Skoči na vsebino

Porsche 911 Turbo


sesir

Priporočene objave

0-100km/h: 3.7 s (62 mph)

0-160km/h: 8.3 s (99.5 mph)

0-200km/h: 12.7 s (124 mph)

0-1000 meters: 21.6 s (standing)

Omenite se tega Porscheja! Me zanimajo mnenja.

Saj tle ni kaj veliko govorit :whistle:

"Najboljši" avto tist čas.Ferrari F40 je prišel ven šele leta 1987.Za leto 1981 ko je prišel ven sanjski.Na testiranjih pojedel vse!Res škoda,da so potem potrebovali 5let,da so ga dali na cesto.450konjev.Tud cena ni bila pretirana.Napako so naredili,ko je bil prvo cenej kot potem.Ker kasneje je imel že "isto" ceno kot F40..Zanimivo,da je "hitrejši" oz. tu-tu z carrera gt.Sam cena pa še vedno :whistle: Sem ga imel priliko vidit v Rim-u dve leti nazaj.Še vedno lep avto!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na avtocomercu, ko so imeli še zastopstvo za VW in Audi to je bilo leta 85 smo kar na nekaj teh naredili servise, ker so bili pri nas veliko cenejši. 924 je imel 4 cilinderskega 2.0 od Audija 100, 944 pa je imel isto 4 cilinderski motor povrtan na 2.5, samo te motorji so bili vsi ustrezno predelani ( sfrizirani ), da ne boš preveč PAMETEN ti prilagam še sliko motorja od 924, pa lahko vidiš kako je bil motor nagnjen kar so takrat imeli Audiji

post-11617-125883609422.jpg post-11617-12588361661.jpg 944

924

924 = audijeva mašina.

Od tu naprej vse original porše mašine:

924S = 2.5l 944 mašina / prepolovičena mašina od 928.

944S = 2.5l, 16V

944 Turbo = 2.5l, 220bhp

944S2 = 3.0l, 16V, 210bhp

944 Turbo S = 2.5l, 250bhp

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

0-100km/h: 3.7 s (62 mph)

0-160km/h: 8.3 s (99.5 mph)

0-200km/h: 12.7 s (124 mph)

0-1000 meters: 21.6 s (standing)

Omenite se tega Porscheja! Me zanimajo mnenja.

red_racer,_porsche_959.jpg

To je pa 959, za tiste časa zelo napreden imel je aktivno podvozje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pa 959, za tiste časa zelo napreden imel je aktivno podvozje

... nastavljivo na 12, 15 ali 18cm.

Korenine v rallyu, (zmage; leta 1985 na Pharaoh Rally v Egiptu, in 1986 na Paris-Dakar Rallyu), prvi supercar z zelo sofisticiranim pogonom na vse 4, ki je nato našel pot v bolj enostavni obliki v carrero 4, 2.85L mašina razvita iz 956 in 962 dirkalnika, 450bhp, turbini v zaporedju ne v vzporedju (ena za spodaj ena za zgoraj) za manjšo turbo luknjo, aluminij in kevlar namesto pločevine itd. Pospeški so bili že dani, končna 320km/h.

Prodajali so jih za 225,000$ in baje je bila sama cena 530,000$ kar pomeni, da so na vsakem avtu "pušnili" 305,000$ 230 je bilo narejenih in baje je porše pušnil nekaj čez 70 milijonov $ na celotno produkcijo. :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Porsche 928 je biu tista leta pravi bum in biu med najdražjimi Porscheji, avto leta v mnogih državah in tut zelo zelo hiter tut napram 911 :blush:

Tle pa še žal potrditev: http://www.youtube.com/watch?v=QoObny-NR5o

Razen turbačev, kjer en chip za 350 evrov spremeni vso zadevo. Na videu so 944 (220) konjski turbači. Če bi bili (S) bi bil boj med štiricam in osmicam tm, tm. Čip je mojega 944 turbaka S dvignil na 310bhp, (avto pa je imel 1350kg). Edini problem 944 turbota je da mu pritisk turbine v peti nad 250km/h "res" zaprejo, ker so se pri poršu odločili, da šparajo mašino. Drugače pa sta 944 turbač in 928 familija S, S4, GT in GTS strašno podcenjena avtomobila. 928 je imel ogromno težav z elektroniko (sedeži, žarometi, v glravnem z električno napeljavo). Tako, da je bil svinjsko drag za vzdrževat po izteku garancije. In če kupiš danes rabljenega, zardi teh problemov lahko bankrotiraš v enem tednu. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj novih avtomobilskih časov z Grobnika:



