Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


jrakus

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

S Pilot Road 3 na motorinu sem precej zadovoljen. Po dežju sicer nisem veliko vozil, se mi pa zdijo zelo "civilizirane" na suhem. Tudi obraba po cca 4000 km zelo v mejah normale

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam manjšo težavico z vetrobranom. Trenutno imam univerzalnega od znamke kappa - 240AK. Imam pa manjšo težavico. Ker mi prekriva malce luči se mi svetloba odbija naravnost v čelado. Predvsem je to moteče ponoči, ker se mi okrog števcev vse blešči. Poiskušal sem razne rešitve vendar nič ne pomaga. Trenuti vetrobran mi sicer ustreza tudi zaščita ni ravno slaba. Iščem pa alternativo in sicer med Puig. Ima kdo kakše izkušnje. Kje bi se pri nas dobilo kaj podobnega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni slabo. Potreboval bi sicel kaj manjšega in kolikor toliko učinkovitega. Recimo trenutna mi daje kar dobro zaščito v prsa. Pri nas znamke puig niti ni toliko, da bi lahko kje videl v živo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni slabo. Potreboval bi sicel kaj manjšega in kolikor toliko učinkovitega. Recimo trenutna mi daje kar dobro zaščito v prsa. Pri nas znamke puig niti ni toliko, da bi lahko kje videl v živo.

Meni ni odgovarjala mi je pihalo ravno pod čelado(tresenje)

Lppost-29985-0-35196800-1339006374_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni ni odgovarjala mi je pihalo ravno pod čelado(tresenje)

Lppost-29985-0-35196800-1339006374_thumb.jpg

Takšen je naprodaj v Louis-u, od Puiga. Jaz mam takega. Ni optimalen, se pa pozna ful, na avtocesti. Pod čelado mi piha samo, če imam sopotnika in sedim bolj spredaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ogledoval sem si sledeče:

Prvi - je sicer majhen in všečen vendar ne vem koliko tudi funkcionalen.

Drugi - mislim, da se o tem ravno pogovarjamo. Je ena opcija.

Tretji - ni sicer grd ne vem pa kako bi pasal ker je kar visok. Mislim pa da je od teh najboljši glede vetrne zaščite.

Trenutni me glede pihanja ne moti, ker tudi nisem ravno pri visokih (okrog 172cm). AC tudi ni ravno problem, me kar dobro ščiti direktnega vetra v prsa (vsaj zdi se mi tako).

Popravljeno . Popravil alen1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ogledoval sem si sledeče:

Prvi - je sicer majhen in všečen vendar ne vem koliko tudi funkcionalen.

Drugi - mislim, da se o tem ravno pogovarjamo. Je ena opcija.

Tretji - ni sicer grd ne vem pa kako bi pasal ker je kar visok. Mislim pa da je od teh najboljši glede vetrne zaščite.

Trenutni me glede pihanja ne moti, ker tudi nisem ravno pri visokih (okrog 172cm). AC tudi ni ravno problem, me kar dobro ščiti direktnega vetra v prsa (vsaj zdi se mi tako).

Če hočeš zaščito je tole ok( air flow )

post-29985-0-34911500-1339073100_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@alen1 moja šipica je enaka tvoji s to razliko da je temna in ne prepušča svetlobe, pobrusil sem tisti del ki prekriva žaromet in nimam težav kot jih ti opisuješ

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@alen1 moja šipica je enaka tvoji s to razliko da je temna in ne prepušča svetlobe, pobrusil sem tisti del ki prekriva žaromet in nimam težav kot jih ti opisuješ

LP Bajsi

Se da dobiti kakšno sliko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi posnetek: brusil sem na obeh straneh maske "strešico" ki nalega na žaromet od spredaj

Drugi posnetek: detajl točke kjer je maska najbolj nalegala na žaromet

Tretji posnetek: odsev luči v notranjosti maske, zdi se mi da bi cela maska "svetila" če ne bi bila črne barve

