Skoči na vsebino

Porsche 911 Turbo


sesir

Priporočene objave

Subaru Impreza GT - 1:53,6

Honda Civic CRX - 1:56:9

Precenjena švabska jajca... :naughty:

Merjeno z? Za crx težko verjamem,ker čez golico ni mogu nič proti men v bmw 330d.Pa mislim,da bmw ne gre tolk po Grobniku

Porsche je bil in bo precenjen po mojem mnenju!A le,ker ima motor na napačnem delu avta!Vseeno pa nihče ne more rečt,da ni pravi avto!Če sem pošten mi je prav všeč!

RS4 pa...sedi,probaj in se čudi :whistle: seveda pa gre popolnoma vedno najdit še kaj boljšega :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Merjeno z? Za crx težko verjamem,ker čez golico ni mogu nič proti men v bmw 330d.Pa mislim,da bmw ne gre tolk po Grobniku

Porsche je bil in bo precenjen po mojem mnenju!A le,ker ima motor na napačnem delu avta!Vseeno pa nihče ne more rečt,da ni pravi avto!Če sem pošten mi je prav všeč!

RS4 pa...sedi,probaj in se čudi :whistle: seveda pa gre popolnoma vedno najdit še kaj boljšega :glare:

Dej sesir ne klobasaj neumnosti. Porsche precenjen? Misliš motor na pravem delu avta, ampak za tiste, ki znajo vozit? Si že kdaj peljal poršeja (sploh pa 996 turbaka) ali ti to na pamet? :headbang: RS4 napram 996 turbo - a ti to zajebavaš? :slap: Ali lahko prosim nehaš primerjat voziček za v supermarket z ikono športnega (supercar) avtomobila. :whistle: Da te malce podučim; Nordschleife cajt za RS4 je 8.25 za Porsche 996 Turbo pa 7.49, 996 turbo S pa doseže 7.46. Cajt 1.50 za prvič na Grobniku, s standardno 996TT-ko je čisto soliden cajt sploh pa z lesenimi gumami. Če daš gor slick-e gume bodo pa časi popolnoma druga pesem. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej sesir ne klobasaj neumnosti. Porsche precenjen? Misliš motor na pravem delu avta, ampak za tiste, ki znajo vozit? Si že kdaj peljal poršeja (sploh pa 996 turbaka) ali ti to na pamet? :headbang: RS4 napram 996 turbo - a ti to zajebavaš?

Kakorkoli obrnema je precenjen vsak avto!Odkar je R8 pa....

Kako ti je lahko na pravem mestu motor,če v bistvu stoji na oz. za gumami?Če že je pravilen položaj pred njimi-zadnjimi!

996 ja!turbo ne!Moje mnenje?!Ne povem-vsaj javno ne-ne bom popljuval,ker bi ga vseeno imel!Za po cesti,kjer si z avtom večino časa si pa za moje pojme hitrejši in boljše se pelje rs4! Za na pisto pa imamo itak kakšen cenejši in hitrejši avto-seveda z dost nižjimi stroški! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakorkoli obrnema je precenjen vsak avto!Odkar je R8 pa....

Kako ti je lahko na pravem mestu motor,če v bistvu stoji na oz. za gumami?Če že je pravilen položaj pred njimi-zadnjimi!

996 ja!turbo ne!Moje mnenje?!Ne povem-vsaj javno ne-ne bom popljuval,ker bi ga vseeno imel!Za po cesti,kjer si z avtom večino časa si pa za moje pojme hitrejši in boljše se pelje rs4! Za na pisto pa imamo itak kakšen cenejši in hitrejši avto-seveda z dost nižjimi stroški! :hmm:

