Tanatos Objavljeno Oktober 30, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2007 AX 1.1 TRS l.91 - za 38 eur (poln tank) = 670 km :fredy:
XTR Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 Audi A4 1.8, 8.5-9.5 l/100 km zamenjal ga je C3, 1.4 HDI (90KM) 5.2 l/100 km drugače pa še Suzuki Jimny 1.3 bencinar 80KM , 8.5+ (z vklopjenim samo zadnjim pogonom) Sharan VR6, povprečje 13 l/100 km (min 11)
ferek Objavljeno November 6, 2007 Opozori Objavljeno November 6, 2007 Honda Civic HB 96 1,4 ...min 5,7.. povprečno 6,2 - 6,7 Honda Stream 1,7 VTEC povprečno od 7,8 do 8,2
janih Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 moj saralija letnik 1987 5litrov :worship: :whistle:
janih Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 (popravljeno) moj saralija letnik 1987 5litrov :worship: :whistle: Popravljeno November 19, 2007. Popravil janih
msdrat Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 Golf IV 1,9 TDI 81kw=110KM (dodan čip 140KM) poraba 6,5l/100km, grda vožnja 7,0l/100km sem pa v naslednji dilemi, čedalje bolj razmišljam o tankanju kurilca a kdo ve koliko znaša kazen? (500,00€) na 1L privarčuješ 0,337€ 500,00€ je 1.484L to je 34 rezervarjev(44L/na rezervar-cca) (v slabem letu pokrita kazen če je 500,00€, seveda da te ne ustavijo)
trojan Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 Večino ludi k jih poznam tanka kurilca-fora je v tem da te morjo ustavit cariniki, pa opravit pregled-morš imet že kar srečo da jih najdeš :whistle: Tko da če nimaš kakšnih moralnih zadržkov pri goljufanju države...
Fric Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 nevem no to se ponavad dela pr traktorjih pa jih smešno mal preverjo.....tko da moznosti zanemarljivo majhne
bernardek Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 prej bmw 520i 11-12L/100 zdej bmw 530d 8L/100
semamiz Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 Še dobr , da nimam motorja dizla , ker bo jutri nafta dražja kot benz ?! :headbang:
črnolaska Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Clio l. 01 1.2 : 5.8, relacija pa 5.3 (s precej težko nogo ampak konstantno vožnjo), mestna vožnja 6.0 (ljubljanski dren)
Vanga Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Golf Variant IV 1.9 TDI (90 KM) 5,5 l na 100 km. :worship:
sayo Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Golf Variant IV 1.9 TDI (90 KM) 5,5 l na 100 km. :worship: Moj španc z isto mašino pa še manj :naughty:
drjack_dj Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Daihatsu Charade TS L91 1.0 bencinar 6 l/100km, pri mešani vožnji (50%mestne, 50% izven), pa ga prav nič ne šparam Honda Transalp XL 600 V letnik 96, 5 l/100km
JeRn3j Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Golf IV 1,9 TDI 81kw=110KM (dodan čip 140KM) poraba 6,5l/100km, grda vožnja 7,0l/100km sem pa v naslednji dilemi, čedalje bolj razmišljam o tankanju kurilca a kdo ve koliko znaša kazen? (500,00€) na 1L privarčuješ 0,337€ 500,00€ je 1.484L to je 34 rezervarjev(44L/na rezervar-cca) (v slabem letu pokrita kazen če je 500,00€, seveda da te ne ustavijo) kurilca lahko tud točiš al kaj??? prvič slišm dejte mal razložit... a to kj škoduje motorju??? kako pa te dobijo če tenkaš kurilce? kje se to vidi?
Žarko G. Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 to ful ni pametn sej a si kdaj vidu kako se kakim novim avtom kadi črno vn iz avspuha no ta človk je mel kurilca 100% škoduje motorju zato ne deli tega soledinčan priporoča :naughty:
drjack_dj Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 za nove dizlaše ne vem, vem pa da pri starejših je blo potrebno edino dize mal prej menjat, drugega ne. Dobijo te pa na 100 načinov lahko. Včasih so gledali barvo, pa so pogruntal snov, ki je rdečilo razbarvala. Sedaj imajo sonde za v auspuh in zaznajo tudi če si že petkrat tankal pravo nafto, da je med nafto majhen % kurilca.
