Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
a23

Kakšen motor s kategorijo A2?

Recommended Posts

a23

Živjo!

Sem nova med vami... Malce sem že preletela forum, zato se obračam na vas.

Sem začetnica in me zanima kakšen motor bi mi svetovali naj kupim(ugodna cena+kvaliteta), z opravljenim izpitom kategorije A2.

lep pozdrav

a23

Share this post


Link to post
Share on other sites
shark90

Živjo!

Sem nova med vami... Malce sem že preletela forum, zato se obračam na vas.

Sem začetnica in me zanima kakšen motor bi mi svetovali naj kupim(ugodna cena+kvaliteta), z opravljenim izpitom kategorije A2.

lep pozdrav

a23

Kai bi ga dala blokirat ali že z serijskimi 35kw? ena tema je kjer so več ali manj vsi motorji do 35kw... če pa misliš blokirat pa moraš najdit nek motorček ki ima max 70kw in če za njega obstaja blokada 35kw... Kakšni cenovni razred pa misliš? in pa kakšen motor sploh hočeš? sport, naked, čoper,....

Share this post


Link to post
Share on other sites
a23

res ne vem al bi ga blokirala al ga kupla že s serijskimi 35 kw, ker se resnično ne spoznam... kaj mi ti priporočaš, kaj je bolše, ugodnejša cena... cenovni razred tam okrok 3000E. motor pa sport ali naked, čoper odpade...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mohorko

res ne vem al bi ga blokirala al ga kupla že s serijskimi 35 kw, ker se resnično ne spoznam... kaj mi ti priporočaš, kaj je bolše, ugodnejša cena... cenovni razred tam okrok 3000E. motor pa sport ali naked, čoper odpade...smile.gif

S kakšnim motorjem si pa opravljala praktični del izpita ? Ti je motor ustrezal ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mohorko

ga nism še, u sredo mam prvo uro...smile.gif

Če te zanima sport varianta, poglej 250 kubične kavasakije, yamahe, ... Sicer pa, če ti bo motor, s katerim boš opravljala izpit, ustrezal, potem glej približno iste tipe motorjev.

Pa veliko sreče !

Share this post


Link to post
Share on other sites
shark90

serijsko 35kw so več ali majn supermoto in enduro... tak slučajno sem našel tega suzuki gsf lep motorček ampak je 500ccm in 2 valjni.. kaj pa mogoče yamaha fazer stara in se da zablokirat? primer.. obstaja pa blokada za njo 35kw...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gizmo_

Najbolje gledat kej v kategoriji naked ; kawasaki er-6n, honda cbf 500 ali hornet 600, yamaha ybr 250 ipd. oz kakšna kawasaki ninja 250 oz. zzr 250

Predvsem zelo okretni in nepreveč divji motorčki. Bo pa treba v večini blokado dat notri, kar je cca 300e stroškov.

Pa dobrodošla med motoristi:)

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

Živjo!

Sem nova med vami... Malce sem že preletela forum, zato se obračam na vas.

Sem začetnica in me zanima kakšen motor bi mi svetovali naj kupim(ugodna cena+kvaliteta), z opravljenim izpitom kategorije A2.

lep pozdrav

a23

Živjo

Dobrodošla med nami..

Slučajno vem, da forumaš skofk prodaja svojo Ninjo 250 R. Motor star slabi dve leti, če se ne motim, prvi lastnik, ušparan, itd.., cena pa menda tut okol tvojga budgeta.

Načeloma bi sicer bolj zagovarjal kakšen močnejši, večji motor blokiran na 25kw ali 35kw, ampak za punco je Ninja 250 odlična izbira. Če te zanima mu pošlji PM, pa se mal pomenta. Ta konkretni motor je pa ziher ok, ga poznam ker je iz naših koncev :)

post-1190-127530064422_thumb.jpg

Edited by Jure

Share this post


Link to post
Share on other sites
persl

Kai bi ga dala blokirat ali že z serijskimi 35kw? ena tema je kjer so več ali manj vsi motorji do 35kw... če pa misliš blokirat pa moraš najdit nek motorček ki ima max 70kw in če za njega obstaja blokada 35kw... Kakšni cenovni razred pa misliš? in pa kakšen motor sploh hočeš? sport, naked, čoper,....

Lahko zablokira motor na 35kw, tudi če ima ta v originalu čez 70kw, važno da je v prometni 35kw/25kw. Preverjeno 110% ;)

ontopic: Punca, svetujem ti Yamaha FZ6.

Lp Jani

Edited by persl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

Lahko zablokira motor na 35kw, tudi če ima ta v originalu čez 70kw, važno da je v prometni 35kw/25kw. Preverjeno 110% ;)

ontopic: Punca, svetujem ti Yamaha FZ6.

Lp Jani

Ne uči krive vere, pa najprej preberi zakon.

Ne bom rekel, da je preverjeno 110%, ker je 100% dovolj, za tisto kar piše v uradnem listu :D

149. člen

(4) V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G.

