Skoči na vsebino

Ročice na krmilu, tempomat, zavora, sklopka..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
aprilia tuono 2003

ampak sam če majo zihr za ta model..drgač nč

:beer1: :beer2:

Počakam še kak dan, dva, če se še kdo oglasi... Potem pa vprašam za konkretne motorje in naročim, kar bo imel...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

če lahko še za:

YZF1000R Thunderace 4SV (4VD) 1/5th

Hvala

Objavljeno

Mogoče še za zx10r 04, če bo ugodna varijanta.

Objavljeno
Mogoče še za zx10r 04, če bo ugodna varijanta.

Nema tu 'če' - saj se ve, kako ugodna varianta bo...

3-15 komadov - 20 USD na kos

16 ali več komadov - 15 USD/kos

Zraven pride še par % carine in lokalna poštnina (ali :beer2: pri osebni dostavi / prevzemu). :D

D.

Objavljeno

A ni tut 20% davka, al ena taka fora?

Objavljeno
A ni tut 20% davka, al ena taka fora?

in pol ne bo 20 ampak 24 USD

boš pač en sok manj spil..

Objavljeno (popravljeno)

Se sploh ne gre za to. Par € gor al pa dol. Me pač zanima, ker nekateri pravijo da je treba plačat tut davek, drugi pa da ga ni potrebno.. V tem primeru je vseeno, me pa zanima kako je s tem, ker če ga ni treba plačat, potem imam kar ene par idej (ne samo za motor), kaj bi bilo fajn naročit iz USA..

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno
Se sploh ne gre za to. Par € gor al pa dol. Me pač zanima, ker nekateri pravijo da je treba plačat tut davek, drugi pa da ga ni potrebno.. V tem primeru je vseeno, me pa zanima kako je s tem, ker če ga ni treba plačat, potem imam kar ene par idej (ne samo za motor), kaj bi bilo fajn naročit iz USA..

Hmm... Seveda, DDV sem podabu. :slap:

Torej 20% DDV + par % carine.

D.

Objavljeno
Se sploh ne gre za to. Par € gor al pa dol. Me pač zanima, ker nekateri pravijo da je treba plačat tut davek, drugi pa da ga ni potrebno.. V tem primeru je vseeno, me pa zanima kako je s tem, ker če ga ni treba plačat, potem imam kar ene par idej (ne samo za motor), kaj bi bilo fajn naročit iz USA..

Limit za plačilo carine je 175 € po pošiljki seveda z fakturo, če je kupljeno na E-beyu to preverijo. Če je vrednost pošiljke večja kot 175 € plačaš 20% na vrednost carine in na vse skupaj še 20% DDV-eja.Do vrednosti 175 € pa ni carine in plačaš samo 20 % ddv-eja. :hmm:

Objavljeno
In kaj ti ni jasno, pametnjakovič? Si morda že probal zadevo? Ob enakem zasuku zapestja odpreš gas za 20% več + dejansko lahko odpreš gas do konca, kar serijsko ni možno brez, da se ne presedeš na motorju.

Daj ti smarty najprej razčisti kaj je res potrebno naredit, da dobiš večjo odzivnost, pa se bova potem pogovarjala o učinkih odprtja gasa s tem pripomočkom. Brez zamere - a mislim, da ti nekatere stvari niso čist jasne. Zdaj si pa daj duška. :rolleyes:

Ta z zobnikom in zobom manj, mi je pa še jača... Res sem se nasmejal (takoj, ko sem drugič prebral). :worship:

Komentar: - mi pa zadeva ne deluje kot posebej dobra rešitev, ker poveča občutljivost ročice (in to skozi cel range). Pri doziranju gasa pa je po mojem mnenju bolj pomembna preciznost/učinek @kot zasuka in šele potem sam njen hod. Zato bi bila bolj utemeljena in uporabniku prijazna rešitev z nelinearnostjo v npr. zadnji tretjini, če se že srečujete z težavo dosega polnega kota zasuka. Pa še relativno enostavno bi jo bilo narediti in me malo preseneča, da niso to že vkomponirali v dani izdelek, ker je rešitev ortočje enostavna. :whistle:

Se sploh ne gre za to. Par € gor al pa dol. Me pač zanima, ker nekateri pravijo da je treba plačat tut davek, drugi pa da ga ni potrebno.. V tem primeru je vseeno, me pa zanima kako je s tem, ker če ga ni treba plačat, potem imam kar ene par idej (ne samo za motor), kaj bi bilo fajn naročit iz USA..

Ja, je treba plačat davek. Če carinijo pol tud obdavčijo. Lahko le mal švinglaš, če gre za vzorce, pod-mejno vrednost ipd., pa še to, če ti rata.

