SiR Objavljeno Maj 26, 2004 Opozori Objavljeno Maj 26, 2004 Koliko časa si porabil za to razdaljo? Namreč res mi ne gre v glavo (brez heca), da meni "pije" 2 litra manj / 100km. To je ogromna razlika. Ali mi (ne se spet jezit) lahko takole prijateljsko poizkusiš razložiti? imata pač različno težko roko . On malo bolj v visokih obratih vozi od tebe verjetno. Ti pa v malo bolj nizkih od njega mogoče.
marci Objavljeno Maj 27, 2004 Opozori Objavljeno Maj 27, 2004 hi, poraba po prvih dveh tankih: 6.13 in 6.26. Pri vsakem tanku sem sigurno naredil eno tretjino km z boljšo polovico od zadaj. Poraba se bo verjetno dvignila, ko ga bom ulaufal in ne bom vozil večinoma okrog 4000 obr.
Fifi Objavljeno Maj 27, 2004 Opozori Objavljeno Maj 27, 2004 Vikend nazaj sem se s frendi pelal na Rab, pri čemer smo imel s sabo enga s 125 ccm motorjem. Ker je bil nazaj grede slab vreme smo se pelal 100 km/h celih 160 km do Kočevja. Pri tej vožnji, (na motorju sva bila dva), je imel motor 6 litrov porabe, kar do sedaj sploh še nisem doživel, saj ima se mi zdi da ima že po tovarniških testih večjo porabo. Je pa res da za vožnjo s 100 km/h pol ne rabim tazga motorja in je boljš da si kupm skuterja, ane. LP.
bajsi Objavljeno Maj 30, 2004 Opozori Objavljeno Maj 30, 2004 Evo včeraj sem realiziral 6,3l na celi kesl. Pa to je podn :cry: razen 50km, ki sem jih prevozil sam sem vozil za kolegom ki ajnfara TDM 900, nikjer nismo vozili prek 120. Tistih 50 sem malo začinil :devil: tudi do 170 po magistralni proti Podčetrtku, sem malo preizkušal dva tipa na KTM supermoto. En je peljal OK :OK: , en pa ne preveč in je začel zaostajati. Oni ko je folgal pa bi verjetno čez ovinke lahko hitreje peljal kot jaz (po mojem je cesto zelo dobro poznal, sem se v špeglih malo orientiral po njemu) al jebi ga če v drugi poovici ovinka vse Nm vprežeš in se odpelješ O:-) . Ali ipak čudno zgleda ko en v goretexu s topcaseom pegla :afro1: za njim pa dva pobesneleža iz Matighoffna. :blink: LP Bajsi
lina Objavljeno Junij 7, 2004 Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 Tank naj bi imel 21 litrov. Pri Kozini vrglo na rezervo (ki naj bi bila 4,5 litra), na Vrhniki ni šlo ( v vseh mogočih pozah) notri več kot 16 litrov. Vbistvu se mi zdi, da je s temi podatki nekaj narobe (že večkrat je bila že skor panika ali bo zdržal do petrola, ker je rezerva gorela lep čas pa se je izkazal, da je (če je kapaciteta 21l)notri še vsaj 4 litre bencina. Drugače žre 7 do 8 l/100km
bajsi Objavljeno Junij 7, 2004 Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 (popravljeno) Kaj na 2004 ni več pipice za gorivo, maš samo lučko? Jaz sem z rezervo že naredil 62km, pa še nisem tankal prek 20l, se mi zdi kot da ful hitro preklopim na rezervo in da mi pol manj pije, tudi leti več ne ful ko je na rezervi (cca 210). Binca imaš kake informacije glede tega??? LP Bajsi Popravljeno Junij 7, 2004. Popravil bajsi
lina Objavljeno Junij 7, 2004 Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 (popravljeno) Je pipca---pa se mi ne da razlagat: ,,pri Kozini smo obrnili pipco za gorivo na rezervo ,,. Sej se razumemo.... Popravljeno Junij 7, 2004. Popravil lina
BINCA Objavljeno Junij 7, 2004 Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 Kaj na 2004 ni več pipice za gorivo, maš samo lučko? Jaz sem z rezervo že naredil 62km, pa še nisem tankal prek 20l, se mi zdi kot da ful hitro preklopim na rezervo in da mi pol manj pije, tudi leti več ne ful ko je na rezervi (cca 210). Binca imaš kake informacije glede tega??? LP Bajsi :? Ker je motor olajšan za cc 20kg, bi moral letet še bolj kot prej O:-) ! Lahko pa, da imaš delno zamašeno cevko (pipico) in motor dobi premalo goriva :hmm: . Kar se pa prikazovalca tiče; velika razlika je, če motor pospešuje, zavira ali stoji na mestu! Ko se zaustaviš na pumpi, preveri stanje kazalca (motor na centralnem stojalu-pod kontaktom cc 30 sek). Dolij gorivo in če je dejansko razlika prevelika, motor pelji na servis in se popravi nastavitev plovca.
