Skoči na vsebino

Grand enduro Slovenija


Ni3ous

Priporočene objave

Tisto je pa long distance setting. Ko je treba delat tranzit po več ur po tujini, pol kar paše malo spočiti noge, zamenjati položaj nog, pretegniti kolena... Tole je še frišna reč, nisem še v praksi sprobal zares.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me zamenjava stopalk za širše/daljše. Vožnja stoje je z večjimi kot dan in noč (če je kdo vozil krosa novejše generacije ve o čem pišem). Moja AT ima originalne majhne, da jo včasih celo falim in nimam lih nekega zanesljivega občutka, še posebno z blatnimi škornji. In pri dolgih offroadih precej utrujajo.

Cena stopalk (ergal) se vrti okoli 100 Eur. Kar se mi zdi absolutno preveč. Sem pa našel eno ameriško spletno trgovino z full ugodno ceno, za 14,99 USD. Sicer so jeklene, kar se mi zdi skoraj prednost pri trpežnosti.

 

http://www.d2moto.com/c-481-foot-pegs.aspx

 

 

Če je še kdo interesent bi lahko naročili skupaj in si delili strošek pošiljanja, čeprav piše "FREE Shipping on All Orders", kar pa za Evropo dvomim.

 

PS: Če ni vašega modela motorja označenega se pozanimajte od katerega modela so enake. Npr. Honda Africa Twin ima enake kot Honda XR 250, 350, 400, 600, 650.

 

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me zamenjava stopalk za širše/daljše. Vožnja stoje je z večjimi kot dan in noč (če je kdo vozil krosa novejše generacije ve o čem pišem). Moja AT ima originalne majhne, da jo včasih celo falim in nimam lih nekega zanesljivega občutka, še posebno z blatnimi škornji. In pri dolgih offroadih precej utrujajo.

Cena stopalk (ergal) se vrti okoli 100 Eur. Kar se mi zdi absolutno preveč. Sem pa našel eno ameriško spletno trgovino z full ugodno ceno, za 14,99 USD. Sicer so jeklene, kar se mi zdi skoraj prednost pri trpežnosti.

 

http://www.d2moto.com/c-481-foot-pegs.aspx

 

 

Če je še kdo interesent bi lahko naročili skupaj in si delili strošek pošiljanja, čeprav piše "FREE Shipping on All Orders", kar pa za Evropo dvomim.

 

PS: Če ni vašega modela motorja označenega se pozanimajte od katerega modela so enake. Npr. Honda Africa Twin ima enake kot Honda XR 250, 350, 400, 600, 650.

 

 

Lp

ali   veš kakšna je to dimenzija?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto je pa long distance setting. Ko je treba delat tranzit po več ur po tujini, pol kar paše malo spočiti noge, zamenjati položaj nog, pretegniti kolena... Tole je še frišna reč, nisem še v praksi sprobal zares.

Mal :topic:  v praksi sprobana podobna stvar deluje, sicer nimam na xtz, mam pa na fz1. Idejo sem dobil, ko sem zavistno gledal čoperiste kako držijo krake na nosilcih in spočijejo noge. Ker imam lsl crash pade sem dal noge gor in eureka deluje, noge počivajo! Še isti teden sem dal naredit daljša telesa nosilca, zaradi večje naležne površine kamor dam noge. Včasih me kakšen sprašuje zakaj imam tolk grde crash pade, pa po 300k sam ugotovi zakaj, ko vidi kam dam noge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te stopalke vem da pašejo tut na Tenerejke, jih ima soforumaš Načo. Vendar pa to niso jeklene stopalke ampak litina. 

Zgleda pa da vseeno zdržijo kar precej in se prej zvijejo kot zlomijo, ker jih Načo kar maltretira, pa jih še ni odlomil. 

Mogoče bo sam kaj dodal in povedal katere kam pašejo. 

 

Kp-Kp, kake škornje pa uporabljaš? 

