Ni3ous Objavljeno November 7, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 7, 2014 Nazadnje smo tako nenavadno reševali pomanjkanje 18" zračnic in obilje 21" na terenu, da smo na koncu uporabili dva komada 21".... Kdo opazi kaj nenavadnega tule? Razen zlo spraskane feltne Z Sidi Crossfire škornji sem že par sezon tako zadovoljen, da se moram pohvaliti z novo pridobitvijo. Gre za Sidi Crossfire 2. V osnovi isti kalup, zunanjost pa v celoti prenovljena. Več zaščite, več sestavnih delov, ki se jih lahko po obrabi zamenja, večja zaščita proti udarcem na nekaterih ključnih mestih. Ko sem primerjal z ostalimi znamkami, je Sidi Crossfire najbolj udoben od vseh. No vsaj za mojo nogo. Z rednim vzdrževanjem (mazanje z mastjo ali sprejem po šivih) pa tudi kmalu ne prepustijo vode, čeprav jih uporabljam (zlorabljam) na terenu in vedno operem blato z Karcherjem od znotraj in zunaj. Par slik v njihovem naravnem okolju DXR16, gsxf750, Kras in 3 others 6
RobiRoberto Objavljeno November 7, 2014 Opozori Objavljeno November 7, 2014 Kdo opazi kaj nenavadnega tule? Razen zlo spraskane feltne Dva "ventilčka" (?) ... Kmet2 1
Popularna objava hajoktejn Objavljeno November 7, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno November 7, 2014 (popravljeno) Ni slabga vremena al kako že? Res je Tle je šlo še lepo ... tle se je ustavl ... sm šel pa mal po bregu navzdol na najljubši okoliški teren ... pa ugotovil da bi rabil podmornico ... in sem obrnil nazaj v breg. Popravljeno November 7, 2014. Popravil hajoktejn DXR16, gsxf750, pik1 in 7 others 10
igc1 Objavljeno November 7, 2014 Opozori Objavljeno November 7, 2014 Nazadnje smo tako nenavadno reševali pomanjkanje 18" zračnic in obilje 21" na terenu, da smo na koncu uporabili dva komada 21".... Kdo opazi kaj nenavadnega tule? Razen zlo spraskane feltne Z Sidi Crossfire škornji sem že par sezon tako zadovoljen, da se moram pohvaliti z novo pridobitvijo. Gre za Sidi Crossfire 2. V osnovi isti kalup, zunanjost pa v celoti prenovljena. Več zaščite, več sestavnih delov, ki se jih lahko po obrabi zamenja, večja zaščita proti udarcem na nekaterih ključnih mestih. Ko sem primerjal z ostalimi znamkami, je Sidi Crossfire najbolj udoben od vseh. No vsaj za mojo nogo. Z rednim vzdrževanjem (mazanje z mastjo ali sprejem po šivih) pa tudi kmalu ne prepustijo vode, čeprav jih uporabljam (zlorabljam) na terenu in vedno operem blato z Karcherjem od znotraj in zunaj. Par slik v njihovem naravnem okolju Fajn škornji, Ni3ous, še moje izkušnje s cross škornji Sem imel par let nazaj ene AXO, ko sem se z eno hard enduro mal okrog vozil. Zanimivo, da ti dihtajo, moji niso dihtal nikol, čeprav sem jih mazal res na debelo po šivih z mastjo za gojzarje. Rešili so mi pa kostke v stopalu ko sem se enkrat po celovški že mimo mercatorja proti KR peljal in je en model z enim starim Daewojem Matiz al pa enim ponobnim Hundayem polkrožno obračal. Res je, da sem jaz že skor v rdečo čez semafor letu, (moja krivda, priznam), on me je pa tud spregledal. Nabil me je z odbijačem ravno v stopalo škornja in tačko, tako, da sem mislil, da imam vse kosti v stopalu zdrobljene. Ko sem ustavil na na prvem možnem parkingu nisem upal na nogo stopit, je zelooo bolel. Dečko se je pripeljal za mano, potem sva se nekaj prepirala, kdo je pravzaprav kriv. Ker sva ugotovila, da lud je..a zbunjenog oz. obratno in da se ne bova nič zmenila, nisem jaz njemu plačal nič za luknjo v odbijaču, on pa men tudi nič za škorenj. Po sezutju škornja sem stopalo pretipal, se mi je zdelo da je not vse celo kljub bolečini, sam oteklo mi je. V glavnem, da zaključim, meni je pri tem "tangiranju" z avtom na škornju podplat odlimal, on je imel pa ca 0,5m dolgo luknjo v odbijaču. Motor 0 poškodb, zgleda, je samo tačko od štenderja mal našponal... Bolel me je še 2 mesca, če sem kakšen hiter gib naredil, šuštar mi je pa podplat za 10€ nazaj zalimal. Končalo se je srečno, lahko bi se pa tud na kliničnemu al pa še kakšen štuk nižje Zdaj imam pa za softić enduriranje raje ene škornje Forma z membrano + mast za gojzarje gor in kar je fajn, dihtajo!
