Skoči na vsebino

Grand enduro Slovenija


Priporočene objave

Objavljeno

Nazadnje smo tako nenavadno reševali pomanjkanje 18" zračnic in obilje 21" na terenu, da smo na koncu uporabili dva komada 21"....

Kdo opazi kaj nenavadnega tule? 

Razen zlo spraskane feltne :ninja: 

 

20141107105251.jpg

 

 

Z Sidi Crossfire škornji sem že par sezon tako zadovoljen, da se moram pohvaliti z novo pridobitvijo. 

Gre za Sidi Crossfire 2.  

V osnovi isti kalup, zunanjost pa v celoti prenovljena. 

Več zaščite, več sestavnih delov, ki se jih lahko po obrabi zamenja, večja zaščita proti udarcem na nekaterih ključnih mestih.

Ko sem primerjal z ostalimi znamkami, je Sidi Crossfire najbolj udoben od vseh. No vsaj za mojo nogo. 

Z rednim vzdrževanjem (mazanje z mastjo ali sprejem po šivih) pa tudi kmalu  ne prepustijo vode, čeprav jih uporabljam (zlorabljam) na terenu in vedno operem blato z Karcherjem od znotraj in zunaj. 

 

Par slik v njihovem naravnem okolju :D

 

20141107104504.jpg

 

 

20141107104828.jpg

 

 

20141107104853.jpg

Objavljeno

Kdo opazi kaj nenavadnega tule? 

Razen zlo spraskane feltne :ninja: 

 

 

Dva "ventilčka" (?) ... :OK:

Objavljeno

Nazadnje smo tako nenavadno reševali pomanjkanje 18" zračnic in obilje 21" na terenu, da smo na koncu uporabili dva komada 21"....

Kdo opazi kaj nenavadnega tule? 

Razen zlo spraskane feltne :ninja: 

 

20141107105251.jpg

 

 

Z Sidi Crossfire škornji sem že par sezon tako zadovoljen, da se moram pohvaliti z novo pridobitvijo. 

Gre za Sidi Crossfire 2.  

V osnovi isti kalup, zunanjost pa v celoti prenovljena. 

Več zaščite, več sestavnih delov, ki se jih lahko po obrabi zamenja, večja zaščita proti udarcem na nekaterih ključnih mestih.

Ko sem primerjal z ostalimi znamkami, je Sidi Crossfire najbolj udoben od vseh. No vsaj za mojo nogo. 

Z rednim vzdrževanjem (mazanje z mastjo ali sprejem po šivih) pa tudi kmalu  ne prepustijo vode, čeprav jih uporabljam (zlorabljam) na terenu in vedno operem blato z Karcherjem od znotraj in zunaj. 

 

Par slik v njihovem naravnem okolju :D

 

20141107104504.jpg

 

 

20141107104828.jpg

 

 

20141107104853.jpg

Fajn škornji, Ni3ous, še moje izkušnje s cross škornji

Sem imel par let nazaj ene AXO, ko sem se z eno hard enduro mal okrog vozil. Zanimivo, da ti dihtajo, moji niso dihtal nikol, čeprav sem jih mazal res na debelo po šivih z mastjo za gojzarje.

Rešili so mi pa kostke v stopalu ko sem se enkrat po celovški že mimo mercatorja proti KR peljal in je en model z enim starim Daewojem Matiz al pa enim ponobnim Hundayem polkrožno obračal. Res je, da sem jaz že skor v rdečo čez semafor letu, (moja krivda, priznam), on me je pa tud spregledal. Nabil me je z odbijačem ravno v stopalo škornja in tačko, tako, da sem mislil, da imam vse kosti v stopalu zdrobljene. Ko sem ustavil na na prvem možnem parkingu nisem upal na nogo stopit, je zelooo bolel. Dečko se je pripeljal za mano, potem sva se nekaj prepirala, kdo je pravzaprav kriv. Ker sva ugotovila, da lud je..a zbunjenog oz. obratno in da se ne bova nič zmenila, nisem jaz njemu plačal nič za luknjo v odbijaču, on pa men tudi nič za škorenj. Po sezutju škornja sem stopalo pretipal, se mi je zdelo da je not vse celo kljub bolečini, sam oteklo mi je.

