Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

ko ti je stock vetrna zaščita premalo :P

Morda je slika naslednjega: motorno kolo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res ne razumem teh ljudi, ki delajo iz lepih motorjev poštarske mopede.... pa ta SX/Ninja še nekako gre.. ko vidiš tako šajbo na nakedu... ojoj! 🤢

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to pomeni, da so kupili čisto napačen moped. Lahko bi versisa kupil, bi mel šajbo in zaščito ročk. to je pa bljak.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Po menjavi koles se mi ne ugasne lučka za ABS na 2012 letniku, preveril sem varovalke in senzorje, lahko nardim še kaj, hvala za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, billy pravi:

Po menjavi koles se mi ne ugasne lučka za ABS na 2012 letniku, preveril sem varovalke in senzorje, lahko nardim še kaj, hvala za pomoč.

Maš prav obrnjeno sprednje kolo?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveri kot pravi Ris, preveri ksbel do senzorja in senzor, da je vse na pravem mestu. Sploh da ni kabel poškodovan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, billy pravi:

Po menjavi koles se mi ne ugasne lučka za ABS

Menjal kolesa za druga, ali samo menjal gume? (si delal sam ali "gumiklinika"?)

Pri nepazljivosti se dogaja, da poškodiješ ABS obroček (nepravilni odmik od senzorja) ali poškoduješ senzor...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, billy pravi:

Po menjavi koles se mi ne ugasne lučka za ABS na 2012 letniku, preveril sem varovalke in senzorje, lahko nardim še kaj, hvala za pomoč.

Sta distančnika na zadnjem kolesu pravilno nameščena? 5:38

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf hvala vsem, sam sem premontiral ka sem nesu gume menjat, preveril sem distančnika na zadnji gumi sta pravilna, edin nism sigurn za tistega ki je vmes znotraj med zavorno čeljustjo in desnim distančnikom, ker mi ga je med montažo vrgl ven ,če ga nism narobe obrnu , prednje nism zamešu, sej sem smotan sam ne tuk ...

IMG_20220321_104658.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, billy pravi:

Uf hvala vsem, sam sem premontiral ka sem nesu gume menjat, preveril sem distančnika na zadnji gumi sta pravilna, edin nism sigurn za tistega ki je vmes znotraj med zavorno čeljustjo in desnim distančnikom, ker mi ga je med montažo vrgl ven ,če ga nism narobe obrnu , prednje nism zamešu, sej sem smotan sam ne tuk ...

IMG_20220321_104658.jpg

zlo enostavno, senzor gre zelo blizu rešetke, če si falil, je predaleč.

Nekako bi šla potem tudi veriga postrani, ne vem kako si zadnjo zavoro stlačil na disk...preveri raje 2x al pa naj ti kdo slika obe strani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 21. 3. 2022 ob 10:49, billy pravi:

Uf hvala vsem, sam sem premontiral ka sem nesu gume menjat, preveril sem distančnika na zadnji gumi sta pravilna, edin nism sigurn za tistega ki je vmes znotraj med zavorno čeljustjo in desnim distančnikom, ker mi ga je med montažo vrgl ven ,če ga nism narobe obrnu , prednje nism zamešu, sej sem smotan sam ne tuk ...

IMG_20220321_104658.jpg

 

Po sliki sodeč imaš na levi strani nosilca čeljusti tudi pušo oz. podložko,ki bi morala biti na desni strani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, dore pravi:

 

Po sliki sodeč imaš na levi strani nosilca čeljusti tudi pušo oz. podložko,ki bi morala biti na desni strani.

SEm rešu, pušo ki pride v čeljust zavore sem narobe obrnu, posledično je bil senzor preveč odmaknjen od diska.Mi je pa čudn da se je čeljust kljub temu prilegala na disk brez problema, še tehnični sem naredu b.p. s takim!!Hvala vsem..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, Ris1 pravi:

Trenutek, ko ga opazujem in si mislim: " Mater je lep".

 

 

20220322_131130.jpg

napiši mal vtisov, pa občutkov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, DAMI34 pravi:

napiši mal vtisov, pa občutkov.

Primerjava je med versysom in sx-om:

Quickshifter je mehkejši, vetrna zaščita je dobra vendar je glasneje, sedež udoben in ravno prav trd, kljub nekoliko bol pokrčenim nogam je vožnja udobna in kljub zimskemu premoru ni čutiti utrujenosti v nogah. Predvsem pa je drža ravno prav naprej, da ne trpi križ (razlog zarad katerega sem versysa prodal).  Navora je ohoho dovol za ležerno vožnjo brez pogostega menjavanja. Sopotnica ima dovol prostora na sedežu in ne čuti utrujenih kolen. 

Vse drugo je pa logično razlika saj sta motora v različnih kategorijah. 

