Jump to content

Yamaha XT 1200 Z Super Tenere


xenon900

Recommended Posts

Nekje imaš prost konektor na 3 pole.....en pol je menda -, drugi je + pod ključem in tretji je + stalni.  Veselo na delo :) 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Ob 12. 1. 2022 ob 19:01, yankee pravi:

Znanec išče agregat od tenerejke.......ve kdo za kakšnega?

Odvisno kateri letnik išče.......?

Link to comment
Share on other sites

Ob 16. 1. 2022 ob 22:03, royal pravi:

Odvisno kateri letnik išče.......?

Prva verzija bi bila vredu....... 2012 :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 7 months later...

To se mi je zgodilo dva dni nazaj na jadranski magistrali. Rad imam svojo superco vendar se to ne bi smelo dogajat. Naročil sem že nov obroč pa me zanima, če kdo pozna mojstra, da mi sestavi zadnje kolo. lp

IMG_20221030_094637_1[1].jpg

  • Sad 1
  • Shocked 1
Link to comment
Share on other sites

To je posledica -neustrezno-neenakomerno oz. preveč "zategnjene" napere.  Samo za info kolega ima  na tenerejki prevoženih 180tkm z vsemi original naperami....vse kar je potrebno redna in ustrezna kontrola.

Jaz bi raje kupil komplet zadnje kolo .....https://www.kfm-motorraeder.de/item/yamaha-908912031000

 

MONTAGEM PROFISSIONAL DOS RAIOS CROMADOS NA SUPER TÉNÉRÉ 1200Z! AGORA SIM!! (pod tem naslovom na yutubu je lepo opisan postopek)

lp

Link to comment
Share on other sites

pred 7 urami, Sam dePihlja pravi:

Napere je potrebno zategovati po tovarniški specifikaciji. Jaz v te namene uporabljam moment ročico. Če se boš odločil za popravilo, ti lahko kolo sestavim.20210427_114248-scaled.thumb.jpg.aedf03242bbeba687e474f758f9ff607.jpg

 

 

 

Vsaka čast to pa je dobro slišati in vedeti za takega mojstra.👍

Link to comment
Share on other sites

To se mi je zgodilo dva dni nazaj na jadranski magistrali. Rad imam svojo superco vendar se to ne bi smelo dogajat. Naročil sem že nov obroč pa me zanima, če kdo pozna mojstra, da mi sestavi zadnje kolo. lp

Napere redno preverjal, kljub temu sem jih v zadnjih štirih  letih zamenjal okoli 15. Tudi moj kolega ima xt1200 in ni menjal še nobene .Moja Superca je letnik 14- 99000 km, njegova pa 12.-  60000 km Če se ne motim je nekdo na forumu že imel podobne težave in tudi na spletu sem to zasledil  S katerega konca Slovenije pa si sämdePihlja ?

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Ganda1 said:

  S katerega konca Slovenije pa si sämdePihlja ?

Sl.Bistrica

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Glede naper sem jih tudi jaz dal lansko leto menjat pri Elisi v Domzalah, kjer felgo posljejo enemu majstru , ki obvlada menjavo naper. Od zamenjave dalje ni bilo vec problema,   ker drugace ni dovolj ce menjas samo par naper.
 

Če slučajno koga zanima prodam zelo lepo Super Tenere 1200, prevozeno 50.000 km,letnik 2012 ,metalno modre barve,Slovenska, redno servisirana na yamaha servisu, nove gume Pirelli trail 2, nov zadnji amortizer. 

IMG_1760.jpeg

IMG_1761.jpeg

IMG_1763.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ob 10. 9. 2020 ob 15:02, MiNa pravi:

https://www.rideapart.com/articles/273293/yamaha-recalls-2012-2013-super-tenere-for-electrical-issue/

Stara zaloga v resnici pa letnik 13??? Naj preveri po VIN številki.