 

V glavnem, da zaključim, meni je pri tem "tangiranju" z avtom na škornju podplat odlimal, on je imel pa ca 0,5m dolgo luknjo v odbijaču. Motor 0 poškodb, zgleda, je samo tačko od štenderja mal našponal... Bolel me je še 2 mesca, če sem kakšen hiter gib naredil, šuštar mi je pa podplat za 10€ nazaj zalimal. Končalo se je srečno, lahko bi se pa tud na kliničnemu al pa še kakšen štuk nižje :)

Zdaj imam pa za softić enduriranje raje ene škornje Forma z membrano + mast za gojzarje gor in kar je fajn, dihtajo!

Objavljeno

Zamenjal ze kar nekaj motocross/offroad skornjev in prisegam na GAERNE SG-10.

 

Top skorenj, kar se tice razmerja  med udobnostjo, zascito, gibljivostjo, vodoodpornostjo in tezo, ter na koncu koncev ceno.

Objavljeno

Škornji so za čelado mislim, da takoj najpomembnejši, v kolikor se kaj več in hitreje vozimo. 

Za terensko vožnjo je pomembno tut, da je podplat čvrst, ker tako prepreči zvijanje in stiskanje ob udarcih ipd.

Sem zihr, da je tut Igc imel tovrstne škornje, ker drugače mu noga ne bi preživela trka z Dejvujem. Tko mu je pa škorenj razpadel, kar je tut prav. 

Isto velja za gleženjski del.

Zame škorenj, ki nima ojačanega gležnja v smislu enega "panta", ki omogoči samo naravne gibe gležnja, ni dovolj varen, da bi uporabljal. 

Sam sem že fasal več resnih silovitih udarcev pri katerih bi mogel imeti polomljene kosti v gležnju ali naprej v narti.

Škornji so rešili situacijo meni in mojim kolegom s katerimi enduriramo že mnogokrat.

Enkrat sem vozil za so forumašem Rokom 3 metre, ko je na potki pri kakih 40 km/h s škornjem zapel v štor in je škorenj stisnilo ob motor toliko,

da je odbilo celo tenerejko iz smeri.

Udarec je bil hud, škorenj je v gleženjskem zgibu počil. Pa so škornji SIDI Adventure za 350€ opravili nalogo. 

Če jih ne bi pred to furo ravno kupil, bi imel zdrobljeno nogo, ker prej je pač uporabljal škornje, ki niso bile primerne za tako vožnjo. (premehke)

K sreči je lahko kupil nov gleženjski del, za cca 45€ in škorenj služi še naprej. 

Sej morda bo sam kaj dodal, če tole vidi, in bolj točno pojasnil, kaj se je zgodilo. 

 

Dokler se nič ne zgodi, so pa tut natikači fajni :D

Objavljeno

Nazadnje smo tako nenavadno reševali pomanjkanje 18" zračnic in obilje 21" na terenu, da smo na koncu uporabili dva komada 21"....

 

Glede na to, da sem peciklmehanik imam tako tudi rešeno z zračnicami. Ker je enduro zračnica velikosti škatle od čevljev, namesto njih uporabljam za spredaj kolesarsko 26 x 3.0 DH zračnico, za zadaj 24 x 3.0 DH zračnico. Zračnice so velikosti pakunge unga tamalega štirioglatega barkafeja. Pumpo imam tudi tamalo kolesarsko. Za domov privlečt  je dovolj. Ker drugače zgleda to tako, da moram poklicat ženo, ona it k mojemu očetu po prikolico in fosn, se prpelat do mene, pol pa moram še jezikovo župo jest. Ni vredn.

 

Moram pa priznat, da na terenu kolesarske zračnice nisem sprobal. Verjetno bi moral bolj napumpat gumo, da je ne obrne na obroču.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

In tudi montirajzn uporabljam kolesarski: PEDROS DH tire lever:

DownhillTireLever1.jpg

Objavljeno

Če koga zanima naj pride jutri zvečer na dolenjsko. 

 

 

Moto klub Junci za vas organizira večer  z MIRANOM STANOVNIKOM  "Utrinki in izkušnje  iz  relija DAKAR"  

jutri, 14. novembra,  ob  19.00  uri,  v  kulturni dvorani Šentjanž. 

Objavljeno

Mejbi pa res.

Objavljeno

Če koga zanima naj pride jutri zvečer na dolenjsko. 

