Skoči na vsebino

Ročice na krmilu, tempomat, zavora, sklopka..


Priporočene objave

Objavljeno
Ravno o tem sem hotel pisat. Baje motor postane dosti bolj odziven. Cena pa velja s poštnino vred.

Efekt je podoben kot bi dal spredaj zobnik z 1 zobom manj. 08 ZX ima blokado moči v nižjih prestavah, ki se sprosti ob polnem plinu.

Objavljeno

:hmm: Group buy?

A je to 'univerzalno'? Ali je treba pri naročilu specificirati, za kateri moped rabiš?

D.

Objavljeno

Hmm.. Ni mi pa čisto jasno na kakšnem principu to deluje, oziroma zakaj in koliko je potem krajši hod :hmm:

Objavljeno
Hmm.. Ni mi pa čisto jasno na kakšnem principu to deluje, oziroma zakaj in koliko je potem krajši hod :hmm:

večji obod.

Objavljeno (popravljeno)

Predvidevam, da dodaš dodaten obroč na obstoječo ročko in s tem povečaš fi (obseg) ročke, kjer potuje zajla za plin.

In ob istem zasuku imaš daljšo ročico.

lp

P.S. Upss, so me prehiteli.

Popravljeno . Popravil TBoxer
Objavljeno

Ja, to je tudi meni smiselno.. Begajo me une slikce, kjer je ta vložek že noter, pa ni videt kakšnega utora, kjer bi lahko speljal zaljo po tem vložku, do tam kjer se pač zatakne v ročko..

Objavljeno

utora je malo na začetku, kjer so bunkice zajle. Drugje pa niti ni nujen.

Objavljeno
:hmm: Group buy?

A je to 'univerzalno'? Ali je treba pri naročilu specificirati, za kateri moped rabiš?

D.

Group buy ne pride v poštev. Zaradi carine. Najbolj ekonomično je da vsak kupi svoj kos. Če boš zvedel odgovor na drugo vprašanje pa vsekakor javi. Deluje zadeva precej interesantno...

Objavljeno

Pošljite tipu mail pa vam bo povedal, če paše tud na vaš motor. Je pa v bistvu to zelo simpl zadeva, po moje jo vsak izdela sam doma.

Glede na kakšne druge after-market dele, ki stanejo 100+ eur... :worship:

Objavljeno
Efekt je podoben kot bi dal spredaj zobnik z 1 zobom manj. 08 ZX ima blokado moči v nižjih prestavah, ki se sprosti ob polnem plinu.

ja, itak ... :lol:

motor je čisto isto odziven in močan ...

Objavljeno (popravljeno)

Kako pa se zadeva obnese na motorjih k majo frgazerje?

A se pojavi kakšno cukanje, glede na to, da se loputa odpre toliko hitreje in bi lahko bila zmes za trenutek bolj suha :hmm:

Na moji gajbci bi se ob inštalaciji ognil preprijemanju ročice....

Popravljeno . Popravil no_name
Objavljeno
ja, itak ... :lol:

motor je čisto isto odziven in močan ...

Maš prov :whistle:

Objavljeno
Ravno o tem sem hotel pisat. Baje motor postane dosti bolj odziven. Cena pa velja s poštnino vred.

:lol1:

Efekt je podoben kot bi dal spredaj zobnik z 1 zobom manj. 08 ZX ima blokado moči v nižjih prestavah, ki se sprosti ob polnem plinu.

:slap:

Objavljeno
:lol1:

:slap:

In kaj ti ni jasno, pametnjakovič? Si morda že probal zadevo? Ob enakem zasuku zapestja odpreš gas za 20% več + dejansko lahko odpreš gas do konca, kar serijsko ni možno brez, da se ne presedeš na motorju.

Objavljeno (popravljeno)

zakaj se trudit pri izdelavi motorja in stisnit iz mašine čim več moči in pol gas zajlo naredit tak dolgo da se gas nemore dokonca odpret?

aja če se ti gre za milisekunde pa lahk še kuplungo skrajšaš, da ko jo spustiš nebo rabila "tak dolgo pot" prepotovat preden zobniki zgrabijo : ))

na kosilnici deluje!!!

Popravljeno . Popravil impulz
Objavljeno

No, greg verjetno ni imel v mislih, da je tovarniški gas tak, da se ne more do konca odpret, ampak to, da je tovarniški hod kar dolg in če hočeš odpret do konca v trenutku je lažje s krajšim gasom, kakor z original kjer je treba zapestje fajn obrnit..

Jaz sicer tega problema nimam, tudi s serijskim gasom peljem čisto ok, oziroma me ne moti. Se pa za na pisto ne bi branil krajšega, tako da bom razmislil v tej smeri. Je verjetno boljši občutek odpirat iz ovinka če lepo samo malo zavrtiš ročko in imaš full power :)

Objavljeno
No, greg verjetno ni imel v mislih, da je tovarniški gas tak, da se ne more do konca odpret, ampak to, da je tovarniški hod kar dolg in če hočeš odpret do konca v trenutku je lažje s krajšim gasom, kakor z original kjer je treba zapestje fajn obrnit..

