Jump to content

Kakšen motor s kategorijo A2?


a23

Recommended Posts

nameravam kupiti motor do 35kw, in sicer Yamaha MT-03 (genau 35kw)

ima kdo ta motor? je uredu? kritike?

lp

Pazi pri nakupu. Novi modeli imajo 35,3kw, starejši pa malo manj kot 35kw in le ti ustrezajo A2 izpitu.

Scarabeo

Link to comment
Share on other sites

od katerega letnika naprej pa so preko 35 kw? na tej strani imajo vsi 33,8 kw

http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/yamaha%20%20%20.htm

hvala za odgovor :)

Večina trgovcev napiše 35kw, probleme itak imaš ti, zato preveri homologacijo, le ta je merodajna. Pač rečejo, sem zaokrožil. Kolikor jaz vem imajo letniki 2006/2007 manj kilovatov - pod 35.

Ker pa različni trgi imajo različne zahteve ni nujno, da je povsod tako. Zato le preveri, tudi jaz sem kupoval ta motor, se mi je zdel zelo vredu. Ta link je pa verjetno za točno določeno državo, kjer zahtevajo, da imajo manj kot 35kw, kar bi bilo tudi pri nas smiselno glede na zakonodajo, saj z A2 skoraj ni kaj vozit.

Scarabeo

Link to comment
Share on other sites

Ava...sej se rečmo da poznava, lahko ti js pokažm svoj moped, je pomoje še skor najboljši za začetnika/začetnico

pošli PM

Link to comment
Share on other sites

Pazi pri nakupu. Novi modeli imajo 35,3kw, starejši pa malo manj kot 35kw in le ti ustrezajo A2 izpitu.

Scarabeo

Evo, pa sem pridelal en minus, verjetno ga je stisnil kak diler, ker bo prodaja padla.

Scarabeo

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Večina trgovcev napiše 35kw, probleme itak imaš ti, zato preveri homologacijo, le ta je merodajna. Pač rečejo, sem zaokrožil. Kolikor jaz vem imajo letniki 2006/2007 manj kilovatov - pod 35.

Ker pa različni trgi imajo različne zahteve ni nujno, da je povsod tako. Zato le preveri, tudi jaz sem kupoval ta motor, se mi je zdel zelo vredu. Ta link je pa verjetno za točno določeno državo, kjer zahtevajo, da imajo manj kot 35kw, kar bi bilo tudi pri nas smiselno glede na zakonodajo, saj z A2 skoraj ni kaj vozit.

Scarabeo

ja res je, tudi na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) imajo nekateri od 34 pa do 35,3 kw, očitno je najbolš pred nakupm (v mojem primeru rabljenega motorja) pogledat v prometno :)

res je, nobenih motorjev ni, blokirati fajzerco se mi pa predrago zdi + polcajem morš pojasnevat da je blokiran pa homologacijo kazat pa vse to :S

kak diler pa od mene ne bo mel koristi, namreč kupujem rabljenega ;)

Link to comment
Share on other sites

Ava...sej se rečmo da poznava, lahko ti js pokažm svoj moped, je pomoje še skor najboljši za začetnika/začetnico

Xj 6 ima 57kW ... :whistle:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lep pozdrav! Jaz sem se tudi začel zanimat za motorje in glede na to da že ta tema obstaja bom napisal tukaj.

Zgleda da bom komaj spomladi (:() lahko začel z izpitom za A2 ker je baje premrzlo (nisem še preveril informacije pri avtošolah sem pa slišal tako).

Mene tudi zanima kakšen motor bi si lahko privoščil z A2 kategorijo. Zanima me nekaj v smeri sport. Trenutno se nagibam v smeri ninje 250, ampak ker pač nimam izkušenj ter sem začetnik raje povprašam za kaka mnenja (pa še dosti časa mam :) ). Sem tudi nekje zasledil da bi naj bila na 250ccm sport problem tudi višina? Merim 180cm... Edine izkušnje dosedaj ki jih imam pa so z APN6 :D

Hvala za pomoč :)

Link to comment
Share on other sites

za a2 maš kr neki motorju:D

recimo kawasaki ninja 250, yamaha yzf250, yamaha wr250 drugo leto pride honda cbr250r

potem maš yamaha xt660 yamaha MT-03 mata če sm prov zvdeu glih 35kw kr yamaho xt660 tu jst gledam:D

potem pa kaki cestni če so že blokirani;)

al pa neked kakšna honda cbf500 al pa cbf600 kawasaki er6 samo to moraš pa še blokirat:)

Link to comment
Share on other sites

za a2 maš kr neki motorju:D

recimo kawasaki ninja 250, yamaha yzf250, yamaha wr250 drugo leto pride honda cbr250r

potem maš yamaha xt660 yamaha MT-03 mata če sm prov zvdeu glih 35kw kr yamaho xt660 tu jst gledam:D

potem pa kaki cestni če so že blokirani;)

al pa neked kakšna honda cbf500 al pa cbf600 kawasaki er6 samo to moraš pa še blokirat:)

Kje si pa to najdu ?? 

