Tedybear Objavljeno November 15, 2009 Opozori Objavljeno November 15, 2009 Nisem bral cele teme samo par zadnjih postov in bom informativno napisal koliko je npr. stal Opel kadet leta 1967 v socijalizmu(komunizmu)in kolikšna je bila moja plača izučenega avtomehanika.Oče je bil takrat obrtnik in si je kupil Opel kadeta tako, da so cene dokaj natančne.Moja mesečna plača dokaj solidna v primerjavi z drugimi kolegi mehaniki v sorodnih firmah je bila 53000 din ali ca 200 DM Opel kadet pa je takrat stal 11000 DM. Zdaj pa si lahko vsak sam malo izračuna kako "lahko" najbi prišel do Opel kadeta.Nerečem, da si nihče nimogel kupiti avta,jaz sem moral takrat v tujino in tam sem imel mesečno 900 DM in še lahko rečem, da so me tuji delodajalci z začetno plačo lepo izkoriščali delal sem za ca 900 Dm takrat (700 SFRS)leta 80-deset predno sem se vrnil domov sem imel 3200 SFRS to je 2 K € danes pa ima dober mehanik 4500€ = 2980€ Ps:če bi Švicarji samo probali komunizem bi mehanik danes imel mogoče 1K €.In vinjeta nebi stala za 25K avtocest kolikor jih premore Švica 29 € ampak kot pri nas vsaj 95 € (+ X 4) za več Km AC!! Močno dvomim, da je leta 1967 Kadett stal 11000 DM, kajti toliko je bila leta 1986 WY Jetta. Da Nemci avtov podobne kategorije v 20 letih ne bi nič podražil...ni variante. Glede avtocest se Švicarji glede na BDP ne morejo pohvalit. Kilometrov AC glede na število prebivalcev imajo le malo več kot sirote Slovenci. Mi smo v Evropi na petem mestu, Švicarji eno mesto pred nami, Hrvatje pa dve za nami. Bom probal poiskati vir, kje sem pred pol leta to prebral. dotem 1
Kramp Objavljeno November 15, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 15, 2009 (popravljeno) Kramp če si toliko pameten in vse veš pa napiši knjigo, da bomo še mi, ki tavamo v temi in smo zavedeni izvedeli resnico. Drugače pa meni v tem sistemu tako kot tebi in večini ostalih nič ne manka ... Knjig je dovolj napisanih, še več dokazov pa hrani narod sam. Le poslušati ga je treba. To, da večini v tem sistemu nič ne manjka pa ne govori meni, raje pojdi to povedati na dvorišče kakšne fabrke. Jaz jim kaj takega ne rečem, temveč kljub svoji relativno polni riti te ljudi raje poslušam in jim verjamem. Ravno danes sem iz prve roke poslušal zgodbo iz Kovinoplastike Lož. In verjemi mi, da ti ob takih izjavah tam ne bi dovolj hitro tekel, da bi ohranil celo kožo! Še sploh, če imaš tudi ti dovolj polno rit. Kajti prazni želodci tečejo hitreje! :evilgrin: Popravljeno November 15, 2009. Popravil Kramp zika, riderrgirl, oks in 2 others 3 2
Guest Brumer Objavljeno November 15, 2009 Opozori Objavljeno November 15, 2009 Močno dvomim, da je leta 1967 Kadett stal 11000 DM, kajti toliko je bila leta 1986 WY Jetta. Da Nemci avtov podobne kategorije v 20 letih ne bi nič podražil...ni variante. Glede avtocest se Švicarji glede na BDP ne morejo pohvalit. Kilometrov AC glede na število prebivalcev imajo le malo več kot sirote Slovenci. Mi smo v Evropi na petem mestu, Švicarji eno mesto pred nami, Hrvatje pa dve za nami. Bom probal poiskati vir, kje sem pred pol leta to prebral. Ti samo eno vedi, da ta Kadet je v Nemčiji takrat stal točno 1/2 cene ostalo so bile dajatve za YU .Tudi leta 1985 je npr. BMW 1600 stal v Nemčiji 20K DM prinas pa 40K DM za rabljenega dve leti starega z 100K kil si moral odšteti še 20 do 23K DM.Nevem odkje ti podatki o AC, samo da te spomnim Švica ima ca 6 Milj. prebivalcev(3X več kot SLO) in ca 2500 Km AC.Jaz sem hotel samo povedat kljub njihovem dobrem standardu(zaslužku)in za 5X več AC plačajo letno 4X manj za vinjeto kot mi. dotem in klimbra 1 1
