Skoči na vsebino

Yamaha XT 1200 Z Super Tenere


xenon900

Priporočene objave

Sprašujem iz dveh razlogov,

prvi:kdo in za koliko denarja to naredi

drugi: kako je z živahnostjo motorja pri višjih obratih oz. večjih obremenitvah, v nekaterih testih sem zasledil da motorju očitajo anemičnost v primerjavi z bavarcem in če bi takšen poseg to tudi odpravil

drugače pa mi je motor konceptno in vizualno zelo všeč (nekoliko manj cenovno)

drugače pa tudi jaz pravim vozit jih je treba ne pa božat

LP Bajsi

http://www.motoshopyamaha.com/

Tule izvajajo zelo hvaljen Diapasonov flash, mislim da se govori o ceni 252€. Obstajajo še nemške in ameriške varijente. Sem pa prebiral feedback od tenerejašev iz azije, amerike, evrope, ki so pošiljali svojo ECU semkaj

in so bili vsi po vrsti zelo zadovoljni z rezultatom. Po flashu naj bi se agregat obnašal občutno bolj živalsko...tudi v višjih prestavah. Predvsem naj bi bila ogromna razlika v spodnjem in srednjem območju.

Aja: angleščina pri njih naj ne bi bila problem. :P

Glede živahnosti motorja pri višjih obratih pa bi ti težko kaj uporabnega povedal. GS-a zaenkrat še nisem vozil, da bi lahko primerjal.

Meni osebno se zdi agregat dovolj potenten za svoj namen. Se pa vozim sam.

P.S. Nasplošno cene motociklov dandanes pa niso več vredne komentarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo tukaj vozil XT1200Z in TDM 900? Kako se ta 2 motorja primerjata? Dejansko sta si v zasnovi zelo podobna. Oba primerna za touring, 2 cilinder, dolg hod vzmetenja. Originalni TDM 850, pa je tak bil neke vrste naslednik Super Tenere 750.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..Originalni TDM 850, pa je tak bil neke vrste naslednik Super Tenere 750.

Niti pod razno (razen če gledaš le zasnovo mašine).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče sem se narobe izrazil :) TDM ni naslednik Super Tenere, ki je primerna za brezpotja. TDM to ni. Vseeno pa če primerjaš XTZ 750 in TDM 850 ima podoben agregat, podoben položaj voznika, oba dolge hode vzemetenja, posledično sta oba višja motocikla in oba primerna za turing. TDM je bil smiseln izelek, saj večina motoristov ni uporabljala svojega Supere Tenere za offroad.

Tudi novi Supere Tenere se bo v večini uporabljal na cesti. Zato me zanima kakšne so kaj razlike med novim Super Tenere in TDM 900.

Popravljeno . Popravil c00L3r
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato me zanima kakšne so kaj razlike med novim Super Tenere in TDM 900.

Nekje 5k€ pa še nekaj malenkosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Delta team strani piše 14.900€, kar je zame žal preveč, če bi bla manj bi pa fejst razmišlu smile.gif morda čez 2 leti, ko bo 9000€ smile.gif hehe

ajd

Dve leti je naokoli cena ......
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razliko v ceni, višini sedeža, kw, velikost zavor, gum in obliko plastik lahko sam preverim na internetu. Razlike v vožnji oz. razlike v praksi so tiste, ki me zanimajo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vseeno pa če primerjaš XTZ 750 in TDM 850 ima podoben agregat, podoben položaj voznika, oba dolge hode vzemetenja, posledično sta oba višja motocikla in oba primerna za turing.

Sem imel superco in tastaro tdm 850, pa sta si podobni samo v agregatu in nič drugega. Že tastara 850-ka se mnogo bolje obnese na cesti in ima čvrstejše fedre, okvir in boljše bremze, superca je bila kot puding na soncu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je logično. Če bi se takrat novi TDM slabše peljaj po cesti kot Superca bi bil res polom. Ker novi TDM 900/850 pa je na trgu že kar nekaj let. Nova Superca je komaj 2 leti. Moči ima več, im novo vzemtenje in zavore. Po testih jo hvalijo, da se zelo dobro pelje po cesti. Zato me zanima kak se kaj nova obnese proti novem TDM-u.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

da se vam še jaz pridružim. :smoke:

jutri gre na prvi servis. :OK:

po dobrih 900 km zadovoljen, mal več bom pa pol videl, ko lahko mal več gasa daš...... :grim

post-1726-0-83276000-1345657435_thumb.jpg

post-1726-0-62888600-1345658054_thumb.jpg

post-1726-0-15409400-1345658089_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

V četertek smo se vrnili iz potepanja po Normandiji in Bretaniji.

Motor je super

Aaaa najlepši in najboljši motor hehehe :D Imaš tole ruto v garminovi digitalni obliki? :D Se priporočam :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ali ima kdo izkušnje z tem nosilcem za nastavljanjem višine vetrobrana.

Men na avtocesti mal nabija v čelado, kljub povišanem vetrobranskem steklu.

post-1726-0-38051500-1350209750_thumb.jpg

post-1726-0-99486300-1350209762_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima kdo izkušnje z tem nosilcem za nastavljanjem višine vetrobrana.

Men na avtocesti mal nabija v čelado, kljub povišanem vetrobranskem steklu.

Živ, enkrat sem govoril z enim angležom, kater je imel tole na motorju naštiman. Bil je zelo zadovoljen. Model je bil visok cca 185 cm.

Praviš da imaš povišano šipco. A je to od yamahe al kaj drugega?

Ve kdo mogoče kje dobiti originalno yamaha opremo, za motor, po malo bolj normalnih cenah?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tiger, pa si le najdu ta pravo firmo, Yamaha je zakon- čestitam :OK: :OK: :OK:

Hvala,hvala :smoke:

Rosi je šel nazaj na japonca...pol sem moral pa še jaz... :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živ, enkrat sem govoril z enim angležom, kater je imel tole na motorju naštiman. Bil je zelo zadovoljen. Model je bil visok cca 185 cm.

Praviš da imaš povišano šipco. A je to od yamahe al kaj drugega?

Ve kdo mogoče kje dobiti originalno yamaha opremo, za motor, po malo bolj normalnih cenah?

Sem gledal na forumu lastnikov tenerejk in eni pravijo , da je dost boljše, eni pa da ni dosti razlike.

je pa 100€ in ne bi rad brez veze kupoval nekaj , kar ne bi potem pomagalo.

Višjo šipo mam od Givija, ker je še malo višja kot povišana od Yamahe.

Je sicer dosti boljše ampak pri večjih hitrostih mi nabija veter ravno v vrh čelade in ni fajn.

Sem pa tud nizek mal pod 190 cm in verjetno zato.

Original opremo pa kupujem v KMC-ju in se da, kar zmenit z njimi za kakšne popuste.

Mislim ,da ni kaj dosti razlike v ceni pri dilerjih pri nas, vsaj kar se original opreme tiče.

Popravljeno . Popravil Tiger
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!