Wurm Objavljeno Avgust 21, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2015 A se kje,da probat kakšno testno vožnjo??? s tem motorjem Moto center Ptuj ima na voljo... jaz dobil brez težav in bil z motorjem zelo zadovoljen... pa še šefe je fejst dečko...
Rdeči Objavljeno Avgust 21, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2015 Moto center Ptuj ima na voljo... jaz dobil brez težav in bil z motorjem zelo zadovoljen... pa še šefe je fejst dečko... Bom poklical. Hvala
sulica Objavljeno Avgust 21, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2015 Je malo nerodno ja, da prideš zraven z gedorco.... drugače pa se brigi zase....kot da tvoj taljan je perfekten....ko moraš po vsaki menjavi gum nastavit...kaj že.... :naughty: Hja če slučajno misliš na TC ga ne ...ne vem (ali se ne spomnem) od kje ti ta info :grrr Itak ga ni čez japonca,vse drugo je odpad ...italijan zna naredit samo dizajn in to je to :grim dopolavoro 1
Wurm Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 preverjeno se splača... sicer pa, tole si poglej... http://tinyurl.com/pm8nfnt aja, zdaj jih ima 2.100 km... Hvala za nasvet in tudi HVALA za motor! :hooray: Sicer šele 400 prevoženih, ampak sedaj vidim, da bi mi verjetno res bilo žal, če bi vzel "navadno"... ELO 1
biker77 Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 Hvala za nasvet in tudi HVALA za motor! :hooray: Sicer šele 400 prevoženih, ampak sedaj vidim, da bi mi verjetno res bilo žal, če bi vzel "navadno"... Odlicno. Porocaj..
Fazer03 Objavljeno Oktober 9, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2015 Schultz, sayo, kp-kp in 2 others 5
Tex Objavljeno Februar 16, 2016 Opozori Objavljeno Februar 16, 2016 (popravljeno) @Wurm .. zakaj misliš, da bi ti bilo žal, če bi vzel ne-E verzijo? Sam tudi razmišljam o tem mopedu, pa trenutno kolebam, kateri model in oprema .... Popravljeno Februar 16, 2016. Popravil Texo
Wurm Objavljeno Februar 26, 2016 Opozori Objavljeno Februar 26, 2016 (popravljeno) Ehja, dokler ne probaš, ne veš. Meni bi bilo škoda dat 2 in pol jurčka če bi kupoval novo, povem po pravici. Ampak ker sem ujagal skoraj novo in ker je že to imela, sem se pač vzel. Pa še cena je bila OK. Kje je "čar limone"? Saj vsak moped lahko ročno štelaš, ampak a se ti res da vsakič popravljat? Če greš sam ali v dvoje, pa če maš gor kufre ali ne... načeloma se vedno voziš z enako nastavljenim motorjem če moraš to ročno štelat. Vsaj jaz sem se do zdaj. In tako si vedno prikrajšan za optimalno lego motorja med vožnjo. Tu pa enostavno preklopiš in se ti nastavi. Lepota pa je, da nastavljaš tako hod (glede na obtežitev) in tudi blaženje. Pa ni ga lepšega, ko naletiš na makadam in preklopiš vzmetenje na mehko. Skratka odkar imam to možnost, si vedno kaj "prilagajam". Sicer pošteno povedano, naredil sem šele dobrih 5 tisoč (od septembra), tako da se tudi še malo učim oz. iščem optimalne nastavitve. Pa še to, pravijo da je tole vzmetenje tako ali tako bolj kakovostno od "klasike", ker... menda so japonci znani po tem (nisem opazil, ampak Dukatijevci mi to vedno razlagajo), da imajo vsi v osnovi (pre)slabo vzmetenje. No, pri E to zagotovo ni. Popravljeno Februar 26, 2016. Popravil Wurm Tex 1
MiNa Objavljeno Marec 7, 2016 Opozori Objavljeno Marec 7, 2016 Servis na 100.000 milj zanimivo. Zapis popotnika, ki je z Yamaho prepotoval lep kos "naše krogle". sohen, Schultz, Rokic in 3 others 6
c00L3r Objavljeno Marec 15, 2016 Opozori Objavljeno Marec 15, 2016 Je že kdo vozil ZE model z elektronskim vzmetenjem? Naslednjo sezono bom najverjetneje menjeval motor in me zelo mika Super Tenere. No mika me že od nekdaj, samo finance so vedno problem...