Kramp Objavljeno November 15, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 15, 2009 ... Drugače pa meni v tem sistemu tako kot tebi in večini ostalih nič ne manka ... No to bi bilo iz časopisja kot dober odgovor kako večini nič ne manjka: "Tretjina slovenskih gospodinjstev si lani ni mogla privoščiti enotedenskih počitnic. Prav tako so stanovanjski stroški predstavljali veliko breme za dobro tretjino gospodinjstev, je pokazala anketa Surs." In seveda imaš prav. Tretjina res ni večina. zika, GRUNF, dotem in 1 other 2 2
Kramp Objavljeno November 15, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 15, 2009 ... Jaz sem hotel samo povedat kljub njihovem dobrem standardu(zaslužku)in za 5X več AC plačajo letno 4X manj za vinjeto kot mi. Ja, pa res, banda komunistična! dotem, GRUNF, oks in 1 other 2 2
m147 Objavljeno November 15, 2009 Opozori Objavljeno November 15, 2009 Ti samo eno vedi, da ta Kadet je v Nemčiji takrat stal točno 1/2 cene ostalo so bile dajatve za YU .Tudi leta 1985 je npr. BMW 1600 stal v Nemčiji 20K DM prinas pa 40K DM za rabljenega dve leti starega z 100K kil si moral odšteti še 20 do 23K DM.Nevem odkje ti podatki o AC, samo da te spomnim Švica ima ca 6 Milj. prebivalcev(3X več kot SLO) in ca 2500 Km AC.Jaz sem hotel samo povedat kljub njihovem dobrem standardu(zaslužku)in za 5X več AC plačajo letno 4X manj za vinjeto kot mi. Z dajatvami je država verjetno poskušala zaščititi svojo industrijo. Ravno včeraj me je malo primla nostalgija za TOMOS-ovimi motorčki, pa sem našel ta članek, kjer avtor kritizira ignorantski odnos države, ki pusti, da je MZ ( evo, tu je še članek o MZ :naughty: ) samo jurja dražji od avtomatika . Sicer pa še dobro, da je bil tako poceni - morda ga drugače nebi imel v garaži . vonko2000, dotem in urssa 3
m147 Objavljeno November 15, 2009 Opozori Objavljeno November 15, 2009 Jaz sem hotel samo povedat kljub njihovem dobrem standardu(zaslužku)in za 5X več AC plačajo letno 4X manj za vinjeto kot mi. No, pa tudi nekoliko manjšim davkom ... Naši vrli politiki pač znajo samo ožemati narod urssa in dotem 2
oks Objavljeno November 15, 2009 Opozori Objavljeno November 15, 2009 Knjig je dovolj napisanih, še več dokazov pa hrani narod sam. Le poslušati ga je treba. To, da večini v tem sistemu nič ne manjka pa ne govori meni, raje pojdi to povedati na dvorišče kakšne fabrke. Jaz jim kaj takega ne rečem, temveč kljub svoji relativno polni riti te ljudi raje poslušam in jim verjamem. Ravno danes sem iz prve roke poslušal zgodbo iz Kovinoplastike Lož. In verjemi mi, da ti ob takih izjavah tam ne bi dovolj hitro tekel, da bi ohranil celo kožo! Še sploh, če imaš tudi ti dovolj polno rit. Kajti prazni želodci tečejo hitreje! Nebi tekel tako kot njihovi nadrejeni ne tečejo, če so pa tako neumni, da bi mene preganjali namesto, da preganjajo tiste ki so jih spravili v ta drek, potem pa je tako kot je. Kramp in dotem 1 1
Tedybear Objavljeno November 15, 2009 Opozori Objavljeno November 15, 2009 Ti samo eno vedi, da ta Kadet je v Nemčiji takrat stal točno 1/2 cene ostalo so bile dajatve za YU .Tudi leta 1985 je npr. BMW 1600 stal v Nemčiji 20K DM prinas pa 40K DM za rabljenega dve leti starega z 100K kil si moral odšteti še 20 do 23K DM.Nevem odkje ti podatki o AC, samo da te spomnim Švica ima ca 6 Milj. prebivalcev(3X več kot SLO) in ca 2500 Km AC.Jaz sem hotel samo povedat kljub njihovem dobrem standardu(zaslužku)in za 5X več AC plačajo letno 4X manj za vinjeto kot mi. Podatki za Jetto. Plačana v Ljubljani, prevzeta v Sarajevu na Vogošći. Z vsemi Yu dajatvami. 11750 DEM. O avtocestah sem pa med drugim, poudarjam, med drugim, prebral tudi tule: http://www.delo.si/clanek/86318
dotem Objavljeno November 15, 2009 Opozori Objavljeno November 15, 2009 da še jaz vržem ene par številk. leta 70 je bla plača okoli 100 jurjev.ČB televizor je bil 200 jurjev. barvi 1.2 miljona (še niso predvajali v barvah)- 12 plač. alfa đulia super 1600 je bla 5.5 miljona. fićo pa 1.8 miljona. te številke se mi že kar nekaj let motajo po glavi, lahko se pa tudi motim...
