bajsi Objavljeno Maj 28, 2012 Opozori Objavljeno Maj 28, 2012 no, to za moj okus še gre. Hvala. LP Bajsi
Glider1972 Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 S Pilot Road 3 na motorinu sem precej zadovoljen. Po dežju sicer nisem veliko vozil, se mi pa zdijo zelo "civilizirane" na suhem. Tudi obraba po cca 4000 km zelo v mejah normale
alen1 Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 Imam manjšo težavico z vetrobranom. Trenutno imam univerzalnega od znamke kappa - 240AK. Imam pa manjšo težavico. Ker mi prekriva malce luči se mi svetloba odbija naravnost v čelado. Predvsem je to moteče ponoči, ker se mi okrog števcev vse blešči. Poiskušal sem razne rešitve vendar nič ne pomaga. Trenuti vetrobran mi sicer ustreza tudi zaščita ni ravno slaba. Iščem pa alternativo in sicer med Puig. Ima kdo kakše izkušnje. Kje bi se pri nas dobilo kaj podobnega?
ferek Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 Tole imam jaz gor: http://www.puig.tv/tuning-bikes/ranger/c171en/f205-r10/
alen1 Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 Ni slabo. Potreboval bi sicel kaj manjšega in kolikor toliko učinkovitega. Recimo trenutna mi daje kar dobro zaščito v prsa. Pri nas znamke puig niti ni toliko, da bi lahko kje videl v živo.
Tomazy Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 Ni slabo. Potreboval bi sicel kaj manjšega in kolikor toliko učinkovitega. Recimo trenutna mi daje kar dobro zaščito v prsa. Pri nas znamke puig niti ni toliko, da bi lahko kje videl v živo. Meni ni odgovarjala mi je pihalo ravno pod čelado(tresenje) Lp
MoDuS Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 Meni ni odgovarjala mi je pihalo ravno pod čelado(tresenje) Lp Takšen je naprodaj v Louis-u, od Puiga. Jaz mam takega. Ni optimalen, se pa pozna ful, na avtocesti. Pod čelado mi piha samo, če imam sopotnika in sedim bolj spredaj.
alen1 Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 (popravljeno) Ogledoval sem si sledeče: Prvi - je sicer majhen in všečen vendar ne vem koliko tudi funkcionalen. Drugi - mislim, da se o tem ravno pogovarjamo. Je ena opcija. Tretji - ni sicer grd ne vem pa kako bi pasal ker je kar visok. Mislim pa da je od teh najboljši glede vetrne zaščite. Trenutni me glede pihanja ne moti, ker tudi nisem ravno pri visokih (okrog 172cm). AC tudi ni ravno problem, me kar dobro ščiti direktnega vetra v prsa (vsaj zdi se mi tako). Popravljeno Junij 6, 2012. Popravil alen1
Tomazy Objavljeno Junij 7, 2012 Opozori Objavljeno Junij 7, 2012 Ogledoval sem si sledeče: Prvi - je sicer majhen in všečen vendar ne vem koliko tudi funkcionalen. Drugi - mislim, da se o tem ravno pogovarjamo. Je ena opcija. Tretji - ni sicer grd ne vem pa kako bi pasal ker je kar visok. Mislim pa da je od teh najboljši glede vetrne zaščite. Trenutni me glede pihanja ne moti, ker tudi nisem ravno pri visokih (okrog 172cm). AC tudi ni ravno problem, me kar dobro ščiti direktnega vetra v prsa (vsaj zdi se mi tako). Če hočeš zaščito je tole ok( air flow )
bajsi Objavljeno Junij 9, 2012 Opozori Objavljeno Junij 9, 2012 @alen1 moja šipica je enaka tvoji s to razliko da je temna in ne prepušča svetlobe, pobrusil sem tisti del ki prekriva žaromet in nimam težav kot jih ti opisuješ LP Bajsi
alen1 Objavljeno Junij 9, 2012 Opozori Objavljeno Junij 9, 2012 @alen1 moja šipica je enaka tvoji s to razliko da je temna in ne prepušča svetlobe, pobrusil sem tisti del ki prekriva žaromet in nimam težav kot jih ti opisuješ LP Bajsi Se da dobiti kakšno sliko?