c00L3r Objavljeno Marec 16, 2016 Opozori Objavljeno Marec 16, 2016 Ob 15. 3. 2016 at 13:00, c00L3r pravi: Je že kdo vozil ZE model z elektronskim vzmetenjem? Naslednjo sezono bom najverjetneje menjeval motor in me zelo mika Super Tenere. No mika me že od nekdaj, samo finance so vedno problem... Se posipam s pepelom. Vidim, da je na tej in prejšnji strani ravno o tem debata. Jaz pa sem prebiral starejše objave Gledam pa, da je World Traveler oprema za 1000€ dražja v ZE izvedbi. Zajema pa aluminijasti ščit motorja, cevno zaščito motorja, 2 stranska kovčka, centralni kovček, meglenke in povišan vizir. Se mi zdi, da bi vse te zadeve nanesle čez tisočaka, če bi jih posebej kupil.
Tex Objavljeno Marec 17, 2016 Opozori Objavljeno Marec 17, 2016 definitivno prideš nad 1k€ če sam kupuješ.. tudi pri osnovnem modelu je enaka oprema za doplačilo .. meni so sicer rekli, da je tudi centralno stojalo stvar tega paketa, torej da osnovni model nima centralnega stojala .. lahko to kdo potrdi? edina slabost je ta originani top-case, 32L .. definitivno bi potreboval večjega .. dobiš pa pri ZE elektronsko vzmetenje + gretje ročk; doplačilo 1,5k€ .. in ZE lahko dobiš v temno modri barvi, osnovni model pa samo temna mat in srebrna z modrimi platišči ..
Wurm Objavljeno April 16, 2016 Opozori Objavljeno April 16, 2016 Help help! Danes sem opazil, da so mi odpovedale sprednje luči (kratka in dolga), sveti samo pozicijska. Stikalo za dolgo sicer dela, ampak efekta ni. Ima kdo kakšno idejo? Izklopit se jih valda ne da? Sicer je moped še v garanciji, sam tko prašam ker je tud ju3 lep vreme pa če ma kdo kako idejo v stilu "naredi sam", da ne vozim v Krško za brezveze...
blindek Objavljeno April 16, 2016 Opozori Objavljeno April 16, 2016 Varovalke, rele, slabo pritrjen konektor?
Schultz Objavljeno April 17, 2016 Opozori Objavljeno April 17, 2016 pred 23 urami, Wurm pravi: Help help! Danes sem opazil, da so mi odpovedale sprednje luči (kratka in dolga), sveti samo pozicijska. Stikalo za dolgo sicer dela, ampak efekta ni. Ima kdo kakšno idejo? Izklopit se jih valda ne da? Sicer je moped še v garanciji, sam tko prašam ker je tud ju3 lep vreme pa če ma kdo kako idejo v stilu "naredi sam", da ne vozim v Krško za brezveze... Pri tenerejkah do letnika 2014 je bila to serijska napaka (prešvoh kablovje) in je prekurlo kable oz. scvrlo čeveljčke. Meni se je to zgodilo lani v Dolomitih. Srečo sem imel, da je skurlo samo levo(skurjen čeveljček in osmojen kabel), desna je bila bp. Nato zamenjal pod garancijo po povratku. sayo 1
Wurm Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 Še eno reč sem opazil... problem se mi pojavlja, ko šaltam za 2 brzini navzdol... pri "umirjeni" vožnji, recimo po mestu ali pred križiščem... prvič gre vedno OK, potem v drugi pa ne, pa tudi če vmes spustim sklopko v drugo ne gre dol (pri recimo četrtini poskusov... največkrat je težava iz 2 v 1 ali iz 3 v 2). Sem ravno dostavil na servis v Krško (da še pogledajo prej omenjene luči), pa me je mojster poskušal prepričat da ne zam šaltat... Moped imam od septembra, kupil sem ga s cca 3 tisoč km, lani naredil cca 5 tisoč BP, letos pa sem še tole opazil... pizda, s TDM niti ene težave, tale tanova me pa hoče mal jezit...
