Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


jrakus

Priporočene objave

Pozdravljeni.

Morem malo osvežit temo, da ne bo zamrla.

 

Zanima me, ali ima kdo na svoji XJR-ki nosilec za kufre wingrack? Kakšne so varijante? Se da pustiti gor nosilec zadnjega kufra (givi, kappa) in dodatno nemestiti samo dva za stranska kufra? Kako je s smerokazi jih je potrebno nujo premakniti ali gredo kufri mimo?

Nikjer ne najdem kakšne posebne dokumentacije.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri wingracku imaš blinkerje že gor, originalni štrlijo preširoko, razen če daš ožje -manjše gor, je pa hudič ker so slabše vidni če jih  kovčki pokrivajo pri pogledu iz strani.

 

giviwingrack1.JPG

 

 

Pri monoracku pa bi bilo treba nekaj prilagajanja za odatne nosilce stranskih kufrov. Meni se ni izplačalo finančno....

 

givi-monorack-arme-yamaha.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da druge ni kot premaknit smerokaze. Ravno to mi ni všeč :) Očitno je to edina opcija za montirat stranske kufre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene osebno moti še izgled wingracka, mi je ta quick lock od sw motech manj moteč, gre hitro gor in dol, blinkerje je pa treba veeno prestavljat

 

kft_06_435_20000__b_101378305450-24533.j

 

kft_06_435_20000__b_201378305450-24533.j

 

kft_06_435_20000__b_301378305450-24533.j

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo brskam in opažam, da veliko izbire za XJR niti ni. Kakšne so še varijante? celovita rešitev je wingrack. kaj pe če mi givi nosilec zadnjega kufra ostane in bi hotel samo stranse kufr. Bajsi hvala za tvojo rešitev. Povej mi še kake kufre se da montirati na ta nosilec. opažam da imajo svi gor givi V35.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pri stranskih pazi na skupno širino, če znaša več kot  100 cm, bi ti kak moj stanovski kolega znal malo zaračunat, baje da so Italijančki pozorni na to...

 

drugače pa sem jaz na Vmaxu imel gor dva E460 gor kot stranska kufra,117 cm širine. Na SW motech daš poljubne kufre gor, ker moraš dat adapterje, lahko bi dal aktere druge gor na sliki so pa za Givi ali Kappa.

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo brskam in opažam, da veliko izbire za XJR niti ni. Kakšne so še varijante? celovita rešitev je wingrack. kaj pe če mi givi nosilec zadnjega kufra ostane in bi hotel samo stranse kufr. Bajsi hvala za tvojo rešitev. Povej mi še kake kufre se da montirati na ta nosilec. opažam da imajo svi gor givi V35.

 

ja, tudi jaz sem imel v35 in givijeve nosilce... sam sem že oboje spravil v promet... pašejo ji pa zelo... koe sem sam kupoval so vsi ostalikufri preprosto zgledali grdo... pa še široko... v35 se pa lepo zlijejo z motorjem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za stranske kufre na najdem nič pametnega. Ne vem kako je od sw-motech kompatibilno, če bi obdržal givijev nosilec zadnjega kufra. Celovita givijeva rešitev pa ne obstaja za letnik 2005. So sploh kakšne razlike v zadnjem koncu motorja med 2005 in 2007?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za stranske kufre na najdem nič pametnega. Ne vem kako je od sw-motech kompatibilno, če bi obdržal givijev nosilec zadnjega kufra. Celovita givijeva rešitev pa ne obstaja za letnik 2005. So sploh kakšne razlike v zadnjem koncu motorja med 2005 in 2007?

Na GIVI-jevi strani najdeš za XJR 1300 (04 > 06) stranske kovčke in sicer: TRK46N TREKKER, TRK33N TREKKER in E360, slednji so verjetno še vedno v akciji v TC Motoshop, kakršne imam tudi sam.

Zadnje smerokaze naj bi prestavil na TDM-ki, se pa na TDM-ki lahko montira nosilec tudi brez prestavljanja smerokazov. Cev, ki povezuje oba nosilca daš namesto skozi luknje smerokazov pod zadnji blatnik.

Edino, ko so kovčki na motorju so smerokazi od strani slabše vidni. Če je na XJR enak sistem pa ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živ,

kaj pa H+B varianta (ravno neka akcija v Lojzetu), 

http://www.louis.de/_30d553488f5d78340d33a18cb3ccdf5c20/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10024432

po moje se na zadnji nosilec lahko našravba tvoja osnovna plata ...

 

Sam imam enako, kot je imel Ferek, bočne V35, zgleda nekaj manj kobilasto, prostorsko za moje potrebe, zadovoljivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam že zadnji nosilec. Iščem samo nekaj za stranske kufre. Mogoče kakšne E21N ali kaj malenkost večjega. Ne najdem pa nič, kar bi ustrezalo na RP10 (2004-2006). Montiral bi zadevo samo, ko grem na daljšo pot.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem zakaj si s kufri glavo razbijaš, če gledaš tak malo kapaciteto, pol daj mehke ali poltrde torbe gor pa konec, opornik ti vsak polovični majster naredi...