Ok, evo, da boš razumel; Cela avtomobilska industrija se je dr. ing. Ferdinandu smejala, ko je postavil motor za zadnja kolesa, prvič že pri hrošču. Nato je izdelal 911, ki je v bistvu »hrošč obut v tekaške sprintarke«. Formula pri 911 turbot-u (911 na steroidih) je zelo preprosta; lahek sprednji del (brez motorja) zato izjemno precizen volan »kot kirurški nož« in zaradi motorja super težek zadek na širokih pnevmatikah, ki avto enostavno zabetonirajo v asfalt za fenomenalen pospešek iz ovinkov. Pri dirkanju imaš samo dve možnosti; »slow in and fast out & fast in and slow out«. 911 turbo uporablja prvi princip. Za mnoge voznike pa 911-ka podaja "čuden občutek" na cesti in to zamenjujejo s sposobnostjo avtomobila (tudi ti) in to zaradi tega, ker lahkoten sprednji del avtomobila ne vzbuja zaupanja. Vendar, ko se tega navadiš ga skoraj ni avtomobila (razen Nissana GT-R), da 911-turbak-a ali gt2-ko ali gt3-ko sorazmerno v moči nabije. Zato je 911 turbo »bench-mark« za vse super-šport avtomobile in je v avtomobilski industriji poznan kot »911 turbo - The King«. Ta DVD si lahko kupiš na amazonu. PS. Ne flancam kar neki brezveze, govorim iz izkušenj; 911 turbo (XP50-S), flash, cargraphics rori, bilstein PSS10 "racing suspension", 530bhp.

996TT1.jpg

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst nisem vozil še nobenga in v bodoče tud ne kaže da bom kašnega, ampak vem pa da je s postavitvijo mašine imel ta avto zelo velike probleme z "oversteeringom". Prvi modeli sploh, potem pa so skozi leta reševali z širjenjem pnevmatik in razporeditvijo teže, vzmetenjem ter drugimi zadevami... (vir ene par dokumentarcov o poršejevem razvoju :D)

A po grobniku se sploh še vozijo ob tem vremenu? (z motorjem)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@terminator, kdaj me boš en krog zapeljal :rolleyes::D

x2?

Tega rumenga porša sm parkat vidu po Lj. se pelat pa sam :eek:

lpo rohni....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm lastnik in ljubitelj Porschejev sam morem pa realno povedat nekaj stvari : Porsche je precenjen avto , trd, neokreten in znotraj še vedno zastarel( tisti, ki ga imamo radi to sprejmemo kot nostalgijo) z odličnimi bremzami, zelo dobro (ne odlično) lego in odličnim agregatom. Jest se strinjam in tudi marsikdo od poznavalcev, da ima porsche 911 agregat na napačnem koncu za zadnjo osjo. Sicer je Porsche to rešil in izpopolnil do maksimuma kar lahko izvleče iz te konfiguracije vendar tudi sami porschejevi inžinirji priznavajo, da jim ta tradicionalna postavitev iz leta v leto dela večjo težavo, ker jih ovira s prostorom za agregat ter sama konjenica in vse skupaj tako napreduje, da je balansiranje avtomobila vsako leto težje, ker jih to ovira tudi pri zmanjševanju teže, ker morajo še vedno paziti, da avto spredaj ne bo prelahek (govora je o ekstremni vožnji teh avtov). Idealna postavitev je sredinski motor kar je Porsche tudi "priznal" z njihovim superšportnim Porschejem GT in ta postavitev motorja je prava za superšportni avto in to je Porsche vedu že 50 let nazaj in tut takrat je že njihov dirkalnik Porsche 906 imel sredinski motor ( na sliki). Da ne bo pomote, ne pljuvam po Porscheju in še naprej bom ljubitel in lastnk Porscheja sam to so čist reala dejstva.

In tut realno morm priznat, da je AUDI RS4 avto :worship: ( k se usedeš v Porscheja al pa Audija mislš, da je Porsche 15 let starejši :? )

Tut GT2 ma maping FVD, racing exhaust FVD, PSS9 suspension,....in 560 BHP pa mu na cestnih gumah ni kej dost nucal :whistle:

Glede Nordschleifa in časov doseženih tam in primerjave teh vozil pol na cesti je pa tut drugo poglavje in Nordschleife pa cesta tut nimata dost skupnega ( biu na Nordschleifu in srečal tut Kinga of Nirburgringa in dolgo časa rekorederja na njemu z motorjem HELMUTA DAHNE-ja in ga tut imel priložnst opazovat v vožnji :worship: )

