Skoči na vsebino

Poraba goriva


ak

Priporočene objave

Seveda ma!

Je mnde razlika al naredis recimo s polnim tankom 800km al pa 950km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda ma!

Je mnde razlika al naredis recimo s polnim tankom 800km al pa 950km.

tema je poraba goriva in ne koliko prevozite z enim rezervoarjem (če želoš ta podatek ga poln tank tišči do konca in boš videl , koliko imaš minimalen domet - manj kot toliko potem ne boš delal s tankom) poraba goriva pa je mišljeno litrov/100 kilometrov ... tankaš in litre deliš s stoticami opravljenih kilometrov npr : 37,6l za 422km - 37,6 : 4,22 = 8,90995261l / 100 km ...

razlika koliko narediš s polnim tankom seveda je .. jaz recimo naredim s suzuki baleno 1,3 cca 1100-1150km ... potem se pa pojdi ...:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda ma!

Je mnde razlika al naredis recimo s polnim tankom 800km al pa 950km.

ja kaj pa to rabiš vedet, greš ene 5-krat tankat, vsakič vzami račun ker ti gor piše količino goriva!! ter daj kilometre na nulo na dnevnem števcu, potem pa poračunaš kot ti je thumper napisal....če želiš zvedet koliko km bi naredil z enim tankom pa vzameš volumen tanka/povprečno porabo*100

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je naknadno menjan bencinar za dizla , kajne ???

točno nebi vedu, vem pa daso v te avte v originalu vstavljali vse možne motorje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

točno nebi vedu, vem pa daso v te avte v originalu vstavljali vse možne motorje

jep, takele:

Petrol engines:[2][3] 1.1L 50 PS (37 kW; 49 hp) I4

1.3L 60 PS (44 kW; 59 hp) I4

1.5L 70 PS (51 kW; 69 hp) I4

1.6L 75 PS (55 kW; 74 hp) I4

1.6L 110 PS (81 kW; 108 hp) I4 (GTI, engine code: EG)

1.8L 112 PS (82 kW; 110 hp) I4 (GTI/GLI, engine code: DX)

Diesel engines:

1.5L 50 PS (37 kW; 49 hp) I4

1.6L 54 PS (40 kW; 53 hp) I4

1.6L 70 PS (51 kW; 69 hp) I4 TD

USA/CDN/Japan:

1.6L 60 hp (45 kW) I4 (Pickup)

1.5L 70 hp (52 kW) I4 (MY 1975)

1.6L 71 hp (53 kW) I4 (MY 1976)

1.6L 78 hp (58 kW) I4 (MY 1977)

1.5L 71 hp (53 kW) I4 (MY 1978/79)

1.5L 62 hp (46 kW) I4 (MY 1980)

1.6L 76 hp (57 kW) I4 (MY 1980)

1.7L 74 hp (55 kW) I4 (MY 1981/82)

1.7L 65 hp (48 kW) I4 (MY 1983/84)

1.8L 90 hp (67 kW) I4 (GTI MY 1983/84)

Diesel engines:

1.5L 48 hp (36 kW) I4 (MY 1978-80)

1.6L 52 hp (39 kW) I4 (MY 1981-84)

1.6L 68 hp (51 kW) I4 (MY 1983-84)

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Moj šparovček je na začetku, ko sem ga dobila porabil: 3,0-3,3l/100km. Zdaj po parih mesecih je poraba nekje 3,3-3,5l/100km. Nimam občutka, da bi ga "šparala"...no pač uživam v vožnji, ne obratih na 13.000. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj šparovček je na začetku, ko sem ga dobila porabil: 3,0-3,3l/100km. Zdaj po parih mesecih je poraba nekje 3,3-3,5l/100km. Nimam občutka, da bi ga "šparala"...no pač uživam v vožnji, ne obratih na 13.000. :whistle:

:eek: Kateri avto ti tako malo porabi?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem pa - kater avto stegne do 13.000 obratov :)

Služben dizl? :lol1:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Pozdravljeni,

kdo mi lahko odgovori na vprašanje: Do hiše imam 1 km vzpona in z avtom peljem navkreber v 1 prestavi, ravno tako se v prvi prestavi spuščam in ne rabim uporabljat zavor, zanima me, kakšna je  približna poraba bencina  ko se peljem dol ista, večja ali porabe ni. Hvala za resne odgovore. 

Popravljeno . Popravil Pips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za gor težko povem za dol pa 0.

Če hočeš privarčevat pri gorivu glej da se voziš samo dol. :book:

Ne bo držalo!! Ko motor "laufa" porablja gorivo! Ne glede na to ali vozi gor ,dol,ali stoji na mestu.Samo poraba je različna. :grim

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dopolnilo, ko se vzpenjam se motor vrti  okoli 3000 obratov in isti obrati so ko se spuščam in zaviram samo z motorjem, v prostem teku pa ima motor 1100 obratov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bo držal.

Ko bremzaš z mašino se ustvarja podtlak poraba 0 sam moraš skos dol vozt :ras:

 

 

 

.... dodal bi samo en popravek ....  :krneki:

 

... če ga na dol bremzaš z mašino na tapravih obratih, imaš v rezervoarju zmer več bencina ....   :kva2:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... dodal bi samo en popravek ....  :krneki:

 

... če ga na dol bremzaš z mašino na tapravih obratih, imaš v rezervoarju zmer več bencina ....   :kva2:

 

Se strinjam samo morjo bit res tapravi obrati.

Baje ima to vsak motor tovarniško nastavljen .... pa to :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko je TPS o in metor v prestavi so injektorski časi pri sodobnih mašinah 0 torej so injektorji zaprti in ne dovajajo goriva -tudi porabe ni ...

pri tem pogoju je vseeno ali se pelješ navzdol ali navzgor v prestavi brez gasa - torej je poraba nič lahko tudi ko spustiš gas navkreber..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko je TPS o in metor v prestavi so injektorski časi pri sodobnih mašinah 0 torej so injektorji zaprti in ne dovajajo goriva -tudi porabe ni ...

pri tem pogoju je vseeno ali se pelješ navzdol ali navzgor v prestavi brez gasa - torej je poraba nič lahko tudi ko spustiš gas navkreber..

v prvi tudi spustiš gas in so injektorji zaprti :grrr , avto se pelje, kljub zaprtim injektorjem :grrr, če je motor prižgan, je poraba, lahko ga pa spustiš pod klanec ugasnjenga, takrat pa bo 0, če bo kontakt, bo vžgal, le zakaj??? Dobu bo bencin in iskro :grim

 

p.s. zdaj pa vsi na klanc, pa probat :kva2:

Popravljeno . Popravil builder
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko je TPS o in metor v prestavi so injektorski časi pri sodobnih mašinah 0 torej so injektorji zaprti in ne dovajajo goriva -tudi porabe ni ...

pri tem pogoju je vseeno ali se pelješ navzdol ali navzgor v prestavi brez gasa - torej je poraba nič lahko tudi ko spustiš gas navkreber..

Hvala ti nekaj podobnga

Kolegi rabijo še mal....... :book:

Je pa zabavno :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!