thumper Objavljeno November 19, 2009 Opozori Objavljeno November 19, 2009 S tem pa ne vem,če bi se čisto strinjal Tle je v bistvu govora o pospeških in tle glih ni tko no.Ker moraš le primerjat s športnimi avti.In tle so EVO,VRX sti,M3,nsx,supra,ki so nekje tu z konji in pospeški.Zdaj je res odvisno od posameznega modela.A v končni fazi ni neke razlike. Recimo bmw Z8,ki je imel leta 2002 80konjev več je popapal vse 911.Pa ima Z8 celo 300kg več! Razen turbo,ki je imela 20več. V bistvu so 911(non turbo) do te serije bile 5s plus avti do 100 in teh je kar nekaj v konkurenci. Še zdaj novi 911 so okoli 5s do 100. menim da je porsche -911- avto, ki ima najboljši kompromis med pospeški , končno hitrostjo, lego na cesti ( sploh 4 ) in udobjem .... ja , napisal sem najboljši kompromis v hudem coupe-ju ... se mi pa zdi da je bil leta 2007 v auto bild-u kratek prispevek enega od testnih voznikov , ki je po nordžlajfu peljal 911 turbo 420 ps.... ta isti voznik je malo kasneje postavil s pokalno alfo 147 jtd cup 165 ps, malo olajšano sedežev, s kletko in boljšim vzmetenjem le eno ali nekaj DESETINK sekunde slabši čas kot s porsche-jem...za vremenske pogoje pa nisem siguren...
Cartman Objavljeno November 19, 2009 Opozori Objavljeno November 19, 2009 vodno hlajenje pri porschu je bljak ..to je bila pač samo zahteva trga in zmanjšanje izpustov . zvok ni pravi pa naj konstruirajo kakršnekoli auspuhe ... sicer pa so zdaj itak dali v cayena dizel mašino...od vw...še v 911 naj jo dajo da se bodo lahko kešatorji vozili po levem pasu avtoceste 107 km / h... itak pa so postali ene navadne težke krave z ogromno konji , da z njimi popravljajo razmerje kg/kw.... špotrak ,ki ima več kot 1300 kg je samo še hud coupe.... no ja. . . jaz nekako ne maram trmoglavlenja. in ne razumem goločenga folka. zakaj mora imet porš zračnohlajen 4 cilindrov bokser? zakaj BMW motor mora imet bokser? ne me narobe zastopt, bokser je krasn motor, drugače ropota drugače pelje, vibe je majka. . . ampak evolucija je nujna. Porschejeva klientela paa jo nekako noče rprejet. 928 je biu huuuud avto za popizdit, pojedu je vse 911 iste generacije, pa je bil tržni flops. boxter in cayman sta narisana tako da ju nepozoren opazovalec zelo enostavno zamenja za tavelicga porša. očitno taki morajo bit, da se proddajajo. in to mi nekako ne gre u glavo. zakaj trmit pr nekih malo out of date forah? hilton 1
Balistični Objavljeno November 20, 2009 Opozori Objavljeno November 20, 2009 no ja. . . jaz nekako ne maram trmoglavlenja. in ne razumem goločenga folka. zakaj mora imet porš zračnohlajen 4 cilindrov bokser? zakaj BMW motor mora imet bokser? ne me narobe zastopt, bokser je krasn motor, drugače ropota drugače pelje, vibe je majka. . . ampak evolucija je nujna. Porschejeva klientela paa jo nekako noče rprejet. 