trojan69 Objavljeno November 7, 2009 Opozori Objavljeno November 7, 2009 V Sloveniji je kar nekaj fighterjev ter podobnih predelav pa zgleda tudi kar doberšna mera zanimaja za ta stil. Tko sem odpru to temo kjer bi se lahko menili ljubitelji fighterjev cafe racerjev in podobnih zadevščin. Se po možnosti tudi kdaj dobili, pokomentirali predelave pa si tudi pomagali z nasveti, deli, orodjem itd. V tujini je kar precej takih združenj, bomo vidl kakšen je kej potencial pri nas ImenitnaPriložnost, sesir in v3sn4 3
Lencdo Objavljeno November 7, 2009 Opozori Objavljeno November 7, 2009 V Sloveniji je kar nekaj fighterjev ter podobnih predelav pa zgleda tudi kar doberšna mera zanimaja za ta stil. Tko sem odpru to temo kjer bi se lahko menili ljubitelji fighterjev cafe racerjev in podobnih zadevščin. Se po možnosti tudi kdaj dobili, pokomentirali predelave pa si tudi pomagali z nasveti, deli, orodjem itd. V tujini je kar precej takih združenj, bomo vidl kakšen je kej potencial pri nas pa obveznoše slike gor dat david46 1
trojan69 Objavljeno November 7, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 7, 2009 To pa itak. Slike močno zaželene. Tuki je link do teme o moji predelavi http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=28554&view=findpost&p=1528488&hl=streetfighter&fromsearch=1 pa moja mašina pred predelavo: pa po predelavi: Me že kr mal srbi da bi se lotu novga projekta, sam je mal problema z financami, pa pe delavnico moram najprej porihtat. Če pa se bo kdo lotu čez zimo kej pa z veseljem kdaj priskočim na pomoč. v3sn4, jaka78, spidybaw in 3 others 5 1
KUK679 Objavljeno November 8, 2009 Opozori Objavljeno November 8, 2009 Evo teme, ki me zanima, bolj živo sceno bi si želel pri nas, te pa bomo tukaj začeli:worship:
trojan69 Objavljeno November 9, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 9, 2009 (popravljeno) Ja se strinjam, če se lahko čoperisti, sportaši, enduraši,... povežejo se bomo pa še mi... Pa tudi ni nujno da človek vozi fighterja (bomo že enkrat motor razrezal pa fighterja skupi spravli ), glavno da mu je ta stil pa mislenost všeč-manj je več oziroma funkcionalnost vseh delov pa DIY, kot dva kar se mene tiče nepogrešljiva vodila v tej smeri Pa še nekaj slikc-osnova prva generacija GSXR 1100, pomoje 86 letnik. Izdelek kanadskega tima: ShowYo moto Popravljeno November 9, 2009. Popravil trojan69 v3sn4, zigy1992@gmail.com, domina in 3 others 6
v3sn4 Objavljeno November 9, 2009 Opozori Objavljeno November 9, 2009 trojan69- a pa je tako stvar (predelavo) treba kaj homologirat? tud mene zlo zanima ta tema, edino mogoce nimam zadosti 'podlage', da bi si cisto sama upala v to.. sesir 1
trojan69 Objavljeno November 9, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 9, 2009 Ja načeloma je treba homologirat, samo se da tudi brez :krneki:.Če je motor lepo predelan in ne zgleda kot kakšen zmazek se bo pomojemalokdo spravu težit zaradi homologacije. To pa seveda ne izključujemožnosti, da se najde kakšen zagretež in te vrže na tehničnem pregleduali pa bog obvaruj pošlje na izreden tehnični poregled... Tko da pomoje homologacija ni tako slaba ideja.... Drugače pa če te zanima pa če so ti všeč fighterji se kar pogumno lotipredelave. zima je ravno pravšnji čas za to. Sama pa 100% ne boš-namentele teme oziroma poziva k malo večji povezanosti je bil predvsem željapo medsebojin pomoči pri predelavah pa tudi druženju, furah....fighteristov. Tko da če se boš lotla predelave se že javlam da tipomagam po najboljših močeh v3sn4 in sesir 2
