Skoči na vsebino

Novi Marof 2010


suzuki

Priporočene objave

Še en mal foto materijala s prve fure v 2010 pa kr Marof:)

Fejst je blo kljub nekaj neprijetnostim, fajn družba, vreme za ta čas.:OK:

Edino v začetku je kar dobr veter vleku tko, da grelci niso uspel feltne sprot pogret.

Čimprej spet:yea1:

post-23696-126968065442_thumb.jpg

post-23696-126968066091_thumb.jpg

post-23696-126968066984_thumb.jpg

post-23696-126968067807_thumb.jpg

post-23696-126968068617_thumb.jpg

post-23696-126968069253_thumb.jpg

post-23696-126968070368_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je blo fino ko sta bla 2 fotoaparata.

Še nekaj foto materijala to pot iz Valantovega fotkiča

in s posebnimi efekti - Marof ponoči

Lp

post-23696-126968174076_thumb.jpg

post-23696-1269681749_thumb.jpg

post-23696-126968175659_thumb.jpg

post-23696-126968176466_thumb.jpg

post-23696-126968177382_thumb.jpg

post-23696-126968178296_thumb.jpg

post-23696-126968179345_thumb.jpg

post-23696-12696817991_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre jutr kdo dol?

Jst sm mislu it u ponedeljek,če bo kakšen kandidat je fraj en prostor na prikolici,pa zgleda da bo tudi vreme super.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm mislu it u ponedeljek,če bo kakšen kandidat je fraj en prostor na prikolici,pa zgleda da bo tudi vreme super.

Hm, branila se ne bi se ponedeljka, ampak zal mam motor v poliestrih pa pol iz Medvod ne morem prit do tebe.

Drugac sem pa klicala, je za jutri frej, odpre se ob desetih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, branila se ne bi se ponedeljka, ampak zal mam motor v poliestrih pa pol iz Medvod ne morem prit do tebe.

Drugac sem pa klicala, je za jutri frej, odpre se ob desetih.

Škoda,če pa bo kakšna varijanta da prideš do Celja pa le povej,ker je še vedno prostor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo! Eno vprašanje:) Zanima me najboljša pot do Marofa? Grem jutr prvič in bi mi prišla prav kakšna smernica :)

Hvala!!!

Iz Sidney-a ali iz Toronta?

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si bil blizu:) Slovenske Konjice...

Potem pa kar do Ptuja pa na Zavrč-u ali Ormož-u čez mejo, pa naprej po vaseh proti Varaždinu, malo pred Varaždinom desno na 'obvoznico' (tabla za Zagreb in avtocesto). Malo pred avtocesto desno proti N. Marofu, skozi N. Marof, na rondoju levo proti avtocesti in čez 700m - steza.

Google Maps

D.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse lepo in prav. Ali res misliš, da ti bo nekdo pisal sem gor kaj in kako in boš potem padel in seveda krivil to osebo, da ti je narobe svetovala. Ponavadi je tako, da ljudje hočejo slišati tisto kar sami želijo in zato tudi večina tistih, ki kaj vedo modro molči!!

Opazu sm, da vas veliko hodi po dirkališčih in super je tako, samo me moti pa ena stvar, ki me v tem motociklizmu moti že 20 let. Ko ima nekdo uspehe in lepe dogodke na veliko prikažejo, ko pa se zgodijo neprijetne stvari ( padci, okvare, nepredvidene situacije....) je pa večina tiho, če jih je blo pa dosti okol pa vse zavijejo v "neprijetne situacije", "nenačrtovane poteke dneva", "male smolice" itd itd. Zakaj naprimer z svoje kakršnokoli slabo izkušnjo nebi mogoče pomagal nekomu, da ne stori iste napake. Naprimer dosti vas hodi na Marof in vem, da je tudi dosti padcev ( vključno z mano) ampak tle se bolj malo sliši o tem. Sej ga ni treba poimensko "ožigosat", čeprav se men to v motociklizmu zdi čist normalno in pač padci sodijo zraven sam naprimer, če je pa nekdo padu zaradi tehnične okvare, svoje napake, nevem zakaj nebi s tem posvaril nekoga, da ne stori isto. Naprimer, da je nekdo padu ker je imel z Grobnika preveč zategnjen stabilizator in v teh tehnično zahtevnih ovinkih ni mogu tok hitr odreagirat in je šou v travo, ali da je imel naroben tlak, ali preširoko gumo za širino feltne, al je meu slick pa jih je premalo al jih pa sploh ni ogrel, al da je meu na tem in tem motorju race tačke , ki se ne poklipijo in je nasedu....in še tisoč je takih stvari, ki je nekoga zjebala pa se bo kdo naslednjič spomnu posta in naredu stvar drugače. Pizda a res mormo bit večina nas "slovenčkov", ki je pri njihovi bajti vse brez napak in se majo neizmerno radi in vsem kartice pa maile pošiljat iz vsakega kurčevga potovanja, če gre pa slučajno kej narobe pa vsi glave v pesek k noji.