928 je biu huuuud avto za popizdit, pojedu je vse 911 iste generacije, pa je bil tržni flops. boxter in cayman sta narisana tako da ju nepozoren opazovalec zelo enostavno zamenja za tavelicga porša. očitno taki morajo bit, da se proddajajo. in to mi nekako ne gre u glavo. zakaj trmit pr nekih malo out of date forah? Kako smo si ljudje različni :yes: Men je pa ravno to vztrajanje na tradicionalnih konfiguracijah mašin neki posebnega. Če bi poršu namenili recimo v8 sredinski motor, bi se za moje pojme izgubil čar teh avtomobilov. Ravno tako je pri motociklih, bokser je zame edini 'pravi' BMW, ravno tako legendarni Ducatijev L-twin. Prav fajn je, da firme igrajo na svojo tradicijo, seveda z motornimi izboljšavami, vendar na obstoječi konfiguraciji. hilton 1
sesir Objavljeno November 20, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 20, 2009 menim da je porsche -911- avto, ki ima najboljši kompromis med pospeški , končno hitrostjo, lego na cesti ( sploh 4 ) in udobjem .... ja , napisal sem najboljši kompromis v hudem coupe-ju ... No po mojem mnenju pa je bil M3,ker res ne vem od kje vam ideja,da je 911 "udoben" avto,ker men se sploh ne zdi!Zdaj pa mi je to R8 vsaj kolk so mi povedali prijatelji in kolegi,ki so ga vozili.Sam še nisem imel prilike... Sicer pa je zato tolk različnih avtov,da vsak od nas najde neki kar mu je všeč oz si ustvari svoje mnenje... 928 je bil oz. še vedno je dober avto! SCORPIONS, sergini in LRR 3
Terminator Objavljeno November 20, 2009 Opozori Objavljeno November 20, 2009 (popravljeno) 928 je biu huuuud avto za popizdit, pojedu je vse 911 iste generacije, pa je bil tržni flops. KHM, KHM. Prvi del tvoje trditve je v redu, drugi ni. Razen najhujše različice 928GTS je 911 pojedu 928 (pretežak). 911 turbo in 944 turbo S pa sta pojedal tudi 928GTS. Je bil pa krasen avto in za tisti čas prav vesoljski. Popravljeno November 20, 2009. Popravil Terminator LRR, halls in suntrace14 2 1
klimbra Objavljeno November 20, 2009 Opozori Objavljeno November 20, 2009 Zdaj pa mi je to R8 vsaj kolk so mi povedali prijatelji in kolegi,ki so ga vozili. Si s tem vse povedal! Meni je soseda od prjatlovega bratranca rekla, da ji je njena sestrična, ki prijateljuje s sosedom od brata tekmovalca v preskakovanju ovir povedala, kako......... jada, jada.....pa taki strokovnjaki halls, LRR, suntrace14 in 2 others 3 2
danci1973 Objavljeno November 20, 2009 Opozori Objavljeno November 20, 2009 Si s tem vse povedal! Meni je soseda od prjatlovega bratranca rekla, da ji je njena sestrična, ki prijateljuje s sosedom od brata tekmovalca v preskakovanju ovir povedala, kako......... jada, jada.....pa taki strokovnjaki Tvoj prispevek je pa nepogrešljiv in strašno 'strokoven'... D. sesir, halls in LRR 2 1