četrti in peti posnetek istega mesta kot na drugi sliki vendar iz notranje strani

mislim da na zadevo bolj vpliva barva kot pa moje brušenje

LP Bajsi

Drek slike je po svoje razmetalo ne pa kot sem jih nalagal (številke so zaporedne od 1 do 5)

post-905-0-60118100-1339315594_thumb.jpg

post-905-0-72413600-1339315613_thumb.jpg

post-905-0-04249600-1339315642_thumb.jpg

post-905-0-37443300-1339315677_thumb.jpg

post-905-0-61898000-1339315692_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil bajsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super. Hvala za slike. Z mojo ne vem če bom kaj rešil, ker je prozorna oziroma malo zatemnjena in se res preveč blešči. Svetloba se mi potem odbija v čelado. Zvečir je precej moteče. Sem pa poskusil dobiti rešitev, vendar nič ne funkcionira. Bom za 20€ in luisa naročil in upam da bo ok. Mi je pa malo škoda, ker kar paša na motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi posnetek: brusil sem na obeh straneh maske "strešico" ki nalega na žaromet od spredaj

Drugi posnetek: detajl točke kjer je maska najbolj nalegala na žaromet

Tretji posnetek: odsev luči v notranjosti maske, zdi se mi da bi cela maska "svetila" če ne bi bila črne barve

četrti in peti posnetek istega mesta kot na drugi sliki vendar iz notranje strani

mislim da na zadevo bolj vpliva barva kot pa moje brušenje

LP Bajsi

Drek slike je po svoje razmetalo ne pa kot sem jih nalagal (številke so zaporedne od 1 do 5)

Jaz bi ti svetoval,da si kupiš kromiran šilt,ki ga namontiraš na reflejtor in ti nebo šla svetloba navzgor sam sem imel tak šilt na moji Yamahi Virago 750 najdeš ga pri čoperjih kot dodatno opremo !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno težavico sem zasledil. Ko pospešujem (no važno ali je motor hladen ali vroč) sem mi pri 3500 in okrog 4000 obratih (ne glede na prestavo) pojavi nek zvok, ki bi ga lahko opisal kot "ropotuljica", rozljanje. Mislim, da je nekje v motorju (nisem ga še uspel locirati). Podobno je zvoku ducati-jeve sklopke. Najbolj intenzivno je v hrib in če sem naložen. Če recimo pri okrog 3300 v hrib nabijem malo gas mi zarožlja, izgine in se še enkrat pojavi pri okrog 4000 obratih isti zvok. Lahko je hitro mimo, ali pa traja dokler ne pride iz določenega območja obratov. Pojavi se samo pri omenjenih obratih. Tega zvoka mi ne uspe izvabiti iz mašine, ko je v fole in nabojem gas, če je v prestavi držim sklopko in nabijem gas. Pojavlja se samo med pospeševanjem in samo med vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Evo sem stestiral tale vetrobran. Nisem ravno zadovoljen, saj mi buta direkt v čelado in zaradi tega močno šumi in je čutiti turbolence. Po AC pri 130km/h že prav malo bolijo ušesa. Možnost imam še preizkusiti tega. Po moje se ne bo obnesel najbolje ker je nižji. Bom poročal. Danes sem preizkusil še po AC brez nič (brez vetrobrana). Mora se začne pri 115km/h pri 130km/h pa je skoraj nemogoče držati glavo naprej, je prevelik upor.

Popravljeno . Popravil alen1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo sem stestiral tale vetrobran. Nisem ravno zadovoljen, saj mi buta direkt v čelado in zaradi tega močno šumi in je čutiti turbolence. Po AC pri 130km/h že prav malo bolijo ušesa. Možnost imam še preizkusiti tega. Po moje se ne bo obnesel najbolje ker je nižji. Bom poročal. Danes sem preizkusil še po AC brez nič (brez vetrobrana). Mora se začne pri 115km/h pri 130km/h pa je skoraj nemogoče držati glavo naprej, je prevelik upor.