Kako se ta problem rešuje pri nas ... Vpoklic je bil samo za ameriško tržišče. Koliko mi je uspelo ugotoviti gre za korozijo konektorja kabla, ki povezuje senzorja APS in TPS z ECU. Ali se je s tem ukvarjal kak servis pri nas ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Ob 4. 11. 2022 ob 8:30, Sam dePihlja pravi:

Napere je potrebno zategovati po tovarniški specifikaciji. Jaz v te namene uporabljam moment ročico. Če se boš odločil za popravilo, ti lahko kolo sestavim.20210427_114248-scaled.thumb.jpg.aedf03242bbeba687e474f758f9ff607.jpg

 

Pri ST ti ta ključ in nastavki nič ne pomagajo :) 

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, gift said:

Pri ST ti ta ključ in nastavki nič ne pomagajo :) 

Ker?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ob 30. 11. 2023 ob 13:52, Sam dePihlja pravi:

Ker?

Pardon, vidim da je ok 😀 . Na koliko NM pa se zategujejo špici/napere?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pozdravljeni,

Imam tenere 1200, letnik 16, 80.000 prevoženih in se pojavljajo v 5 in 6 prestavi na 3000rpm in višje vibracije. Vibracije se močno čutijo na sedežu in so moteče. Sem preizkušal vožnjo z in brez stranskih kovčkov, brez in z zadnjim kovčkom, z in brez sopotnika, pa vibracije nikoli ne izginejo.

Mogoče kakšna ideja - sklopka????

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, tdm900k said:

Pozdravljeni,

Imam tenere 1200, letnik 16, 80.000 prevoženih in se pojavljajo v 5 in 6 prestavi na 3000rpm in višje vibracije. Vibracije se močno čutijo na sedežu in so moteče. Sem preizkušal vožnjo z in brez stranskih kovčkov, brez in z zadnjim kovčkom, z in brez sopotnika, pa vibracije nikoli ne izginejo.

Mogoče kakšna ideja - sklopka????


pa je odvistno od obratov ali od hitrosti? Ce v peti peljes na 4000 obratih, trese, in ce vrzes v cetrto vibracije zginejo?

Link to comment
Share on other sites

pred 44 minutami, Kugelschreiber pravi:


pa je odvistno od obratov ali od hitrosti? Ce v peti peljes na 4000 obratih, trese, in ce vrzes v cetrto vibracije zginejo?

Vibracije se pojavijo v peti pri 3000 in navzgor. Ko prestaviš v peti pri 3000 navzdol je OK, ko navzgor je tudi OK, razen ko doseže v šesti 3000 potem zopet trese. V četrti pri 3000 ali višje je ok. Mogoče se je samo odločila da je imela med zimo premalo pozornosti in ji je potrebno posvetiti več časa ;)

Ker sem motor kupil lani, iščem enega serviserja, ki bi vedel kaj je (servis na 80.000). Ko sem še imel tdm 900, sem vozil k Primcu, je bil super - no itak je samo olje menjaval, ker je bil motor v redu. Iščem pa nekaj v okolici Celja. Na strani od Yogi piše da do nadaljnjega ne opravljajo servisnih storitev.

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, tdm900k said:

Vibracije se pojavijo v peti pri 3000 in navzgor. Ko prestaviš v peti pri 3000 navzdol je OK, ko navzgor je tudi OK, razen ko doseže v šesti 3000 potem zopet trese. V četrti pri 3000 ali višje je ok. Mogoče se je samo odločila da je imela med zimo premalo pozornosti in ji je potrebno posvetiti več časa ;)

Ker sem motor kupil lani, iščem enega serviserja, ki bi vedel kaj je (servis na 80.000). Ko sem še imel tdm 900, sem vozil k Primcu, je bil super - no itak je samo olje menjaval, ker je bil motor v redu. Iščem pa nekaj v okolici Celja. Na strani od Yogi piše da do nadaljnjega ne opravljajo servisnih storitev.


zanimivo. Jaz bi najprej preveril gume :) če se v 4i na višjih obratih ne trese, se tudi v 5i ne bi smelo, če ni povezano s hitrejšim vrtenjem koles. Primec še vecno vijači pri Španu. 

Link to comment
Share on other sites

Ob 7. 3. 2024 ob 7:20, Kugelschreiber pravi:


zanimivo. Jaz bi najprej preveril gume :) če se v 4i na višjih obratih ne trese, se tudi v 5i ne bi smelo, če ni povezano s hitrejšim vrtenjem koles. Primec še vecno vijači pri Španu. 

Evo, sem preveril in feltna ne teče ravno, tako, da sem sal najprej napere uredit, nato guma, če ne bo bolje pa mehanik........... nekje je potrebno začeti in sem šel po stroških 😅

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!