Skoči na vsebino

Ročice na krmilu, tempomat, zavora, sklopka..


peco

Priporočene objave

Vozi po pamet, počasi in ne bodo bremze trpele, niti ročke.

Na dirkališču je zadosti izletnih con in vam želim, da se nobenmu nič ne naredi, tudi če ročka poči.

daj prosim te, ne kvasi takšnih neumnosti, češ "vozi počasi pa ne bodo ročke trpele ..."

če ti bo pa kdaj slučajno kak avto prednost vzel, boš samo "na pol" bremze stisnil? zato da ne bo ročka trpela oz. se zlomila?

tisti, ki znamo razmišljati z glavo vemo, da zavore niso "krneki" kot razni lepotni dodatki na motorju (ko je dizajn pomembnejši od funkcije), ampak lahko ta majhen kos kovine pomeni razliko med življenjem in smrtjo. pa ne rabiš zato biti nek divjak (nazadnje ko sem bil na cesti, sem videl, da se po njej vozijo tudi drugi ljudje, in tudi oni lahko kdaj kakšno napako naredijo, in četudi se pelješ "propisno po omejitvah", lahko pride do nesreče) ...

na dirkališču je pa še veliko bolj pomembno, da imaš kvaliteten material, saj so tam še bistveno višje hitrosti...

Popravljeno . Popravil tosemjaz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozi po pamet, počasi in ne bodo bremze trpele, niti ročke.

Na dirkališču je zadosti izletnih con in vam želim, da se nobenmu nič ne naredi, tudi če ročka poči.

Želja je na mestu, ampak tudi vožnja počasi ne reši težave, če ti ročka enkrat ostane v roki ko panično pohodiš prvi žlajf na polno, ko ti nekdo izsili prednost.. Izletne cone na pisti pa tudi niso tako dolge da bi se ustavil iz 200+ brez žlajfou..

Skratka hočem povedat, da izletne cone in vožnja počasi niso ravno nekaj na podlagi česa bi se lahko odločal, kolk "ziher" ročke rabiš. Ker tudi če je izpolnjeno oboje, se lahko marsikaj zgodi.

Pomoje je edini parameter pri tehtanju ali uporabljat take ročke ali ne ta, koliko zaupaš temu konkretnemu kitajskemu izdelku in uporabljenemu materialu, ne glede na to kako in kje se voziš. Uporabniki načeloma pohvalijo da je izdelava kar na nivoju in veliko je takih, ki imajo te ročke brez problemov že dlje časa. To in smešna cena zagotovo govori v prid tem kitajskim zadevam.. Ampak kaj ko vedno obstaja tisti kaj pa če in grenak priokus od vseh zlomljenih ključev, izvijačev in ostalih kitajskih izdelkov, ki so se zlomili kot, da bi bili narejeni iz preperele plastike, ne iz "železa" :(

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ročke so, kot je rekel Gamma, ulitki, vendar je treba te ulitke ustrezno obdelati (naležne površine, luknje....). Za ta postopek pa uporabljajo CNC rezkar, kot pravijo.

Ne verjamem pa, da je ročka zrezkana iz polnega kosa aluminija, kot so to recimo Brembo MONOBLOC čeljusti.

Ja a kaj odlitek pa ni iz polnega kosa? sej tudi aluminjaste kocke/valje, itd... morajo uliti v modele, da dobijo željeno obliko za nadaljno prodajo.

Fora je samo v tem kako je bil ta aluminij pridobljen obdelan in kakšne vrste je, že na prvi pogled vidiš razliko med tem hong kong aluminijem in aluminijem, ki ga kupiš pri nas...npr metalka..

citiram: # M-Label Levers are carved From Billet Aluminum.They are not only beautiful but, Functional.

# M-Label Levers are Designed to be bolt on replacements, Fully adjustable.

# Made By 6061-T6 Aluminum CNC Machined Billet Construction

100% CNC machined

Sicer pa za to kar dobiš je vredno svojega denarja...

Pa lp, Jaka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

daj prosim te, ne kvasi takšnih neumnosti, češ "vozi počasi pa ne bodo ročke trpele ..."

Če ne probaš, ne veš. Se da brez uporabe zavore lepo peljat, pa pusti zdaj neko bremzanje v sili, ko kdo skoči pred tabo.