Link to comment
Share on other sites

auu zafukov sm:D mislu sm yamaha ybr250

to pa ja :D. Čeprou se je že neki govoril o YZF 250, da bi lahko kej prišlo, sam mislm da je biu samo fotošop...

Link to comment
Share on other sites

Lep pozdrav! Jaz sem se tudi začel zanimat za motorje in glede na to da že ta tema obstaja bom napisal tukaj.

Zgleda da bom komaj spomladi (:() lahko začel z izpitom za A2 ker je baje premrzlo (nisem še preveril informacije pri avtošolah sem pa slišal tako).

Mene tudi zanima kakšen motor bi si lahko privoščil z A2 kategorijo. Zanima me nekaj v smeri sport. Trenutno se nagibam v smeri ninje 250, ampak ker pač nimam izkušenj ter sem začetnik raje povprašam za kaka mnenja (pa še dosti časa mam :) ). Sem tudi nekje zasledil da bi naj bila na 250ccm sport problem tudi višina? Merim 180cm... Edine izkušnje dosedaj ki jih imam pa so z APN6 :D

Hvala za pomoč :)

Prvi motor je kar precej težko kupit in skoraj vsak naredi napako kot jo boš tudi ti in jaz sem jo, ko sem si kupil Čoperja (kup železa-kromiranga) saj itak NEBOŠ nikogar poslušal.Jaz ti dam SAMO ,moje skromno mnenje:takoj ko boš naredil izpit in začel vozit ti bo vsak motor takoj prešvoh.Moj nasvet pa ni nujno da ga upoštevaš ampak se boš kasneje sigurno spomnil name in boš sam ugotovil,da sem ti pravilno svetoval.Kupi rabljenega ER-6-(N ali F) ca 4-5 let starega z ca 20K kil.za ca 3,5-4K € in ga daj na servis blokirat na teh 35 KV (ali koliko že)in po tem ga seveda ko smeš menda po 2 letih in imaš še dovolj dober motor za par let in ko si nabereš malo izkušen si kupiš malo težji motor za kar se boš pač odločil.

Ps; v tem rangu je še! Honda 500 ccm in Suzuki 500 ccm LP.Spomladi bo naprodaj od moje boljše polovice več na PM ali po tel.najdeš v avtarju !

Link to comment
Share on other sites

hum me vleče er-6f z blokado ja, pa še za vnaprej je bolj pametno kak kupit 250ko pa potem čez 2 leti spet nov motor :) v bistvu sem odprt za vse nasvete/kritike :D

Link to comment
Share on other sites

to pa ja :D. Čeprou se je že neki govoril o YZF 250, da bi lahko kej prišlo, sam mislm da je biu samo fotošop...

sm vidu slike kaka naj bi bla ja sm za 250kubiku ne verjamem :) jp se strinjam stabo 10000000% je biu fotošop

Link to comment
Share on other sites

tu sigurnu da mu bo vsak motor švoh ku ga bo vozu samo eni pa tut mau preterujejo ker kupjo recimo cestaka 600kubišenga z blokado na 25kw in jo dajo takoj vn pa gasa sm če kupeš tak motor moreš saj neki časa met blokado not da se navadeš (če si začetnik sevede) drgač pa ja najbolj se splača kašenga kwasakija er6 al pa hondo cbf500 pa blokada in se navadeš fajn mopeda;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

a če kupiš rablen motor k je biu še v tastarem zakonu blokiran na 25 kw, v osnovi blizu 100kw (kawi z750), to ne bi bilo problem za izpit A2?

zdi se mi logično da mora biti uredu, problem bi biu če bi ga SEDAJ blokiral na 25kw

Link to comment
Share on other sites

Če koga zanima, jaz prodajam kawasaki z 750, letnik 2008, 24 k km, servisiran, za zelo ugodno cenotrance_25_naughty.gif.. Motor pa je bil že tovarniško zablokiran na 25 kw in ima v vseh papirjih navedeno moč 25 kw, tudi v homologaciji. Motor je bil samo namestu položen, drugače je brezhiben, to tudi garantiram, info na pm

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

a če kupiš rablen motor k je biu še v tastarem zakonu blokiran na 25 kw, v osnovi blizu 100kw (kawi z750), to ne bi bilo problem za izpit A2?

zdi se mi logično da mora biti uredu, problem bi biu če bi ga SEDAJ blokiral na 25kw

Tle se ne gre o tem kdaj je bil motor zablokiran. Problem je vozniški izpit ki ti predpisuje kaj lahko in kaj ne.