Objavljeno
Zato bi bila bolj utemeljena in uporabniku prijazna rešitev z nelinearnostjo v npr. zadnji tretjini, če se že srečujete z težavo dosega polnega kota zasuka. Pa še relativno enostavno bi jo bilo narediti in me malo preseneča, da niso to že vkomponirali v dani izdelek, ker je rešitev ortočje enostavna. :whistle:

ležišče zajle v ročki v obliki elipse oz. polžje hišice?

Objavljeno
Komentar: - mi pa zadeva ne deluje kot posebej dobra rešitev, ker poveča občutljivost ročice (in to skozi cel range). Pri doziranju gasa pa je po mojem mnenju bolj pomembna preciznost/učinek @kot zasuka in šele potem sam njen hod. Zato bi bila bolj utemeljena in uporabniku prijazna rešitev z nelinearnostjo v npr. zadnji tretjini, če se že srečujete z težavo dosega polnega kota zasuka. Pa še relativno enostavno bi jo bilo narediti in me malo preseneča, da niso to že vkomponirali v dani izdelek, ker je rešitev ortočje enostavna. :whistle:

A ni to že v osnovi nelinearno? Vsaj SV pa Hyosung imata na spodnji strani, pri vplinjaču oz. TB-ju elipsoidno obliko 'vodila' za pletenico...

D.

Objavljeno (popravljeno)
Daj ti smarty najprej razčisti kaj je res potrebno naredit, da dobiš večjo odzivnost, pa se bova potem pogovarjala o učinkih odprtja gasa s tem pripomočkom. Brez zamere - a mislim, da ti nekatere stvari niso čist jasne. Zdaj si pa daj duška. :rolleyes:

Ta z zobnikom in zobom manj, mi je pa še jača... Res sem se nasmejal (takoj, ko sem drugič prebral). :worship:

Komentar: - mi pa zadeva ne deluje kot posebej dobra rešitev, ker poveča občutljivost ročice (in to skozi cel range). Pri doziranju gasa pa je po mojem mnenju bolj pomembna preciznost/učinek @kot zasuka in šele potem sam njen hod. Zato bi bila bolj utemeljena in uporabniku prijazna rešitev z nelinearnostjo v npr. zadnji tretjini, če se že srečujete z težavo dosega polnega kota zasuka. Pa še relativno enostavno bi jo bilo narediti in me malo preseneča, da niso to že vkomponirali v dani izdelek, ker je rešitev ortočje enostavna. :whistle:

Ja, je treba plačat davek. Če carinijo pol tud obdavčijo. Lahko le mal švinglaš, če gre za vzorce, pod-mejno vrednost ipd., pa še to, če ti rata.

Doziranje gasa na 08 desetki sploh ni problem, ker ima zelo "mehak" prehod med povsem zaprtim in delno odprtim gasom (npr. sredi ovinka, v nagibu). Po par km vožnje obvladaš. Bistvo je, da lahko brez presedanja, preprijemanja (kar je še posebej nevarno, ker ti lahko medtem vzame balanco iz rok) odpreš gas do konca in onemogočiš omejitev moči v spodnjih brzinah. Sam imam občutek, da lahko bolj nadziram driftanje zadnjega dela. Za 25 usd :worship: Priporočam vsakemu, tudi za na cesto!

Zakaj to ni že serijsko?.........Zakaj ima (večina) 1000 motorje omejitev moči v spodnjih brzinah? Zakaj je na motorju amortizer balance kjer med prvim in zadnjim klikom ni nobene razlike? Zato, ker takšne motorje ne kupujejo samo profiji.

Kaj pa ti ni jasno glede krajšanja prenosa, ne vem.

Popravljeno . Popravil greg570
Objavljeno
A ni tut 20% davka, al ena taka fora?

do vrednosti 22eur ni nobenih dajatev, direkt v tvoj kaselc.

Objavljeno
do vrednosti 22eur ni nobenih dajatev, direkt v tvoj kaselc.

Če naroči vsak zase, ga pride 25 USD.

Če naročimo skupinsko do 15 kosov, pride 20 USD + 20% DDV + 2,5 % carine = 24,6 USD

Če naročimo skupinsko 16 ali več kosov, pride 15 USD + 20% DDV + 2,5 % carine = 18,45 USD

Pri carinjenju blaga se uporabijo stopnje iz carinske tarife, razen pri carinjenju blaga v pošiljki nekomercialne narave, kjer se pod določenimi pogoji lahko uporabi pavšalna carinska stopnja v višini 2,5%. Pavšalna carinska stopnja se ne more uporabiti, če:

* vrednost pošiljke presega 700 evrov;

* gre za blago, ki je oproščeno plačila uvoznih dajatev;

* gre za blago za katerega velja carinska stopnja "prosto";

* prejemnik zahteva uporabo stopnje, predpisane v carinski tarifi.

