sebar Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 9 minutes ago, izibajker said: Če bi nek prodajalec v oglasu pošteno povedal, motor je iz Italije, da ima 80kkm, redno vzdrževan...bi ga z odkritim in poštenim odnosom tudi slej ko prej pri nas prodal. In tudi nekaj zaslužil pri tem. Ne pa da taki biznismeni lažejo in so grabežljivi. Z eno samo preprodajo bi kar solidno mesečno plačo radi pobasali... Sej tud bo dobil eno solidno mesečno plačo. Motorja ne bo kupil tisti, ki je videl oglas iz italije GoBobi 1
motolover Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 22 minutes ago, sebar said: Sej tud bo dobil eno solidno mesečno plačo. Motorja ne bo kupil tisti, ki je videl oglas iz italije Misliš, da si bo upal dati oglas še enkrat? S tem motorjem se lahko kar slika in ga ima za nepremičnino. Če ga bo prodal z lažnimi km, bo to novi lastnik takoj izvedel. Preveč ljudi je videlo za kaj gre. NumLock 1
Kmet2 Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 Ta Tenerejka je tops motor z veliko opreme in za 6.500€ jo bo prodal lih komurkoli , ker potem ljudem kar naenkrat ni več pomembno al jih ima 40 al pa 80kkm Pri tem modelu me pa tud zanima kak bo naslednji model , ker zdaj so že vsi obnovili park potovalnih endur sam Yamaha čaka .....bi znal bit hudo konkurenčen . igc1 1
vandrovec Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 pred 12 minutami, Kmet2 pravi: Pri tem modelu me pa tud zanima kak bo naslednji model , ker zdaj so že vsi obnovili park potovalnih endur sam Yamaha čaka .....bi znal bit hudo konkurenčen . Ta še ni iz temne strani Yamahe in je motor kot se zagre...je še vedno konkurenčen Kmet2 1
NumLock Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 pred 33 minutami, Kmet2 pravi: Pri tem modelu me pa tud zanima kak bo naslednji model , ker zdaj so že vsi obnovili park potovalnih endur sam Yamaha čaka .....bi znal bit hudo konkurenčen .
sebar Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 56 minutes ago, motolover said: Misliš, da si bo upal dati oglas še enkrat? S tem motorjem se lahko kar slika in ga ima za nepremičnino. Če ga bo prodal z lažnimi km, bo to novi lastnik takoj izvedel. Preveč ljudi je videlo za kaj gre. Al si bo upal al ne nemore noben rečt. Je pa pomoje tako majhen % slovenskih motoristov tuki gor, da ga ni problem prodat. Sploh morš poračunat, da tega mojster verjetno ne dela prvič pa se ga ni prijelo neko slabo ime.
motolover Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 2 minutes ago, sebar said: Al si bo upal al ne nemore noben rečt. Je pa pomoje tako majhen % slovenskih motoristov tuki gor, da ga ni problem prodat. Sploh morš poračunat, da tega mojster verjetno ne dela prvič pa se ga ni prijelo neko slabo ime. Poglej na FB, koliko jih je videlo objavo!
vandrovec Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 Kje je to na FB, jaz nič ne vidim. Pa tudi FB ima in uporablja manjši odstotek motoristov (verjetno). Tak motor prodati ni problem, škoda, ker je šel zbijat kilometre
motolover Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 2 minutes ago, vandrovec said: Kje je to na FB, jaz nič ne vidim. Pa tudi FB ima in uporablja manjši odstotek motoristov (verjetno). Tak motor prodati ni problem, škoda, ker je šel zbijat kilometre https://www.facebook.com/groups/222733990679/ 11.700 članov je videlo objavo. vandrovec in DAMI34 2
ELO Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 6 hours ago, Cartman said: to si na vmaxu delal? kako misliš, odzivni čas? obrneš gas in mal počaka? da, na vmaxu. saj ni ono da bi moral full čakati, ampak razlika z in brez powercommanderja je vsaj na vmaxu bila res moteče opazna...
vandrovec Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 pred 3 minutami, motolover pravi: https://www.facebook.com/groups/222733990679/ 11.700 članov je videlo objavo. Ker so eni večkrat gledali, članov je le 2413?
