Jump to content
  • Sign Up


  • Zadnje objave na forumu

    • motozajebant
      Imaš konstantno prižgano kamero? Prižgeš z zgornjim knofom in začne snemat? Pa nič ne žre baterije?  Jaz jo vmes vklapljam/izklapljam in je tisti knof ob strani težko zadet Zgornji knof, pa je bistveno lažje ja. 
    • Tex
      Hmm. Zanimivo, jaz z tem nisem mel problema. Ne na 7ki, ne na 8ki. Me je pa motil "mode" gumb, ki ga je pa res blo malo težje pritisnit. Večkrat preklapljam med hyperlapsom pa videom in je kar pain-in-the-a**, še posebej če imaš kamero ob čeladi (8ca je problem če je kamera na desni strani čelade, pri 7ci pa če je na levi strani čelade), pol jo moraš vzet z nosilca, da prideš sploh do mode tipke. Tu pa pride pol prav app na fonu ali pa daljinec .. Aja, o prejšnjih modelih oziroma primerjavah je blo govora. Sorry, sem spregledal. Ja, te zadeve se šele pri zadnjih modelih dodane, ja .. Edit: konkurenca pa si le naj dvigne tržni delež, da bo spet prišlo do boja in posledično konkretnih sprememb pri novih modelih .. sedaj je to bolj ko ne ....
    • Snečer
      To so izkušnje iz terena, tudi novi virbi imajo sistem za preprost vklop (vmes imel virb xe), kjer ni prav nobene možnosti, da morebiti ne bi vklopil naprave in obratno.  Me res zanima kako se z debelo rokavico vklopi ta kamera.  Pa še marsikaj je bilo pri konkurencu že takrat boljše, npr. ekran, ki ga gopro brez doplačila ni imel, in to reflektivni brez omembe vredne porabe energije, aerodinamična oblika = ja, ko sem prvič obesil škatlico "gopro" na čelado me je presenetilo, da ima takšen upor. Je pa sedaj gopro tudi kopiral (ko jim gre slabo) in naredil 360 kamero (max), ki jo konkurenca že ima lep čas (3 leta)... Jaz sem samo omenil, da je konkurenca že zdavnaj imela kamero out of the box, brez dodatnih vodopornih ohišij, ekranov itd., z vrhunsko baterijo, za celo nižjo ceno in kar je najbolj važno = lažja za uporabo, obdelavo itd. Vklopiš in izklopiš live in doma nimaš veliko dela, ali nič. Al pa kupiš "renomirano" kamero in kmalu obleži v predalu (veliko primerov). Odtehta pa pri gopro kvaliteta slike, to pa ima v redu.    
    • VS800
      JEst sm se sam heCU
    • DAMI34
      se mi zdi, da mešajo velikokrat pojme, razn če se podrazumeva A kategorija. Ampak tale vam je mal pozvonil: halo, je tam picerija, moped mi je crknu , hik  
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!