Res ful mi je všeč k ste rejserji po duši in rad imam take in post res ni letel na nobenega osebno sam mot me pa res to, da je ful mal ljudi, ki delijo tut svoje slabe izkušnje z drugimi( ker kaj pa če ga bo mogoče kdo prepoznal k bo motor prodaju, al pa če sosed to bere....) in bi s tem marsikateremu pomagali. Forum je ja za to, da se pogovarjamo, si pokažemo, kej si svetujemo in žal tut delimo slabe stvari in za večino motoristov je padec žal še zmeri sramoten in se čuti manjvrednega. Jest sm to prevečkrat občutu na svoji koži k sm v motociklizmu žal mogu velik sam probat in marsikateri žal ne bo meu take sreče k sm jo jest meu do sedaj ( tok tok) pri vseh mojih padcih. Zato pa :Tut pogovor o padcih in vzrokih za to je MOTOCIKLIZEM !!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bikez lahko pa je tudi obratno vsi ki pišete poste tukaj v temi Marof ali pa temi Grobniki v nobenemu postu nisem zasledil da je kdo opisal kak svoj padec ali pa je meni kod ne obiskovalcu pist zdi da ste vsi idealni vozniki oziroma profiji ki ne beležijo nobenga padca in napake.

Torej učinki na bodoče obiskovalce piste so lahko dva ; Ok grem na pisto to so sami profiči se bom z njimi marsikaj naučil(ne dvomimi v to) ampak na pisti pa lahko pride do razočaranj namreč te isti profiči delajo napake in padajo.

Ali pa fuk ne grem na pisto ker tam nimam kaj iskat z profiji.

Govorim o mlajši generaciji ki bi rad prišla na piste - starčki itaq mislijo po svoje .

Tako kod delite pozitivne utrinke iz pist lahko delite tudi negativne in sem siguren da nebo nobeden dajal krivico na tistega ki bo to opisal vsaj če ste toliko pametni kot vidim v vaših postih.(vzami kot kompliment)

Vaši posti niso zasvinjani z brezpotrebnim kreganjem.

Popravljeno . Popravil kala
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni potrebno posploševati. Ene je sram priznati druge pa ne. Mislim, da je problem v tem, da nekateri padec z motorjem doživljajo kot neuspeh. Drugi pa mogoče sploh ne vejo zakaj so padli. Kaj naj torej napišejo? Sam mislim, da so padci del motorizma brez katerega ne gre. Še posebej na pisti, kjer poskušamo loviti milimetre in desetinke.

Ne bi se strinjal z bikez-om, da je malo ljudi, ki delijo svoje dobre in slabe izkušnje z ostalimi. Sam jih poznam kar nekaj, ki so vedno pripravljeni svetovati in pomagati. Vprašanje pa je koliko je takšnih, ki so dovolj odprti za nasvete drugih in jim ni izpod časti tudi kaj vprašati.

Da ne bom samo nakladal. Moj prvi

:D (od 3:50 naprej) Popravljeno . Popravil rude
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Brez zamere. Napisal sem tisto kar je res !

2. Pohvalno, da se mladi hočejo voziti po dirkališču. Vse napotke glede gum in ostalega boste zvedli ob progi, le pocukat je treba kakega "racerja". Na forum pač ne bo pisal nihče od teh, ker postanejo vsi pametni in se nikomur ne "lušta" kregati, tudi meni ne.

3. Kdor misli, da ob agresivni vožnji na dirkališču motorja ne bo položil naj ne hodi na dirkališče, kajti padci so neizbežni, le majhen promil je teh, ki niso pobirali motorja. Pa ja ne misliš, da bo nekdo, ki se ima za dobrega voznika razlagal kako je zlomil motor.

4. Padci niso poceni, zato so priporočljivi poliestri, lahko se zgodi, da se motor zlomi totalno in je neuporaben za vse večne čase.

5. Gume, hmm, tle bi se dalo debatirati. Ve se kaj je najboljše.

....

Bikez lahko pa je tudi obratno vsi ki pišete poste tukaj v temi Marof ali pa temi Grobniki v nobenemu postu nisem zasledil da je kdo opisal kak svoj padec ali pa je meni kod ne obiskovalcu pist zdi da ste vsi idealni vozniki oziroma profiji ki ne beležijo nobenga padca in napake.