Načini vožnje, se razlikujejo. Sosed vozi SS, ampak vozi vedno tako, da u polno bremza pred vsakim ovinkom in je dejansko prehiter za na cesto. (ponavadi njemu podobni kupujejo enake ročke, ki jih vozi Rosi ali pa kak drug as, ker ostalo itak ni za na motor. Taki se lahko na smrt skregajo glede kitajskih ročk :) )

Maš kontra paciente za volanom avtomobila, ki vedno stiskajo tisto bremzo pred vsakim ovinkom, pa čeprav vozijo precej pod omejitvijo in niti ne zaznajo, da vozilo samo bremza če spusti gas. (možno da gre to še komu na živce)

Dokler se ti ni polomila neka Kitajska ročica, je brezveze vsakega razburjanja o neki kvaliteti, ker je to zgolj ugibanje, baba čula baba kazala.

Če bi rad argumentiral, kupi ročico, jo razreži pa analiziraj material, enak test bi rad videl pri original ročici.

Veliko bremzanja, še več pa kilometrov v tej sezoni :notworthy:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Želja je na mestu, ampak tudi vožnja počasi ne reši težave, če ti ročka enkrat ostane v roki ko panično pohodiš prvi žlajf na polno, ko ti nekdo izsili prednost.. Izletne cone na pisti pa tudi niso tako dolge da bi se ustavil iz 200+ brez žlajfou..

Skratka hočem povedat, da izletne cone in vožnja počasi niso ravno nekaj na podlagi česa bi se lahko odločal, kolk "ziher" ročke rabiš. Ker tudi če je izpolnjeno oboje, se lahko marsikaj zgodi.

Pomoje je edini parameter pri tehtanju ali uporabljat take ročke ali ne ta, koliko zaupaš temu konkretnemu kitajskemu izdelku in uporabljenemu materialu, ne glede na to kako in kje se voziš. Uporabniki načeloma pohvalijo da je izdelava kar na nivoju in veliko je takih, ki imajo te ročke brez problemov že dlje časa. To in smešna cena zagotovo govori v prid tem kitajskim zadevam.. Ampak kaj ko vedno obstaja tisti kaj pa če in grenak priokus od vseh zlomljenih ključev, izvijačev in ostalih kitajskih izdelkov, ki so se zlomili kot, da bi bili narejeni iz preperele plastike, ne iz "železa" :(

Na Hondi imava že dve leti ročke iz Hongkong-a, pa še nobena ni počila. Bremza se pa itak pred vsakim ovinkom na polno (vsaj jaz) ker se itak prehitro v ovinek ne upam (honda je samo za na pisto).

Ne vem zakaj bi kitajska ročka počila na bremzanju, razen če je bila kdaj že na tleh in je napokala...

Popravljeno . Popravil marko55
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Hondi imava že dve leti ročke iz Hongkong-a, pa še nobena ni počila. Bremza se pa itak pred vsakim ovinkom na polno (vsaj jaz) ker se itak prehitro v ovinek ne upam (honda je samo za na pisto).

Ne vem zakaj bi kitajska ročka počila na bremzanju, razen če je bila kdaj že na tleh in je napokala...

Pa še nekaj, a je kdo kdaj meril, koliko moči zmore pri pritisku z dvemi prsti? Po mojem premalo, da bi zlomil ročko... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler se ti ni polomila neka Kitajska ročica, je brezveze vsakega razburjanja o neki kvaliteti, ker je to zgolj ugibanje, baba čula baba kazala.

Če bi rad argumentiral, kupi ročico, jo razreži pa analiziraj material, enak test bi rad videl pri original ročici.

Veliko bremzanja, še več pa kilometrov v tej sezoni :notworthy:

Noben ne trdi, da so kitajske ročke slabe ali celo sploh slabše od kakšnih bolj znanih. Toda praksa na ostalih področjih je že prevečkrat pokazala, da so kitajski izdelki velikokrat nekvalitetni in da so njihove kovine slabe. Na podlagi tega se poraja razumljiv dvom kaj pa če je tako tudi pri ročkah. Lahko ni, lahko je, kot praviš zgolj ugibanje.

Jaz svoje življenje cenim bolj kot nekaj € in bom raje posegel po prevejenemu izdelku, kjer so zaradi višjih standardov, kontrole, ohranjanja dobrega imena in bojaznijo pred morebitnimi hudimi pravnimi posledicami, če bi bili šlampasti, primorani delat na nivoju. Pri Kitajcih pa tega ne vemo. Lahko je isto kvalitetno, lahko pa ni.. Zgolj ugibanje.

A je vredno tvegat za par €, četudi je tveganje majhno? To vsak zase najbolj ve, meni recimo ni. Ne obsojam pa nobenega, ki se odloči drugače, konec koncev zgleda da je kar veliko zadovoljnih uporabnikov teh ročk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Hondi imava že dve leti ročke iz Hongkong-a, pa še nobena ni počila. Bremza se pa itak pred vsakim ovinkom na polno (vsaj jaz) ker se itak prehitro v ovinek ne upam (honda je samo za na pisto).