Jure Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 pred 11 minutami, vandrovec pravi: Ker so eni večkrat gledali, članov je le 2413? Meni jih pokaže 11.712
vandrovec Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 pred 17 minutami, Jure pravi: Meni jih pokaže 11.712 Sedaj tudi meni. Prej sem gledal Motoristi slo (zaprta skupina) ...kako sem prišel tja?
DAMI34 Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 Da ne smetimo več tule, a bi odprli eno temo, internetni prodajalci/nateguni ? ali kaj v tem smislu? Kajti to ni prva taka, ko se je našlo motor z zbitimi kilometri? In prav v grupi motoristi s FBja sem že večkrat videl podobne oglase, ki so po čudežu potem izginili.. vandrovec, Schultz, dore in 2 others 5
Danilo D Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 ... kot je na avtomobilizem.com tema Nategatorji Schultz 1
IZTOK Objavljeno November 8, 2016 Opozori Objavljeno November 8, 2016 Leto in pol ter dve sezoni sta mimo z mojo super tenerejko pa se bom lotil menjave zavorne tekočine v zavornem sistemu in hidravliki sklopke. Imam vakuumsko pištolo ampak nisem čisto siguren ali bi ji privoščil DOT 4 ali RBF 600 ( izboljšan DOT 4 )? Navodila navajajo DOT 4 jaz pa bi rad izboljšal odzivnost zavor z RBF 600. Načeloma so gostejša olja malce manj stisljiva in se baje pozna. Samo me malo muči, če bo morda ABS deloval slabše z oljem ki je malce gostejše pri nižjih temperaturah, je pa še vedno v meji specifikacije za DOT 4. Kemično in tudi sicer je povsem kompatibilno. A ima morda kdo kakšne izkušnje, je kdo že preizkusil kakšna zavorna olja?
jskrablin Objavljeno November 8, 2016 Opozori Objavljeno November 8, 2016 Jaz sem na (bivši) CB 1300 vse hidravlične tekočine menjal z DOT 4 na DOT 5.1 - ima po specifikaciji precej višje vrelišče. Se je nekoliko poznalo na odzivnosti zavor in sklopke napram DOT 4 (verjetno je imela starost tekočine tudi kaj za opravit s tem), nikoli pa nisem opazil slabšega delovanja ABS-a napram prej. Na poligonu je dobro prenesla mučenje zadnje zavore, brez kakega popuščanja, disk pa je bil že kr vijolčen. RBF 600 pa ne poznam.
ftp Objavljeno November 8, 2016 Opozori Objavljeno November 8, 2016 težava DOT5.1 je, da je bol agresivna do gumijastig delov - tesnil in pa dosti bolj higroskopna, kar pomeni da hitro veže vodo na sebe, posledično je potrebna pogostejša menjava.
Cartman Objavljeno November 8, 2016 Opozori Objavljeno November 8, 2016 20 minutes ago, jskrablin said: Jaz sem na (bivši) CB 1300 vse hidravlične tekočine menjal z DOT 4 na DOT 5.1 - ima po specifikaciji precej višje vrelišče. Se je nekoliko poznalo na odzivnosti zavor in sklopke napram DOT 4 (verjetno je imela starost tekočine tudi kaj za opravit s tem), nikoli pa nisem opazil slabšega delovanja ABS-a napram prej. Na poligonu je dobro prenesla mučenje zadnje zavore, brez kakega popuščanja, disk pa je bil že kr vijolčen. RBF 600 pa ne poznam. jaz sem iz 51 šel nazaj na 4, ker se mi zdi, da 5,1 že po pol sezone dela slabše, zagotovo pa bistveno bol potemni. Ali imam samo jaz tak filing?