sesir Objavljeno November 15, 2009 Opozori Objavljeno November 15, 2009 Podatki za Jetto. Plačana v Ljubljani, prevzeta v Sarajevu na Vogošći. Z vsemi Yu dajatvami. 11750 DEM. Od kje ti ta cena? Če je bil yugo l-87 12000dem Nisan micra super mouse l-90 21000dem Za audi 60 ali 80 pa bom ob priliki vprašal ampak po spominu je bil 25000 dem...dolgo je tega.To so ja časi,ko se je še na mornarje kupovalo...
dotem Objavljeno November 15, 2009 Opozori Objavljeno November 15, 2009 Od kje ti ta cena? Če je bil yugo l-87 12000dem Nisan micra super mouse l-90 21000dem Za audi 60 ali 80 pa bom ob priliki vprašal ampak po spominu je bil 25000 dem...dolgo je tega.To so ja časi,ko se je še na mornarje kupovalo... takrat pa so bli čudni časi januar 89 je bil jugo 45 6.300 dem.januarja 91 pa je bil hyundaj poni(osnovni),nekaj čez 5.000 USD.vse skupaj z 90% dajatvami okoli 16.000 dem,pa je bil še vedno cenejši kot 101. :wacko: lp
sesir Objavljeno November 15, 2009 Opozori Objavljeno November 15, 2009 takrat pa so bli čudni časi januar 89 je bil jugo 45 6.300 dem.januarja 91 pa je bil hyundaj poni(osnovni),nekaj čez 5.000 USD.vse skupaj z 90% dajatvami okoli 16.000 dem,pa je bil še vedno cenejši kot 101. :wacko: lp Yugo 55 smo mi dali leta 89 slabih 12000dem ali pa je bil yugo60 tolk in 55 malo manj :unsure: ,45 pa je bil še malenkost manj!Tako,da me boš to težko prepričal!Ker se je leta 91 pod nujno prodal za 6500dem!Je že drug avto čakal. Za pony ne vem!Prva lantra pa res mislim,da je bila 16000dem! Ima kdo kake cene motorjev takrat?Jz imam revije šele od l.91...in od takrat sem začel bolj kot ne redno slediti...