sesir Objavljeno November 20, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 20, 2009 Si s tem vse povedal! Meni je soseda od prjatlovega bratranca rekla, da ji je njena sestrična, ki prijateljuje s sosedom od brata tekmovalca v preskakovanju ovir povedala, kako......... jada, jada.....pa taki strokovnjaki A to,da povem po resnici in si ne neki namislim?! Peljal sem se z M3 in 996 in mi je M3 boljši kompromis!Je pa vprašanje,če bi si tudi raje kupil M3. Napisal sem samo mnenje več ljudi s katerimi sem se pogovarjal in,ki ima R8 s čem primerjat,ker si lastijo dobre konjičke!Od Slr,f430,f430scuderia,997mislim gt2,M6,M3,S65amg,galardo,996...In moje mnenje je,da so oni sigurno bolj kompitentni in strokovni kot mi z avti,ki jih imamo ali le okusimo za podanje takšnega mnenja.Je pa res,da čeprav je tako,sta ga kupila le dva!Drugi so ostali oz šli višje Predvidevam,ker imajo več avtov :krneki: Cartman in LRR 1 1
sesir Objavljeno November 20, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 20, 2009 KHM, KHM. Prvi del tvoje trditve je v redu, drugi ni. Razen najhujše različice 928GTS je 911 pojedu 928 (pretežak). 911 turbo in 944 turbo S pa sta pojedal tudi 928GTS. Je bil pa krasen avto in za tisti čas prav vesoljski. 928 S l.85 0-100km/h 5,9s in 0-402m 14,2s 944turbo l.85 0-100km/h 6,0s in 0-402m 14,6s 911turbo l.86 0-100km/h 5,0s in 0-402m 13,4s 911carrera l.85 0-100km/h 6,1s in 0-402m 14,6s 911turbo l.89 5,1s in 13,6s l.91 4,9s in 13,4s l.93 4,4s in 12,7s l.95 4,7s 993 l.96 5.0s in 13,5s turbo S l.97 3,8s in 12s 996 turbo l.98 4,2s l.00 3,8s in 12,3s 991turboS l.05 4,2s 997turbo 3,7s Letijo turbine :naughty: LRR 1
RVT Objavljeno November 20, 2009 Opozori Objavljeno November 20, 2009 Porsche 928 je biu tista leta pravi bum in biu med najdražjimi Porscheji, avto leta v mnogih državah in tut zelo zelo hiter tut napram 911 Tle pa še žal potrditev: http://www.youtube.com/watch?v=QoObny-NR5o LRR, rot in halls 2 1
kobayagy Objavljeno November 20, 2009 Opozori Objavljeno November 20, 2009 928 S l.85 0-100km/h 5,9s in 0-402m 14,2s 944turbo l.85 0-100km/h 6,0s in 0-402m 14,6s 911turbo l.86 0-100km/h 5,0s in 0-402m 13,4s 911carrera l.85 0-100km/h 6,1s in 0-402m 14,6s 911turbo l.89 5,1s in 13,6s l.91 4,9s in 13,4s l.93 4,4s in 12,7s l.95 4,7s 993 l.96 5.0s in 13,5s turbo S l.97 3,8s in 12s 996 turbo l.98 4,2s l.00 3,8s in 12,3s 991turboS l.05 4,2s 997turbo 3,7s Letijo turbine 944 turbo in 944 turboS nista ista, in on je omenil 944turboS
sayo Objavljeno November 21, 2009 Opozori Objavljeno November 21, 2009 944 turbo in 944 turboS nista ista, in on je omenil 944turboS 924 in 944 so imeli Audijeve motorje, to zame ni pravi Porš, kot tudi ni 928 ki ima V8 in je bil namenjen bolj Ameriki, bil pa je za tiste čase zelo napreden in lep še posebej njegove predelave kot naprimer Strosek
kobayagy Objavljeno November 21, 2009 Opozori Objavljeno November 21, 2009 924 in 944 so imeli Audijeve motorje, to zame ni pravi Porš, kot tudi ni 928 ki ima V8 in je bil namenjen bolj Ameriki, bil pa je za tiste čase zelo napreden in lep še posebej njegove predelave kot naprimer Strosek Za prvi del trditve se raje prej prepričaj, preden govoriš neumnosti ker 924 in 944 ni ista mašina in pri 944 NI od Audija, ker Audi ni imel 2.5l mašine s 4 cilindri.