Pod črto, sx je pravi kompromis med sport in turer motorom. Se veselim dežja, da odplakne prah z cest in še nekoliko toplejših dni, ko bo bol varno zapeljat bol dinamično skoz ovinke. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

5.14 kufer odleti.... :P ne nažigat mopeda s kovčki

 

 

 

sploh, če kufra niste zaklenili/zapreti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Najbolj sm bil presenečen, ko najde kufer in ga natakne nazaj gor :D sm bil ziher, da bo v 100 kosih.

Aja btw, lansko sezono sem doživljal tresenje zavor pri 150+ na 2016 sx-u. Ko sem šou zamenjat ploščice v Eliso je mojster pelu motor in reku, da rabim nove diske. Men se je vseen čudno zdel, ker ni vedno isto treslo, sploh pri nižji hitrosti. 

Kakorkoli, zadnič dobro očistim diske in te obročke-pine, ki držijo disk skupaj(en vijak čez luknjico, pa dve večji podložki, da stisnejo obroč in ga vrtiš z račno, pa sprejaš s čistilom za verige/zavore) in evo, zavore kot nove, prihranu 600€.

Sem pa zadnje leto več vozu endurco in sem si zaželel spet nekaj lažjega in manj resnega za na cesto. Ker mi je v garaži stal SV650s odkar sem presedlal na Z-ja, sem se odloču, da ga spet aktiviram, obenem sem ga pa slekel in namontiral drug križ in pa visoko belanco. Takoj sprve en kup smeha in veselja pod čelado, kot bi vozu bicikl :) res je igrača, po zadnjem, po prednjem, počez...tank prazn po 100km :D super! Kwakica je res zakon športni potovalnik, ampak mu fali mal zajebancije. Vidim, da sem bom na zavitih cesticah letos bolj zabaval s suziko, ampak hitro doživiš za deficit 20-30 konjev. 

Mal gledam kaj se nahaja med temi dvemi motorji...odgovor je verjetno dokaj očitn-KTM. Dami, ti si vozil SD-gt ne?

Na žalost moje finance nebojo segnile do tja, ampam kak SMT, SD990 bi pa šou.

Kakorkoli, še nikoli nisem tako pozno začel cestne sezone, ampak sm se res zabaval po gozdnih cestah na stari endurci, ampak vseeno lep in predvsem varen začetek nove sezone vsem ;)

Pa takrat še speči Z v ozadju :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, Jagnje pravi:

Najbolj sm bil presenečen, ko najde kufer in ga natakne nazaj gor :D sm bil ziher, da bo v 100 kosih.

Aja btw, lansko sezono sem doživljal tresenje zavor pri 150+ na 2016 sx-u. Ko sem šou zamenjat ploščice v Eliso je mojster pelu motor in reku, da rabim nove diske. Men se je vseen čudno zdel, ker ni vedno isto treslo, sploh pri nižji hitrosti. 

Kakorkoli, zadnič dobro očistim diske in te obročke-pine, ki držijo disk skupaj(en vijak čez luknjico, pa dve večji podložki, da stisnejo obroč in ga vrtiš z račno, pa sprejaš s čistilom za verige/zavore) in evo, zavore kot nove, prihranu 600€.

Sem pa zadnje leto več vozu endurco in sem si zaželel spet nekaj lažjega in manj resnega za na cesto. Ker mi je v garaži stal SV650s odkar sem presedlal na Z-ja, sem se odloču, da ga spet aktiviram, obenem sem ga pa slekel in namontiral drug križ in pa visoko belanco. Takoj sprve en kup smeha in veselja pod čelado, kot bi vozu bicikl :) res je igrača, po zadnjem, po prednjem, počez...tank prazn po 100km :D super! Kwakica je res zakon športni potovalnik, ampak mu fali mal zajebancije. Vidim, da sem bom na zavitih cesticah letos bolj zabaval s suziko, ampak hitro doživiš za deficit 20-30 konjev. Mal gledam kaj se nahaja med temi dvemi motorji...odgovor je verjetno dokaj očitn-KTM. Dami, ti si vozil SD-gt ne?

če naredim primerjavo med Ninja1000sx in ktm SDGT sta oba dokaj udobna športna potovalnika.(s poudarkom na športna) Več zabave in huliganstva verjetno omogoča SDGT (bdw rabljeni majo porazno ugodne cene), vzmetenje rabi manj štelanja za 2 osebe, saj je semiaktivno pa na gumbke. Nikakor pa ne morem reči, da je SXovo podhranjeno. Z vidika vzdrževanja je nekoliko dražji.

Ni pa neke hude ali občutrne razlike v moči, pri ninđi ne bo pomanjkanja, le agregat je bolj linearen. Ninđa je švicarska ura napram ktm. dovolj opremljen stroj, dovolj elektronske podpore ter sprejemljivo skromen pri porabi.

SXi držijo dobro ceno.

Evo tok na hitro.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!