Jaz dokler nisem začel rabiti cross škornje so bile razbolena stopala tut problem pri vožnjah, kjer smo po cele dneve stoje vozili. 

Potem sem poširil stopalke, pa še ni bilo dovolj dobro. 

Ko sem kupil prave cross škornje, se je pa zadeva rešila, ker cross podplat je trd-neupogljiv in zelo pomaga. 

Se pa vseeno strinjam, da je prav imeti širše stopalke za enduriranje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej Ni3ous kajpa če bi ti mene kdaj sabo vzel?

 

Ko bom naslednjič kak blitzkrieg počel, bom tle najavo naredil, pa se lahko pridruži kdor ima čas. 

 

Mal :topic:  v praksi sprobana podobna stvar deluje, sicer nimam na xtz, mam pa na fz1. Idejo sem dobil, ko sem zavistno gledal čoperiste kako držijo krake na nosilcih in spočijejo noge. Ker imam lsl crash pade sem dal noge gor in eureka deluje, noge počivajo! Še isti teden sem dal naredit daljša telesa nosilca, zaradi večje naležne površine kamor dam noge. Včasih me kakšen sprašuje zakaj imam tolk grde crash pade, pa po 300k sam ugotovi zakaj, ko vidi kam dam noge.

 

 

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me zamenjava stopalk za širše/daljše. Vožnja stoje je z večjimi kot dan in noč (če je kdo vozil krosa novejše generacije ve o čem pišem). Moja AT ima originalne majhne, da jo včasih celo falim in nimam lih nekega zanesljivega občutka, še posebno z blatnimi škornji. In pri dolgih offroadih precej utrujajo.

Cena stopalk (ergal) se vrti okoli 100 Eur. Kar se mi zdi absolutno preveč. Sem pa našel eno ameriško spletno trgovino z full ugodno ceno, za 14,99 USD. Sicer so jeklene, kar se mi zdi skoraj prednost pri trpežnosti.

 

http://www.d2moto.com/c-481-foot-pegs.aspx

 

 

Če je še kdo interesent bi lahko naročili skupaj in si delili strošek pošiljanja, čeprav piše "FREE Shipping on All Orders", kar pa za Evropo dvomim.

 

PS: Če ni vašega modela motorja označenega se pozanimajte od katerega modela so enake. Npr. Honda Africa Twin ima enake kot Honda XR 250, 350, 400, 600, 650.

 

 

Lp

No, tudi tete na tem tvojem linku niso lih velike. 3 cole je lih 7 centi pa pol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, tudi tete na tem tvojem linku niso lih velike. 3 cole je lih 7 centi pa pol.

Odvisno kaj želiš. Kako velike bi ti imel? Oz. kaj je razumna velikost? 12 cm mi je preveč, ker pol samo zapenjaš po nepotrebnem. 7,5 in bistveno širše so lih prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem zadevo rešil takole:

img3063.jpgimg3064.jpg
 
V louisu sem na razprodaji kupil univerzalne enduro stopalke in navaril zraven zunanji rob. 
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kp-Kp, kake škornje pa uporabljaš? 

Jaz dokler nisem začel rabiti cross škornje so bile razbolena stopala tut problem pri vožnjah, kjer smo po cele dneve stoje vozili. 

Potem sem poširil stopalke, pa še ni bilo dovolj dobro. 

Ko sem kupil prave cross škornje, se je pa zadeva rešila, ker cross podplat je trd-neupogljiv in zelo pomaga. 

Se pa vseeno strinjam, da je prav imeti širše stopalke za enduriranje. 