Ne vem zakaj bi kitajska ročka počila na bremzanju, razen če je bila kdaj že na tleh in je napokala...

Bom najprej odgovoril z vprašanjem.. Ne vem zakaj bi kitajski ključ (19) na katerem piše CHROME-VANADIUM STEEL in zgleda tak, da ga z buldožerjem ne bi mogel zvit, kaj šele zlomit, počil v roki. Ne vem zakaj, ampak mi je. Zakaj ne bi aluminij?

Drugače pa naj bi bil problem v slaši kvaliteti aluminija, ki je lahko porozen, ima nepravilnosti, itd. in če je nepravilnost ravno na tapravem mestu, ti lahko ročka pri zaviranju ostane v roki. Zasledil sem za primer iz enega ameriškega foruma, ki ga redno spremljam. Čist nove ročke, tip speljal izpred dvorišča, zabremzal in se je gladko odlomila. Bi rekel, da je nemogoče, ampak ni.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. Sem se zmotil, naj moderator pobriše tale prazen post prosim

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem kupil eno čing-šlang gas-kapo in je bila zelo lepo CNCjana, za drobiž v primerjavi z originalno. Tako, da tudi proizvodnja pri njih je lahko dobra za malo denarja.

Vprašanje pa je materijal, pri gas-kapi nimaš kej falit, pri ročki se pa jaz ne bi hecal, grejo bremze v maloro, pa ti za njimi :D

Sem slišal že precej pritožb na netu, da so pokale, pa tudi precej pohval, zdej pa če se komu zdi vredno tvegat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja a kaj odlitek pa ni iz polnega kosa? sej tudi aluminjaste kocke/valje, itd... morajo uliti v modele, da dobijo željeno obliko za nadaljno prodajo.

Fora je samo v tem kako je bil ta aluminij pridobljen obdelan in kakšne vrste je, že na prvi pogled vidiš razliko med tem hong kong aluminijem in aluminijem, ki ga kupiš pri nas...npr metalka..

citiram: # M-Label Levers are carved From Billet Aluminum.They are not only beautiful but, Functional.

# M-Label Levers are Designed to be bolt on replacements, Fully adjustable.

# Made By 6061-T6 Aluminum CNC Machined Billet Construction

100% CNC machined

Sicer pa za to kar dobiš je vredno svojega denarja...

Pa lp, Jaka

Zakompliciral si :P

U glavnem, mislim, da je ulitek že približna oblika ročke in zato na nekaterih delih obdelava z odrezavanjem ni več potrebna.

Nekateri deli, ki pa zahtevajo boljšo kvaliteto površine oz. so tam ožje tolerance (naležne površine, luknje ipd.) pa potrebujejo naslednjo obdelavo.

Če se izognemo odrezavanju, potem so tudi mehanske lastnosti ročke bolše. Seveda pa so le te odvisne od materiala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne probaš, ne veš. Se da brez uporabe zavore lepo peljat, pa pusti zdaj neko bremzanje v sili, ko kdo skoči pred tabo.

Nimaš prav - točno zato se gre - bremzanje v sili namreč. Če je vse normalno in ok, itak lahko zaviraš z motorjem in (skoraj) ne potrebuješ bremze. Ampak jaz želim imeti v redu material tudi ((oz. predvsem) za bolj "problematične" trenutke.

Sicer pa kak komu paše. Jaz zase vem, da se ne bom špilal s svojim življenjem zaradi nekih par evrov. Komu pa je škoda denarja za to, pa si naj pač kupi poceni kitajsko robo.

Sicer pa - tema je bila odprta zaradi vprašanja kje najti takšne ročke v sloveniji, ne pa da zdaj vsak po svoje pametuje o kitajski robi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem kupil eno čing-šlang gas-kapo in je bila zelo lepo CNCjana, za drobiž v primerjavi z originalno. Tako, da tudi proizvodnja pri njih je lahko dobra za malo denarja.

Vprašanje pa je materijal, pri gas-kapi nimaš kej falit, pri ročki se pa jaz ne bi hecal, grejo bremze v maloro, pa ti za njimi :D

Sem slišal že precej pritožb na netu, da so pokale, pa tudi precej pohval, zdej pa če se komu zdi vredno tvegat :)

Točno to..