Tle je še filmček njegovega takratnega rekorda na Hondi RC30:

post-8975-125836966338_thumb.jpg

post-8975-125837064805_thumb.jpg

post-8975-125837069178_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm lastnik in ljubitelj Porschejev sam morem pa realno povedat nekaj stvari : Porsche je precenjen avto , trd, neokreten in znotraj še vedno zastarel( tisti, ki ga imamo radi to sprejmemo kot nostalgijo) z odličnimi bremzami, zelo dobro (ne odlično) lego in odličnim agregatom. Jest se strinjam in tudi marsikdo od poznavalcev, da ima porsche 911 agregat na napačnem koncu za zadnjo osjo. Sicer je Porsche to rešil in izpopolnil do maksimuma kar lahko izvleče iz te konfiguracije vendar tudi sami porschejevi inžinirji priznavajo, da jim ta tradicionalna postavitev iz leta v leto dela večjo težavo, ker jih ovira s prostorom za agregat ter sama konjenica in vse skupaj tako napreduje, da je balansiranje avtomobila vsako leto težje, ker jih to ovira tudi pri zmanjševanju teže, ker morajo še vedno paziti, da avto spredaj ne bo prelahek (govora je o ekstremni vožnji teh avtov). Idealna postavitev je sredinski motor kar je Porsche tudi "priznal" z njihovim superšportnim Porschejem GT in ta postavitev motorja je prava za superšportni avto in to je Porsche vedu že 50 let nazaj in tut takrat je že njihov dirkalnik Porsche 906 imel sredinski motor ( na sliki). Da ne bo pomote, ne pljuvam po Porscheju in še naprej bom ljubitel in lastnk Porscheja sam to so čist reala dejstva.

In tut realno morm priznat, da je AUDI RS4 avto :worship: ( k se usedeš v Porscheja al pa Audija mislš, da je Porsche 15 let starejši :? )

Tut GT2 ma maping FVD, racing exhaust FVD, PSS9 suspension,....in 560 BHP pa mu na cestnih gumah ni kej dost nucal :whistle:

Glede Nordschleifa in časov doseženih tam in primerjave teh vozil pol na cesti je pa tut drugo poglavje in Nordschleife pa cesta tut nimata dost skupnega ( biu na Nordschleifu in srečal tut Kinga of Nirburgringa in dolgo časa rekorederja na njemu z motorjem HELMUTA DAHNE-ja in ga tut imel priložnst opazovat v vožnji :worship: )

Tle je še filmček njegovega takratnega rekorda na Hondi RC30:

A si ti ziher, da nisi Sesir? :whistle:

Porsche ni precenjen kvečjemu podcenjen.

Notranjost zastarela? V kateri 911-ki si bil ti nazadnje - 993?

O motorju zadaj sem že lepo napisal - meni ne predstavlja nobenega problema - pustimo teorije in se ozirajmo na prakso - sistem deluje in to superiorno. Ja blazen problem jim motor predstavlja, kakšen pa? Novi 997 turbo ostaja iste teže kot 996 turbo s tem, da ima 80 konjev več.

911-tko je treba znat peljat. 996 GT2 je najbolj zajeban avto za peljat hitro od 911-familije. Pa je še vedno audija obril in to za koliko desetink že - aja sekunde so bile v igri! :grim

Glede Nordschleifa pa kaj si to prijavil? Proizvajalci so to dirkališče ravno zato izbrali za teste ker je najbolj podoben cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si ti ziher, da nisi Sesir? :whistle:

Porsche ni precenjen kvečjemu podcenjen.

Notranjost zastarela? V kateri 911-ki si bil ti nazadnje - 993?

O motorju zadaj sem že lepo napisal - meni ne predstavlja nobenega problema - pustimo teorije in se ozirajmo na prakso - sistem deluje in to superiorno. Ja blazen problem jim motor predstavlja, kakšen pa? Novi 997 turbo ostaja iste teže kot 996 turbo s tem, da ima 80 konjev več.

911-tko je treba znat peljat. 996 GT2 je najbolj zajeban avto za peljat hitro od 911-familije. Pa je še vedno audija obril in to za koliko desetink že - aja sekunde so bile v igri! :grim

Glede Nordschleifa pa kaj si to prijavil? Proizvajalci so to dirkališče ravno zato izbrali za teste ker je najbolj podoben cesti.

Jz sem ziher,da ni!Kot sem ziher,da je @RVT najbolj realen človek tle na MS!