D.

Objavljeno
Če naroči vsak zase, ga pride 25 USD.

Če naročimo skupinsko do 15 kosov, pride 20 USD + 20% DDV + 2,5 % carine = 24,6 USD

Če naročimo skupinsko 16 ali več kosov, pride 15 USD + 20% DDV + 2,5 % carine = 18,45 USD

D.

Se mi je kar zdelo da je najceneje da ga vsak naroči zase. Pa ko boš ti naročeval zase pazi, da ti pošljejo 3 ločene pošiljke.

Si pa še pozabil, da na osnovno vrednost pošiljke (če je vrednost le-te več kot 22 EUR) prištejejo še poštnino in na ta skupni znesek nabijejo carino + DDV. :headbang:

Objavljeno
Se mi je kar zdelo da je najceneje da ga vsak naroči zase. Pa ko boš ti naročeval zase pazi, da ti pošljejo 3 ločene pošiljke.

Si pa še pozabil, da na osnovno vrednost pošiljke (če je vrednost le-te več kot 22 EUR) prištejejo še poštnino in na ta skupni znesek nabijejo carino + DDV. :headbang:

Že, ampak cena 25 USD (oz. 20 / 15 USD) na kos naj bi vključevala tudi poštnino...

if you purchase all three it is discounted to $20 each shipped (total of $60.oo USD)

V bistvu mi sploh ne gre za tistih par eurov, ampak bolj za živce, ki jih izgubim s tem, ko moram carinikom dostavljat 'račune', 'dokazila', jim razlagat, da nisem firma, preprodajalec in da s tem ne bom nič zaslužil, da ...

D.

Objavljeno
V bistvu mi sploh ne gre za tistih par eurov, ampak bolj za živce, ki jih izgubim s tem, ko moram carinikom dostavljat 'račune', 'dokazila', jim razlagat, da nisem firma, preprodajalec in da s tem ne bom nič zaslužil, da ...

D.

ponavadi zadostuje priložen izpisek paypal transakcije. Če bo model za, mu lahko predlagaš plačilo v dveh obrokih. Na manjšem obroku naj bo razvidno, da vsak kos plastike pride par dolarjev, ker na uč več niti ni vredno. Z drugim obrokom pa plačaš preostalo vrednost.

Objavljeno

Od carine sem dobil odgovor:

Zadeva: Skupinski nakup

Na Generalni carinski urad ste naslovili dopis, v katerem navajate, da se zanimate za nakup blaga v ZDA, pri čemer je vrednost posameznega artikla okrog 25 $. Zanima vas, kolikšne so uvozne dajatve. Navajate, da se za nakup zanima tudi več oseb in bi kupili več artiklov, ki bi bili poslani v eni pošiljki. Zanima vas ali je možno cariniti artikle za vsakega udeleženca skupinskega nakupa posebej, kljub skupni pošiljki.

Pošiljke blaga zanemarljive vrednosti so oproščene uvoznih dajatev do skupne vrednosti 150 €. Oprostitev plačila DDV za zadevne pošiljke se lahko uveljavlja le za blago do skupne vrednosti 22 €. Če vrednost pošiljke presega 22 € se plača DDV po stopnji 20 %.

Če je eden prejemnik blaga, in je naveden tudi na računu, carinsko deklaracijo vloži ta oseba oziroma v njenem imenu zastopnik (špediter) za vse blago v pošiljki.

Če prav razumem zadevo, se paket do skupne vrednosti 150€ ne bi carinil, bi se pa moral plačati DDV. Če pa ima paket vrednost pod 22€ (30 USD), pa se tudi DDV ne plača.

Zadnji odstavek mi ni čisto jasen - če bi v pošiljki bilo npr. 15 artiklov in bi vsak imel svoj račun na drugo ime - a bi se to potem štelo kot ločene pošiljke in bi vrednost blaga bila pod 22€ ? :hmm:

D.

Objavljeno (popravljeno)

če je 100 artiklov pa ena oseba prevzame se carini skupna vrednost. Če pa prevzame 100 ljudi pa vsak posebej.

Popravljeno . Popravil simonsi
  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Kupujejo se ročke za sklopko in prvo zavoro. No, pravzaprav samo ročka za prvo zavoro. Razlog je ta, da držim krmilo pri notranji strani in včasih nimam dovolj moči pri zaviranju v kolikor zaviram samo z enim prstom (problem v kritičnih situacijah). Na motorju GSXR-1000 K7 sem opazil ročke na katerih piše Suzuki vendar jih iščem in ne najdem nikjer. Ročke so po občutku voznika (imel nameščene že pri nakupu motorja in ne ve kje se dobijo) zelo mehke oz. ne rabijo velike sile pri zavirajnu kar sem videl tudi sam. Torej potrebuje se ročka, ki bo zamenjala originalno z napisom Suzuki. Videl že par drugih, vendar nobena ni delovala prepričljivo.