Nearrain Objavljeno November 8, 2014 Opozori Objavljeno November 8, 2014 Zamenjal ze kar nekaj motocross/offroad skornjev in prisegam na GAERNE SG-10. Top skorenj, kar se tice razmerja med udobnostjo, zascito, gibljivostjo, vodoodpornostjo in tezo, ter na koncu koncev ceno.
Ni3ous Objavljeno November 8, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 8, 2014 Škornji so za čelado mislim, da takoj najpomembnejši, v kolikor se kaj več in hitreje vozimo. Za terensko vožnjo je pomembno tut, da je podplat čvrst, ker tako prepreči zvijanje in stiskanje ob udarcih ipd. Sem zihr, da je tut Igc imel tovrstne škornje, ker drugače mu noga ne bi preživela trka z Dejvujem. Tko mu je pa škorenj razpadel, kar je tut prav. Isto velja za gleženjski del. Zame škorenj, ki nima ojačanega gležnja v smislu enega "panta", ki omogoči samo naravne gibe gležnja, ni dovolj varen, da bi uporabljal. Sam sem že fasal več resnih silovitih udarcev pri katerih bi mogel imeti polomljene kosti v gležnju ali naprej v narti. Škornji so rešili situacijo meni in mojim kolegom s katerimi enduriramo že mnogokrat. Enkrat sem vozil za so forumašem Rokom 3 metre, ko je na potki pri kakih 40 km/h s škornjem zapel v štor in je škorenj stisnilo ob motor toliko, da je odbilo celo tenerejko iz smeri. Udarec je bil hud, škorenj je v gleženjskem zgibu počil. Pa so škornji SIDI Adventure za 350€ opravili nalogo. Če jih ne bi pred to furo ravno kupil, bi imel zdrobljeno nogo, ker prej je pač uporabljal škornje, ki niso bile primerne za tako vožnjo. (premehke) K sreči je lahko kupil nov gleženjski del, za cca 45€ in škorenj služi še naprej. Sej morda bo sam kaj dodal, če tole vidi, in bolj točno pojasnil, kaj se je zgodilo. Dokler se nič ne zgodi, so pa tut natikači fajni igc1, Fantocci, pik1 in 4 others 7
Buschi Objavljeno November 8, 2014 Opozori Objavljeno November 8, 2014 Nazadnje smo tako nenavadno reševali pomanjkanje 18" zračnic in obilje 21" na terenu, da smo na koncu uporabili dva komada 21".... Glede na to, da sem peciklmehanik imam tako tudi rešeno z zračnicami. Ker je enduro zračnica velikosti škatle od čevljev, namesto njih uporabljam za spredaj kolesarsko 26 x 3.0 DH zračnico, za zadaj 24 x 3.0 DH zračnico. Zračnice so velikosti pakunge unga tamalega štirioglatega barkafeja. Pumpo imam tudi tamalo kolesarsko. Za domov privlečt je dovolj. Ker drugače zgleda to tako, da moram poklicat ženo, ona it k mojemu očetu po prikolico in fosn, se prpelat do mene, pol pa moram še jezikovo župo jest. Ni vredn. Moram pa priznat, da na terenu kolesarske zračnice nisem sprobal. Verjetno bi moral bolj napumpat gumo, da je ne obrne na obroču. gsxf750, celjan89 in igc1 3
Buschi Objavljeno November 8, 2014 Opozori Objavljeno November 8, 2014 In tudi montirajzn uporabljam kolesarski: PEDROS DH tire lever: gsxf750 1
Ni3ous Objavljeno November 13, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 13, 2014 Če koga zanima naj pride jutri zvečer na dolenjsko. Moto klub Junci za vas organizira večer z MIRANOM STANOVNIKOM "Utrinki in izkušnje iz relija DAKAR" jutri, 14. novembra, ob 19.00 uri, v kulturni dvorani Šentjanž. gsxf750 1
S-trMa Objavljeno November 14, 2014 Opozori Objavljeno November 14, 2014 Če koga zanima naj pride jutri zvečer na dolenjsko. Moto klub Junci za vas organizira večer z MIRANOM STANOVNIKOM "Utrinki in izkušnje iz relija DAKAR" jutri, 14. novembra, ob 19.00 uri, v kulturni dvorani Šentjanž. Kje pa je ta kulturna dvorana? Sem se "sprehodil" z streetview čez šentjanž pa ne vidm.