Tko da tle odpade vse kar je nad 70kw blokiran.

Link to comment
Share on other sites

a če kupiš rablen motor k je biu še v tastarem zakonu blokiran na 25 kw, v osnovi blizu 100kw (kawi z750), to ne bi bilo problem za izpit A2?

zdi se mi logično da mora biti uredu, problem bi biu če bi ga SEDAJ blokiral na 25kw

Odvisno, al je bil motor tovarniško blokiral, ali pa potem nadoknadno...

Če je tovarniško, imaš v prometni napisanih 25kw. In s tem ga je mogoče voziti.

Edited by HyperJack
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Tole sem napisal in poslal Inšpektoratu RS za notranje zadeve :

Moj sin je s 16 leti opravil vozniško dovoljenje za motorno kolo do 125 ccm.Pri 18 letih se mu je to isto spremenilo v A2 kategorijo do 25KW.Po takratni zakonodaji bi se mu po 3 letih oz. starosti 21 let (kar je dopolnil ) spremenilo v Akategorijo neomejeno.

Sedaj pa nova zakonodaja nalaga za to kategorijo ponovno opravljanje izpita !?Ali ne velja zakonodaja ob pridobitvi vozniškega dovoljenja! Ali lahko sedanji zakon spreminja pogoje za nazaj? Sin (in nekaj njegovih prijateljev) namreč ne bi opravljali izpita če bi takrat bilo rečeno tako ,kot je sedaj, saj mu nastaja nepotreben novi strošek! Dejansko je zavestno pri 16 letih šel v postopek pridobivanja vozniškega dovoljenja za motorno kolo neomejeno /in ga ves čas tudi vozil/ sedaj pa je vse skupaj nično ker mora ponovno opravljati izpit!

Ali ne sodimo tatu po zakonu ki velja ob storitvi dejanja in ne ob sojenju čez 5let?

Dobil sem odgovor da so stvar poslali Ministrstvu za notranje zadeve, Direktorat za upravne notranje zadeve !

Oni so to poslali Prometnemu inšpektoratu RS !

Oni so to poslali Javni agenciji RS za varnost prometa!

Pisal sem jim tudi tole :

Na vas se obračam s prošnjo v zadevi s kolobocijo okoli kategorije A za upravljanje motornega kolesa.

Moj sin je s 16 leti opravil vozniški izpit za kategorijo A do 125 ccm.Pri 18 letih je dobil kategorijo do 25kw !Pri 21 bi naj dobil A neomejeno.

Zaradi spremembe zakona nekaj mesecev preden bi izpolnil pogoj 21let mora opravljati ponoven izpit za A neomejeno.Do tu je vse jasno!

Sedaj pa nastopi problem, ki ga ne znajo pojasniti niti na upravni enoti v Mariboru oziroma dobivamo različne informacije glede tega, kot skrben starš svojega sina pa bi rad razčistil kakšno motorno kolo lahko sedaj vozi?!

Namreč ob dvigu novega vozniškega dovoljenja ima vanj vpisano kategorijo

A2 ! Kategorija A2 v zakonu pomeni motorna kolesa do 35 kw, sinu pa tolmačijo da on pa lahko vozi do 25kw ker je delal izpit "po starem"!

Kolikor mi je znano ne obstajajo dve kategorije A2 ,ali pač?

Če novi zakon velja za nazaj in spreminja pridobljeno oziroma obljubljeno povišanje pri 21 letih v A neomejeno, potem smatram da po novem A2 pomeni enako za vse 35 in ne 25kw kot trdijo ??! Ali pa velja polovica zakona po starem , polovica pa po novem.

V kolikor namreč mojemu sinu velja izit po starem 25kw mu naj po starem dajo sedaj neomejeno ne pa da mora za neomejeno delati izit po novem,ko želi voziti po novem zakonu ki pravi da je A do 35 kw pa bi zanj naj veljal stari zakon!?

Konec dopisa!

Res zanimivo kako delajo upravne enote, če še "vrh "države ne ve odgovora??

No vse skupaj traja že nekaj mesecev.

Toliko , da boste vedeli kaj in kako je s to zadevo!

Edited by bambi61
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Sedaj pa nastopi problem, ki ga ne znajo pojasniti niti na upravni enoti v Mariboru oziroma dobivamo različne informacije glede tega, kot skrben starš svojega sina pa bi rad razčistil kakšno motorno kolo lahko sedaj vozi?!

