Allora, če se prov spomnem je tenerejka z original bočnimi kufri široka kot je balanca in sicer 98 cm. Kar je v normi. Z Givijem kompletom bočnih Trekker 33 litrskih je kak cm več, vendar še vedno znotraj 1 metra. Kar je več pa greš z boki v ilegalo.

Hvala pr'jatu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje, če ima kdo kaj izkušenj s podobnimi težavami.

Sodelavec danes zjutraj razlagal ob kavi......kupil je rabljeno pri (R-moto), kao po vezi sigurni km (to ne bom komentiral, ker sem imel enkrat slabe izkušnje, pri enakem motorju, beri 50kkm realno več, podatke dobil od uradnih serviserjev v It), my 2014. Motor se občasno brez razloga ugaša, ko se segreje........ prvič, ko se mu je to zgodilo skoraj padel v ovinku, potem še parkrat podobno...doma, ko ga postavi na centralca in motor deluje, ugasne sam od sebe, ga je pa potem možno zagnati. Serviserji nič ne najdejo, nimajo ideje....interesa....znanja.....človek zgublja živce in razmišlja o prodaji, kljub temu, da mu je fajn motor.

Hvala.

SREČNO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj ima samo en cilinder in je počel nekaj podobnega, ko je crknila kapica za svečko (samo na več cilindrih se to ne bi poznalo) . Jaz bi "stavil" na elektriko (nekaj kar ima neko upornost (kapica, vžigalna tuljava... ), počasi crkava, noče pa crkniti/pregoret do konca) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Živ, če koga zanima prodajam set 3. oem kovčkov za tenerejko, v črni barvi. Za ceno se dogovorimo.

Poleg tega tudi visok vizir za 2. generacijo.

https://www.bolha.com/kovcki-torbe/set-kovcki-yamaha-xt1200-super-tenere-original-oglas-5443691

https://www.bolha.com/ostala-oprema-za-motoriste/original-povisan-vizir-yamaha-xt1200-super-tenere-oglas-5443728

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdrav, mogoče je že kaj na to temo, pa nisem našel.

Sem nov lastnik super tenerejke xt 1200, letnik 2013.

Ker sem jo kupil šele pozimi, mi zaenkrat še stoji v garaži in pri tem sem opazil nekaj olja na spodnji strani kardana.

Semering je bil menjan 2000 km nazaj. Sem pa slišal da se to lahko dogaja če motor stoji dalj časa.

Ima kdo kakšne izkušnje s tem?

Vnaprej hvala Lp Tomoman

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni se zdi, da ne bi smelo nič kapljati, ne glede na to al stoji al pa ne.

Bom preverjal, pa sporočim kaj se dogaja.

Če bo pa kdo imel še kakšno informacijo, pa dobrodošel.

Hvala in lp Tomoman

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, tomoman pravi:

Pozdrav, mogoče je že kaj na to temo, pa nisem našel.

Sem nov lastnik super tenerejke xt 1200, letnik 2013.

Ker sem jo kupil šele pozimi, mi zaenkrat še stoji v garaži in pri tem sem opazil nekaj olja na spodnji strani kardana.

Semering je bil menjan 2000 km nazaj. Sem pa slišal da se to lahko dogaja če motor stoji dalj časa.

Ima kdo kakšne izkušnje s tem?

Vnaprej hvala Lp Tomoman

tule je prava tema za vprašanje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26. 1. 2021 ob 17:04, DAMI34 pravi:

tule je prava tema za vprašanje

@tomomanNe sme nič kaplajti, verjetno ni bil semering menjan ali pa nekvalitetno..koliko ima prevoženih? sanacacija je poceni in enostavna.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, hvala za odgovor,

Mogoče sem se malce nerodno izrazil. Ne da ravno kaplja, ampak ko sem s prsti potegnil po spodnjem robu kardana, je bilo na prstih kar nekaj olja. Zdaj ko sem to zbrisal, preverjam vsak dan, pa zaenkrat ni nič. Očitno se je vmes (recimo en mesec) to nabralo.

Sem pa prepričan, da tudi tega ne sme biti. Motor ima 41000 prevoženih, semering naj bi bil pa menjan 2000 km nazaj, ko je bil narejen kompleten servis. Kot si omenil bi rekel da, ali semering ni bil menjan, ali pa nekvalitetno.

Ali lahko to tudi sam pogledam, preverim, ker bi itak menjal gume, al je bolje da ga peljem na servis?

lpT

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič ne sme biti znakov od olja, pri teh km semering ne bi smel spustiti ali pač. Lahko sam pogledaš, če si vešč  na YUTUBU imaš kako se to menja oz. preveri....cena semeringa je cca 20€ Če boš sam preverjal bodi pozoren na eno distančno podložko na desni strani pri zav. čeljuti in nihajno vilico ?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje ne bi smelo nikjer puščat okoli kardana....  Edino v hudi vročini se lahko kaj nabere okoli oddušnika na vrhu zaradi izhlapevanja ali preveč olja.......   Tudi menda ni predvidena zamenjava v okviru rednih servisov....  Zamenjaj ko bo prilika in to bo to. Moja ima še vedno original gor pri 115k km :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
pred 5 minutami, labda pravi:

Pozdravljeni

Nisem nasel teme kako-kam priklopiti dodatne luci meglenke. Se pravi, na ketero varovalko ali ???

 

lp

Dusan

ker gre za konkretno vprašanje o dotičnem motorju, bo kar tule pravo mesto za vprašanje.

Načeloma pa velja, ali direktno prek varovalke, ali pa poiskati prosti port (običajno so nekje pod armaturko), ki izklopi tok, ko obrneš kluč. Glede na vedno bolj sitne tehnične, predlagam celo stikalo vmes.

ps. o varovalkah bo pa kdo drug napisal, običajno na lučkah piše Amperaža

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!