bajsi Objavljeno Junij 10, 2012 Opozori Objavljeno Junij 10, 2012 (popravljeno) Prvi posnetek: brusil sem na obeh straneh maske "strešico" ki nalega na žaromet od spredaj Drugi posnetek: detajl točke kjer je maska najbolj nalegala na žaromet Tretji posnetek: odsev luči v notranjosti maske, zdi se mi da bi cela maska "svetila" če ne bi bila črne barve četrti in peti posnetek istega mesta kot na drugi sliki vendar iz notranje strani mislim da na zadevo bolj vpliva barva kot pa moje brušenje LP Bajsi Drek slike je po svoje razmetalo ne pa kot sem jih nalagal (številke so zaporedne od 1 do 5) Popravljeno Junij 10, 2012. Popravil bajsi
alen1 Objavljeno Junij 10, 2012 Opozori Objavljeno Junij 10, 2012 Super. Hvala za slike. Z mojo ne vem če bom kaj rešil, ker je prozorna oziroma malo zatemnjena in se res preveč blešči. Svetloba se mi potem odbija v čelado. Zvečir je precej moteče. Sem pa poskusil dobiti rešitev, vendar nič ne funkcionira. Bom za 20€ in luisa naročil in upam da bo ok. Mi je pa malo škoda, ker kar paša na motor.
Bremzer Objavljeno Junij 10, 2012 Opozori Objavljeno Junij 10, 2012 Prvi posnetek: brusil sem na obeh straneh maske "strešico" ki nalega na žaromet od spredaj Drugi posnetek: detajl točke kjer je maska najbolj nalegala na žaromet Tretji posnetek: odsev luči v notranjosti maske, zdi se mi da bi cela maska "svetila" če ne bi bila črne barve četrti in peti posnetek istega mesta kot na drugi sliki vendar iz notranje strani mislim da na zadevo bolj vpliva barva kot pa moje brušenje LP Bajsi Drek slike je po svoje razmetalo ne pa kot sem jih nalagal (številke so zaporedne od 1 do 5) Jaz bi ti svetoval,da si kupiš kromiran šilt,ki ga namontiraš na reflejtor in ti nebo šla svetloba navzgor sam sem imel tak šilt na moji Yamahi Virago 750 najdeš ga pri čoperjih kot dodatno opremo !
alen1 Objavljeno Junij 13, 2012 Opozori Objavljeno Junij 13, 2012 Še eno težavico sem zasledil. Ko pospešujem (no važno ali je motor hladen ali vroč) sem mi pri 3500 in okrog 4000 obratih (ne glede na prestavo) pojavi nek zvok, ki bi ga lahko opisal kot "ropotuljica", rozljanje. Mislim, da je nekje v motorju (nisem ga še uspel locirati). Podobno je zvoku ducati-jeve sklopke. Najbolj intenzivno je v hrib in če sem naložen. Če recimo pri okrog 3300 v hrib nabijem malo gas mi zarožlja, izgine in se še enkrat pojavi pri okrog 4000 obratih isti zvok. Lahko je hitro mimo, ali pa traja dokler ne pride iz določenega območja obratov. Pojavi se samo pri omenjenih obratih. Tega zvoka mi ne uspe izvabiti iz mašine, ko je v fole in nabojem gas, če je v prestavi držim sklopko in nabijem gas. Pojavlja se samo med pospeševanjem in samo med vožnjo.
alen1 Objavljeno Junij 23, 2012 Opozori Objavljeno Junij 23, 2012 (popravljeno) Evo sem stestiral tale vetrobran. Nisem ravno zadovoljen, saj mi buta direkt v čelado in zaradi tega močno šumi in je čutiti turbolence. Po AC pri 130km/h že prav malo bolijo ušesa. Možnost imam še preizkusiti tega. Po moje se ne bo obnesel najbolje ker je nižji. Bom poročal. Danes sem preizkusil še po AC brez nič (brez vetrobrana). Mora se začne pri 115km/h pri 130km/h pa je skoraj nemogoče držati glavo naprej, je prevelik upor. Popravljeno Junij 23, 2012. Popravil alen1
Bremzer Objavljeno Junij 23, 2012 Opozori Objavljeno Junij 23, 2012 Evo sem stestiral tale vetrobran. Nisem ravno zadovoljen, saj mi buta direkt v čelado in zaradi tega močno šumi in je čutiti turbolence. Po AC pri 130km/h že prav malo bolijo ušesa. Možnost imam še preizkusiti tega. Po moje se ne bo obnesel najbolje ker je nižji. Bom poročal. Danes sem preizkusil še po AC brez nič (brez vetrobrana). Mora se začne pri 115km/h pri 130km/h pa je skoraj nemogoče držati glavo naprej, je prevelik upor. Naroči si MRA šipco in to večjo z dodatnim špojlerjem in neboš imel problemov (glej moj avtar) kar pa se tiče zgornjega vprašanja glede "rožlanja" to je verjetno takoimenovano "klenkanje" poizkusi z 100 Okt-benzinom in če bo vredu,tankaj samo 100 Okt. kajti za mašino je bolje poraba je manjša za 10% cena pa je večja samo za 5 % to ni zraslo na mojem zelniku ampak je Nemški motorad stestiral in priporoča, da se tanka v VSE motorje 100 Okt.benzin preizkusi boš videl,da to drži jaz osebno tankam v vse moje motorje samo 100 Okt.benzin !
ferek Objavljeno Junij 23, 2012 Opozori Objavljeno Junij 23, 2012 Lej Alen... vse to je "kr neki" in razen dizajna funkcije NIMA... Če želiš zaščito potem boš moral nabavit pravo ŠAJBO kot jo imam sam... sicer pa se zavedaj, da voziš nakeda in to ima pač svoj čar...