Jaz niti približo nisem apriori proti kitajski robi.. Imam precej kitajskih izdelkov, ki so bili nič denarja, pa so lepo izdelani in dobro služijo svojemu namenu. Nazadnje sem za par dolarjev s poštnino vred kupil en nož, kopijo nemškega Bökerja, ki je izdelan v nulo in se je zaenkrat izkazal kot zelo kvaliteten. Mislim, da nihče, razen poznavalec Bökerjevih izdelkov ne bi pogruntal, da ni original, ker gor pač piše Böker in "Made in Solingen" :) Z njim sem tudi že marsikaj počel, in je zadeva nenormalno trpežna.

Enako imam (zaenkrat) zelo dobro izkušnjo tudi s kitajskim fenom za varjenje plastike - direktna kopija veliko dražjega in priznanega Leisterja. Slednji je okoli 700€, kitajček je bil s poštnino ene 140€. Veliko sem uporabljal oba, originalnega ima kolega, tega pa sedaj jaz že drugo leto. Razlike razen v ceni zaenkrat ni. Tako da očitno Kitajčki znajo narest tudi dobre stvari. Imam tudi glede drugih zadev kar ene par dobrh izkušenj..

AMPAK

Je pa nekaj izkušenj tudi zelo slabih največ s PUTER (kao jeklenim) orodjem. Tisti ključ, ki sem ga omenjal zgoraj, potem številni izvijači, ki so se kar odlomili, itd.. Če se ti zlomi ključ, izvijač, če se mi zjebe nož, ali pokvari kitajski fen, bom zaklel in vrgal stran.

Če mi v roki ostane kitajska bremz ročka, mogoče nit zaklet ne bom imel cajta. Kot je rekel dolenc.. Zdej pa če se komu zdi vredno tvegat.. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje, da ni za primerjat ključa za vijačenje (ta že iz slike zgleda kot da bi ga v interdiskontu za par centov kupil) in ročke za zavoro, pa čeprav na obeh piše made in China.

Za vse te materiale, o katerem se govori bi bil kak drug strokovno podkovan forum dosti bolj realen, kar se tiče ročke pa tudi mene zdaj zanimajo lastnosti materiala in če ima kdo polomljenje ročke (original ali kitajske), bi mogoče vsaj podrobno poslikal tam kjer je zlom pa da pošljemo dalje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na enem ameriškem forumu poteka ravno taka debata in se je našel nekdo, ki se ukvarja z analizo kovin na enem inšitutu al neki.. Skratka tip se je po prebiranju teme na forumu odločil da bo zadevo analiziral v laboratoriju. Pri kitajcih je naročil en set teh ročk, en iz foruma je pa priskrbel odrabljeno ročko enega znanega ameriškega aftermarket proizvajalca ročk za primerjavo.. To se je dogajalo konec februarja, potem je pa tema nekako zamrla. Včeraj sem sicer pomotoma zaprl okno, brez za bi si shranil link do foruma/teme (sprava našel preko googla), ampak bom danes v zgodovini brskalnika poskušal najt, da bom malo sledil kakšen bo razplet, če bo dejansko objavil kakšne ugotovitve.

Drugače pa ne bi bilo slabo pri nas ponajt koga ki ima kakšno zlomljeno kitajsko ročko (padec motorja al pa kej) pa se da kam analizirat, pozna kdo koga na kakšnem takem mestu?

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Na enem ameriškem forumu poteka ravno taka debata in se je našel nekdo, ki se ukvarja z analizo kovin na enem inšitutu al neki.. Skratka tip se je po prebiranju teme na forumu odločil da bo zadevo analiziral v laboratoriju. Pri kitajcih je naročil en set teh ročk, en iz foruma je pa priskrbel odrabljeno ročko enega znanega ameriškega aftermarket proizvajalca ročk za primerjavo.. To se je dogajalo konec februarja, potem je pa tema nekako zamrla. Včeraj sem sicer pomotoma zaprl okno, brez za bi si shranil link do foruma/teme (sprava našel preko googla), ampak bom danes v zgodovini brskalnika poskušal najt, da bom malo sledil kakšen bo razplet, če bo dejansko objavil kakšne ugotovitve.

Si morda našel?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nope, sem iskal pa ni uspelo :)

Sem bil pa presenečen nad kvaliteto izdelave "na prvi pogled" ko sem dobil ročke.. Pa tut z obema rokama sem jih probal "zlomit", pa ni ratal.. Tko da mislim, da se kar zlomile te moje nikakor ne bodo, čene bi se že :)

Sam sej pravim, pri kitajcih nikol ne veš, jaz sem očitno dobil dobre, kakšne druge pa morda niso.. Kakorkoli, zaenkrat bom ostal na stock, ker sem itak prišel do spoznanja, da razen izgleda pravzaprav ni potrebe, da bi dajal to na motor, kupca pa že mam (oz več njih) :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nope, sem iskal pa ni uspelo :)