  1. Seat Leon S2000: 1:36.800
  2. Nisan 350Z: 1:42.479
  3. Lotus Exige/S: 1:44.008
  4. Noble M12 3R: 1:45.234
  5. Focus RS: 1:46.249
  6. Porsche Carreera: 1:47.068
  7. Porsche 911 Turbo: 1:47.192
  8. BMW E46 M3: 1:47.256
  9. Mitsubishi EVO IX: 1:48.177
  10. Audi S3: 1:48.419
  11. Subaru Impreza STi: 1:50.245
  12. Renault Megane: 1:52.437

Razen za Leon-a, ki je definitivno namenski dirkalnik, za ostale ne vem, v kolikšni meri so predelani. Fokus RS npr. sicer ima karbonski pokrov motorja in podobne stvari, a ima popolno notranjost (vse sedeže, predale, armaturko, ...)...

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko ima pa kak westfield ali pa caterham ali pa locost s honda 954 150 konjsko mašino ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj novih avtomobilskih časov z Grobnika:

  1. Seat Leon S2000: 1:36.800
  2. Nisan 350Z: 1:42.479
  3. Lotus Exige/S: 1:44.008
  4. Noble M12 3R: 1:45.234
  5. Focus RS: 1:46.249
  6. Porsche Carreera: 1:47.068
  7. Porsche 911 Turbo: 1:47.192
  8. BMW E46 M3: 1:47.256
  9. Mitsubishi EVO IX: 1:48.177
  10. Audi S3: 1:48.419
  11. Subaru Impreza STi: 1:50.245
  12. Renault Megane: 1:52.437

Razen za Leon-a, ki je definitivno namenski dirkalnik, za ostale ne vem, v kolikšni meri so predelani. Fokus RS npr. sicer ima karbonski pokrov motorja in podobne stvari, a ima popolno notranjost (vse sedeže, predale, armaturko, ..wink.gif...

D.

Kdo pa jih je vozil??

Saj n drugega, sam mal sem skeptičen glede časov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj novih avtomobilskih časov z Grobnika:



  1. Seat Leon S2000: 1:36.800
  2. Nisan 350Z: 1:42.479
  3. Lotus Exige/S: 1:44.008
  4. Noble M12 3R: 1:45.234
  5. Focus RS: 1:46.249
  6. Porsche Carreera: 1:47.068
  7. Porsche 911 Turbo: 1:47.192
  8. BMW E46 M3: 1:47.256
  9. Mitsubishi EVO IX: 1:48.177
  10. Audi S3: 1:48.419
  11. Subaru Impreza STi: 1:50.245
  12. Renault Megane: 1:52.437

Razen za Leon-a, ki je definitivno namenski dirkalnik, za ostale ne vem, v kolikšni meri so predelani. Fokus RS npr. sicer ima karbonski pokrov motorja in podobne stvari, a ima popolno notranjost (vse sedeže, predale, armaturko, ...)...

D.

kateri 911 turbo si ti to podčrtal? Do sedaj smo ugotovili, da je je 911 turbakov kar eno morje serij... :naughty:

In katera carrera, teh je tudi na pretek?

Da jih malce bolj precizno opredelimo:

964 turbo: 8.08 (vendar pod vprašajem, baje ni bil stock)

993 turbo: 8.12

996 turbo: 7.56 (Autotrack) 7.51 (Walter Rohl)

996 turbo S (XP50): 7.49

997 turbo: 7.49

997 turbo (2) facelift in PDK (2010 letnik): 7.39

998: Še neznano

Carrera GT: 7.28,71 cajt samo za gušt, ker ni turbak

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kateri 911 turbo si ti to podčrtal? Do sedaj smo ugotovili, da je je 911 turbakov kar eno morje serij... :naughty:

In katera carrera, teh je tudi na pretek?