Coban Objavljeno Junij 23, 2012 Opozori Objavljeno Junij 23, 2012 Še eno težavico sem zasledil. Ko pospešujem (no važno ali je motor hladen ali vroč) sem mi pri 3500 in okrog 4000 obratih (ne glede na prestavo) pojavi nek zvok, ki bi ga lahko opisal kot "ropotuljica", rozljanje. Mislim, da je nekje v motorju (nisem ga še uspel locirati). Podobno je zvoku ducati-jeve sklopke. Najbolj intenzivno je v hrib in če sem naložen. Če recimo pri okrog 3300 v hrib nabijem malo gas mi zarožlja, izgine in se še enkrat pojavi pri okrog 4000 obratih isti zvok. Lahko je hitro mimo, ali pa traja dokler ne pride iz določenega območja obratov. Pojavi se samo pri omenjenih obratih. Tega zvoka mi ne uspe izvabiti iz mašine, ko je v fole in nabojem gas, če je v prestavi držim sklopko in nabijem gas. Pojavlja se samo med pospeševanjem in samo med vožnjo. Kupi si MRA šipco pa nebo problemov in to malo večjo (dimljeno) in z dodatnim špojlerjem cena ca 130€ ,kar se tiče "rožlanja"- klenkanja to je slab benzin ! probaj z 100 Okt. in bo klenkanje izginilo in še poraba goriva bo manjša kot z 95 Okt. !
alen1 Objavljeno Junij 23, 2012 Opozori Objavljeno Junij 23, 2012 Lej Alen... vse to je "kr neki" in razen dizajna funkcije NIMA... Če želiš zaščito potem boš moral nabavit pravo ŠAJBO kot jo imam sam... sicer pa se zavedaj, da voziš nakeda in to ima pač svoj čar... Vem kaj vozim Kar se tiče šipce s prvo ni bilo problemov razen moteče svetlobe. Tudi po AC je šlo brez posebnosti. Kupi si MRA šipco pa nebo problemov in to malo večjo (dimljeno) in z dodatnim špojlerjem cena ca 130€ ,kar se tiče "rožlanja"- klenkanja to je slab benzin ! probaj z 100 Okt. in bo klenkanje izginilo in še poraba goriva bo manjša kot z 95 Okt. ! MRA sem si že ogledoval ja. Bo treba res kaj takšnega nabavit, če hočem kakšne daljše podvige. Mislim, da tisto ni klenklanje. Točim tudi 100 okt. pa nima veze. Zadeva zarožlja pri točno določenih obratih kot sem napisal. Zveni kot nek pleh ko vibrira. Več moči rabi bolj zarožlja - dlje časa. Recimo polno naložen v hrib je kar slišati zadevo, kar rabi več časa da pride skozi neko območje obratov. Je pa nekje v motorju ta zvok. Sumim kake lamele sklopke, ker se mi zdi, da prihaja zvok iz desne strani.
ferek Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Vprašanje: XJR 1300 (2008) ..pri cca 51200 in pri bližno 2500 km po servisu so se pojavile moteče težave z menjalnikom: Pri nizkih hitrostih v prvih treh prestavah je postalo prestavljanje znatno trše... problem je pa bolj v tem, da je skoraj nemogoče "najti" prosti tek - sploh ko motocikel miruje... Kaj bi lahko šlo narobe? Prestavne vilice? Vzmeti v mnejalniku? ... Olje je silkolene, polsintetično... Sklopka po občutku deluje normalno, na zadnjem servisu je bilo tudi olje sklopke menjano... Motor sem danes dostavil do serviserja, jutri bo pogledal... naročil sem, naj odstrani pokrov in sprva preveri vzmeti ter seveda menja olje, preden se loti razdiranja menjalnika... Se da na tak način sploh kaj videt? Kaj bi lahko bilo narobe... med vožnjo je sicer čisto vse ok... tudi kakšnih čudnih zvokov ali rožljanja ni...
ferek Objavljeno Julij 4, 2012 Opozori Objavljeno Julij 4, 2012 Epilog: Menjava silkoleneja z motulom in nastavitev ročice sklopke na 5 (prej na 1)... problem (vsaj zaenkrat) rešen... A kaj za vraga je "skurilo" olje v borih 2300 km! ...mogoče "zračno oljno hlajenje"... če se problem ponovi bo verjetno treba menjat lamelo sklopke...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se