bajsi Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 Ko je na rezervi ne leti več kot 210. Bo treba pri servisu vprašat zakaj, pa naj malo pogledajo. LP Bajsi
Broj Jedan Objavljeno Junij 9, 2004 Opozori Objavljeno Junij 9, 2004 Ko je na rezervi ne leti več kot 210. Bo treba pri servisu vprašat zakaj, pa naj malo pogledajo. LP Bajsi čudno - meni se to gotovo ni dogajalo..
Fifi Objavljeno Junij 17, 2004 Opozori Objavljeno Junij 17, 2004 Apeliram na vse lastnike XJR-jk! Kje se da dobit kopije originalnih ščitnikov motorja (bunke), pa da mi ni treba hodit v tujino! Mam ene kromane pa mi ne sedejo preveč. LP.
bajsi Objavljeno Junij 17, 2004 Opozori Objavljeno Junij 17, 2004 Se mi ne sanja, probaj motocenter Ptuj, se potrudijo, vsaj za mene so se vedno. LP bajsi
bajsi Objavljeno Junij 18, 2004 Opozori Objavljeno Junij 18, 2004 Motor preizkušen tudi na Mobikrogu, navdušujejo me pospeški, zavore, lahkotnost in nezahtevno vodenje. Prevozil sem 26 krogov, največ 10 skupaj, na zavorah niti sledu o fadingu, motor se rahlo postavlja na prvo kolo, verjetno zaradi valovite podlage, vilica pri takšni nastavitvi(pojačan preload) in teži(113kg z vso opremo) kot jo imam jaz preseže svoje zmogljivosti ampak ves čas dela dobronamerno napram uporabniku. V levem nagibu najprej nasede fusraster oz. nipl na njem, sem skoraj celo kuglico odbrusil, nato nasede glavno stojalo, še kasneje pa stransko (za stojala se mora fusraster že zapirati), avspuhi so ostali nepoškodovani. V desnem nagibo mi je uspelo uničiti samo šreker na fusrasteru, ostalo je nepoškodovano. Navduši predvsem navor (od 90 v drugi komot z 600SS, ki je v ovinku dosti hitrejši) in zmogljive zavore, zaradi lažje kontrole sem zaviral z tremi prsti, pri dveh si nisem zaupal povsem pri moči zaviranja. Poaraba na pisti je pa neverjetna, natančno je nisem meril ampak motor je občutno sisal, saj sem benz dvakrat dolival in obakrat je bilo dovolj le za par krogov (5l :? benza za 9 ali 8 krogov) ampak podatek ni natančen tak da tu ne panike zganjat. Pika na i, po lepem dnevu na dirkališču, ki sem ga preživel z prijetnimi ljudmi, sem se kot eden redkih odpeljal z istim motorjem nadvse udobno še domov po dežju...... LP Bajsi
Broj Jedan Objavljeno Junij 19, 2004 Opozori Objavljeno Junij 19, 2004 Apeliram na vse lastnike XJR-jk! Kje se da dobit kopije originalnih ščitnikov motorja (bunke), pa da mi ni treba hodit v tujino! Mam ene kromane pa mi ne sedejo preveč. LP. ys sem jih kupil v HMC Lj
bajsi Objavljeno Junij 19, 2004 Opozori Objavljeno Junij 19, 2004 Bajsi, kako pa je bilo z gumam? poglej pod oprema/gume dunlop sem tam nekaj napisal. lp Bajsi
bajsi Objavljeno Julij 7, 2004 Opozori Objavljeno Julij 7, 2004 Konkretne izkušnje z vzdržljivostjo verge na XJR1300, ne splošnih flanc ala odvisno od,..... ampak na koliko ste jo menjali (seveda z zobniki)? LP Bajsi P.S.: nimam še težav, sem zgolj radoveden!
Fifi Objavljeno Julij 7, 2004 Opozori Objavljeno Julij 7, 2004 Jest mam 30 kkm pa še ne kaže očitnih znakov utrujenosti. Res pa skrbim zanjo. LP Fifi
lina Objavljeno Julij 19, 2004 Opozori Objavljeno Julij 19, 2004 Dino jet fergazar kit.... zanima me za koliko se poveča poraba?