Da jih malce bolj precizno opredelimo:

964 turbo: 8.08 (vendar pod vprašajem, baje ni bil stock)

993 turbo: 8.12

996 turbo: 7.56 (Autotrack) 7.51 (Walter Rohl)

996 turbo S (XP50): 7.49

997 turbo: 7.49

997 turbo (2) facelift in PDK (2010 letnik): 7.39

998: Še neznano

Carrera GT: 7.28,71 cajt samo za gušt, ker ni turbak

HA, HA Danci Grobnik jaz pa Ring. My bad. :headbang: Dolgi dan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj novih avtomobilskih časov z Grobnika:



  1. Seat Leon S2000: 1:36.800
  2. Nisan 350Z: 1:42.479
  3. Lotus Exige/S: 1:44.008
  4. Noble M12 3R: 1:45.234
  5. Focus RS: 1:46.249
  6. Porsche Carreera: 1:47.068
  7. Porsche 911 Turbo: 1:47.192
  8. BMW E46 M3: 1:47.256
  9. Mitsubishi EVO IX: 1:48.177
  10. Audi S3: 1:48.419
  11. Subaru Impreza STi: 1:50.245
  12. Renault Megane: 1:52.437

Razen za Leon-a, ki je definitivno namenski dirkalnik, za ostale ne vem, v kolikšni meri so predelani. Fokus RS npr. sicer ima karbonski pokrov motorja in podobne stvari, a ima popolno notranjost (vse sedeže, predale, armaturko, ...)...

D.

Gume? Obične ali slajki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Walter Rohl jih nima dosti manj.

glej walter je car. walter je pomagal carrero gt razvit pa se veliko od tehnike ki jo imajo najnovejše porše

pa valter je 1947 letnik, tak da se ma kr xx let fora, če te slučajno matematik jebetrance_25_naughty.gif

walter je osvoji 2 naslova sv prvaka

in sam niki lauda je walterja poimenoval ( v genija na kolesihworship.gif )

tak da ....

walter ta cajt pomojem z zavezanimi očmi na grobniko pelje

ker cajti ki jih imajo ti so amaterski bi se temu reklowinkiss.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej walter je car. walter je pomagal carrero gt razvit pa se veliko od tehnike ki jo imajo najnovejše porše

pa valter je 1947 letnik, tak da se ma kr xx let fora, če te slučajno matematik jebetrance_25_naughty.gif

walter je osvoji 2 naslova sv prvaka

in sam niki lauda je walterja poimenoval ( v genija na kolesihworship.gif )

tak da ....

walter ta cajt pomojem z zavezanimi očmi na grobniko pelje

ker cajti ki jih imajo ti so amaterski bi se temu reklowinkiss.gif

Lej, to je blo rečeno ironično, da se nebi raznorazni mladiči kurčili in dedov v nič dajal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej, to je blo rečeno ironično, da se nebi raznorazni mladiči kurčili in dedov v nič dajal

walter je carworship.gif pa 911 tudi od zracnohlajenih itn......

boljsega avta ni

športen,za vsakodnevno voznjo, pa normalno vzdrževanjetrance_33_sleep.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo pa jih je vozil??

Saj n drugega, sam mal sem skeptičen glede časov.

casimonitor.jpg

pa to vsi na isti dan z istimi gumami.....?

Isti dan, verjetno pa je imel vsak svoje gume. ;) Ne, seveda niso imeli vsi enakih gum.

kateri 911 turbo si ti to podčrtal? Do sedaj smo ugotovili, da je je 911 turbakov kar eno morje serij... :naughty:

Tudi tega ne vem - meni so (skoraj) vsi Porši isti... :P

Prvi:

p1010280.jpg

Drugi:

p1010303.jpg

Tretji:

p1010305.jpg

Eden od teh očitno ni delal časov...

Gume? Obične ali slajki?

Glej zgoraj - nimam pojma.

Tole je pa najhitrejši voz dneva - Seat:

p1010347.jpg

p1010349.jpg

p1010348.jpg

p1010350.jpg

p1010353.jpg

p1010352.jpg

p1010356.jpg

p1010367.jpg

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekaj z grobnikatrance_33_sleep.gif

Kul vožnja. Vendar bi se dalo še dokaj veliko skinit. Ne vem kakšne gume ampak; preveč driftanja, malce preveč neumerjeno in dolg dvojni sweeper pred Riječanom vsaj 30km/h prepočasi (tam nabereš kar nekaj cajta). Ampak zer gut. Telemetrija pa zakon! :worship: Kdo ve kateri datalogger je to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ejga Terminator,

sam povej mi kaj te bolj zalima ob pospešku?

A tvoj 911 Turbo ali Rsv Factory?

Ker vem da je obstajala ena tema o tem, pa niste čist razjasnl kaj pa kako? :naughty:

Popravljeno . Popravil BIZIXXX
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ejga Terminator,

sam povej mi kaj te bolj zalima ob pospešku?

A tvoj 911 Turbo ali Rsv Factory?

Ker vem da je obstajala ena tema o tem, pa niste čist razjasnl kaj pa kako? :naughty:

BIZI - kurjač :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!