Da roko na srce,da so si noter porsche že skozi dost podobni in vlečejo ta koncept že....seveda z malo svežega pridiha!

996turbo ima 1540kg,420konjev 997turbo ima1660kg in 480konjev tak,da teža ni ostala ista,konjev pa tud ni pridobil 80!

Verjamem,da ti ne predstavlja problema,Saj ga večini ne,ker so le meje tolk visoko,da se moraš že konkretno peljat,da....

GT2 nisem vozil ali sedel v njem.Če pa je bil sekundo hitrejši od rs4 se mi pa to vidi zelo,zelo malo.Sploh,ker je enkrat govora o "družinskem" karavanu,drugič pa od "hiper"športnem avtu z zelo omejeno udobnostjo in namenjenemu za na pisto.Sem skoraj prepričan,da je z gt2 po cesti kar težko sledit rs4.Sploh pa je ena sekunda še veliko manjša,če pomisliš,da ima ta gt2 560konjev in 1515kg audi pa 420konjev in 1785kg.

Kakorkoli naj bi bila pista podobna cesti je še vseeno noč in dan!

No pa za konec :D Še vseeno bi si prej kupil 911 kot pa rs4 :naughty:

Moramo vsi priznati,da porsche ima le neki v sebi.Ni ferrari ali lambo je pa takoj za :trance_33_sleep: Čeprav mislim,da je z prihodom R8 izgubil dost kupcev :hmm:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si ti ziher, da nisi Sesir? :whistle:

Porsche ni precenjen kvečjemu podcenjen.

Notranjost zastarela? V kateri 911-ki si bil ti nazadnje - 993?

O motorju zadaj sem že lepo napisal - meni ne predstavlja nobenega problema - pustimo teorije in se ozirajmo na prakso - sistem deluje in to superiorno. Ja blazen problem jim motor predstavlja, kakšen pa? Novi 997 turbo ostaja iste teže kot 996 turbo s tem, da ima 80 konjev več.

911-tko je treba znat peljat. 996 GT2 je najbolj zajeban avto za peljat hitro od 911-familije. Pa je še vedno audija obril in to za koliko desetink že - aja sekunde so bile v igri! :grim

Glede Nordschleifa pa kaj si to prijavil? Proizvajalci so to dirkališče ravno zato izbrali za teste ker je najbolj podoben cesti.

Porsche je cenovno tok precenjen kokr je Ducati pr motorjih ( če hočeš še zravn ugled plačaš, če hočeš pa res hitr bit za manj denarja pa kej druzga kupš-naprimer trenutno Nissan GTR)

Notranjost je v AUDIJU sigurn bolj moderna k v štirioglatem Porscheju (sedu pa v zadnjem tednu v več porschejih k boš ti čez ceu let)

Teb, ki voziš skoz po dirkališčih in tudi po cesti ekstremno in si HOT ROD( saj tko ti na tablci piše) verjetno ne dela navadnim smrtnikom pa mal.

Res je da je porscheja treba znat peljat in, da ma čisto drug način vožnje od ostalih avtov. Hvališ na vse pretege Porscheja a v isti sapi govoriš, da je GT2, ki je vrh 911-ke najbolj zajeban za peljat pa v njem je višek Porschejeve tehnologije (keramične zavore,315 zadaj gume in širše feltne, racing krajši menjalnik, drugačna vodila volana, trše vzmetenje, večje turbine X50, lažji...itd!!! Sej to je res kar si napisu sam ob vsem tem bi mogu bit z lahkoto hitrejši on ostalih ne z polno dela.

Nordschleife je test poligon za proizvajalce ker tam res lahko testirajo vzdržljivost skoraj vseh važnih komponent (zavore, gume, vzmetenje...) samo je pa to težka proga za katero mora biti avto res napol dirkalnik da je hiter ker je krog res dolg in poln vzponov in spustov. In ni rečen da je avto k je tm hitr, hitr tut na cesti ker to je že star rek -ni vedno dobro na cesti kar je na dirkaliču in še posebaj ne obratno. Naprimer da je Camlekova R1 bolš za pocest k serijska.( kr pel se z dirkalnikom k je naštiman za Grobnik pa cajt 1:30 ti bo plombe vn z zob fuknl)

Pa še enkrat: Ne pluvam porscheja in ga mam rad, sam na živce so mi šli pa zmeri patroni, da tist k pa on voz je pa res daleč najbolš na svetu, ker je tut on najboljši in, da on je prav zarad tega k je najboljši tut on to izbral in take bedarije... pizda noben ne zna nč realno povedat sam slepo in fanatično trajba svoje :headbang:

Zdej pa dost k je tema grobnik pa smo :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz sem ziher,da ni!Kot sem ziher,da je @RVT najbolj realen človek tle na MS!