Edited by Jure

Share this post


Link to post
Share on other sites
persl

Ne uči krive vere, pa najprej preberi zakon.

Ne bom rekel, da je preverjeno 110%, ker je 100% dovolj, za tisto kar piše v uradnem listu :D

Hm, povprašal 2 družinska dolgoletna prijatelja policista, 3 različne policiste na motorjih (vsi 12let+ na motorju samo v policiji, eden od njih še državni prvak :)), pozanimal se pri Servis Šternu v Kranju kjer se uredi vse v zvezi z blokado...itd

Moralo bi zadostovat, samo da piše v prometni 35kw pa si v redu :)

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Hm, povprašal 2 družinska dolgoletna prijatelja policista, 3 različne policiste na motorjih (vsi 12let+ na motorju samo v policiji, eden od njih še državni prvak :)), pozanimal se pri Servis Šternu v Kranju kjer se uredi vse v zvezi z blokado...itd

Moralo bi zadostovat, samo da piše v prometni 35kw pa si v redu :)

lp

V prometni ne bo dovolj 25kw/35kw, mora to pisati tudi v homologacijskem kartončku in ne pod opis predelave, ampak kot izvorna moč...

Lepo da imaš toliko zvez, in toliko poznanstev na policiji vendar je to 0,001% vseh policajev v sloveniji, in verjemi, da se najde vsega in svašta, ki jim še urejeni papirji niso dovolj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
persl

Upam da ne bom imel težav :), čez 2leti pa tako ali tako po neomejeno...

:/

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

mora pisati pod izvorno moč 35 kw...ne pod predelavo 35 kw , pod izvorno pa 72 kw .. kolikor smo se pogovarjali naj bi bili motorji preko 70kw že novi pred prvo registracijo zablokirani na 35 kw in je vpis pod izvorno močjo v homologaciji in potem v prometni 35 kw... ko pa ga odblokiraš pa ne vem kako gledajo na kakem tehničnem .. če se kdo tam spozna na motorje , bi lahko opazil večjo moč motorja ter posledično zahteval spremembo moči v prometni in s tem višjo registracijo..

Share this post


Link to post
Share on other sites
persl

Evo glih taprav cajt, se je taglavni mož Avtošole Korelat oglasil na hitrek čiku pri meni :) Gospod je bivši policist, policist na motorju, vodja avtošole...objasnil sem mu zgodbo in njegov odgovor je:

"LAHKO bi kompliciral, samo za tistih par KW, se anbenmu polcaju ne bo dal, je kr uredu če tko nardiš."

Pravilno je človek povedal, lahko bodo kompliciral, samo 99% se bomo vozili v skupinah (motoklub) in upam da ne bo težav :)

Sploh pa je zet končno našel lih pravi pravi motorček za njega, ki mu najbolj ustreza...

Yamaha YZF600R ThunderCat

23k km

l. 2004

vsi servisi opravljeni

cisto nove gume

lepa poslikava

celoten akrapovic sistem, scorpion

in še...prodaja ga moj sosed in dolgoletni prijatelj:) ..idealka.

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

Hm, povprašal 2 družinska dolgoletna prijatelja policista, 3 različne policiste na motorjih (vsi 12let+ na motorju samo v policiji, eden od njih še državni prvak :)), pozanimal se pri Servis Šternu v Kranju kjer se uredi vse v zvezi z blokado...itd

Moralo bi zadostovat, samo da piše v prometni 35kw pa si v redu :)

lp

Sam ravno zato je bil spremenjen zakon.. Prej je bila omejitev 25kw, neglede na izvorno moč. Ampak to ni imelo nobenega efekta, ker se je velika večina tistih, ki so imeli blokirane motorje, vozila brez blokad. Na papirju 25kw, v resnici 100 in več..

Torej je bil zakon popolnoma brzvezen in sam sebi namen, ker je dopuščal zlorabe, oziroma še vedno je lahko vsak prišel do kateregakoli motorja.

Tako, da če so se že odličili dat določene starostne omejitve, je prav da je tako kot je. Sedaj zakon vsaj služi namenu, ker absolutno prepoveduje motorje nad 70kw.

Še zmer pa je tu večkrat omenjena luknja v tem smuslu, da lahko kupiš že fabrško blokiran motor in je potem že "izvorna moč" kao nižja. Sam tudi ta luknja bi se morala zapret kar se mene tiče.

Pa ne me napačno razumet. Ne pravim to zato, ker bi vam privoščil, da ste omejeni pri izbiri. Gre se zgolj zato, da v principu ne maram zakonodaje, ki je neefektivna in sama sebi namen. Oziroma pomeni samo neko formalno omejitev, ki jo v praksi itak vsi obidejo. Na kateremkoli prodročju. Potem je brezveze, da zakon sploh je. Če se torej zakonodajalec nekaj odloči uredit, naj to uredi tako, da bo dejansko imelo tudi efekt v praksi. V nasprotnem primeru naj pusti stvari pri miru!