Žarko G. Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 pa cariniki zdej to preverjajo
royal Objavljeno November 23, 2007 Opozori Objavljeno November 23, 2007 za nove dizlaše ne vem, vem pa da pri starejših je blo potrebno edino dize mal prej menjat, drugega ne.Dobijo te pa na 100 načinov lahko. Včasih so gledali barvo, pa so pogruntal snov, ki je rdečilo razbarvala. Sedaj imajo sonde za v auspuh in zaznajo tudi če si že petkrat tankal pravo nafto, da je med nafto majhen % kurilca. a ne ne ..še vedno je potrebno vzet vzorec, ker razlike med kurilnim in dieslom ni razen v dodani barvi :naughty:
jetman Objavljeno November 28, 2007 Opozori Objavljeno November 28, 2007 kurilca lahko tud točiš al kaj??? prvič slišm dejte mal razložit... a to kj škoduje motorju??? kako pa te dobijo če tenkaš kurilce? kje se to vidi? Golf II + kurilc = klasika
paris2 Objavljeno November 28, 2007 Opozori Objavljeno November 28, 2007 (popravljeno) Golf II + kurilc = klasika Preverjeno in deluje BP. Glih včer natoču 3 kante v Goldija 2 :D :worship: Popravljeno November 28, 2007. Popravil paris2
drjack_dj Objavljeno November 28, 2007 Opozori Objavljeno November 28, 2007 a ne ne ..še vedno je potrebno vzet vzorec, ker razlike med kurilnim in dieslom ni razen v dodani barvi :naughty: Na sreco se nisem bil prica kontrole, a mi logika poravi, da ce je nekaj v gorivu mora nekam it (tudi barvilo in dodatki za zaznavo) in kam drugam kot v auspuh. Ce bi gledali le barvo se jo da kemicno razbarvat, ali pa narest lazni tank, kjer imas pravo nafto. Ne vem pa ce obstaja snov, ki ti nevtralizira barvilo in vse kar dodajo kurilcu, tako da se tega ne da zaznat tudi v izpuhu. Bi bilo pa to fajn imet, samo dvomim da obstaja, cene bi to ze kaksni tovornjakarji uporabljal. Tudi je razlika med kurilcem in nafto, kurilc ima manj snovi ki slizijo za mazanje.
Stric Burek Objavljeno November 28, 2007 Opozori Objavljeno November 28, 2007 Na sreco se nisem bil prica kontrole, a mi logika poravi, da ce je nekaj v gorivu mora nekam it (tudi barvilo in dodatki za zaznavo) in kam drugam kot v auspuh. Ce bi gledali le barvo se jo da kemicno razbarvat, ali pa narest lazni tank, kjer imas pravo nafto. Ne vem pa ce obstaja snov, ki ti nevtralizira barvilo in vse kar dodajo kurilcu, tako da se tega ne da zaznat tudi v izpuhu. Bi bilo pa to fajn imet, samo dvomim da obstaja, cene bi to ze kaksni tovornjakarji uporabljal. Tudi je razlika med kurilcem in nafto, kurilc ima manj snovi ki slizijo za mazanje. Razlika je samo v dodani barvi, ker pa jo je na celo cisterno menda 2dcl, potem tole ne vpliva kej dost. Mi je brat povedal, ki zlije barvo v cisterno nafte ;)
drjack_dj Objavljeno November 28, 2007 Opozori Objavljeno November 28, 2007 Ne vem no, tako mi je blo recen, ker naj bi danes to barvali ze prej, vsasih so pa to poceli kar pri polnenju cisterne. Fotr je pa svoje cajte presraufal precej masin in mi to o mazanju povedal kot izkusnjo. Pa sej konc koncev je pa lahko tudi razlika, kot je razlika med Petrol nafto in kako drugo (OMV, Agip,..) Lahko pa da se motim, kar tudi ni nemogoce. A bi se dalo kaj tega barvila dobit za "raziskave" nevtralizacije?
Stric Burek Objavljeno November 28, 2007 Opozori Objavljeno November 28, 2007 OMV in Petrol filata na isti rafineriji na istih priključkih. Brat vozi... Tudi barvo sam vlije...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se