Objavljeno (popravljeno)

Težko verjamem, da je od same ročke, ki ni nič drugega kakor vzvod, odvisna "mehkoba" zaviranja. Ročka vpliva zgolj na ergonomijo roke, oziroma na oddaljenost ročke od ročaja. Razen če je pač aftermarket ročka toliko daljša od originalne, da je potem daljši vzvod in je dejansko treba manj sile, če jo držiš pri koncu. Vendar je v tem primeru pa hod daljši. :hmm:

Če hočeš vplivat na "mehkobo" je to stvar zavorne pumpe...

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Če ne bi probal, ne bi verjel :)! Ročka je definitivno oblikovana drugače in zato lažje zaviraš. Težava je v tem, da je original ročka narejena tako, da ti, v kolikor jo bolj približaš krmilu, stisne prste v kolikor ne zaviraš z vsemi prsti, ta pač ne, ker je bolj zavito narejena. Ko prste pokrčiš (vendar ne preveč) lažje stiskaš ročko. Point ni v vzvodu, ker le ta ne more biti daljši, pa kakorkol oblikuješ ročko ampak v obliki ročke, ki preprečuje stisk prstov. Torej original bi bila verjetno čisto OK, v kolikor ne bi bila skoraj vodoravno oblikovana proti prstancu in mezincu. Je pa res, da tisti, ki držijo krmilo bolj na zunanji strani, nimajo teh težav. Pa da se ne bo kdo spomnil, da naj original ročko zvijem :D.

Težko verjamem, da je od same ročke, ki ni nič drugega kakor vzvod, odvisna "mehkoba" zaviranja. Ročka vpliva zgolj na ergonomijo roke, oziroma na oddaljenost ročke od ročaja. Razen če je pač aftermarket ročka toliko daljša od originalne, da je potem daljši vzvod in je dejansko treba manj sile, če jo držiš pri koncu. Vendar je v tem primeru pa hod daljši. :hmm:

Če hočeš vplivat na "mehkobo" je to stvar zavorne pumpe...

Objavljeno

Če ne bi probal, ne bi verjel :)! Ročka je definitivno oblikovana drugače in zato lažje zaviraš. Težava je v tem, da je original ročka narejena tako, da ti, v kolikor jo bolj približaš krmilu, stisne prste v kolikor ne zaviraš z vsemi prsti, ta pač ne, ker je bolj zavito narejena. Ko prste pokrčiš (vendar ne preveč) lažje stiskaš ročko. Point ni v vzvodu, ker le ta ne more biti daljši, pa kakorkol oblikuješ ročko ampak v obliki ročke, ki preprečuje stisk prstov. Torej original bi bila verjetno čisto OK, v kolikor ne bi bila skoraj vodoravno oblikovana proti prstancu in mezincu. Je pa res, da tisti, ki držijo krmilo bolj na zunanji strani, nimajo teh težav. Pa da se ne bo kdo spomnil, da naj original ročko zvijem :D.

Hmm, ja v tem primeru je oblika važna ja, če ti stiska prste. Nisem pomislil, da bi bil to problem, ker pri mojmu Suzukiju sem že na prvem biciklu preden se ročka dotakne prstov, pa jo tudi držim precej noter. Dotaknila bi se edino, če bi izmed tistih 6 možnih stopenj pozicije ročke izbral tisto, ki je najbližje krmilu.

Če ti pa kdo predlaga zvijat ročko za žlajf, pa hitro škaf vode na glavo, da se strezni :)

Objavljeno

Hmm, ja v tem primeru je oblika važna ja, če ti stiska prste. Nisem pomislil, da bi bil to problem, ker pri mojmu Suzukiju sem že na prvem biciklu preden se ročka dotakne prstov, pa jo tudi držim precej noter. Dotaknila bi se edino, če bi izmed tistih 6 možnih stopenj pozicije ročke izbral tisto, ki je najbližje krmilu.

Če ti pa kdo predlaga zvijat ročko za žlajf, pa hitro škaf vode na glavo, da se strezni :)

Na kateri poziciji imaš nastavljeno ročko? Bremzaš pa z ??? prsti? Pr men je bolj problem, da imam kazalec skoz na ročki (preventiva na cesti), ta pa je na notranji strani krmila. V kolikor sta kazalec in sredinec na ročki, potem ni panike, vendar mi ne ustreza taka pozicija. Torej, problem reši "boljša" ročka ali pa izjemoma prava nastavitev ročke.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!