Python Objavljeno November 21, 2009 Opozori Objavljeno November 21, 2009 Rahlo do pretežno offtopic A bi bil kdo pripravljen me zapeljati en krog s katerim od teh porschejev? Za gajbo recimo :fredy: Ker me res zanima kako to izgleda vožnja s takšno žvaljo... hilton in halls 2
sayo Objavljeno November 21, 2009 Opozori Objavljeno November 21, 2009 [quote name='kobayagy' date='21. November 2009 - 02:27 PM Za prvi del trditve se raje prej prepričaj, preden govoriš neumnosti ker 924 in 944 ni ista mašina in pri 944 NI od Audija, ker Audi ni imel 2.5l mašine s 4 cilindri. hilton 1
sesir Objavljeno November 21, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 21, 2009 944 turbo in 944 turboS nista ista, in on je omenil 944turboS Sem se omejil na l.85 in l.86.Moraš pa upoštevat,da sem tudi jaz dal S in ne GTS,ki ga je omenil on! 928 GTS l.92 0-100km/h 5,4s in 0-402m 14,1s 944 turbo S l.88 0-100km/h 5,5s in 0-402m 14,2s @sayo 928strosek je imel žal že pokojni prijatelj tle iz Slo.Spredaj mali kvadratni lučki!Ful lepš kot uni za odpirat!Konjev pa naj bi imel 550 po njegovih besedah.Letel je avto res ful.In ko je frend leta pozneje kupil 928 sej ne račem,da ni šel,ker gre!Sam napram strosek pa stoji Sva se pa vseeno peljala 290km/h
thumper Objavljeno November 22, 2009 Opozori Objavljeno November 22, 2009 Za prvi del trditve se raje prej prepričaj, preden govoriš neumnosti ker 924 in 944 ni ista mašina in pri 944 NI od Audija, ker Audi ni imel 2.5l mašine s 4 cilindri. :grim točno tako... 150 , 163 , 168 konjčkov...tazadja dva podatka se razlikujeta po različnih tržiščih.
sayo Objavljeno November 22, 2009 Opozori Objavljeno November 22, 2009 :grim točno tako... 150 , 163 , 168 konjčkov...tazadja dva podatka se razlikujeta po različnih tržiščih. Dva posta nazaj si preberi, za nepismene pa še slike, to je Audi motor seveda predelan .) thumper, halls in kobayagy 1 2
kobayagy Objavljeno November 22, 2009 Opozori Objavljeno November 22, 2009 Dva posta nazaj si preberi, za nepismene pa še slike, to je Audi motor seveda predelan In če da nekdo 2 sliki V6 motorja od npr. Audija in Mercedeza, je pol to kr dokaz, da je od npr. Audija motor??
sayo Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 In če da nekdo 2 sliki V6 motorja od npr. Audija in Mercedeza, je pol to kr dokaz, da je od npr. Audija motor?? Če nimaš pojma sploh kakšen zgleda pod havbo 924, 944 ali audi let. tam okoli 84 potem ne nabijaj, sicer se pa tukaj govori o 911ki halls 1
sesir Objavljeno November 23, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 23, 2009 In če da nekdo 2 sliki V6 motorja od npr. Audija in Mercedeza, je pol to kr dokaz, da je od npr. Audija motor?? Kake maš.... Ste pa tud zanimivi,da se po internetu prepirate a ata google vse najde,wiki pa vse ve :naughty: zgodovina 944 2.0.1 - Porsche 944 engine As the Porsche 924 was based on a 2,0L Audi engine, the Porsche engineers had no particular interest in further developing it. Besides, it was a little sad to open the hood of a Porsche, just to find the name Audi on the top piece (one can always be glad it didn't say LADA). The Porsche factory tried to find a suitable engine, and among other options was a V6 Volvo/Renault engine. The factory also considered developing a new 6 cylinder engine, but an engine space designed to fit a 4 cylinder Audi engine was too small for that. Based on the newly developed V8 Porsche 928 engine (1978), a 4 cylinder water-cooled inline engine was produced. To maximize the performance , the drilling was raised to 100 mm. This resulted in a raw but unstable oversquare engine. The lack of stability was resolved by using the Mitsubishi patented invention of two opposite rotating balancing axles. This resulted in a 2479 ccm and 163 HP engine with incredible features. For instance, on flat terrain you will be able to start the car in 2nd gear without problems. In 1987, to demonstrate the endurance of a standard 944 engine, a car was driven 500.000 kilometers over a period of 12 months. The engine passed the test without any problems WIKI Porsche re-worked the platform and abandoned the Audi engine, installing in its place a new all-alloy 2.5 litre straight-4 engine that was, in essence, half of the 928's 5.0 litre V8, although very few parts were actually interchangeable
RHonda Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 0-100km/h: 3.7 s (62 mph) 0-160km/h: 8.3 s (99.5 mph) 0-200km/h: 12.7 s (124 mph) 0-1000 meters: 21.6 s (standing) Omenite se tega Porscheja! Me zanimajo mnenja.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se