Torej učinki na bodoče obiskovalce piste so lahko dva ; Ok grem na pisto to so sami profiči se bom z njimi marsikaj naučil(ne dvomimi v to) ampak na pisti pa lahko pride do razočaranj namreč te isti profiči delajo napake in padajo.

Ali pa fuk ne grem na pisto ker tam nimam kaj iskat z profiji.

Govorim o mlajši generaciji ki bi rad prišla na piste - starčki itaq mislijo po svoje .

Tako kod delite pozitivne utrinke iz pist lahko delite tudi negativne in sem siguren da nebo nobeden dajal krivico na tistega ki bo to opisal vsaj če ste toliko pametni kot vidim v vaših postih.(vzami kot kompliment)

Vaši posti niso zasvinjani z brezpotrebnim kreganjem.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz na to tako gledam, ob vsakem padcu se nekaj naučiš, razmisliš zakaj je do padca prišlo, ponavadi to kar hitro pogruntaš in zmeraj obstaja razlaga zakaj. Potem pozabiš in je stvar zaklučena :)

Zakaj bi še debatiral o tem pol leta kasneje :D

Nasvetov je zmeraj dovolj, samo tudi ni vsak nasvet za vsakega. Če nekega začetnika zasuješ s tisoč in eno zadevo od tega ne bo imel, teorija počasi napreduje s prakso.

Jaz mislim, da v mojem bivanju na motosvetu sem marsikater dober nasvet pobral, tud kak rejser mi je znal dobro svetovat. Po mojem mnenju bolši šoferji pač ne gredo vsakemu pametovat kako vozit, če pa mu postaviš točno določeno vprašanje ti pa z veseljem pomagajo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja rude, se strinjam, vendar ne na forumu smile.gif. Tudi ti poznaš take, oz. si z njimi celo lansko leto vozil na Marofu in ti na forumu več ne svetujejo, ker so bili dostikrat l_01.gif od pametnjakovičev.

Ne bi se strinjal z bikez-om, da je malo ljudi, ki delijo svoje dobre in slabe izkušnje z ostalimi. Sam jih poznam kar nekaj, ki so vedno pripravljeni svetovati in pomagati. Vprašanje pa je koliko je takšnih, ki so dovolj odprti za nasvete drugih in jim ni izpod časti tudi kaj vprašati.

Popravljeno . Popravil bikez
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čelado na kesel, mrak na oči, puna skos..

Nima kej bit, sej mamo poliestre, pa deklce na pokrovih, pa crash-pade..

Če že začneš tako razmišljat, se ti kaj hitro zgodi da boš pobliže pogledal asfalt.

Drugo kar ne razumem je pa, kako so lahko nekateri tako zelo obremenjeni s stotinkami in milimetri.

Pa kaj ste vsi profi dirkači al kaj? "rejserji" kot se sliši vedno. Al se gre mogoče na pisto kak krog narest, uživat, pa tut če si s tisočakom 5 sekund za šeststotakom..v čem je fora?

Ali ni bolje vzet vse skupaj na izi in uživat? Je nujno dat vse od sebe? Zaradi pol sekunde? Ne vem no..

Sicer pa je tako, nekdo se pri 1.13 na Marofu pelje v smrt, drugi pač lagano sportski za ta čas.

Tako je življenje, boljši motor ne pomeni boljših časov, ne pomeni da boš nekoga kr nažgal..

Prav veliko padcev sicer nisem videl na Marofu, tudi ne bi vedel povedat zakaj so se zgodili tisti, ki so na žalost se.

So pa bili dokaj nepotrebni.

Vsa razglabljanja o pnevmatikah, vzmetenju, linijah so povsem nepomebna, če tisti, kateremu so namenjena nima prav nič filinga. Ne v zapestju, ne v prstih, ne čuti kaj se z motorjem dogaja, gleda samo na to da bo guma do roba zradirana etc.

Če pa ti nekdo postavi vprašanje: "Kaj nej nardim da bom šel 1.12?" mu lahko rečeš naj gre na čevape in pivo.

Če pa smo že pri padcih in bedarijah ki sem jih počel:

Prvi 180 stopinjski levi ovinek - takoj za tem je čisto kratek desni. Enkrat sem malo preveč razširil ovinek in fino priletel v tisto luknjo. Na srečo brez padca, so pa bile oči enkrat večje.

Nesporazum z Gody-jem: sva mal zapela, še dobr da obvlada motor.

Ostali zdrsi itd pa niso nič posebnega..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Nesporazum z Gody-jem: sva mal zapela, še dobr da obvlada motor.

...