Naroči si MRA šipco in to večjo z dodatnim špojlerjem in neboš imel problemov (glej moj avtar) kar pa se tiče zgornjega vprašanja glede "rožlanja" to je verjetno takoimenovano "klenkanje" poizkusi z 100 Okt-benzinom in če bo vredu,tankaj samo 100 Okt. kajti za mašino je bolje poraba je manjša za 10% cena pa je večja samo za 5 % to ni zraslo na mojem zelniku ampak je Nemški motorad stestiral in priporoča, da se tanka v VSE motorje 100 Okt.benzin preizkusi boš videl,da to drži jaz osebno tankam v vse moje motorje samo 100 Okt.benzin !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej Alen... vse to je "kr neki" in razen dizajna funkcije NIMA... Če želiš zaščito potem boš moral nabavit pravo ŠAJBO kot jo imam sam... sicer pa se zavedaj, da voziš nakeda in to ima pač svoj čar...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno težavico sem zasledil. Ko pospešujem (no važno ali je motor hladen ali vroč) sem mi pri 3500 in okrog 4000 obratih (ne glede na prestavo) pojavi nek zvok, ki bi ga lahko opisal kot "ropotuljica", rozljanje. Mislim, da je nekje v motorju (nisem ga še uspel locirati). Podobno je zvoku ducati-jeve sklopke. Najbolj intenzivno je v hrib in če sem naložen. Če recimo pri okrog 3300 v hrib nabijem malo gas mi zarožlja, izgine in se še enkrat pojavi pri okrog 4000 obratih isti zvok. Lahko je hitro mimo, ali pa traja dokler ne pride iz določenega območja obratov. Pojavi se samo pri omenjenih obratih. Tega zvoka mi ne uspe izvabiti iz mašine, ko je v fole in nabojem gas, če je v prestavi držim sklopko in nabijem gas. Pojavlja se samo med pospeševanjem in samo med vožnjo.

Kupi si MRA šipco pa nebo problemov in to malo večjo (dimljeno) in z dodatnim špojlerjem cena ca 130€ ,kar se tiče "rožlanja"- klenkanja to je slab benzin ! probaj z 100 Okt. in bo klenkanje izginilo in še poraba goriva bo manjša kot z 95 Okt. !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej Alen... vse to je "kr neki" in razen dizajna funkcije NIMA... Če želiš zaščito potem boš moral nabavit pravo ŠAJBO kot jo imam sam... sicer pa se zavedaj, da voziš nakeda in to ima pač svoj čar...

Vem kaj vozim :) Kar se tiče šipce s prvo ni bilo problemov razen moteče svetlobe. Tudi po AC je šlo brez posebnosti.

Kupi si MRA šipco pa nebo problemov in to malo večjo (dimljeno) in z dodatnim špojlerjem cena ca 130€ ,kar se tiče "rožlanja"- klenkanja to je slab benzin ! probaj z 100 Okt. in bo klenkanje izginilo in še poraba goriva bo manjša kot z 95 Okt. !

MRA sem si že ogledoval ja. Bo treba res kaj takšnega nabavit, če hočem kakšne daljše podvige.

Mislim, da tisto ni klenklanje. Točim tudi 100 okt. pa nima veze. Zadeva zarožlja pri točno določenih obratih kot sem napisal. Zveni kot nek pleh ko vibrira. Več moči rabi bolj zarožlja - dlje časa. Recimo polno naložen v hrib je kar slišati zadevo, kar rabi več časa da pride skozi neko območje obratov. Je pa nekje v motorju ta zvok. Sumim kake lamele sklopke, ker se mi zdi, da prihaja zvok iz desne strani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Vprašanje: XJR 1300 (2008) ..pri cca 51200 in pri bližno 2500 km po servisu so se pojavile moteče težave z menjalnikom: Pri nizkih hitrostih v prvih treh prestavah je postalo prestavljanje znatno trše... problem je pa bolj v tem, da je skoraj nemogoče "najti" prosti tek - sploh ko motocikel miruje... Kaj bi lahko šlo narobe? Prestavne vilice? Vzmeti v mnejalniku? ... Olje je silkolene, polsintetično... Sklopka po občutku deluje normalno, na zadnjem servisu je bilo tudi olje sklopke menjano...

Motor sem danes dostavil do serviserja, jutri bo pogledal... naročil sem, naj odstrani pokrov in sprva preveri vzmeti ter seveda menja olje, preden se loti razdiranja menjalnika... Se da na tak način sploh kaj videt? Kaj bi lahko bilo narobe... med vožnjo je sicer čisto vse ok... tudi kakšnih čudnih zvokov ali rožljanja ni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Epilog: Menjava silkoleneja z motulom in nastavitev ročice sklopke na 5 (prej na 1)... problem (vsaj zaenkrat) rešen... A kaj za vraga je "skurilo" olje v borih 2300 km! ...mogoče "zračno oljno hlajenje"... če se problem ponovi bo verjetno treba menjat lamelo sklopke...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!