Kramp Objavljeno November 16, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 16, 2009 Nebi tekel tako kot njihovi nadrejeni ne tečejo, če so pa tako neumni, da bi mene preganjali namesto, da preganjajo tiste ki so jih spravili v ta drek, potem pa je tako kot je. In ti seveda veš, kdo jih je spravil v drek? Pa še za vse ostale olastninjene in propadajoče firme tudi?! Recimo IUV, Paloma in podobne? Pri vsem tem novodobni kravatarji niso imeli nič zraven, kajne? Njihov propad je verjetno še vpliv druga Stalina, kajne!? oks 1
LAIBACHDR Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 In ti seveda veš, kdo jih je spravil v drek? Pa še za vse ostale olastninjene in propadajoče firme tudi?! Recimo IUV, Paloma in podobne? Pri vsem tem novodobni kravatarji niso imeli nič zraven, kajne? Njihov propad je verjetno še vpliv druga Stalina, kajne!? Fantje ne se kregat,škoda vaših sivih las za delo,katerega bi morala opravit država.Dejstvo je da država piše zakone in te zakoni dovoljujejo ljudem na vodilnih položajih podjetij,da počnejo kar hočejo.So pa tukaj tudi razne naveze poznanstva itd.Vsi problemi,kateri nastajajo z odpuščanjem delavcev,zapiranjem uglednih podjetij so plod Slovenske , države katera je to dopuščala skozi leta in nič zakonsko postorila,da do takih nominali nebi prihajalo.Najbolj mi je pa smešno to,ko se naši državniki sprašujejo oziroma modrijo,zakaj Slovenci nismo ponosni na svojo državo,zastavo itd.,pa bi jih jaz vprašal.LE ZAKAJ NE? dotem 1
motofrik Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 ...zdaj si me spomnil, -res, zakaj nismo ponosni? Osebno sem bil ob osamosvojitvi ponosen, da smo dobili svojo državo. Ampak sedaj tega ponosa ni... Vsaj jaz ga ne občutim. dotem in pajkica 2
regi Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 Ima kdo kake cene motorjev takrat?Jz imam revije šele od l.91...in od takrat sem začel bolj kot ne redno slediti... Iz tistih časov se spominjam le nekaj cen in to v markah, saj so bile bolj popularne, kajti na dinar se takrat nisi mogel zanašati. Pa, v tatrdi valuti si nekaj privarčeval. (Kar je veljalo vse do uvedbe €). Nov MZ ETZ 250 - novembra 84: cena v trgovini+davek na občini =3100 DEM Par let pozneje, 1986 ali na začetku1987, je Jeklotehna Maribor dala v javnost vest, da bo mogoče lahko uvozila nekaj motornih koles. Takrat so v BG odločali še o velikosti kontigentov! Bilo je cca 20 motorjev (GPZ500S, Z750, KLR650...?). Takrat sem se odloćil za KLR-ja in od objave novice, pa vse do aprila meseca vztrajno vrtel telefon, tudi po 3x na mesec, dokler nisem v roke dobil predračuna v višini 6400 DEM, katerega sem moral tudi v markah plačati. Potem pa ČAKANJE in ČAKANJE do zadnjih dni julija (30-i),ko sem z največjim navdušenjem prevzel motor, ga na kamjonu pripeljal domov, razpakiral paleto in nisem šel iz garaže dokler ni zaropotalo! Naslednji teden me je še čakalo plačilo davkov in ostalih dajatev v višini 4250 DEM. Takratna cena KLR-ja 10650 DEM, Takrat so se prevzemi novih vozil delali zadnje dni v mesecu, to pa zaradi obračuna dajatev, ki si jih plačal šele v naslednjem mesecu, vmes se je pa kurz DIN / DEM močno spremenil v dobro lastnika vozila. V mojem primeru sem prišparal cca 600 DEM. ( Kurzna razlika med mesecema, oz. podec dinarja). Zaenkrat dovolj, kajti tema je bolj politična, čeprav nas je zaneslo bolj v takratno ekonomijo. Je pa ta bila tudi sestavni del,takratnega zivljenja. Lp Regi dotem, GRUNF in sesir 3
lasagna Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 ....Ima kdo kake cene motorjev takrat?Jz imam revije šele od l.91...in od takrat sem začel bolj kot ne redno slediti... 1985 BMW K100 RT Tehno Union = DEM 12.500 + 800.000 DIN dajatev (dajatve cca 42 %) recimo torej 18 - 19.000 DEM = cca 9.000 EUR +-
Rude Boy Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 Nisem bral cele teme ..... Ps:če bi Švicarji samo probali komunizem bi .... AC!! samo ne mi dajat kakršnekoli primerjave s švicarji, saj so le ti šele leta 1971 dodeli ženskam volilno pravico ! :fredy: oks 1
billy Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 In ti seveda veš, kdo jih je spravil v drek? Pa še za vse ostale olastninjene in propadajoče firme tudi?! Recimo IUV, Paloma in podobne? Pri vsem tem novodobni kravatarji niso imeli nič zraven, kajne? Njihov propad je verjetno še vpliv druga Stalina, kajne!? Spravl so jih v drek direktorji ki so bli tam že v prejšnjem sistemu,al pa njihovi potomci!!!