Jaz sicer tega problema nimam, tudi s serijskim gasom peljem čisto ok, oziroma me ne moti. Se pa za na pisto ne bi branil krajšega, tako da bom razmislil v tej smeri. Je verjetno boljši občutek odpirat iz ovinka če lepo samo malo zavrtiš ročko in imaš full power :)

pa še kak highsider zraven..

ne ga srat no..za po cest se vozit nimaš kej kratkega gasa met..

za pisto pa le če znaš s prvo vozit brez da se skor sesuješ na vsakem drugem ovinku..

Objavljeno
pa še kak highsider zraven..

Točn to sm jz hotu poudarit. Že z standardim dolgim hodom ročke si hudičov hitr na meji highsiderja, s tem bi blo pa še prej...

Dolg hod je zato, da se gas regulira ''dokaj'' linearno... ne pa da že ko mal odpreš plin da je tkoj na 50% ali pa več... sj če ma motor majhne obrate nebo nč... če si pa pri tistih optimalnih za kako 600-tko rečmo 9 al 10k te bo pa slj kt prej nekam fliknl...

My 5 cent's.

Objavljeno

Sprva je krajši gas res mal moteč ker je motor dosti bolj odziven na isti zasuk zapestja kot prej samo, ko se zadeve sčasoma navadiš je uredu tako na cesti kot dirkališču. Podobna zadeva je, ko "presedlaš" na kakšen motor, ki ima veliko močnejše bremze kot predhodnji. Ko se navadiš krajšega gasa je :OK:

Objavljeno

Obstajajo tudi ročice z različnimi eliptičnimi oblikami, ki ti omogočajo možnost različnega doziranja.

Objavljeno (popravljeno)
pa še kak highsider zraven..

ne ga srat no..za po cest se vozit nimaš kej kratkega gasa met..

za pisto pa le če znaš s prvo vozit brez da se skor sesuješ na vsakem drugem ovinku..

Se strinjam, na cesti tudi jaz ne vidim potrebe po kratkem gasu, zato sem pa lepo napisal za kam naj bi krajši gas bil primeren..

Se pa za na pisto ne bi branil krajšega, tako da bom razmislil v tej smeri. Je verjetno boljši občutek odpirat iz ovinka če lepo samo malo zavrtiš ročko in imaš full power :)
Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Od www.DoubleZRacing.com (rifleman@hotmail.com) sem dobil odgovor, da ima za nekatere mopede 'bike specific' adapterje (ki pašejo v nulo oz. ima konkretna navodila za montažo), ima pa tudi 'univerzalni' adapter za 'vse ostale' (tu verjetno ne more garantirati, da bo zadeva tudi pasala).

Za nekatere ima celo 1/6th adapter, ki ga ne priporoča za uporabo na cesti...

Vprašal sem za tri mopede in za vse tri ima 'bike specific' adapter:

  • Suzuki SV1000S K3 1/5th
  • Suzuki GSX-R750 K5 1/5th
  • Honda CBR600RR PC40 1/5th

Za tri kose mi je ponudil ceno 20 USD (s poštnino)...

D.

Objavljeno

No, če boš to naročal, potem bi te lepo prosil, če vzameš za Gixxerja 2 komada, še enega zame :rolleyes:

Objavljeno
Od www.DoubleZRacing.com (rifleman@hotmail.com) sem dobil odgovor, da ima za nekatere mopede 'bike specific' adapterje (ki pašejo v nulo oz. ima konkretna navodila za montažo), ima pa tudi 'univerzalni' adapter za 'vse ostale' (tu verjetno ne more garantirati, da bo zadeva tudi pasala).

Za nekatere ima celo 1/6th adapter, ki ga ne priporoča za uporabo na cesti...

Vprašal sem za tri mopede in za vse tri ima 'bike specific' adapter:

  • Suzuki SV1000S K3 1/5th
  • Suzuki GSX-R750 K5 1/5th
  • Honda CBR600RR PC40 1/5th

Za tri kose mi je ponudil ceno 20 USD (s poštnino)...

D.

Če boš naročal tudi enega zame (Honda CBR 600RR PC40).

Objavljeno
Od www.DoubleZRacing.com (rifleman@hotmail.com) sem dobil odgovor, da ima za nekatere mopede 'bike specific' adapterje (ki pašejo v nulo oz. ima konkretna navodila za montažo), ima pa tudi 'univerzalni' adapter za 'vse ostale' (tu verjetno ne more garantirati, da bo zadeva tudi pasala).

Za nekatere ima celo 1/6th adapter, ki ga ne priporoča za uporabo na cesti...

Vprašal sem za tri mopede in za vse tri ima 'bike specific' adapter:

  • Suzuki SV1000S K3 1/5th
  • Suzuki GSX-R750 K5 1/5th
  • Honda CBR600RR PC40 1/5th

Za tri kose mi je ponudil ceno 20 USD (s poštnino)...

D.

aprilia tuono 2003

ampak sam če majo zihr za ta model..drgač nč

:beer1: :beer2:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!