Namreč ob dvigu novega vozniškega dovoljenja ima vanj vpisano kategorijo

A2 ! Kategorija A2 v zakonu pomeni motorna kolesa do 35 kw, sinu pa tolmačijo da on pa lahko vozi do 25kw ker je delal izpit "po starem"!

Nimam (naj)novejše vozniške, zato ne morem preverit pri sebi...

Je še kakšno dopolnilo pod A2, o kakšnih kW?

Ker če ima še vedno zapisano <25kW, potem teoretično res ne sme vozit več?!?

Enaka fora, kot če imaš na tovornem vozilu do mase 3.5T, nalepko za omejitev hitrosti, se jo moraš držat.

Če pa je nimaš nalepljene pa lahko "dirkaš" po omejitvah.

Mgoče kaj pomaga, verjetno pa ne... :P

lp

Link to comment
Share on other sites

Tole sem napisal in poslal Inšpektoratu RS za notranje zadeve (pred nekaj meseci!!):

Moj sin je s 16 leti opravil vozniško dovoljenje za motorno kolo do 125 ccm.Pri 18 letih se mu je to isto spremenilo v A2 kategorijo do 25KW.Po takratni zakonodaji bi se mu po 3 letih oz. starosti 21 let (kar je dopolnil ) spremenilo v Akategorijo neomejeno.

Sedaj pa nova zakonodaja nalaga za to kategorijo ponovno opravljanje izpita !?Ali ne velja zakonodaja ob pridobitvi vozniškega dovoljenja! Ali lahko sedanji zakon spreminja pogoje za nazaj? Sin (in nekaj njegovih prijateljev) namreč ne bi opravljali izpita če bi takrat bilo rečeno tako ,kot je sedaj, saj mu nastaja nepotreben novi strošek! Dejansko je zavestno pri 16 letih šel v postopek pridobivanja vozniškega dovoljenja za motorno kolo neomejeno /in ga ves čas tudi vozil/ sedaj pa je vse skupaj nično ker mora ponovno opravljati izpit!

Ali ne sodimo tatu po zakonu ki velja ob storitvi dejanja in ne ob sojenju čez 5let?

Dobil sem odgovor da so stvar poslali Ministrstvu za notranje zadeve, Direktorat za upravne notranje zadeve !

Oni so to poslali Prometnemu inšpektoratu RS !

Oni so to poslali Javni agenciji RS za varnost prometa!

Pisal sem jim tudi tole :

Na vas se obračam s prošnjo v zadevi s kolobocijo okoli kategorije A za upravljanje motornega kolesa.

Moj sin je s 16 leti opravil vozniški izpit za kategorijo A do 125 ccm.Pri 18 letih je dobil kategorijo do 25kw !Pri 21 bi naj dobil A neomejeno.

Zaradi spremembe zakona nekaj mesecev preden bi izpolnil pogoj 21let mora opravljati ponoven izpit za A neomejeno.Do tu je vse jasno!

Sedaj pa nastopi problem, ki ga ne znajo pojasniti niti na upravni enoti v Mariboru oziroma dobivamo različne informacije glede tega, kot skrben starš svojega sina pa bi rad razčistil kakšno motorno kolo lahko sedaj vozi?!

Namreč ob dvigu novega vozniškega dovoljenja ima vanj vpisano kategorijo

A2 ! Kategorija A2 v zakonu pomeni motorna kolesa do 35 kw, sinu pa tolmačijo da on pa lahko vozi do 25kw ker je delal izpit "po starem"!

Kolikor mi je znano ne obstajajo dve kategorije A2 ,ali pač?

Če novi zakon velja za nazaj in spreminja pridobljeno oziroma obljubljeno povišanje pri 21 letih v A neomejeno, potem smatram da po novem A2 pomeni enako za vse 35 in ne 25kw kot trdijo ??! Ali pa velja polovica zakona po starem , polovica pa po novem.

V kolikor namreč mojemu sinu velja izit po starem 25kw mu naj po starem dajo sedaj neomejeno ne pa da mora za neomejeno delati izit po novem,ko želi voziti po novem zakonu ki pravi da je A do 35 kw pa bi zanj naj veljal stari zakon!?

Konec dopisa!

Res zanimivo kako delajo upravne enote, če še "vrh "države ne ve odgovora??

No vse skupaj traja že nekaj mesecev.

Toliko , da boste vedeli kaj in kako je s to zadevo!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Imam podobno vprašanje. Z opravljeno kategorijo A2 lahko vozim motorno kolo z največ 35 Kw in 175 kg. Ogledanega imam kawasaki-ja er6f, vendar presega kilažo, ki mi je dovoljena. Zanima me torej ali je možno odpraviti to težavo in če ne katere motorje priporočate (sport, mogoče tudi naked)?

Se zahvaljujem za vsak odgovor. Lp.: motornik

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!