v3sn4 Objavljeno November 9, 2009 Opozori Objavljeno November 9, 2009 Ja načeloma je treba homologirat, samo se da tudi brez .Če je motor lepo predelan in ne zgleda kot kakšen zmazek se bo pomojemalokdo spravu težit zaradi homologacije. To pa seveda ne izključujemožnosti, da se najde kakšen zagretež in te vrže na tehničnem pregleduali pa bog obvaruj pošlje na izreden tehnični poregled... Tko da pomoje homologacija ni tako slaba ideja.... Drugače pa če te zanima pa če so ti všeč fighterji se kar pogumno lotipredelave. zima je ravno pravšnji čas za to. Sama pa 100% ne boš-namentele teme oziroma poziva k malo večji povezanosti je bil predvsem željapo medsebojin pomoči pri predelavah pa tudi druženju, furah....fighteristov. Tko da če se boš lotla predelave se že javlam da tipomagam po najboljših močeh malo pomoci oz. kak odgovor na kako vprasanje mi bodo zelo koristil, sploh ce ma kdo izkusnje v tej smeri...se ze vnaprej zahvaljujem.. imam namrec rahlo obtolčenega z750 (dekelci obeh strani,plastika riti in maske,tank in balanca), vsi vitalni deli pa so ok. Motor mi je super odkar ga imam in bi ga z veseljem se vozila, sem pa ze pred padcem studirala o nekaj popravkih,ki bi mi naredil voznjo se slajso,kot je.. Zdej ga pa moram tako ali tako zrihtat,nekaj idej je, zima je, prostor imam, nekaj denarja bo pa kar se plastik tice,sem tako receno 'pri koritu'.... ampak se ne vem kje bi zacela in kolk dalec bi sploh sla.. sesir 1
trojan69 Objavljeno November 10, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 10, 2009 (popravljeno) Pri fighterjih ubistvu nimaš skor nobene omejitve, rvno zato so mi super. Lahko greš v bol klasično smer-menjaš plastiko zadka z kakšnim drugim sportašem, jo mal dvigneš da je bol agresiven izgled spredaj pa 2 okrogli luči pa kakšna superbike belanca, spojler itd. Potem maš bobber stil, kjer čist porežeš zadek-men osebno ni všeč. Zadeva je priljubljena predvsem v ameriki. Na koncu pa še tako imenovani nemški stil (ki je po moje najbolj hard-core pa tudi osebno najbljubši) visoko zavihani zadki, še bolj zavihani izpuhi,enojne nihajke, kakšna nora maska spredaj, čim širša belanca, itd. potem maš pa tuki še cel kup tuning predelav od vzmetenja, do turbni Nos-a itd, menjanja celotnega sprednjega dela, custom nihajk in okvirjev, pa še in še. Možnosti so praktično neomejene Moj je npr. tako imenovani nemški stil gsxr 1100w 1996: Tole bi bil pa nekako klasičen fighter: Bobber-monster: Pa še ena hard core predelava -spondom custom okvir: Sory k so skor same Suze, sam mam uglavnem samo te na računalniku, k sem iskal mal navdiha. Ene par smernic samo tko mal za domišljijo razburkat Drugač pa pr fighterjih itak ni nobenih omejitev-no ok performensov (predvsem ciklistike) ni lih dobr zgubit na račun izgleda. za to obstaja en drug stil motorjev hehe:devil: Popravljeno November 10, 2009. Popravil trojan69 v3sn4, sesir in jaka78 2 1
v3sn4 Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 (popravljeno) meni je pa tisti bobber stil všeč..če se prav spomnim, je bil nedavno predstavljen koncept BMW-ja v tej smeri in je stvar precej dobr zgledala.. ampak zase nisem misla kaj takega...v glavi sem imela,da bi se znižala balanca, zožala plastika zadka in spremenila maska,čeprav bi pa luč rada obdržala..zamenjala bi auspuh in poškodovane pokrove in jih oblekla v karbon..pa drobnarije.. ne vem pa še,kolk mi bo uspel realizirat Popravljeno November 10, 2009. Popravil v3sn4
trojan69 Objavljeno November 10, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 10, 2009 Ja sem vidu tistga BMW bobberja... Z ožanjem plastik misliš originale ali montirt plastike od kakega drugega motorja? Kar se belance tiče bi lahko montirala kak drag al pa straight bar, ali pa celo klip one. Če bi hotela obdržat sprednje lučli pa je po moje najboljš da narediš svojo masko iz poliestra... Če si dobra z glino oz. plastelinom pomoje ne bo prevelkih težav sem tudi sam poskusu v tej smeri pa sem zgleda popoln kiparski antitalent. Kar se izpuha tiče pa lahko lonec odpreš pa ga po možnosti mal skrajšaš, sploh če je na enem delu zbit. Še mal popraviš kot da se lepo ujema z linjo novega zadka.... Dej prilepi par slikic motorja v trenutnem stanu...