 

 

Moto klub Junci za vas organizira večer  z MIRANOM STANOVNIKOM  "Utrinki in izkušnje  iz  relija DAKAR"  

jutri, 14. novembra,  ob  19.00  uri,  v  kulturni dvorani Šentjanž. 

 

Kje pa je ta kulturna dvorana? Sem se "sprehodil" z streetview čez šentjanž pa ne vidm.

Objavljeno (popravljeno)

Fantje, kako vi čistite body armor? Moj že tako smrdi  :SS  da ga morma nekako oprati pa nevem kaj je najbolje narediti?

 

Prejšnji vikend mi je bilo malo dolg čas  :ninja:

Popravljeno . Popravil miklavc
Objavljeno

Fantje, kako vi čistite body armor? Moj že tako smrdi  :SS  da ga morma nekako oprati pa nevem kaj je najbolje narediti?

 

Daj ga kar v pralni stroj: kratek program, mrzla voda, brez centrifuge, brez mehčalca.

:beer2:

Objavljeno

Fantje, kako vi čistite body armor? Moj že tako smrdi  :SS  da ga morma nekako oprati pa nevem kaj je najbolje narediti?

 

Prejšnji vikend mi je bilo malo dolg čas  :ninja:

 

jst vzamem oxiekšn neki, našpricam in peno obrišem, pustim da se posuši in basta.

:OK: za wheelie poskus. sicer pa probaj na mal večjem hribu navkreber, druga brzina, pa desna noga na bremzi ;)

Objavljeno

Ej, a bo kaka trasa suha brez blata? Za 17ke cestne :blush:

Objavljeno

Pralni stroj, najbl obcutljiva nastavitev, centrifuga na minimum.

Super da treniraš, edin tko se napreduje. Pr wheeliju probaj tako, da z svojo težo obremeniš balanco tako, da cimbolj stisneš prednje teleskope vilic, ko se začnejo vilice raztegovat pa nato obenem potegnes za balanco, rit nazaj, da čimveč težišča preneseš na zadnje kolo, in dodaš gas. Ko boš natreniral vse to z pravim tajmingom, bo postalo zabavno in lahko.

S to tehniko se da odlično preletavat luže pri velikih hitrostih, da te ne zalije.

Fantje, kako vi čistite body armor? Moj že tako smrdi  :SS  da ga morma nekako oprati pa nevem kaj je najbolje narediti?

 

Prejšnji vikend mi je bilo malo dolg čas  :ninja:

Objavljeno

Hvala za nasvete fantje  :OK:

 

Drugače pa glede treningov me trenutno najbolj muči to da mi na hitrem makedamu v ovinkih rado odnese prednje kolo in to pri hitrostih, ki na KLE-ju niso bili problem. Ampak mislim, da je tukaj največji problem moja tehnika, ki sem je navajen še z veliko težjega KLE-ja  :?

Objavljeno (popravljeno)

Daj slikaj sprednjo in zadnjo gumo pa pokazi kaj imaš, načeloma ne bi smelo odnašat preveč spredaj, ampak bolj zadaj. Imas enakomerno obrabljene?

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Objavljeno

@ Miklavc, sprednji konec ti lahko odnaša tud zato ker se držiš preveč nazaj. Kadar si na makadamu, probaj bit čimbolj nad balanco, nastavi jo tko da bojo ročke nad kraki vilic. Na mehkem terenu, blatu, pesku, dej pa težo čimbolj nazaj, roke naj bojo stegnjene, rit zadaj. Mal poglej kšn video, recmo "enduro tecniques" mislm da. Drgač pa prid do mene na en šnelkurs ;)

Objavljeno

@Ni3ous: Spredaj imam čisto novo mitas C17, zadaj pa tudi novo C02. Saj vrjetno je tehnika kriva, KLE vrjetno zaradi teže ni bil toliko občutljiv na napake kot LC4

 

@hajoktejn: Takoj ko motor poštimam pridem, moram naredit servis in menjat ketno ker je nategnjena na max... 

Objavljeno

Ni3ous, daj počekiraj ZS prosim. :)

Objavljeno

tut sam sem se vozu v takšnem sijaju pa še pozno v temo :) mi pa ni ratal naredit nobene slikce  :(  mogoče jutri oz. danes!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!