BRANE Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 (popravljeno) skopka do konca stisnjena? menjalnik od motorja je tako narejen, da če greš čisto počasi ali stojiš na mestu, težko menjavaš brzine. Popravljeno April 25, 2016. Popravil BRANE
Wurm Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 pred 54 minutami, BRANE pravi: skopka do konca stisnjena? menjalnik od motorja je tako narejen, da če greš čisto počasi ali stojiš na mestu, težko menjavaš brzine. Mam skupno nekaj nad 100 tisoč prevoženih, poznam osnovna pravila vožnje... ne mi bit tak brihtol k serviser... hajoktejn, thumper in NX650 3
BRANE Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 sori, jest pa sesalc vozim. kp-kp 1
TakeALookAround Objavljeno April 27, 2016 Opozori Objavljeno April 27, 2016 On 4/25/2016 at 9:49 PM, Wurm said: Mam skupno nekaj nad 100 tisoč prevoženih, poznam osnovna pravila vožnje... ne mi bit tak brihtol k serviser... Pa saj ti nic hudega noce Kmet2, kp-kp in Scarabeo 500 3
BRANE Objavljeno April 28, 2016 Opozori Objavljeno April 28, 2016 Ob 25. 4. 2016 at 18:43, Wurm pravi: Še eno reč sem opazil... problem se mi pojavlja, ko šaltam za 2 brzini navzdol... pri "umirjeni" vožnji, recimo po mestu ali pred križiščem... prvič gre vedno OK, potem v drugi pa ne, pa tudi če vmes spustim sklopko v drugo ne gre dol (pri recimo četrtini poskusov... največkrat je težava iz 2 v 1 ali iz 3 v 2). Sem ravno dostavil na servis v Krško (da še pogledajo prej omenjene luči), pa me je mojster poskušal prepričat da ne zam šaltat... možno, da sklopka ne odvaja dovolj, ali pa je blokiran mehanizem za vračanje menjalne ročice v prvotni položaj. zanimivo bi blo primerjat na mestu občutek na menjalni ročici tega motorja in kake druge supertenerejke. Servis.
Gallus Objavljeno April 28, 2016 Opozori Objavljeno April 28, 2016 Meni se je menjalnik "upiral" tam nekje do 15 kkm, v začetku je bila prestavna ročica trda tako, da me je po daljši vožnji bolela noga ... sedaj deluje enkratno, gladko, hitro, brez zatikanj ....
royal Objavljeno April 28, 2016 Opozori Objavljeno April 28, 2016 pred 2 urami, Gallus pravi: Meni se je menjalnik "upiral" tam nekje do 15 kkm, v začetku je bila prestavna ročica trda tako, da me je po daljši vožnji bolela noga ... sedaj deluje enkratno, gladko, hitro, brez zatikanj .... Sklopka je hidravlična?
Wurm Objavljeno Maj 3, 2016 Opozori Objavljeno Maj 3, 2016 Se je vse rešilo. Crknili sta obe žarnici (se je izkazalo, da nista bili orogonalni - se je nekaj očitno igračkal prejšnji lastnik), no pa so mi vseeno zamenjali kot garancijo, pri sklopki pa je bilo treba nekaj nastavit... menda ni bil prvi tak primer. Kakorkoli, zadeva spet lepo dela, jaz pa lahko samo pohvalim serviserja na Yamahi v Krškem (Delta Team)... Aja, bo pa počasi čas za nove gumice... prva vgradnja gre počasi h koncu. Kak predlog s strani lastnika tenerejke? Načeloma bi probal Metzeler, če pa ima kdo kakšno dobro izkušnjo s čim drugim se pustim prepričat.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se