Da roko na srce,da so si noter porsche že skozi dost podobni in vlečejo ta koncept že....seveda z malo svežega pridiha!

996turbo ima 1540kg,420konjev 997turbo ima1660kg in 480konjev tak,da teža ni ostala ista,konjev pa tud ni pridobil 80!

Verjamem,da ti ne predstavlja problema,Saj ga večini ne,ker so le meje tolk visoko,da se moraš že konkretno peljat,da....

GT2 nisem vozil ali sedel v njem.Če pa je bil sekundo hitrejši od rs4 se mi pa to vidi zelo,zelo malo.Sploh,ker je enkrat govora o "družinskem" karavanu,drugič pa od "hiper"športnem avtu z zelo omejeno udobnostjo in namenjenemu za na pisto.Sem skoraj prepričan,da je z gt2 po cesti kar težko sledit rs4.Sploh pa je ena sekunda še veliko manjša,če pomisliš,da ima ta gt2 560konjev in 1515kg audi pa 420konjev in 1785kg.

Kakorkoli naj bi bila pista podobna cesti je še vseeno noč in dan!

No pa za konec :D Še vseeno bi si prej kupil 911 kot pa rs4 :naughty:

Moramo vsi priznati,da porsche ima le neki v sebi.Ni ferrari ali lambo je pa takoj za :trance_33_sleep: Čeprav mislim,da je z prihodom R8 izgubil dost kupcev :hmm:

997 turbo je že na drugi verziji: Teža 1570 DIN. Konjev 500. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Porsche je cenovno tok precenjen kokr je Ducati pr motorjih ( če hočeš še zravn ugled plačaš, če hočeš pa res hitr bit za manj denarja pa kej druzga kupš-naprimer trenutno Nissan GTR)

To je tvoje mnenje. Zdej boš pa še lastnike Ducatijev razkuru! :naughty:

Notranjost je v AUDIJU sigurn bolj moderna k v štirioglatem Porscheju (sedu pa v zadnjem tednu v več porschejih k boš ti čez ceu let)

To je tudi tvoje mnenje. Po mojem pri ženskah ne bi imela problema, če bi skupaj pecala. A sedu si praviš, kje v salonu?

Teb, ki voziš skoz po dirkališčih in tudi po cesti ekstremno in si HOT ROD( saj tko ti na tablci piše) verjetno ne dela navadnim smrtnikom pa mal.

Nisem HOT ROD - potrebuješ očala. :whistle:

Res je da je porscheja treba znat peljat in, da ma čisto drug način vožnje od ostalih avtov. Hvališ na vse pretege Porscheja a v isti sapi govoriš, da je GT2, ki je vrh 911-ke najbolj zajeban za peljat pa v njem je višek Porschejeve tehnologije (keramične zavore,315 zadaj gume in širše feltne, racing krajši menjalnik, drugačna vodila volana, trše vzmetenje, večje turbine X50, lažji...itd!!! Sej to je res kar si napisu sam ob vsem tem bi mogu bit z lahkoto hitrejši on ostalih ne z polno dela.

Govoril sem o 996GT2, ki je znan pod imenom "the widow maker", v bistvu turbak z zadnjim pogonom. Precej ponesrečen model za navadne voznike ker je brez trakcijske controle. 997GT2 je pa missile! 7.31 na ringu.

