Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


jrakus

Priporočene objave

Koliko kaj pije xjr1300 - z ajnšpricem - se pravi te novi modeli.

Lp Rok

...JESENI sem se nekaj zanimal in mi je prodajalec zatrdil da "kar nekaj manj!"... prodali so jih pa lani samo enih 6 tako da vprašanje če le ti berejo forum... :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja yamaha fjr 1300 a pije približno 6 litrov na 100km , pri normalni turistični vožnji..do 150km na uro.. enako mi pije fezer 600 ,,98 km..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi je zelo lep motocikel - čista klasika. Verjetno se da tudi delat kakšne daljše ture z njim? Seveda turistične! Zavore ter ostale zadeve štimajo?! ali je kakšna pomanjklivost, ki jo lastniki tega motocikla pogrešate?

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko kaj pije xjr1300 - z ajnšpricem - se pravi te novi modeli.

moja yamaha fjr 1300 a pije približno 6 litrov na 100km ,

nista tole "malo" razlicna motorceka ?! samo tako...... BTW..... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ice--to primerjavo sem dal zato ,ker imam ta dva motorja fjr 1300 a je letnik 2008--- fezer 600-98 km pa letnik 2006, vem pa da sta to zelo različna motorja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pocasi, za vse...........

- naslov teme je Yamaha XJR 1300.

- kolega cipot, omenjas porabo FJR 1300 - in nekoliko abervezno fezer 600 (whatever that is)

ce potegnemo zraven se tole postane potem mogoce jasno kam grm tici zajca ?!

(HINT: klik )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ice---če hočeš najti napako na foromu , kaj kdo piše, jo boš vedno našel pa če jo napiše npr. o dirkanju sam ROSSI. včasih moramo tudi kaj tolerirati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav to je na tem motociklu fajn, da nima kardana in da nima damfa (tistega pravega), saj je bistvo tega motocikla navor in neživčen motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi je zelo lep motocikel.

Meni tudi samo moral bo imeti še kardan in malo več damfa z to kubaturo,ko bojo to na njemu naredili bo tudi cena podobna ostalim z enako kubaturo.

Ps:kot tale

No sej ne rečem Tudi tak bemfl kot ga imaš ti je fenomenalen... mi je pa xjr všeč prav zaradi tega ker ima še vedn otisto old school obliko!

To glede konjev me pri take motorju niti ne zanima, ker ga nebi kupoval z namenom po veliki moči oziroma dirkalni ciklistiki.

Se pa strinjam s tem da bi lahko imel kardan ali pa mogoče jerman - ampak spet to nebi bil tisti pravi nostalgik.

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj nima veze nekaj diskutirat vsak motor ima pač za nekoga dobre in za drugega slabe lastnosti,zato tudi toliko znamk,tipov,modelov,barv,kubaturitd.itd.

Ps;pa še na kakšen pregovor nesmemo pozabit kot npr:vsake oči imajo svojega malerja,vsak berač svojo mavho hvali,vsako tele ima svoje vesele itd.itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ice---če hočeš najti napako na foromu , kaj kdo piše, jo boš vedno našel pa če jo napiše......

sploh jih nocem iskati. samo skacejo z ekrana v oci.

se posebno, ce nekdo pise o necem, kar nima veze s temo.

n.pr. (konktretno tukaj):

XJR je zracno hlajeni naked, FJR pa vodno hlajeni polnooplasticen potovalnik. razlika v porabi je vec kot ocitna, zato jih tudi ne gre primerjati.

(ali je smiselno primerjati porabo petvratne limuzine z dvovratnim pick-upom ?!)

včasih moramo tudi kaj tolerirati.

ne ti meni o tem. se prevec se tolerira na tem forumu.

(glej samo to debato najino).

end of story.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Alo, svoj motor sem razbil u totalko, ..., smrk, smrk, ..., sebe zacelil tolko, da ne morem več spat, ker je treba nekej uzet, ..., na uč se mi fejst dopade XJR, letnik 08 (glanz novo) še ponujajo za 7+k€.

Berem to temo, znova in znova in svašta: od motorina u piko, do smrtno nevarnega, pa zvijanje, pa premehke vilice, pa šimi, pa ..., berem test: "na zaviranju se vilice najprej takoj posedejo za 1/2, nato jih hitro zabije, prvo kolo pa blokira

Lepo prosim, a mi lahko kdo (iz prve roke) pove a bi to bil motor za:

- dolga, nestresna potovanja, v dvoje, blizu omejitvam - polno naložen s tremi kufri, ...

- sproščene eno-dnevne izlete po serpetinah in prelazih (spet v dvoje)

- u dež, ne da bi bil čist posran ...

- prevoz A-B, da se izogneš koloni

Najlažje bi blo probat, samo v tistih 3,5km je težko ocenit, + motorina se je itak treba mal navajat

btw, prodaja se še ena, ki ma komplet prednje vilice Ohlinsove, pa ror od Yoshimure, ..., samo ma tolko dvignjene tace za sopotnika, ta da sedi kot Vale, ... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlažje bi blo probat, samo v tistih 3,5km je težko ocenit, + motorina se je itak treba mal navajat

btw, prodaja se še ena, ki ma komplet prednje vilice Ohlinsove, pa ror od Yoshimure, ..., samo ma tolko dvignjene tace za sopotnika, ta da sedi kot Vale, ... :headbang:

NOVA varianta (letnik 2007 - naprej) - enojni auspuf, spremenjena ogledala, ajnšpric 98 KM... ŠE NI BIL zajet v testu!