Fifi Objavljeno Julij 19, 2004 Opozori Objavljeno Julij 19, 2004 Mislim, da z odprtim rorom, športnim filtrom in dynojet kitom za kak liter do liter pa pol, kar se za hute pospeške itak splača.. Je pa itak odvisn od načina vožnje, sej vidiš da majo nektjar 5.5 litra, drugi mamo pa 7 litrov. LP Če si kaj takega omisliš me to zelo zanima in hkrat mika tud mene. Obvesti če se boš odločla :grim .
Gallus Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 Moje skromno mnenje o K/N filtrih in podobnih zadevah ...... Sama zamenjava filtorv lahko prinese samo povečano porabo, z negativnimi posledicami na navor in moč motoja. Tak poseg mora opraviti mehanik, ki se res razume na zadeve, ker je potrebno ob zamenjavi zračnih filtrov zamenjati tudi "dize" na novo nastaviti uplinjače, skartka potrebno je na novo optimirati delovanje motorja, sicer je vse skupaj za en ...... :BUA: :BUA: :BUA:
lina Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 (popravljeno) Par moto pulsov nazaj so bili objavleni testi....vendar nikjer nič o porabi...pa tut bolj površno prebrano...ker pač ni bilo namena karkoli modificirat (pol ko ti ostanejo št. o res božanskih pospeških v podzavesti in ti ob dogočasnem dnevu začnejo krivulje navora in konji trkat na zavest....pišuka...bi blo fajn...) . V glavnem...dyno kit deluje v povezavi z akrapovičem....in na motorju je komplet akrapovič izpušni sistem...ki po prebranem, tudi ne daje vsega od sebe, ker do pravega,,izraza,, pride če je v kompletu z dyno kitom (sej verjetno je še kaka druga firma...sam pisalo je o temu) če gledaš mal po netu stane fergazer kit 159 eur...to pa ni tok, da si ne bi mogel človek tega kupiti...in na official DYNO KIT strani je, kjer je rublika ,,kje nas najdete,, za slovenijo napisan Akrapovič Igor. Mene zanima če ima kdo kakšne iskušnje s tem kaj vse je treba ,,predelat--a samo fergazer kit al še kaj,, in seveda, da motor ne dela vrtinca :) , ko pije bencin. Preden se pokliče v Ivančno gorico je fajn mal vedet kaj pa kako....ker mogoče tut un v komercjali (glede na to, da v SLO to ni glih pogost pojav---predelava) ne ve točno za kaj gre in ti začne govort stvari, ki s tvojim vprašanjem nimajo veze. Popravljeno Julij 20, 2004. Popravil lina
.T. Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 Konkretne izkušnje z vzdržljivostjo verge na XJR1300, ne splošnih flanc ala odvisno od,..... ampak na koliko ste jo menjali (seveda z zobniki)? LP Bajsi P.S.: nimam še težav, sem zgolj radoveden! Pri 43.000 km je bila potrebna samo menjava verige. Verižniki so bili še OK. Je pa res, da zmeraj, ko pridem domov namažem verigo, ko je ta še vroča. Pa četudi sem tisti dan naredil le 50 km. Tudi, po nalivu, ko se cesta posuši, se ustavim, namežem verigo, počakam 15 minut in odpeljem naprej. Motor dam na centralni štender, dam v rugo in PSKK kakšne tri sekunde po notranji strani verige. Tadej
bajsi Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 @tadej 43kkm, pa tolko meni ni kardan na Vmaxu zdržal!!!!!! :blink: Jebote pa jaz sem nočna mora vsakega motora O:-) :hmm: Ja pa zobnike pol nisi menjal, pa vse vredu dela al kaj? LP Bajsi
.T. Objavljeno Julij 21, 2004 Opozori Objavljeno Julij 21, 2004 @tadej 43kkm, pa tolko meni ni kardan na Vmaxu zdržal!!!!!! :blink: Jebote pa jaz sem nočna mora vsakega motora O:-) :hmm: Ja pa zobnike pol nisi menjal, pa vse vredu dela al kaj? LP Bajsi Pri 43 kkm ketna še ni bila do konca našponana, je imela še polovico rezerve. Do 40 kkm mi je ni bilo potrebno nič šponati, ko pa se je enkrat začela raztegovati, sem jo moral šponati na vsakih 1000 km. Ker sem pri 43 kkm menjal zadnjo gumo, sem pa še verigo, ko je bil motor že na servisu. Verjetno bi s ta staro verigo naredil še kake 2 do 3 kkm. Na verižnikih ni bilo znake obrabe. Zato jih ni bilo potrebno menjati. In to niso bile moje laične ugotovitve, pač pa ugotovitve pooblaščenega serviserja za Yamaho, Kawasaki in Hondo. Drugače pa ne "šparam" verige. Edino česar ne delam je to, da se ne vozim po zadnjem (ker sem enkrat še s ta starim motorjem skor odletu k prasec) Tadej
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se