Nordschleife je test poligon za proizvajalce ker tam res lahko testirajo vzdržljivost skoraj vseh važnih komponent (zavore, gume, vzmetenje...) samo je pa to težka proga za katero mora biti avto res napol dirkalnik da je hiter ker je krog res dolg in poln vzponov in spustov. In ni rečen da je avto k je tm hitr, hitr tut na cesti ker to je že star rek -ni vedno dobro na cesti kar je na dirkaliču in še posebaj ne obratno. Naprimer da je Camlekova R1 bolš za pocest k serijska.( kr pel se z dirkalnikom k je naštiman za Grobnik pa cajt 1:30 ti bo plombe vn z zob fuknl)

Ni res. Ring je najbolj primerljiv s cesto (mix vsega). Hvala, ker me podučuješ o Camlekovi R1. Pa kaj ti misliš, da se pogovarjaš s pocarjem? Menim, da mi je vzmetenje pri motorjih in avtomobilih verjetno bolj jasno kot tebi.

Pa še enkrat: Ne pluvam porscheja in ga mam rad, sam na živce so mi šli pa zmeri patroni, da tist k pa on voz je pa res daleč najbolš na svetu, ker je tut on najboljši in, da on je prav zarad tega k je najboljši tut on to izbral in take bedarije... pizda noben ne zna nč realno povedat sam slepo in fanatično trajba svoje :headbang:

Slep si ti. Koliko Poršejev si že imel? Ne malce peljal, imel! Meni pa gredo na živce taki kot ti, ki tule trobentajo o enih brezvezno ustvarjenih mnenjih brez dejanske praktične kilometrine. Pripelji se s svojim super avtom; samo povej kdaj in kje pa, da te vidim kako me boš nascal zaradi moje mašine za zadnjo osjo in slabe lege na cesti. :lol1:

Zdej pa dost k je tema grobnik pa smo :topic:

Se strinjam in jo lahko nadaljujemo v temi avtomobilizma, da ne bo nadaljnjega brezzveznega nabijanja ala; jest tako mislim, jest tako vem, da je temu tako, ampak zato, ker sem to nekje slišal, ker mi je baka to kazala, pričala, ampak sam pa nisem imel nobene možnosti, da bi sam zadevo resnicno sprobal in si ustvaril eno poučeno mnenje, da ne bi tukaj oslarij kvasil.

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TERMINATOR po vsem , kar sem prebral sem ugotovil da res živim v zmoti in se za vse moje napisane bedarije iskreno opravičujem sebi kot lastniku Porscheja, TEBI kot velikemu poznavalcu še posebaj specijaliziranemu na vzmetenju!!!! in seveda tudi Ferdinadu Porscheju k sm ga oblatil... FERDO OPROSTI :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali lahko prosim nehaš primerjat voziček za v supermarket z ikono športnega (supercar) avtomobila. :whistle:

In s takimi samovšečnimi izjavami slabo luč mečeš na vse nas lastnike Porschejev in taki patroni k si ti, si tut barvo zbirajo tako k si si ti, da jih opazjo v SUPERDUPERMEGAIKONI med vozički za v supermarket..

Dej fant mal se na realna tla postav, ker če maš Porscheja še nis boga za jajca zagrabu..

Zdej je pa res to moj zadn post kar se glede tega tiče in se opravičujem vsem, da smo tko s teme iztirl :topic:

Popravljeno . Popravil RVT
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: kar se grobnika tiče, vendar popolnoma on topic zadnjim trem stranem te teme.

http://www.youtube.com/watch?v=NWcv7Zp0H78

IMHO je Bruno Senna dovolj kredibilen dirkač za demonstracijo. razmerje v ceni je drobiž nad 1:2

V soboto bo spet open day za avte? a kdo ve, je box000 še odprt?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In s takimi samovšečnimi izjavami slabo luč mečeš na vse nas lastnike Porschejev in taki patroni k si ti, si tut barvo zbirajo tako k si si ti, da jih opazjo v SUPERDUPERMEGAIKONI med vozički za v supermarket..

Dej fant mal se na realna tla postav, ker če maš Porscheja še nis boga za jajca zagrabu..

Zdej je pa res to moj zadn post kar se glede tega tiče in se opravičujem vsem, da smo tko s teme iztirl :topic:

PORSCHE ima sigurno prav postavljen motor, za zadnjimi polosevinami, tako kot recimo Polski Fiat 126 ali pa recimo Fiat 750 ( fičo ). In formula 1, ki je vrh vsega avtomobilskega športa, živi v popolni zmoti, ker se poslužuje sredinsko nameščenega agregata.

