Skoči na vsebino

Grand enduro Slovenija


Ni3ous

Priporočene objave

A to pomeni, da bomo nekje okrog Slunja imeli postanek za generalno? hehehe

 

Legenda šraufanja na teritoriju bivše juge!! :OK:  :OK:  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če celo telo zanihaš navzdol s (krčenjem kolen), da pred dvigom motorja stisneš vilice, gre na zadnje dosti prej in dosti bolj kontrolirano. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kva bi bil šele žur s tapravimi gumami ...

post-9206-0-49560800-1422795160_thumb.jpg

post-9206-0-01568900-1422795212_thumb.jpg

post-9206-0-93593300-1422795260_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Bom tle vprašal, k se zbirate z vseh blatnih vetrov. Ali centrirate svoje gume? Zdej, pri rihtanju defekta v kakšnih vukojebinah jasno da ne, kaj pa drugače? Recimo pri novi gumi. Razmišljam, da bi tole nekje za kšno pametno ceno najdu, sej scentrirat res ne vzame velik cajt:

 

3678_1b.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri uporabi štoflarc /  kramparc/enuraško naravnan tip gum -  centriranje  ni potrebno in se jih v enduro segmentu ne centrira sploh. 

Tako, da lahko mirno privarčuješ čas in denar, ter se greš, kar direkt vozit. 

 

V kolikor imaš LC-ja cestno naravnanega (cestne gladke gume, prenosi za AC ipd.. .) potem je centriranje koristno. 

 

Jaz sem nataknil nazaj gor rabljene Michelin Sirac (katere so bile prej original na motorju) in jih nisem centriral, pa je bilo vse ok. 

V bistvu nisem centriral nobenih gum na tenerejki že  4 leta, pa sem od takrat porabil kakih 10 kompletov gum. 

 

Vse to pa seveda ne velja za cestne motorje in motorje, ki dosegajo večje hitrosti !!

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri uporabi štoflarc /  kramparc/enuraško naravnan tip gum -  centriranje  ni potrebno in se jih v enduro segmentu ne centrira sploh. 

Tako, da lahko mirno privarčuješ čas in denar, ter se greš, kar direkt vozit. 

 

V kolikor imaš LC-ja cestno naravnanega (cestne gladke gume, prenosi za AC ipd.. .) potem je centriranje koristno. 

 

Jaz sem nataknil nazaj gor rabljene Michelin Sirac (katere so bile prej original na motorju) in jih nisem centriral, pa je bilo vse ok. 

V bistvu nisem centriral nobenih gum na tenerejki že  4 leta, pa sem od takrat porabil kakih 10 kompletov gum. 

 

Vse to pa seveda ne velja za cestne motorje in motorje, ki dosegajo večje hitrosti !!

Pa mogoče vseeno poznaš koga ki res dobro scentrira platišča? Zanima me za XT1200Z...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa mogoče vseeno poznaš koga ki res dobro scentrira platišča? Zanima me za XT1200Z...

če hočeš ti zrihtaqm kontakt,je en model iz Grosuplja ,mi je na 990 to poštimal u nulo,pa je bil motor 2x zbit :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za rang motorja XT1200, 990 ali GS, pa je smiselno centrirat ja. 

Če ne najdeš drugega, ti to lahko naredi skoraj vsak vulkanizer, ki montira tut motorske pnevmatike. 

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za rang motorja 990 ali GS, pa je smiselno centrirat ja. 

Če ne najdeš drugega, ti to lahko naredi skoraj vsak vulkanizer, ki montira tut motorske pnevmatike. 

Naredi ja,sam ne vsak dobro!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js mam Michelin T63 za na makedam in kakšno blatno gozdno cesto. Od kolegov imamo vsi zelo različne mopede in včas se zgodi, da se po 500 km drajsam z nimi po asfaltu. In radiram gume na polno. Pa bi za take priložnosti rajš gor nataknil kakšne Metzeler Tourance in se mi zdi, da nebi blo slabo da bi jih scentriral. Pa so te snemljive utežke zelo praktične, ampak drage ko žefran. Je kdo kje opazil kje ceneje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa jih sam naredi ("kviht je kviht") , verjetno ne bo zgledalo tako "profi" , stalo te pa tudi ne bo.

lp

 

Hm, morda pa res. Nism se spomnu :)

 

Eno cev z glih prav veliko luknjo, na pa različne dolžine razžagat, pa utor nardit. Tut vijačke bi pomoje lahk naredu z navojem =) Grem pogledat za material!

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem kar en pas svinca navil okoli špice. Ni ravno hi tech, ma deluje. Ni pa najboljše za večkrat snemat. Razmišljal sem tudi v smeri nabave še enih koles, da bi dal gor gume, ki jih ni škoda razdirat po asfaltu, pa so še dovolj dobre za kak grob makadam za soft. Ker tudi premontiranje gum danes za asfalt, jutri za blato ni ravno postopek, ki ga rad ponavljam. Mogoče enkrat pa res ubodem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal sm zamudu tadobr sneg. Pa je blo vseen fajn.

post-9206-0-79531100-1423751096_thumb.jpg

post-9206-0-76879800-1423751178_thumb.jpg

Ampak je tolk moker da mi je sprednji bicikel blokiral.

post-9206-0-95783000-1423751263_thumb.jpg

post-9206-0-40045700-1423751313_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!