Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


jrakus

Priporočene objave

Vsa čast! Očitno je da jaz nisem merodajen kar se porabe, gum, ketne in podobnih stvari tiče.

lp Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsa čast! Očitno je da jaz nisem merodajen kar se porabe, gum, ketne in podobnih stvari tiče.

lp Bajsi

"kdor maže ta vozi"

A še nisi slišal za to??

Kupi scotoiler, če se ti ne da, bo on namesto tebe, dobiš jih že za male pare...pa še na drug motor ga lahko pol prestaviš, ko prodaš

El B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@elbarto

Imam občutek da je problem v stilu vožnje in ne v lenobi, ketno redno mažem, pri 6000km sem jo moral že prvič španat.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hi,

Nekje sem pred časom zasledil, neko slikco s šipico za XJR1300, pa tega ne najdem več. Sem se odločil, da si bom kupil prednjo šipico pa me zanimajo vaše iskušnje z njimi in katero naj kupim. Kajti, ko šipico enkrat kupiš in ugotoviš, da ni ravno najboljša jo težko zamenjaš, zato je vsak nasvet dobrodošel.

Imel bi takšno, da jo je enostavno sneti, saj bi jo imel samo za daljše vožnje, ker se mi zdi da motor s šipico ni lep.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@marci

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...ic=3424&st=150#

To je Puigova, kupljena v Motocenter Ptuj, cena 50€, skoraj identične prodajajo v Louisu za 12 - 24€, snemal še je nisem, bi blo pa treba potem dat spet ta kratke vijake gor, zdaj so malo daljši zaradi nosilca, poveča pa udobje tja do 160kmh (višina 185 cm), za kaj več pa se je treba sklonit al pa zobe stisnit.

LP bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam Givijevo šipco - srednja po velikosti (cca 30 cm). Cena cca 17.000 SIT (Motoshop). Baje je namenjena prav za XJR, vendar sem jo moral porezati po obodu nad žarometom. Lahko bi jo tudi snemal ampak bi bil postopek predolgotrajen; sploh pa za moj okus ne moti zunanjega izgleda. Dobro opravlja svojo funkcijo do 160 km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hi,

Tnx Bajsi, Fifty. Klical v Motocenter Ptuj. Baje imajo več modelov za mojega konja zato jih grem gledati še danes. Ali pa tudi ne - vreme slabo kaže. Če je udobje do 160 je to že kar v redu, sedaj se mi zdi, da če peljem 160, 180 in več, da imam na vratu žile kot zajle, ko tiščim glavo naprej.

Pa še tole. Mislim, da bi rezervo in prikazovalnik goriva za XJR1300 pri Yamahi lahko malo bolje naredili. Prikazovalnik ne prikazuje linarno stanja goriva ampak s tem ko pade iz osme v 7 črtico naredim 60-80km potem pa z vsako manj. Je kot stara baterija na mobitelu, ko pade iz štirih na eno črtico v trenutku.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na rezervo moram preklopiti, ko imam še cca 9 l goriva (če tank drži 21 l). Ko mi je ugasnila še zadnja črtica (cca 50 km na rezervi), sem tankal 15 l. Torej naj bi imel še za cca 90km zaloge ?! :hmm: :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hi,

Nekje sem pred časom zasledil, neko slikco s šipico za XJR1300, pa tega ne najdem več. Sem se odločil, da si bom kupil prednjo šipico pa me zanimajo vaše iskušnje z njimi in katero naj kupim. Kajti, ko šipico enkrat kupiš in ugotoviš, da ni ravno najboljša jo težko zamenjaš, zato je vsak nasvet dobrodošel.

Imel bi takšno, da jo je enostavno sneti, saj bi jo imel samo za daljše vožnje, ker se mi zdi da motor s šipico ni lep.

LP

Jaz imam tako od GIVIJA univerzalno.

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...=post&id=263385

Po dveh letih sem jo dal dol, ker je piš vetra usmerjala direkno na čelado in mi je že pri 60 km/h začelo fuuuuuuuuul šumeti v čeladi. Tudi pri mestni vožnji pri odprtem vizirju sem dobil piš vetra direktno v oči, tko da ni bilo mogoče gledat.

Pri višjih hitrosti tja do 190 je šipa opravljala svojo nalogo, nad 200 pa je motor začel poplesavati.

Sedaj se brez šipe komot peljem do 150 km/h (sem velik le 173 cm), več pa itak ne rabim. Vožnja pri manjših hitrostih tam med 50 in 100 pa je neprimerno tišja.

Če grem kam daleč in vem, da bom šel po avtocesti, jo dam pa nazaj gor, kar traja približno 10 minut, saj imam nosilni objemki zmeraj prišraufani na balanci.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Evo stroso sem XJR po cesti, v Sinju v križišču pri 20 na uro bluzim in gledam nekam v desno, pogledam naprej, rdeč Golf stoji, jaz po bremzi, 3-4 metre špure od prve kole, zadnje niti pipno nisem (bremzam ko profi a! :naughty: ) nakar se z lepšo polovico prevrževa na desni bok, ona "AU, AU" jaz pa "Tiho bodi in se poberi!", ugasnem mašino, probam pobrat motor valjda ne morem, ker se tresem od razburjenja in straha, hvala bogu prisotni motoristi pešci pomagajo.