raza Objavljeno November 8, 2016 Opozori Objavljeno November 8, 2016 pred 1 uro, IZTOK pravi: Leto in pol ter dve sezoni sta mimo z mojo super tenerejko pa se bom lotil menjave zavorne tekočine v zavornem sistemu in hidravliki sklopke. Imam vakuumsko pištolo ampak nisem čisto siguren ali bi ji privoščil DOT 4 ali RBF 600 ( izboljšan DOT 4 )? Navodila navajajo DOT 4 jaz pa bi rad izboljšal odzivnost zavor z RBF 600. Načeloma so gostejša olja malce manj stisljiva in se baje pozna. Samo me malo muči, če bo morda ABS deloval slabše z oljem ki je malce gostejše pri nižjih temperaturah, je pa še vedno v meji specifikacije za DOT 4. Kemično in tudi sicer je povsem kompatibilno. A ima morda kdo kakšne izkušnje, je kdo že preizkusil kakšna zavorna olja? Za bolj odzivne zavore, zamenjaj gumi cevi z opleteno verzijo, olje pa nalij predpisan DOT4. Tisto, kar se olje manj stisne pozabi, ker se gumi cevi še vedno raztegujejo, z opleteno cevjo pa "dihanja cevi" ni več. Nearrain, MiNa in ciciban 3
Nearrain Objavljeno November 8, 2016 Opozori Objavljeno November 8, 2016 Takoj kot Je Raza dejal ... opletene cevi so prva stvar. olje z visjim vreliscem?... ja... ce downhill vozis ali skoz pomalem bremzas. Ce pa se "pumpo" zamenjas z boljso, si dosegel max efekt, ko se ga da dosect brez menjave diska in celjusti.
IZTOK Objavljeno November 9, 2016 Opozori Objavljeno November 9, 2016 Zamenjava fleksibilnih zavornih cevi z teflonskimi z jeklenim opletom je tudi opcija ampak v drugem vrstnem redu, ker tole stane 250 EUR. Tudi olje vpliva na odzivnost. Pa saj zavore so dobre, problem je v tem, da sem jaz navajen na drugacen feeling od super sportnika. DOT 5.1 zvisa tocko vrelisca je pa bistveno redkejse od DOT 4 in se bolj stisljivo olje. Bom probal z RBF 600, mislim da ne bo problema z ABS ker je znotraj meje viskoznosti za specifikacijo DOT 4. Sicer pa je tole v bistvu DOT 4 na steroidih
ftp Objavljeno November 9, 2016 Opozori Objavljeno November 9, 2016 Tekočine so "praktično" nestisljive oz. zanemarljivo, tako da glede stisljivosti ni razlik med DOT4 in DOT 5.1
IZTOK Objavljeno November 9, 2016 Opozori Objavljeno November 9, 2016 3 minutes ago, ftp said: Tekočine so "praktično" nestisljive oz. zanemarljivo, tako da glede stisljivosti ni razlik med DOT4 in DOT 5.1 Tekocine ja, plini pa ne. Zavorna tekocina absorbira tudi doloceno kolicino zraka skozi poroznost cevi. redkejša olja do 5%. Zrak ni v sistemu v obliki mehurckov ampak je absorbiran. Kljub temu postane olje nekoliko stisljivo. Ampak to so majhne spremembe
ftp Objavljeno November 9, 2016 Opozori Objavljeno November 9, 2016 (popravljeno) Olje ne absorbira zraka, ampak vlago (vodo) iz zraka. Takšno olje deluje normalno dokler se ne segreje nad 100 stopinj, ko se voda upari in nastane plinski mehurček, ki je stisljiv. Ker je DOT5.1 bolj higroskopičen (hitreje veže vlago na sebe) je potrebna pogostejša menjava in je zato primeren za tekmovalne motorje, kjer se olje menjava pogosteje. Dokler je olje hladno pa ni nobene razlike. Ko pa več zaviraš postaja "spužvast" občutek na ročici Popravljeno November 9, 2016. Popravil ftp Cartman in MiNa 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se