Upam, da si imel dovolj glasne akrapoviče gor, da so me preglasili :)

Drugače pa jaz na obiske Marofov in dirkališč gledam bolj z zornega kota treninga in uživancije.

Za kake resne dosežke sem že prestar in brez talenta, lahko pa se na takem mestu naučim boljše obvladovati motor.

Mi neznansko koristi potem na cesti, ko se po domačih cestah, Italiji, Avstriji, Švici, Franciji klatim z motorjem in se izogibam kakim "situacijam".

Tudi sam sem poskusil gume in tla iz bližine, povsem zaradi svoje napake in neznanja.

Videl sem tudi zelo veliko zdrsov in padcev, nekateri med njimi niti niso bili prav nedložni (ne za motor niti za voznika). Ampak za vsaj 80% teh padcev si upam trditi, da so bili posledica napake voznika in bi se prej ali slej pripetili tudi na cesti.

In če že izbiram med cesto in pisto, potem raje vidim, da zdrsnem na pisti, kjer so vsaj približni pogoji, da jih odnesem relativno varno.

Če pa se potem na cesti zavedam, kaj se lahko zgodi in pritiskam samo na pol in ne na polno pa še tolko boljše.

Popravljeno . Popravil gody01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na dirkališčih se pada, dejstvo, če pa se o tem kaj napiše ali reče pa je v izključni domeni tistega, ki se mu je to zgodilo ali je bil v zadevi kakorkoli udeležen in zadevo komentira iz stališča "padalca", opazovalca, poznavalca ali firbca kar je nekaj drugega, torej kdor čuti potrebo ali željo da o tem spregovori to pač stori. Sam ob vsakem obisku dirkališča dobim veliko koristnih nasvetov, vendar je skoraj vedno iniciativa na moji strani, ker me stavri zanimajo in nimam dosti izkušenj pač stegnem go.ec in vprašam, včasih pa kdo prepozna moj "talent" in ponudi kak nasvet, kar tudi ni slabo, sploh če je dober in deluje.

LP Bajsi

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi bil padec posledica piste (nevarnega odseka, luknje, umazanije...) bi to voznik vsekakor sporočil ostalim soudeležencem in verjetno tudi forumašem - v to sem prepričan..

Ampak ponavadi je padec posledica pretiravanja, preseganje zmožnosti, straha in posledičnih napak, neustreznih gum in temperatur... za kar je v glavnem kriv

voznik sam.. tu se ne da kaj dosti povedat oz ostalim svetovat..

kje je meja spoznaš komaj takrat ko jo prestopiš

Popravljeno . Popravil m@dness
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam besed - če bi v vseh temah kod je v tej temi bilo na MS forumu taka konstruktivna debata brez pametovanja bi bil forum idealen .

Svaka vam čast fantje. Bikez ne zameri sam moja kritika pa nič osebnega.

Z užitkom prebiram to temo.

Vsem ki tukaj kaj prispevate :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi z moje strani se strinjam s tem, glede nasvetov in občutkov na sami stezi, vendar mislim da še vseeno največ kjer se lahko naučiš je na sami stezi, kot je bilo omenjeno občutje samega motorja, kako se obnaša, dovolj ogrete gume, kar se pa nastavitev tiče pa mislim da na marofu je dovolj če so tovarniške, bolj ko si štelaš je lahko tudi slabše, veliko bi se dalo govoriti o tem.

Tudi sam sem imel dva motorista ki sta bila Frišna šoferja, pa sem ju spravil na stezo, sta se za mano peljala, ter se vozil za njima in seveda mal svetoval kar se je meni zdelo pač narobe,pa at TUDI NEKAJ OD TEGA ODNESLA, vendar še vedno moraš voziti po svojem občutku, ne pa kar tisto kar ti kdo reče, nismo vsi enaki v glavi in samem filingu.

Glede tekmovalnosti je pa tako, z moje strani se žal sam sebi govorim Moram iti hitreje, vendar ne vem zakaj, ne da se kažem pred drugimi, ampak zato ker si želim adrenalin in svoje sposobnosti preizkušat, pa čeprav včasih pretiravam, zaenkrat padca ni bilo so pa bili rahli zdrsi pri pospeševanju iz ovinka.

Tudi jaz sem zaćel tukaj voziti iz enega in edinega razloga, da uživam in se imam fajn, bolje tu kot na cesti, verjamete ali ne se sedaj po cesti peljem bolj po pameti kot prej, ker vem da bom spet naslednjič raje užival na stezi kot na cesti sami.

Upam da se srečamo gor in tudi kako rečemo in se imamo fajn.

Svojo Aprilio že počasi rihtam in pripravljam, ter komaj čakam da se zaženem gor ha ha ha.

LP VSEM

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!