Poškodbe motorja:

- opraskan okvir od luči,

- počena šipica,

- popraskana ročica zavore, utež na belanci,

- popraskana mašina,

- popraskan ščitnik oljnega hladilnika

- popraskan avspuh,

- popraskan kufer,

- zvit fusraster

Poškodbe posadke:

- moder komolec (ona)

- boleč vrat (ona) - opi.dila s čelado po podu - rabi novo

- natolčen palec leve roke (jaz)

- natolčeno desno koleno (jaz)

Konec koncev nič strašnega, po 30 minutnem postanku sva nadaljevala vožnjo do doma. Poanta - kljub vročini uporabljajte zaščitno opremo - niti Alenka niti jaz nimava najmanjše praske.

Slikice sledijo - LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro, da sta imela opremo in da ni nič hujšega (vama), motor boš že zrihtal, čeprav zna biti zelo drgao :( :( :( :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja če bi vse opraskane dele menjaval bi bilo hudo, drugače pa ni panike, bo celo zimo cajt za dnar zbirat in menjavat malenkosti.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bajsi

Če boš rabil kako pomoč pri nabavi delov za Yamaho mi pošli PM, imam malo poznanstva v Delta teamu v Krškem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Galuss a jest tut...????

Bajsi...naroči dele, ker na zalogi je sam ročka -sklopka.

Moj je tut odletu...čist počas na kanalu 20 m pred garažo ga je mal na vresling vrglo....tele dunlop 252--v dežju niso bogvekaj...pa niso krive gume...da ne bi kdo kej mislu. Sliderji opravilili svoje...na mašini niti praske....števci odleteli...plastik fantastik....pa če daš nosilec zašvasat (plastičen)...spet na prvi luknji poči...lukenj na naših cestah pa ni malo...tko da je treba novega..... števci komplet plastika (nosilec in ,,šalčki,,) stane 45 000....sklopka 12 000 in šaltkebl tut....no v glavnem škode preveč za en takle brezvezen padec.

Poškodbe....nič...praske na roki (ni imel rokavic, ker so bile mokre in se mu jih ni dalo natikat za tistih 50 m do doma)

Motor pobral tik tak (sploh nisem vedla, da imam tako poskočnega fanta :) ) a ja jest sem šla peš, ker je bil moker zic... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj pravim, nič mi ni treba takoj popravljat, sva se pripeljala domov kar z motorjem (400km), tudi meni je zlomilo nosilec šalčke za turnceler, sem jo kar z sekundnim prilepil nazaj, če pa ne bo držalo pa silikon - pa bo. Zelo obžalujem, da nisem imel crashpadsov, bi bilo škode bistveno manj.... Eh jebi ga, bom že porihtal.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...jaz po bremzi, 3-4 metre špure od prve kole, zadnje niti pipno nisem (bremzam ko profi a! :naughty: )...

Uporaba zadnje zavore je pri tvojem tipu motorja ravno tolk pomembna kot sprednje. Pri dveh osebah na motorju, ti to še posebej skrajša zavorno razdaljo. Vprašanje, če bi ti to pomagalo pri tvojem dogodku, ampak bolje je vse adute imeti na svoji strani. Zakaj se ne bi kdaj oglasil na kakšni Maksijevi delavnici in tole zaviranje potreniral na poligonu? Verjemi, se splača.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Lucky - hvala za nasvet in povabilo, že v srednji šoli smo imeli en zanimiv predmet "motoristika", tam smo obdelali, oz. zvozili kompleten program BMWjeve šole varne vožnje z motociklom. Najprej na APN6, nato pa na MZ125. Še danes vsako sezono vsaj enkrat na začetku (npr. marca) sam treniram na parkplacu, pa čeprav vozim vso zimo, če le ni snega na cesti. V tej situaciji je šlo za dve stvari:

- nezbranost pri vožnji (po domače prodajal sem zijala po okolici namesto gledal na cesto)

- nepravilna drža na motorju (na stoplkah sem slonel zelo površno, kar se da udobno in ne v položaju ki bi omogočal hipno zaviranje)

Navadil sem se voziti tako da imam vedno vsaj dva prsta na zavori, nožno zavoro pa praviloma zanemarjam pri turistični vožnji, pri hitri pa jo pridno uporabljam. Zavedam se potenciala zadnje zavore, še posebaj pri vožnji v dvoje z dosti prtljage. Površnost in nezbranost sem pač plačal z padcem. Za predoziranje prve zavore pa je bil kriv strah oz. hipnost odločitve. Tisto o profijih je bilo mišljeno v šali in samokritično.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bajsi čim prej si nabavi frame sliderje za XJRjo sploh ne izgledajo slabo (tisti "ta zaviti") ima jih naš forumaš Tadej na svoji, poleg njega pa še en moj kolega. Tadeju je pri padcu veliko pomagal/pobral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Navadne originalne ,,bunke,, (30.000sit) in ne cel grušt okoli mašine bi bilo zadost za tak padec...so take neopazne in estetske...kar za ono drugo ne bi rekla....JEST namreč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po včeraj prebranih novičkah o zdrsih z XJRji, sem nemudoma investiral v nakup sliderjav (bunk). Komplet pri TC stane 17.000 SIT. Nisem pa dobil zraven nobenega navodila za montažo. :? :hmm:

Na pomoč!

B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa so to za ene bunke?

Po navadi so ene bunke delane za več tipov xyr (400, 1200, 1300) in ti zna kar nekaj ,,šraufov, in delčkov,, preveč hodit. No vsaj tako je bilo pri teh iz delta teama--navodila so pa v japonskih grabljicah...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!