Sem bil pa presenečen nad kvaliteto izdelave "na prvi pogled" ko sem dobil ročke.. Pa tut z obema rokama sem jih probal "zlomit", pa ni ratal.. Tko da mislim, da se kar zlomile te moje nikakor ne bodo, čene bi se že :)

Sam sej pravim, pri kitajcih nikol ne veš, jaz sem očitno dobil dobre, kakšne druge pa morda niso.. Kakorkoli, zaenkrat bom ostal na stock, ker sem itak prišel do spoznanja, da razen izgleda pravzaprav ni potrebe, da bi dajal to na motor, kupca pa že mam (oz več njih) :)

Jure če mi dostaviš kitajsko ročko in kako drugo bolj kvalitetno jo lahko dam analizirat v Tomos kjer ulivajo aluminij in imajo za analizo super duper rentgenski stroj s katerim analizirajo svoje izdelke (za BMW,Marcedes,Seat za avto industrijo in moto industrijo)

Popravljeno . Popravil exclan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jure če mi dostaviš kitajsko ročko in kako drugo bolj kvalitetno jo lahko dam analizirat v Tomos kjer ulivajo aluminij in imajo za analizo super duper rentgenski stroj s katerim analizirajo svoje izdelke (za BMW,Marcedes,Seat za avto industrijo in moto industrijo)

To bi blo fenomenalno :) Ročki to najbrž ne škoduje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jure če mi dostaviš kitajsko ročko in kako drugo bolj kvalitetno jo lahko dam analizirat v Tomos kjer ulivajo aluminij in imajo za analizo super duper rentgenski stroj s katerim analizirajo svoje izdelke (za BMW,Marcedes,Seat za avto industrijo in moto industrijo)

Kaj pa ti prikaže taka analiza?

Predvidevam, da homogenost ulitka, ne pa tudi kvaliteto uporabljenega materiala???

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej največji problem naj bi bil ravno v homogenosti ulitka, saj naj bi kitajski aluminij slabše kvalitete lahko vseboval razpoke, tujke, itd in bi izdelek na tistem mestu zaradi tega lahko bil oslabljen.

Sam material, če je brez tovrstnih napak mislim, da najbrž ne more bit tako zelo slab, da bi ročko pri uporabi kar z roko zlomil.. Ali pač? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa ti prikaže taka analiza?

Predvidevam, da homogenost ulitka, ne pa tudi kvaliteto uporabljenega materiala???

lp

Vse kar potrebuješ za oceno kvalitete sicer sem napisal bolj posplošeno gled stroja vendar so tudi druge analize kot analiza kaj vse vsebuje aluminij ker namreč vsak vlitek iz aluminija ni čisti aluminij vsebuje še baker ,železo itd s katerim se ugotovi trdnost,poroznost ....

Glede analize v Tomosu sem 200% siguren da bo kvaliteten če je zadostuje za hiše kot je BMW in Marcedes kjer vlivajo za njihove avtomobile no tudi za ene ročke tudi dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej največji problem naj bi bil ravno v homogenosti ulitka, saj naj bi kitajski aluminij slabše kvalitete lahko vseboval razpoke, tujke, itd in bi izdelek na tistem mestu zaradi tega lahko bil oslabljen.

Sam material, če je brez tovrstnih napak mislim, da najbrž ne more bit tako zelo slab, da bi ročko pri uporabi kar z roko zlomil.. Ali pač? :hmm:

Res je vendar ne popolno namreč če ne vsebuje pravilni procent železa in bakra in če je bila talilna peč ne očiščena ko so zajemali aluminij za vlivanje je tudi kvaliteta dvomljiva če tudi je material homogen pa še tu je če so pravilno razplinjevali tekoči aluminij ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, ql.. Kako pa ti testi vplivajo na ročke? Rentgen jim najbrž ne škodi, ampak za samo analizo aluminija je pa najbrž potrebno imet kakšen vzorec, kar pomeni zrezano ročko? :D

Sej ne da je to problem, sem pripravljen tut reskirat par eur in naročit eno ročko v ta namen, sam te, ki imam pa zdaj doma bi bilo pa škoda uničit, saj so zaradi funkcije nastavljanja po dolžini in prepogljivosti najdražje iz kitajske ponudbe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak tudi to ne pomeni da so vse ročke iste ker so lahko vlivane v različnem časovnem razponu in seveda kako kontrolo ima ta proizvajalec če pri vsakem vlivanju kontrolirajo vsaki 10 izdelek je to lahko recimo 90% za celotni dan vlivanja in še en kup drugih dejavnikov in kontrole pri vlivanju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!