v3sn4 Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 (popravljeno) Ja sem vidu tistga BMW bobberja... Z ožanjem plastik misliš originale ali montirt plastike od kakega drugega motorja? Kar se belance tiče bi lahko montirala kak drag al pa straight bar, ali pa celo klip one. Če bi hotela obdržat sprednje lučli pa je po moje najboljš da narediš svojo masko iz poliestra... Če si dobra z glino oz. plastelinom pomoje ne bo prevelkih težav sem tudi sam poskusu v tej smeri pa sem zgleda popoln kiparski antitalent. Kar se izpuha tiče pa lahko lonec odpreš pa ga po možnosti mal skrajšaš, sploh če je na enem delu zbit. Še mal popraviš kot da se lepo ujema z linjo novega zadka.... Dej prilepi par slikic motorja v trenutnem stanu... tole je ta moment vse kar mam od slik.. z ožanjem sem v bistvu misla,da bi nardila čist nove kalupe za zadek pa za masko tudi...da bi blo po mojih željah auspuh ma pa direktno na sredini lonca en 'lep' žvak pa niti mi ni vsec že sam po sebi Popravljeno November 10, 2009. Popravil v3sn4
buellina Objavljeno November 11, 2009 Opozori Objavljeno November 11, 2009 ujh.... ko bi le imela denarnico, na kateri ne bi pisalo >študentka<....
baddad Objavljeno November 11, 2009 Opozori Objavljeno November 11, 2009 ujh.... ko bi le imela denarnico, na kateri ne bi pisalo >študentka<.... Pri predelavah ne gre samo za denarnico. Prvo je želja in potem IDEJA. Denar imaš, če imaš za Buella, lahko bi kupila starejšega japonca, pa ga predelala :naughty: sesir 1
baddad Objavljeno November 11, 2009 Opozori Objavljeno November 11, 2009 meni je pa tisti bobber stil všeč..če se prav spomnim, je bil nedavno predstavljen koncept BMW-ja v tej smeri in je stvar precej dobr zgledala.. ampak zase nisem misla kaj takega...v glavi sem imela,da bi se znižala balanca, zožala plastika zadka in spremenila maska,čeprav bi pa luč rada obdržala..zamenjala bi auspuh in poškodovane pokrove in jih oblekla v karbon..pa drobnarije.. ne vem pa še,kolk mi bo uspel realizirat Koncept BMWja se imenuje Lo Rider : http://www.motosvet.com/bmw-razkril-koncept-lo-riderja-bmw-razkril-koncept-lo-riderja.html Edini zanimiv BMW. :naughty:
v3sn4 Objavljeno November 11, 2009 Opozori Objavljeno November 11, 2009 Koncept BMWja se imenuje Lo Rider : http://www.motosvet....lo-riderja.html Edini zanimiv BMW. Ja,točno,maš prav...Lo Rider...mislim da sem v motoSI brala.. ni edini zanimivi BMW,je pa en bolj všečnih na pogled
trojan69 Objavljeno November 11, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 11, 2009 @v3sn4- ja maš prov najbolš narest plastike iz nule pa popolnoma posvojih željah-vidim da se ukvarjaš z karbonskimi izdelki, tko da ti verjetno ne bo problem. Luč bi pomoje z kašno primernomasko lahko zgledala prov ubijalsko. Sedež boš uporabila original? karse belance tiče pa pomoje lahko poskusiš z kakšno superbike....jst semosenbo zelo zadovoljen z mojo 830mm. Aja pa deklc-se ga da zvarit al je preveč sesut? pa pomožnosti kak karbonski pokrov čez? al ga misliš menjat? @Buellina-niso tok drage zadeve tele fighterji. No čist odvisno v kakšne ekstreme se spustiš-lahko dosežejo tudi cene krepko nad 50.000eur. Ceno predelave lahko kar konkretno zmanjšaš tako, da poskusaš čim več narest sam (kar je tud poanta vsega skupaj).... Tko da če te zanima kup en starejši motor pa začni rezat pa šravfat in počas nabiri dele...pa ni hudič da ti z dobršno mero vztrajnosti nebi uspelo. PS-se pa strinjam glede študentske denarnice-vedn premal debela @baddad-ja je kr zanimiv tale BMW, sicer ni po najbol po mojmu okusu ampak vseen.. Me pa zanima kje so dobili idejo za dizajn.... v3sn4 1
buellina Objavljeno November 11, 2009 Opozori Objavljeno November 11, 2009 Pri predelavah ne gre samo za denarnico. Prvo je želja in potem IDEJA. Denar imaš, če imaš za Buella, lahko bi kupila starejšega japonca, pa ga predelala mislim.... kaj se morate vsi zapičit v to, da mam buella??? pa kaj ste taki raje ne povem kaj??? mislim haloo??? je mogoče kdo pomislil, da obstaja možnost, da motor ni skeširan? ampak ok...očitno nisem v pravi temi-ampak potem nisem nikoli, ker mi vedno nekdo potoči, da naj sem tiho, ker mam buella... torej nisem nikoli v pravi temi, a ne??? se spoh ne sprašujem več zakaj čedalje manj starih mačkov gravitira na ta forum.... trojan69, tebe bom pa kar zagnjavila, če bom rabila kak info.... ker je očitno, da se spoznaš na te stvari! glede nakupa starega motorja sem pa že razmišljala.... upam, da se bodo ideje v prihodnosti realizirale... do takrat pa bom pridno brskala po straneh z ustrezno vsebino... v3sn4 1