Sem bil pa sam tudi lastnik Porscheja 911- 993.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In s takimi samovšečnimi izjavami slabo luč mečeš na vse nas lastnike Porschejev in taki patroni k si ti, si tut barvo zbirajo tako k si si ti, da jih opazjo v SUPERDUPERMEGAIKONI med vozički za v supermarket..

Dej fant mal se na realna tla postav, ker če maš Porscheja še nis boga za jajca zagrabu..

Zdej je pa res to moj zadn post kar se glede tega tiče in se opravičujem vsem, da smo tko s teme iztirl :topic:

Dej že nehaj tupit lepo te prosim. Kje in kdaj sem te vprašal, da me nabiješ v mojem precenjenem avtu? Pripelji karkoli že imaš, sigurno bo "mid-engineed". Lepo te prosim pridi in mi pred pričami pokaži in dokaži kako je 996 turbo precenjen avto. Glede na kaj? Na to kar imaš ti v garaži? Kaj ima to veze z bogom in njegovimi jajci? Pokaži denar tam kjer te je poln gobec, ker, z malo denarja je malo muzike v motošportu. ;). Zdej pa že nehaj grozit, da se boš s teme umaknil samo zato, da prideš čez pet minut nazaj bevskat. Bod dec pa se res spel, da gremo lahko nazaj na grobniško temo!

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: kar se grobnika tiče, vendar popolnoma on topic zadnjim trem stranem te teme.

http://www.youtube.com/watch?v=NWcv7Zp0H78

IMHO je Bruno Senna dovolj kredibilen dirkač za demonstracijo. razmerje v ceni je drobiž nad 1:2

V soboto bo spet open day za avte? a kdo ve, je box000 še odprt?

Video poznan - tanx za posting. GTR zmaga, in so pri Nissanu res naredili fenomenalen avto. Besede Brunota v videu; »911 turbo has been my favorite car« pa povedo v bistvu to kar sem poizkušal tule pojasniti vendar zaman. To, da je 911 turbo pušnu samo za pol sekunde na krog in to z motorjem "na napačni lokaciji" je kvečjemu bolj fascinantno kot ne. Res se je slabo odrezal in je blazno »precenjen avto«. Menim, da se Bruno z mano strinja, ker mu je 911 turbo carski avto ampak bi mu RVT že hitro razložil kako stvari res stojijo in, da nima pojma. :lol1:

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Precenjen avto ali podcenjen glede na - sposobnosti.

Mnenja o avtu dobrodošla...

Uvod tukaj: Kreganje...

porsche poje katerokoli plastično azijsko igračko . kot so nissan gtr...

zakaj pa japonci ne poskušajo na Nurbergringu nekega solidnega časa postavit. Ker pač je porsche tatamata na dirkališčuworship.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

porsche poje katerokoli plastično azijsko igračko . kot so nissan gtr...

zakaj pa japonci ne poskušajo na Nurbergringu nekega solidnega časa postavit. Ker pač je porsche tatamata na dirkališčuworship.gif

khm.... če še nisi slišal za to zgodbo :whistle:

http://www.motorauthority.com/blog/1029995_nissan-defends-gt-r-nurburgring-lap-time-with-second-video

skratka Porsche je "sehr ungluclih" da je gtr nascal 911 GT2 in 911 turbo na "the ring-u"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

khm.... če še nisi slišal za to zgodbo whistle.gif

http://www.motorauth...th-second-video

skratka Porsche je "sehr ungluclih" da je gtr nascal 911 GT2 in 911 turbo na "the ring-u"

sem se malce poglobil se v druge predno sem povstaltrance_33_sleep.gif

http://www.vodcars.com/garage419/episode/419_20080710

Mit Patrick Simon erzielte ein Porsche 996 GT2 Turbo von EDO-Competition, der trotz Renntechnik eine offizielle Straßenzulassung aufweist, mit Hilfe solcher Pirelli-Reifen sowie eines Gewindefahrwerks am 4. August 2005 eine Zeit von 7:15,63 Minuten. Michael Düchting holte sich allerdings die sport-auto-Trophy mit einer Zeit von 7:14,89 Minuten noch im November desselben Jahres zurück.

in tudi vem da je ta čas bil se pol kasneje konkretno zabetonirad od poršewhistle.gif

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!