miklavc Objavljeno November 16, 2014 Opozori Objavljeno November 16, 2014 (popravljeno) Fantje, kako vi čistite body armor? Moj že tako smrdi da ga morma nekako oprati pa nevem kaj je najbolje narediti? Prejšnji vikend mi je bilo malo dolg čas Popravljeno November 16, 2014. Popravil miklavc DXR16, Ni3ous, corser in 4 others 7
NAČO Objavljeno November 16, 2014 Opozori Objavljeno November 16, 2014 Fantje, kako vi čistite body armor? Moj že tako smrdi da ga morma nekako oprati pa nevem kaj je najbolje narediti? Daj ga kar v pralni stroj: kratek program, mrzla voda, brez centrifuge, brez mehčalca.
hajoktejn Objavljeno November 16, 2014 Opozori Objavljeno November 16, 2014 Fantje, kako vi čistite body armor? Moj že tako smrdi da ga morma nekako oprati pa nevem kaj je najbolje narediti? Prejšnji vikend mi je bilo malo dolg čas jst vzamem oxiekšn neki, našpricam in peno obrišem, pustim da se posuši in basta. za wheelie poskus. sicer pa probaj na mal večjem hribu navkreber, druga brzina, pa desna noga na bremzi miklavc 1
NejcZ Objavljeno November 17, 2014 Opozori Objavljeno November 17, 2014 Ej, a bo kaka trasa suha brez blata? Za 17ke cestne
Ni3ous Objavljeno November 19, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 19, 2014 Pralni stroj, najbl obcutljiva nastavitev, centrifuga na minimum. Super da treniraš, edin tko se napreduje. Pr wheeliju probaj tako, da z svojo težo obremeniš balanco tako, da cimbolj stisneš prednje teleskope vilic, ko se začnejo vilice raztegovat pa nato obenem potegnes za balanco, rit nazaj, da čimveč težišča preneseš na zadnje kolo, in dodaš gas. Ko boš natreniral vse to z pravim tajmingom, bo postalo zabavno in lahko. S to tehniko se da odlično preletavat luže pri velikih hitrostih, da te ne zalije. Fantje, kako vi čistite body armor? Moj že tako smrdi da ga morma nekako oprati pa nevem kaj je najbolje narediti? Prejšnji vikend mi je bilo malo dolg čas Fantocci, Nearrain, gsxf750 in 2 others 5
miklavc Objavljeno November 19, 2014 Opozori Objavljeno November 19, 2014 Hvala za nasvete fantje Drugače pa glede treningov me trenutno najbolj muči to da mi na hitrem makedamu v ovinkih rado odnese prednje kolo in to pri hitrostih, ki na KLE-ju niso bili problem. Ampak mislim, da je tukaj največji problem moja tehnika, ki sem je navajen še z veliko težjega KLE-ja
Ni3ous Objavljeno November 19, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 19, 2014 (popravljeno) Daj slikaj sprednjo in zadnjo gumo pa pokazi kaj imaš, načeloma ne bi smelo odnašat preveč spredaj, ampak bolj zadaj. Imas enakomerno obrabljene? Popravljeno November 19, 2014. Popravil Ni3ous
hajoktejn Objavljeno November 19, 2014 Opozori Objavljeno November 19, 2014 @ Miklavc, sprednji konec ti lahko odnaša tud zato ker se držiš preveč nazaj. Kadar si na makadamu, probaj bit čimbolj nad balanco, nastavi jo tko da bojo ročke nad kraki vilic. Na mehkem terenu, blatu, pesku, dej pa težo čimbolj nazaj, roke naj bojo stegnjene, rit zadaj. Mal poglej kšn video, recmo "enduro tecniques" mislm da. Drgač pa prid do mene na en šnelkurs
miklavc Objavljeno November 19, 2014 Opozori Objavljeno November 19, 2014 @Ni3ous: Spredaj imam čisto novo mitas C17, zadaj pa tudi novo C02. Saj vrjetno je tehnika kriva, KLE vrjetno zaradi teže ni bil toliko občutljiv na napake kot LC4 @hajoktejn: Takoj ko motor poštimam pridem, moram naredit servis in menjat ketno ker je nategnjena na max...
Popularna objava hajoktejn Objavljeno November 21, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno November 21, 2014 (popravljeno) Mal sm se vozu. pol pa ni šlo več grešil sm ... no ja, pa naslednjič Popravljeno November 21, 2014. Popravil hajoktejn AJ, ZdenkoK, igc1 in 11 others 14
Ni3ous Objavljeno November 21, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 21, 2014 He he, grešnik hajoktejn 1
bregar07 Objavljeno November 22, 2014 Opozori Objavljeno November 22, 2014 Ni3ous, daj počekiraj ZS prosim.
celjan89 Objavljeno November 22, 2014 Opozori Objavljeno November 22, 2014 tut sam sem se vozu v takšnem sijaju pa še pozno v temo mi pa ni ratal naredit nobene slikce mogoče jutri oz. danes!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se