trojan69 Objavljeno November 11, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 11, 2009 @ Buellina kr zagnjavi pa še link odo enga super foruma http://www.google.si/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&ved=0CAYQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.customfighters.com%2F&ei=OSf7SvqqDJT0mAO0tfHCCg&usg=AFQjCNFTLkQfMKaQEkX2r0vL1saoMn_pEg&sig2=UFipEJ4YAiO99d4QRYtGkQ ,tile so res majstri za predelave pa popravila vseh vrst. Gor maš ljudi ki se že po 20 let ukvarjajo z fighterji in so res prava zakladnica znanja... @V3sn4- sem mal surfal po e-bayu pa našel tole masko za original luč za Z-ja http://cgi.ebay.de/K10-KAWASAKI-Z750-Z-750-LAMPENMASKE-o-STREETFIGHTER_W0QQitemZ260451857815QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item3ca423f597
pohajač Objavljeno November 11, 2009 Opozori Objavljeno November 11, 2009 @V3sn4- sem mal surfal po e-bayu pa našel tole masko za original luč za Z-ja http://cgi.ebay.de/K10-KAWASAKI-Z750-Z-750-LAMPENMASKE-o-STREETFIGHTER_W0QQitemZ260451857815QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item3ca423f597 a ni to original maska...sicer brez nosilcev za luč
trojan69 Objavljeno November 11, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 11, 2009 (popravljeno) Ja pa je zgleda res... moja napaka :krneki: Popravljeno November 11, 2009. Popravil trojan69
v3sn4 Objavljeno November 11, 2009 Opozori Objavljeno November 11, 2009 @v3sn4- ja maš prov najbolš narest plastike iz nule pa popolnoma posvojih željah-vidim da se ukvarjaš z karbonskimi izdelki, tko da ti verjetno ne bo problem. Luč bi pomoje z kašno primernomasko lahko zgledala prov ubijalsko. Sedež boš uporabila original? karse belance tiče pa pomoje lahko poskusiš z kakšno superbike....jst semosenbo zelo zadovoljen z mojo 830mm. Aja pa deklc-se ga da zvarit al je preveč sesut? pa pomožnosti kak karbonski pokrov čez? al ga misliš menjat? sem ze narocila 12kg gline idej je velik,sam poskusit je treba.. ja,za sedeze me pa tud matra,samo a se kje da dobit kaj po svoji izbiri (pri nas je to gotovo vprasanje) ali naj studiram v smeri,da dobim nekaj od kakega drugega motorja?...mi je vsec tisti nacin predelave gsxr-a,ki si ga objavil v 3.postu (od ShowYo moto),ampak to je seveda ze (drag) podvig deklce pa moram nove kupit pa potem sem misla se karbon cez dat...da slucajno v kaksnem nesrecnem primeru ne bo treba spet novih original kupovat hvala za info iz ebaya za masko,samo jo najbrz ne bom rabla..
pohajač Objavljeno November 11, 2009 Opozori Objavljeno November 11, 2009 sem ze narocila 12kg gline[ ne bo v redu, če misliš naredit kolkor tolko kvalitetne kalupe
v3sn4 Objavljeno November 11, 2009 Opozori Objavljeno November 11, 2009 ne bo v redu, če misliš naredit kolkor tolko kvalitetne kalupe sej sam kalup za polaganje karbona ne bo iz gline,bognedaj,samo za idejo gre,kalup potem pride..
trojan69 Objavljeno November 11, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 11, 2009 @v3sn4- mogoč bi lahko predelala original sedež, pa ga dala preoblečt? Lahko pa tud od kakega drugega motorja, ampak ga boš morala vseeno pilagodit tanku pa mehanizmu za zapiranje. Tko da pomoje najbolš da slečeš sedež, zrežeš ploščo, nalepiš novo peno in obrežeš v obliki, ki ti bo všeč pa neseš oblečt (ali pa ga sama oblečeš če si vešča tega). Pa še kakšne znake, črke itd lahko daš všit notr.... Jst sem za sedež uporabu kar 3mm aluminjasto ploščo, zaenkrat se obnese čist ok zgleda pa tud super, pa še ene 100gramov teže sem odbril Tist fighter od Showyo moto je res super predelava ja. Je pa res da je to že kr velik pa drag podvig. Koneckoncev je to delo ene manjše firme iz kanade, ki se ukvarja z custom deli za fighterje. Zadeva je pa požela tudi kar precej nagrad.... @pohajač-zakaj pa ne glina?? Kolker sem jst vidu pa se dobisoval z tujimi predelovalci kar veliko uporabljajo glino in plastelin za pramodele (al kako se že reče tem zadevam )
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se