Guest Brumer Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 samo ne mi dajat kakršnekoli primerjave s švicarji, saj so le ti šele leta 1971 dodeli ženskam volilno pravico ! :fredy: Jebeš volilno pravico,leta 1967 so v Švici že 18-letnice športne Triumphe,Alfe,Sunbeane,Honde,Toyote itd. vozile prinas ženska z "volilno pravico" je bila zadovoljna,če je imela doma: črno bel televizor, pralni stroj,hladilnik in bicikl za v službo!!! klimbra, pajkica, Rude Boy in 3 others 2 4
Cartman Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 samo ne mi dajat kakršnekoli primerjave s švicarji, saj so le ti šele leta 1971 dodeli ženskam volilno pravico ! :fredy: rude a nisi ti zagovornik legalizacije marihuane? če sm se zmotil se opravičujem. u švici jo lahko kupiš v drogerijcah ali parfumerijah. . .Švice nesmemo primerjat z nobeno državo. njihova zgodovina je pač zelo specifična, metode bogatenja države pa podobno kontroverzna kot bogatenje nizozemske skozi zgodovino. z urarstvom čokoladami in švicarskimi nožki niso postali to kar so. ne, tudi sirarstvo ni švice postavilo na zemljevid. . . Slovenija je mlada država. preboleva še otroške bolezni. na žalost se nismo popolnoma nič naučili iz napak drugih, ki kapitalizem furajo že 60 let. to ni zanemarljiva razlika. prejšnji režim je bil zelo kontroverzen, vendar do slovenije prijazen. precej bolj kot do ljudi. če pomislimo na zapuščino smo imeli nesporno prednost pred ostalimi republikami. Marsikdo ne ve, koliko procentov pobranih carin je dobila slovenija iz jugoslovanskega proračuna. razmerje med podgorico in ljubljanno je bilo ena proti nekaj sto v korist ljubljane. definitivno socializem ni bil realna in vzdržna oblika gospodarstva. delalo se je preslabo in premalo. to so dejstva. bili smo reveži. nimam se za starega, vendar se spomnim da smo otroci zbirali pločevinke. to je bla redkost. v trgovini se jih ni dalo kupit. italjanske Opčine so ble indija koromandija. Kupil si lahko mandarine na zabojček kavo in sekret papir ki ni bil mal drugače obarvan časopis papir. Tudi to so dejstva. Problem se je pojavil zadnja leta, ko smo presedlali na evro pa je postal bolj izrazit. divje privatiziranje in nobenega vlaganja v razvoj terjajo svoj davek. tehnologija se bliskovito razvija na vseh področjih, in če je ne uporabljaš te čas povozi. v kolinski kakav sejejo na stroj iz vojnega plena ww2. nemška separacija granulata za smodnik. največji problem pa vidim v pomanjkanju kulture in morale. to velja za politike direktorje in delavstvo. zaradi samovšečnosti in pohlepa prvih dveh je sedaj delavstvo na robu mizerije, žal pa s svojim odnosom jasno kaže, da ni doraslo odprtemu trgu. TOMTECH, regi, oks in 1 other 4
motofrik Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 Leta 1988 je bila cena MZ ETZ 250 2198 DEM v dinarjih. Jaz pa sem ga 13.1.1989 kupil za 950 DEM v dinarjih. Na dan dobave v trgovino se mu je namreč nastavila cena, ki je držala do prodaje. Kupljen na Celovški v Lj. Se točno spomnim, ko sva s trgovcem imela še rahlo debato, da mora biti prodan v kompletnem stanju (manjkal mu je čep rezervoarja, ki smo ga potem sneli z drugega motorja)in z bencinom do prve benzpumpe. Potem pa vožnja domov. Norc, kaj češ. Brez registracije sredi zime...
Kramp Objavljeno November 17, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 17, 2009 Spravl so jih v drek direktorji ki so bli tam že v prejšnjem sistemu,al pa njihovi potomci!!! A kuža, s katerega repa si snel ta butast odgovor še sedi pri tebi ali pa je že šel mačke preganjat? zika, dotem, oks in 1 other 2 2
Ice Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 Prejšnji sistem nikogar ni kar BREZ VEZE PREGANJAL, ........ bullshit. cistokrvni. poznal sem stiri osebe, katere so bile preganjane zaradi brez veze kljub aktivni pomoci borcem med NOB. so bili "preveliki". potreben eksempel. pa postar je hotel dobrno.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se