Axo boxer, cross škorenj. Ni problem v bolečini v stopalih kot podzavestno otipavanje z nogo če je stopalka pravilno pod nogo. Širina je tudi majhna. Takšne so pač "old dirt moto" stopalke. S krosom od mulca (KX250F - 2010) je kot dan in noč. Stopiš na polno in to je to. Npr. na Dakarju imajo vsi vrhunske škornje, ampak stopalke pa so velike, primerne dolgim vožnjam stoje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Sam sem zadevo rešil takole:

img3063.jpgimg3064.jpg
 
V louisu sem na razprodaji kupil univerzalne enduro stopalke in navaril zraven zunanji rob. 

 

Super rešitev. :OK:  Mogoče dobim na sejmu v Veroni kaj ugodnega in te kopiram.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem nabavil tele. Poceni in super se obnesejo!

Kot ste že dejali; obutev je pomembna, a s širokimi stopalkami se da voziti stoje tudi v All-Star-kah.

$(KGrHqR,!mIFGrcbE0rZBRv!cDwbig~~60_3.JP

http://www.ebay.com/itm/Brand-new-Footpegs-Footrest-For-Honda-XR50R-XR70-XR80-XR100-2000-2005-2001-/331095928996?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&fits=Make%3AKawasaki|Submodel%3A650&hash=item4d16daf0a4&vxp=mtr

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BENDURO

 

Hello, če koga zanima enduriranje z velikim enduram in bi se rad pridružil naj pogleda kako je stvar zgledala maja 2013:

(fak kolk jih je... 50 strani zajebancije preden so sploh štartal :D )

http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=229623.1225

 

Tule pa poteka pogovor za maj 2014, prijave že možne:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,238245.new.html#new

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa komplikatorji?

Očitno si slabo pogledal. 

Vse je ena sama zafrkancija in tak smisel za humor, kot ga imajo, bi bil tudi v SLO dobrodošel, ne pa en kup kislic. 

SF tole je ena fura na katero pridi, pa se bomo skup vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BENDURO

 

Hello, če koga zanima enduriranje z velikim enduram in bi se rad pridružil naj pogleda kako je stvar zgledala maja 2013:

(fak kolk jih je... 50 strani zajebancije preden so sploh štartal :D )

http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=229623.1225

 

Tule pa poteka pogovor za maj 2014, prijave že možne:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,238245.new.html#new

 

To zgleda pa zelo zanimivo  :kva1:  A lahko nekdo ki bolje razume hrvaško na hitro napiše kako je kaj s prijavami/štartnino in kje je to? 

 

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam se samo podpišeš,kjer se naštevajo. Skopiraj podpisane in dopiši sebe. 

Štartnine ni, spi se ponavadi v planinskih domovih, vsak plača sam zase nočitev, hrano pijačo, kolikor pač porabi. 

Imajo vse na simpl narejeno, brez komplikacij, 

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, je pa to področje malo čez Slovensko mejo pri novem mestu, če sem prav gledal po zemljevidu? Koliko vas gre iz Slo dol? Bi se vam lahko pridružil?

 

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem koliko nas gre, je pa to priložnost, da se nekaj slovenskih "grand endurašev"  kdaj dobi in pelje. 

Js grem, pa kdor bo šel, se lahko zmenimo in dobimo nekje pred mejo oz. odvisno kje se bodo zbirali. 

Bomo dorekli do konca aprila. 

Je pa to teren na hrvaški strani gorjancev. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, da bi vedel.

Četudi se samo prikažeš dol brez prijave, te verjetno ne naženejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, da bi vedel.

Četudi se samo prikažeš dol brez prijave, te verjetno ne naženejo.

Da ne bo koga zavedlo, datum, ki ga imajo na prvi strani je spremenjen. 

Tole so  pravi podatki za Benduro 4:

BENDURO 4, 2014., Blatance, krv, znoj i suze održati će se na području Žumberačkog gorja prema sljedećem terminu i rasporedu:

09.05.2014. Okupljanje

10.05.2014. Vožnja (Blatance, krv, znoj i suze)

11.05.2014. Razlaz

 

Več info, ko bomo kaj bližje dogodku. LP

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!