sesir Objavljeno November 23, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 23, 2009 0-100km/h: 3.7 s (62 mph) 0-160km/h: 8.3 s (99.5 mph) 0-200km/h: 12.7 s (124 mph) 0-1000 meters: 21.6 s (standing) Omenite se tega Porscheja! Me zanimajo mnenja. Saj tle ni kaj veliko govorit "Najboljši" avto tist čas.Ferrari F40 je prišel ven šele leta 1987.Za leto 1981 ko je prišel ven sanjski.Na testiranjih pojedel vse!Res škoda,da so potem potrebovali 5let,da so ga dali na cesto.450konjev.Tud cena ni bila pretirana.Napako so naredili,ko je bil prvo cenej kot potem.Ker kasneje je imel že "isto" ceno kot F40..Zanimivo,da je "hitrejši" oz. tu-tu z carrera gt.Sam cena pa še vedno Sem ga imel priliko vidit v Rim-u dve leti nazaj.Še vedno lep avto!
Terminator Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 (popravljeno) Na avtocomercu, ko so imeli še zastopstvo za VW in Audi to je bilo leta 85 smo kar na nekaj teh naredili servise, ker so bili pri nas veliko cenejši. 924 je imel 4 cilinderskega 2.0 od Audija 100, 944 pa je imel isto 4 cilinderski motor povrtan na 2.5, samo te motorji so bili vsi ustrezno predelani ( sfrizirani ), da ne boš preveč PAMETEN ti prilagam še sliko motorja od 924, pa lahko vidiš kako je bil motor nagnjen kar so takrat imeli Audiji 944 924 924 = audijeva mašina. Od tu naprej vse original porše mašine: 924S = 2.5l 944 mašina / prepolovičena mašina od 928. 944S = 2.5l, 16V 944 Turbo = 2.5l, 220bhp 944S2 = 3.0l, 16V, 210bhp 944 Turbo S = 2.5l, 250bhp Popravljeno November 23, 2009. Popravil Terminator
sayo Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 0-100km/h: 3.7 s (62 mph) 0-160km/h: 8.3 s (99.5 mph) 0-200km/h: 12.7 s (124 mph) 0-1000 meters: 21.6 s (standing) Omenite se tega Porscheja! Me zanimajo mnenja. To je pa 959, za tiste časa zelo napreden imel je aktivno podvozje
Terminator Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 To je pa 959, za tiste časa zelo napreden imel je aktivno podvozje ... nastavljivo na 12, 15 ali 18cm. Korenine v rallyu, (zmage; leta 1985 na Pharaoh Rally v Egiptu, in 1986 na Paris-Dakar Rallyu), prvi supercar z zelo sofisticiranim pogonom na vse 4, ki je nato našel pot v bolj enostavni obliki v carrero 4, 2.85L mašina razvita iz 956 in 962 dirkalnika, 450bhp, turbini v zaporedju ne v vzporedju (ena za spodaj ena za zgoraj) za manjšo turbo luknjo, aluminij in kevlar namesto pločevine itd. Pospeški so bili že dani, končna 320km/h. Prodajali so jih za 225,000$ in baje je bila sama cena 530,000$ kar pomeni, da so na vsakem avtu "pušnili" 305,000$ 230 je bilo narejenih in baje je porše pušnil nekaj čez 70 milijonov $ na celotno produkcijo.
Terminator Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 Porsche 928 je biu tista leta pravi bum in biu med najdražjimi Porscheji, avto leta v mnogih državah in tut zelo zelo hiter tut napram 911 Tle pa še žal potrditev: http://www.youtube.com/watch?v=QoObny-NR5o Razen turbačev, kjer en chip za 350 evrov spremeni vso zadevo. Na videu so 944 (220) konjski turbači. Če bi bili (S) bi bil boj med štiricam in osmicam tm, tm. Čip je mojega 944 turbaka S dvignil na 310bhp, (avto pa je imel 1350kg). Edini problem 944 turbota je da mu pritisk turbine v peti nad 250km/h "res" zaprejo, ker so se pri poršu odločili, da šparajo mašino. Drugače pa sta 944 turbač in 928 familija S, S4, GT in GTS strašno podcenjena avtomobila. 928 je imel ogromno težav z elektroniko (sedeži, žarometi, v glravnem z električno napeljavo). Tako, da je bil svinjsko drag za vzdrževat po izteku garancije. In če kupiš danes rabljenega, zardi teh problemov lahko bankrotiraš v enem tednu.
