Skoči na vsebino

Ročice na krmilu, tempomat, zavora, sklopka..


Priporočene objave

Objavljeno

Stvar še nisem preizkusil, slišal pa sem, da zadeva zna biti tudi nevarna :hmm: Znanec, ki je imel t.z tempomat namontiran na svojem motorinotu bi se po hajsajderju (zaradi zalivke) verjetno še ujel (njegovo mnenje), ampak ko ga je vrglo nazaj na sedež je avtomatsko obrnilo ročko za gas ko je biu že na bankini. Zadnji konec motorja je potem samo še zaoral :slap:

Objavljeno

jaz imam sicer home made varjanto in si ne predstavljam kako bi zdržal brez na dolgih transferjih. me pa zanima, kje se da kupi zgoraj prikazano ali podobno.

Nabavil pri podjetju TRG-LJ.bivši slovenija-avto na Celovški.Kontakt g.NOVAK.Čakal 5 dni. ;)

:yea1:

Objavljeno

Tale TEMPOMAT me spominja ,kako so včasih Turki vozili po A1 z ceglom na gasu. :hmm:

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

hello.zanima me nikjer ne najdem na forumu temo o zamenjavi ročk.ali je kakšen poseben postopek imam namen zamenjat ker mi te ki jih imam niso všeč.ali ima kdo kakšne izkušnje.hvala za odgovore

Objavljeno (popravljeno)

Za vsako prčklanje po motorju pa res ne bo posebej tema :wacko:

Stare če ti niso všeč, jih enostavno odrežeš (podolgem) z olfa nožem dol in jih vržeš stran, nove pa prej

za nekaj časa namočiš v krop(vodo), da se omehčajo in jih enostavno natakneš gor :slap:,še prej pa odvijačiš uteži, če jih imaš na balanci.

Popravljeno . Popravil CAPI
Objavljeno

Jaz imam drugo metodo:

za odstranitev starih lahko uporabis kompresor,tako da vtaknes pistolo pod rock in jo "spihnes vn".

Isto lahko naredis tudi za montazo.

Rajsi ne uporabljaj bencina ali 40wd za mazanje.

Ce je motor kroserka in znas da jo bos rabu pod dezjem "namazi" balanco sz barvo v spray-u.

Ta bo sluzila da bo rocka lazje zdrsnila gor,potem pa ko se bo barva posusila bo ta delovala kot lepilo in se ti ne bo rocka vihtela.

Za bit gotov pa 2\3x zavij rock z zico.

Objavljeno

Sicer vprašanje spada v temo "sam svoj mojster";

sam naredim enako kot "@CAPI" le da preden nataknem nove namažem balanco z Neostikom.

Sicer pa, če boš kupil ročke (vsaj v Louisu je tako), bodo najbrž kakšna navodila zraven :whistle: .

Objavljeno

maš plastiko

pa daš na golo ročko

pol pa jo z brenrjm stopiš da se dobr prime

da pač ne drsi ročka dol

Objavljeno

Hmm še na stari FZS sem pri menjavi belance uporabil kar origigi ročke. Pač jih povlekel dol in nataknil na novo belanco. Nič se ni obračal :whistle:

Objavljeno
hello.zanima me nikjer ne najdem na forumu temo o zamenjavi ročk.ali je kakšen poseben postopek imam namen zamenjat ker mi te ki jih imam niso všeč.ali ima kdo kakšne izkušnje.hvala za odgovore

Če že menjaš ročke bi ti priporočal z gretjem,cena v Luisu ca 60 EUR) zelo uporabno verjemi -preverjeno!!! Sicer,ko boš montiral: plastične,gumijaste,silikonske. Stare demontiraj(prereži),če imaš uteži jih demontiraj, balanco lepo očisti in pred montažo namaži nove ročke z dvokomponentnim lepilom ARALDIT.Zelo lahka montaža in v ca 1/2 ure je popolnoma suho,ročka se nebo nikdar zavrtela OK.

www_louis_de___Motorrad___Freizeit.htm

Objavljeno

Jaz še nisem videl, da bi se ročke vrtele na balanci in jih nisem še nikoli lepil.

In kako odstraniš zalepljene ročke????????

S kompresorjem??

Z nožem???

Ročke se vrtijo samo, če so prevelike ali zanič.

Če bi jih že lepil, bi jih z HILTI HIT 2000

Objavljeno

Jaz še nisem videl, da bi se ročke vrtele na balanci in jih nisem še nikoli lepil.

In kako odstraniš zalepljene ročke????????

Z DINAMITOM!!!!!!!!!

Objavljeno

Jaz še nisem videl, da bi se ročke vrtele na balanci in jih nisem še nikoli lepil.

In kako odstraniš zalepljene ročke????????

Z DINAMITOM!!!!!!!!!

Če maš BMW že - ga ni preveč škoda...

D.

Objavljeno
Z DINAMITOM!!!!!!!!!

Če maš BMW že - ga ni preveč škoda...

D.

Škoda, da si toliko star in take trosiš.Na trapasto vprašanje pa je normalno,da dam trapast odgovor OK.

Ps: Si 4-ti ,ki ga odslej naprej ignoriram!

Objavljeno
Škoda, da si toliko star in take trosiš.Na trapasto vprašanje pa je normalno,da dam trapast odgovor OK.

Ps: Si 4-ti ,ki ga odslej naprej ignoriram!

:OK: Končno... :P

D.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Jest sm preko Ebay-a kupu to ročko z manj gasa. Drgač mam pa jest eno komplet racing magnezijevo ročko za prodat ( in par različnih kolutov za zamenjat, da maš gasa kokr hočeš) To je bla kit ročka za Kawasakija 636 pa bi mogu za mojo Hondo zajle zamenjat pa sm raj sam to ročko kupu. Zmanjša hod ročice z 90 stopinj na 60 stopinj.

Objavljeno
Jest sm preko Ebay-a kupu to ročko z manj gasa. Drgač mam pa jest eno komplet racing magnezijevo ročko za prodat ( in par različnih kolutov za zamenjat, da maš gasa kokr hočeš) To je bla kit ročka za Kawasakija 636 pa bi mogu za mojo Hondo zajle zamenjat pa sm raj sam to ročko kupu. Zmanjša hod ročice z 90 stopinj na 60 stopinj.

No, pa opiši malo občutke, prednosti, se tudi sam zanimam za to zadevo na superduku.

Objavljeno
No, pa opiši malo občutke, prednosti, se tudi sam zanimam za to zadevo na superduku.

Čudeža ni se pa pozna predvsem na dirkališču na izhodih in ravninah, ko želiš dat gas do konca ti ni treba komolca skor do tal dat. Ker ma moja Honda original dolg gas sm mogu kdaj pol že preprijet gas če nism hotu, da tist komolc do tal rinem al pa da me zapestje ne boli. Je pa res, da dokler se ne navadiš (še posebno na dvo in enocilindraših, ki so bolj odzivni) je lahko mal moteče, ker za isti hod zapetja kot prej, motor mal bl skoč in če nimaš glih občutka se lohk v grobem rečeno voziš kot bi meu za gas samo tipko ON-OFF. Ko se pa navadiš krajšega gasa je pa to prva liga. :OK:

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ravno o tem sem hotel pisat. Baje motor postane dosti bolj odziven. Cena pa velja s poštnino vred.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!