 

če pa že hočeš imeti kufre je pa treba en nosilec nabavit in ga spasat na obstoječe zadeve (sam sem v isti situaciji, imam monorack s top caseom..), če ne bi bil 219€ bi sam dal Sw gor

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi to je opcija. Sicer za dolge fure je boljše plastika, ki ne prepušča vode. Gledal sem tudi če je od sw-motech kompatibilen z givi nosilcem zadnjega kufra, ki bi ga rad obdržal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja jaz sem malo povprašal pri Jogiju za to kombinacijo pa so bili mnenja, da naj bi šlo. So pa seveda priporočili in garantirali, da pa komplet SW po njihovih zagotovilih paše ;)

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komplet verjamem da pače. Situacija je sicer taka. Za daljše fure obvezno stranske kufre (saj vemo ženske in prtljaga). Givijev nosilec zadnjega kufra bi pustil, ker se lahko sopotnik/ca tam lahko lepo drži, da niso roke vedno zadaj. Pri sw-motech celotni rešitvi teh nosilcev ni. Dal bi mehke torbe, vendar me kot prvo skrbi dež in premočljivost, kot drugo pa tisti pasi čez sedež, kar zna bit na dolge fure za sopotnika moteče plus treba je pritrdit vsaj še na dve mesti če hočemo da je zadeva fiksna. Spet je opcija doma narejeni stranski nosilci in predelane torbe.

 

Saj od SW je pa tudi edina zadeva, ki dejansko gre na vse XJR-ke :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zanima me, ali ob menjavi filtrov (olje, zrak) vedno uporabite original? Vem, da pri original filtru olja se ne dobi zraven nobenih o-ringov. Vse je potrebno posebej naročit, medtem ko se pri HIFLO dobi komplet za ceno originala. Bolj me skrbi kakovost. Zračni filter je original 45€. od DELO ali CHAMPION je pa 15€. Spet je tu vprašljiva kvaliteta in posledično delovanje mašine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nikoli ne dajem originalov, zračnega imam tako ali tako K&N (78€ enkrat za vselej), oljnega pa sem nazadnje dal HIflo, pred tem pa roba iz Louisa (Delo)

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kako se obnesejo drugi oljni filtri? Je razlika v kvaliteti? Zračni bo pa kar navaden ostal. Bi pa probal ne original naslednjič. Kar me je najbolj skrbi je to, da ne bi bilo potrebno karburatorjev štelat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kaj naj ti rečem.... kak ti oceniš kvaliteto oljnega filtra?

 

Jaz imam menjan luft filter, odprte rore, drugi izpušni kolektor, pa na ohišju luft filtra sem tisto srednjo cev odžagal... mehanik je dal ure gor in na novo nastavil pretok vseh fergazerjev, ampak ni imel veliko dela. Kaj se mene tiče ne bi bilo treba nič nastavljati, ni cukal in je lepo tekel. Prdi in poka pa ves čas. 70tisoč in drobiž.

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kako se obnesejo drugi oljni filtri? Je razlika v kvaliteti? Zračni bo pa kar navaden ostal. Bi pa probal ne original naslednjič. Kar me je najbolj skrbi je to, da ne bi bilo potrebno karburatorjev štelat.

Če menjaš proizvajalca zračnega filtra ni potrebna nastavitev vplinjačev,pri oljnjem filtru pa bi bil jaz bolj previden kajti za filter kot tak ti nemore nihča dati nikakršne garancije se je že zgodilo, da je neoriginalni filter začel puščati olje ali ga je celo rastrgalo,problem je tudi večkrat da neoriginalni filter nima membrane,ki zadrži olje da neizteče nazaj v karter in potem vedno ko motor zalaufaš moraš počakat določen čas,da se pritisk olja spet vspostavi.Če bi že rad šparal na oljnem filtru ga raje menjaj vsako drugo menjavo in ostani na kvalitetnem oljnem filtru !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bo prevelike znanosti okoli oljnega filtra za XJR, ki je isti še iz časov FJ iz leta 1986... in kot tak čisto zadošča za velike kilometrine brez kakšne nepotrebne drame.

 

LP Bajsi

post-905-0-94111900-1385976880.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že kdo dvigoval motor? Sprednji konec predvsem. Rabim prednje vilce dol snet pa ne vem, koliko ga je priporočljivo kar spodej za kolektorje dvignt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nimam informacij, razen te, da sem nasedel in da jih ni ubilo. Je pa to več kot 60 kilogramov na vsako cev, originalni kolektor je pa iz kar precej debelega pleha. Moj je bil že prerjavel pa je bil še vedno težek kot prasica.

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že kdo dvigoval motor? Sprednji konec predvsem. Rabim prednje vilce dol snet pa ne vem, koliko ga je priporočljivo kar spodej za kolektorje dvignt.

Vsak motor lahko pod kolektoji vdigneš-podložiš,še sploh,če ima motor sredinski štender, dvigneš ga samo toliko, da se prednje kolo razbremeni.Ni pa nič narobe če daš kako dilico izmed mašine in kolektorja in šele nato vzdigneš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!