danci1973 Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 Nekaj novih avtomobilskih časov z Grobnika: Seat Leon S2000: 1:36.800 Nisan 350Z: 1:42.479 Lotus Exige/S: 1:44.008 Noble M12 3R: 1:45.234 Focus RS: 1:46.249 Porsche Carreera: 1:47.068 Porsche 911 Turbo: 1:47.192 BMW E46 M3: 1:47.256 Mitsubishi EVO IX: 1:48.177 Audi S3: 1:48.419 Subaru Impreza STi: 1:50.245 Renault Megane: 1:52.437 Razen za Leon-a, ki je definitivno namenski dirkalnik, za ostale ne vem, v kolikšni meri so predelani. Fokus RS npr. sicer ima karbonski pokrov motorja in podobne stvari, a ima popolno notranjost (vse sedeže, predale, armaturko, ...)... D. hilton in sesir 2
thumper Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 koliko ima pa kak westfield ali pa caterham ali pa locost s honda 954 150 konjsko mašino ?? kobayagy in hilton 1 1
kobayagy Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 Nekaj novih avtomobilskih časov z Grobnika: Seat Leon S2000: 1:36.800 Nisan 350Z: 1:42.479 Lotus Exige/S: 1:44.008 Noble M12 3R: 1:45.234 Focus RS: 1:46.249 Porsche Carreera: 1:47.068 Porsche 911 Turbo: 1:47.192 BMW E46 M3: 1:47.256 Mitsubishi EVO IX: 1:48.177 Audi S3: 1:48.419 Subaru Impreza STi: 1:50.245 Renault Megane: 1:52.437 Razen za Leon-a, ki je definitivno namenski dirkalnik, za ostale ne vem, v kolikšni meri so predelani. Fokus RS npr. sicer ima karbonski pokrov motorja in podobne stvari, a ima popolno notranjost (vse sedeže, predale, armaturko, ..... D. Kdo pa jih je vozil?? Saj n drugega, sam mal sem skeptičen glede časov.
suhi Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 pa to vsi na isti dan z istimi gumami.....?
Terminator Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 (popravljeno) Nekaj novih avtomobilskih časov z Grobnika: Seat Leon S2000: 1:36.800 Nisan 350Z: 1:42.479 Lotus Exige/S: 1:44.008 Noble M12 3R: 1:45.234 Focus RS: 1:46.249 Porsche Carreera: 1:47.068 Porsche 911 Turbo: 1:47.192 BMW E46 M3: 1:47.256 Mitsubishi EVO IX: 1:48.177 Audi S3: 1:48.419 Subaru Impreza STi: 1:50.245 Renault Megane: 1:52.437 Razen za Leon-a, ki je definitivno namenski dirkalnik, za ostale ne vem, v kolikšni meri so predelani. Fokus RS npr. sicer ima karbonski pokrov motorja in podobne stvari, a ima popolno notranjost (vse sedeže, predale, armaturko, ...)... D. kateri 911 turbo si ti to podčrtal? Do sedaj smo ugotovili, da je je 911 turbakov kar eno morje serij... :naughty: In katera carrera, teh je tudi na pretek? Da jih malce bolj precizno opredelimo: 964 turbo: 8.08 (vendar pod vprašajem, baje ni bil stock) 993 turbo: 8.12 996 turbo: 7.56 (Autotrack) 7.51 (Walter Rohl) 996 turbo S (XP50): 7.49 997 turbo: 7.49 997 turbo (2) facelift in PDK (2010 letnik): 7.39 998: Še neznano Carrera GT: 7.28,71 cajt samo za gušt, ker ni turbak Popravljeno November 24, 2009. Popravil Terminator sesir 1
Terminator Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 kateri 911 turbo si ti to podčrtal? Do sedaj smo ugotovili, da je je 911 turbakov kar eno morje serij... :naughty: In katera carrera, teh je tudi na pretek? Da jih malce bolj precizno opredelimo: 964 turbo: 8.08 (vendar pod vprašajem, baje ni bil stock) 993 turbo: 8.12 996 turbo: 7.56 (Autotrack) 7.51 (Walter Rohl) 996 turbo S (XP50): 7.49 997 turbo: 7.49 997 turbo (2) facelift in PDK (2010 letnik): 7.39 998: Še neznano Carrera GT: 7.28,71 cajt samo za gušt, ker ni turbak HA, HA Danci Grobnik jaz pa Ring. My bad. Dolgi dan.
Terminator Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 Nekaj novih avtomobilskih časov z Grobnika: Seat Leon S2000: 1:36.800 Nisan 350Z: 1:42.479 Lotus Exige/S: 1:44.008 Noble M12 3R: 1:45.234 Focus RS: 1:46.249 Porsche Carreera: 1:47.068 Porsche 911 Turbo: 1:47.192 BMW E46 M3: 1:47.256 Mitsubishi EVO IX: 1:48.177 Audi S3: 1:48.419 Subaru Impreza STi: 1:50.245 Renault Megane: 1:52.437 Razen za Leon-a, ki je definitivno namenski dirkalnik, za ostale ne vem, v kolikšni meri so predelani. Fokus RS npr. sicer ima karbonski pokrov motorja in podobne stvari, a ima popolno notranjost (vse sedeže, predale, armaturko, ...)... D. Gume? Obične ali slajki?