Po pogovorih je nedvomno odličen motor, opisani problemi glede vilic pa naj bi bili mimo, in glede na tvoje želje in opis, bi verjetno zadel v polno... Mislim, da ja pri KMCju še eden (lanski model - črn) za 7500 €, pa en moder (rabljen) nekje v MB... sicer se lahko zadeva po mili volji ovesi s kufri in tudi šajb imaš celo vrsto, če te moti prepih...

Meni se zdi vsekakor odličen motor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo, svoj motor sem razbil u totalko, ..., smrk, smrk, ..., sebe zacelil tolko, da ne morem več spat, ker je treba nekej uzet, ..., na uč se mi fejst dopade XJR, letnik 08 (glanz novo) še ponujajo za 7+k€.

Berem to temo, znova in znova in svašta: od motorina u piko, do smrtno nevarnega, pa zvijanje, pa premehke vilice, pa šimi, pa ..., berem test: "na zaviranju se vilice najprej takoj posedejo za 1/2, nato jih hitro zabije, prvo kolo pa blokira

Lepo prosim, a mi lahko kdo (iz prve roke) pove a bi to bil motor za:

- dolga, nestresna potovanja, v dvoje, blizu omejitvam - polno naložen s tremi kufri, ...

- sproščene eno-dnevne izlete po serpetinah in prelazih (spet v dvoje)

- u dež, ne da bi bil čist posran ...

- prevoz A-B, da se izogneš koloni

Najlažje bi blo probat, samo v tistih 3,5km je težko ocenit, + motorina se je itak treba mal navajat

btw, prodaja se še ena, ki ma komplet prednje vilice Ohlinsove, pa ror od Yoshimure, ..., samo ma tolko dvignjene tace za sopotnika, ta da sedi kot Vale, ... :headbang:

ma to folk naklada. iščejo dlako u jajcu. star xjr ni bil slaba krava, nov je zagotovo boljši. če je iz trgovine novo, in je Yamaha, ne zongšen kuingđi in podobni kitajci, je sigurno dovolj dober stroj. v najslabšem priomeru, ( pa zelo zelo dvomim de bi blo potrebno), zamenjaš fedre za Wilbersove, strošek ni večji od 110€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo prosim, a mi lahko kdo (iz prve roke) pove a bi to bil motor za:

- dolga, nestresna potovanja, v dvoje, blizu omejitvam - polno naložen s tremi kufri, ...

- sproščene eno-dnevne izlete po serpetinah in prelazih (spet v dvoje)

- u dež, ne da bi bil čist posran ...

- prevoz A-B, da se izogneš koloni

jaz uporabljam točno tako in sem maximalno zadovoljen..sej verjetno obstaja tudi kaj boljšega..recimo na BMW maš verjetno več komforta in veterne zaščite ampak mi ni všeč oblikovno...moja boljša polovica se tudi odlično počuti...moraš pa razčistit v glavi , da to ni športnik , čeprav gre do tačk ampak ni rojen za to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Alo, svoj motor sem razbil u totalko, ..., smrk, smrk, ..., sebe zacelil tolko, da ne morem več spat, ker je treba nekej uzet, ..., na uč se mi fejst dopade XJR, letnik 08 (glanz novo) še ponujajo za 7+k€.

Berem to temo, znova in znova in svašta: od motorina u piko, do smrtno nevarnega, pa zvijanje, pa premehke vilice, pa šimi, pa ..., berem test: "na zaviranju se vilice najprej takoj posedejo za 1/2, nato jih hitro zabije, prvo kolo pa blokira

Lepo prosim, a mi lahko kdo (iz prve roke) pove a bi to bil motor za:

- dolga, nestresna potovanja, v dvoje, blizu omejitvam - polno naložen s tremi kufri, ...

- sproščene eno-dnevne izlete po serpetinah in prelazih (spet v dvoje)

- u dež, ne da bi bil čist posran ...

- prevoz A-B, da se izogneš koloni

Najlažje bi blo probat, samo v tistih 3,5km je težko ocenit, + motorina se je itak treba mal navajat

btw, prodaja se še ena, ki ma komplet prednje vilice Ohlinsove, pa ror od Yoshimure, ..., samo ma tolko dvignjene tace za sopotnika, ta da sedi kot Vale, ... :headbang:

vse to se da resiti z zmernim vlozkom denarja (ca. € 1000.-) in trudom lastnika in/ali prijateljev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, hvala za nasvete in mnenja... sem vzel in ga dobim (upam) še ta teden, ... nosilci za kufre (bočni Givi V35) pa do konca meseca, pol se soočim s težavami (upam, da čim-manjšimi), btw tud prednje vilice so zdej full adjustable, :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bliža se čas menjave olja in me zanima z katerim oljem ste res zadovoljni na svojih XJR in kakšno viskoznostjo

jaz imam sedaj Yamalube eni ga ful pluvajo in tudi ko sem ga nalil se mi je zdelo da je motor bolj glasen tko da bi probal kaj drugega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bliža se čas menjave olja in me zanima z katerim oljem ste res zadovoljni na svojih XJR in kakšno viskoznostjo

jaz imam sedaj Yamalube eni ga ful pluvajo in tudi ko sem ga nalil se mi je zdelo da je motor bolj glasen tko da bi probal kaj drugega

SILKOLENE :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!