Edited by Jure

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prevtzer

Jest ti priporočam Kawasaki ER-6N/F. Kawasaki bo baje naredil ustrezne blokade,, da bi se ga dalo peljati z A2 izpitom. Je pa fajn motor, ki se ga ne boš takoj naveličala in tudi zahteven ni preveč...

er-6n2.jpg

ER-6f-ABS2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
motozajebant

No tko je, izvorna moč za A2 kategorijo ne sme presegati 70kw, ampak men se fazerca 2005 letnik dopade ki ma 72kw ali 73kw, tko da sem se odloču da bom en let pač riskiru, sej zablokeru jo bom na 35kw brez vprašanja. Naredu bom pa to zato, ker ko bom 24 jo bom odblokiru in meu naprej, ne splača se mi kupovati motor za eno leto in potem fazerco. Mi lahko kdo pove kje piše izvorna moč motorja??

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

No tko je, izvorna moč za A2 kategorijo ne sme presegati 70kw, ampak men se fazerca 2005 letnik dopade ki ma 72kw ali 73kw, tko da sem se odloču da bom en let pač riskiru, sej zablokeru jo bom na 35kw brez vprašanja. Naredu bom pa to zato, ker ko bom 24 jo bom odblokiru in meu naprej, ne splača se mi kupovati motor za eno leto in potem fazerco. Mi lahko kdo pove kje piše izvorna moč motorja??

Zakaj bi čakal do 24leta? :D, sej od kdaj imaš 35kw izpit se ti je začela doba. Po 2letih od prejema za 35kw, greš lahko itak za neomejeno delat.

Pa kupi si zablokirano fazer, pa čim manj komplikacij, ker če misliš blokirat 35kw pri Šternu, verjemi da boš brez motorja do 24 ;), veliko je govora o teh 35kw blokadah a mislim, da bo še kar nekaj časa samo pri govoru.

lp

Edited by HyperJack

Share this post


Link to post
Share on other sites
motozajebant

Zakaj bi čakal do 24leta? :D, sej od kdaj imaš 35kw izpit se ti je začela doba. Po 2letih od prejema za 35kw, greš lahko itak za neomejeno delat.

Pa kupi si zablokirano fazer, pa čim manj komplikacij, ker če misliš blokirat 35kw pri Šternu, verjemi da boš brez motorja do 24 ;), veliko je govora o teh 35kw blokadah a mislim, da bo še kar nekaj časa samo pri govoru.

lp

Izpit bo zdaj v kratkem, star sem pa 22, tak da mi 24 ne uide ;) motor mislim pa naslednje leto kupit, ja zablokiranih fazer na netu nisem zasledu ;) tko da bo treba nezblokirano kupit in potem to zrihtat;) nič bat 35 blokade mislim da so že in bojo kaj kmalu ven prišle še tiste kere niso :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miha27

Lahko zablokira motor na 35kw, tudi če ima ta v originalu čez 70kw, važno da je v prometni 35kw/25kw. Preverjeno 110% ;)

V homologaciji in ne v prometni!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miha27

Evo glih taprav cajt, se je taglavni mož Avtošole Korelat oglasil na hitrek čiku pri meni :) Gospod je bivši policist, policist na motorju, vodja avtošole...objasnil sem mu zgodbo in njegov odgovor je:

"LAHKO bi kompliciral, samo za tistih par KW, se anbenmu polcaju ne bo dal, je kr uredu če tko nardiš."

Sam sem bil zgolj opozorjen s strani policista ker mi v piše 35.3kW in ne 35kW, da se lahko zaplete pri prometni nesreči kjer pogledajo

vse podrobnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • twom
    • solorider
      Pritisk bo vse večji in ga bodo ustavile poškodbe ...
    • ligenjček
      ON je res pravi atlET
    • jskrablin
      No sej to. Imajo not en trial moped že lep čas... 2015 letnik, nerabljen. Piše kliči za ceno. Kličem in kličem... in na koncu sem slovenskemu zastopniku za Sherco oddal povpraševanje za mojega trenutno rahlo znucanega 2010. Odzivni čas 20 min preko FB (potrditev da je videl povpraševanje. cene bojo čez kak dan). Pol pa se ubadaj z onimi tam.
    • nejc74
      samo za razmislek: vsaka zadrga ali odprtina je potencialna možnost za pronicanje vode v notranjost. Sistemi vrec z zapiranjem kjer naviješ odprti konec je sicer precej zanesljiv in trpežen, ce ga seveda izvedes pravilno. Imas vodo nepropustne zadrge, ki se nekoliko težje zapirajo od običajnih, prav tako se s časom (v kombinaciji s peskom) izrabi kovinski del ki jih zapira. Zepki so v osnovi sicer fajn, vendar se lahko hitro spremenijo v breme. Jaz osebno bi izbral čimbolj enostavno tubo, oni sistem od Molle se mi zdi cisti overkill. p.s.: nisem uporabnik tube, pac pa Kriega soft bags ampak koncept je podoben
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!