hilton Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 Gume? Obične ali slajki? pa mislim da je to en 77letni deda vozo glede kakšen cajt je postavil
kobayagy Objavljeno November 25, 2009 Opozori Objavljeno November 25, 2009 pa mislim da je to en 77letni deda vozo glede kakšen cajt je postavil Walter Rohl jih nima dosti manj.
hilton Objavljeno November 25, 2009 Opozori Objavljeno November 25, 2009 Walter Rohl jih nima dosti manj. glej walter je car. walter je pomagal carrero gt razvit pa se veliko od tehnike ki jo imajo najnovejše porše pa valter je 1947 letnik, tak da se ma kr xx let fora, če te slučajno matematik jebe walter je osvoji 2 naslova sv prvaka in sam niki lauda je walterja poimenoval ( v genija na kolesih ) tak da .... walter ta cajt pomojem z zavezanimi očmi na grobniko pelje ker cajti ki jih imajo ti so amaterski bi se temu reklo
kobayagy Objavljeno November 25, 2009 Opozori Objavljeno November 25, 2009 glej walter je car. walter je pomagal carrero gt razvit pa se veliko od tehnike ki jo imajo najnovejše porše pa valter je 1947 letnik, tak da se ma kr xx let fora, če te slučajno matematik jebe walter je osvoji 2 naslova sv prvaka in sam niki lauda je walterja poimenoval ( v genija na kolesih ) tak da .... walter ta cajt pomojem z zavezanimi očmi na grobniko pelje ker cajti ki jih imajo ti so amaterski bi se temu reklo Lej, to je blo rečeno ironično, da se nebi raznorazni mladiči kurčili in dedov v nič dajal hilton 1
hilton Objavljeno November 25, 2009 Opozori Objavljeno November 25, 2009 Lej, to je blo rečeno ironično, da se nebi raznorazni mladiči kurčili in dedov v nič dajal walter je car pa 911 tudi od zracnohlajenih itn...... boljsega avta ni športen,za vsakodnevno voznjo, pa normalno vzdrževanje
danci1973 Objavljeno November 25, 2009 Opozori Objavljeno November 25, 2009 Kdo pa jih je vozil?? Saj n drugega, sam mal sem skeptičen glede časov. pa to vsi na isti dan z istimi gumami.....? Isti dan, verjetno pa je imel vsak svoje gume. Ne, seveda niso imeli vsi enakih gum. kateri 911 turbo si ti to podčrtal? Do sedaj smo ugotovili, da je je 911 turbakov kar eno morje serij... :naughty: Tudi tega ne vem - meni so (skoraj) vsi Porši isti... Prvi: Drugi: Tretji: Eden od teh očitno ni delal časov... Gume? Obične ali slajki? Glej zgoraj - nimam pojma. Tole je pa najhitrejši voz dneva - Seat: D. sesir 1
Terminator Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 Vidim, da je bil fajdiga gor. To je njegov 997 turbo. Zgleda na navadnih gumah. sesir 1
hilton Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=WsKX7Sd5U_M&feature=related pa se za primerjavo malo fxx samo toti makaronari so pa res utrgani
Terminator Objavljeno November 27, 2009 Opozori Objavljeno November 27, 2009 nekaj z grobnika Kul vožnja. Vendar bi se dalo še dokaj veliko skinit. Ne vem kakšne gume ampak; preveč driftanja, malce preveč neumerjeno in dolg dvojni sweeper pred Riječanom vsaj 30km/h prepočasi (tam nabereš kar nekaj cajta). Ampak zer gut. Telemetrija pa zakon! Kdo ve kateri datalogger je to? rot 1
Terminator Objavljeno November 27, 2009 Opozori Objavljeno November 27, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=WsKX7Sd5U_M&feature=related pa se za primerjavo malo fxx samo toti makaronari so pa res utrgani Enzo pa s tok za en (K) gumami gor? Eh, Makaronarji. Ampak kul driftanje v sweet spot-u. rot 1
BIZIXXX Objavljeno November 27, 2009 Opozori Objavljeno November 27, 2009 (popravljeno) Ejga Terminator, sam povej mi kaj te bolj zalima ob pospešku? A tvoj 911 Turbo ali Rsv Factory? Ker vem da je obstajala ena tema o tem, pa niste čist razjasnl kaj pa kako? :naughty: Popravljeno November 27, 2009. Popravil BIZIXXX didy53 in ZRX 1200 2
ZRX 1200 Objavljeno November 27, 2009 Opozori Objavljeno November 27, 2009 Ejga Terminator, sam povej mi kaj te bolj zalima ob pospešku? A tvoj 911 Turbo ali Rsv Factory? Ker vem da je obstajala ena tema o tem, pa niste čist razjasnl kaj pa kako? :naughty: BIZI - kurjač
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se