Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

WD40 bo vitalne dele razmastil, toplota bo pospešila rjavenje, malo laufanja pa bo v izpuh in v valje spravilo kisline... :nono:

Božanje pa koristi... :D

..jap,... bo razmastil, seveda da bo, bom spolad laži spucal kar je šprical od ketne in ostale nečistoče,... korodiral pa ne bo, ker WD spodriva vodo oz. vlago. Ležaji so pa tak zaprti, če maš ti odprte, da lahk "kuglce" šteješ, jih morš pač mal bol pogost mazat. Zalaufam ga pa 1-2X na mesec, za 20min - 0,5 ure tak na mu "kisla župa" ne more škodit. Je pa tko, lahk bi ga pa tut v vrečko dal, vakuumsko zapakiral in postavil pod kozolc :huh:

Popravljeno . Popravil king
Objavljeno

:cry: dečki pa kaj vozite starodobnike, da se toliko ubadate s konzerviranjem?mogoče bi jih v sol dali, tu v krajinski park Sečovlje,baje ful pomaga.LP

Objavljeno

:cry: dečki pa kaj vozite starodobnike, da se toliko ubadate s konzerviranjem?mogoče bi jih v sol dali, tu v krajinski park Sečovlje,baje ful pomaga.LP

:OK:

haha, veš, samo meni tudi ne kapne, okoli tega konzerviranja zimskega.... :grrr

Ja jebela cest, saj pa teh 66-77dni nepo zgnil al pa splesnel.....

adklopim akumolator, ga dvigne....sem še kaj pozabil??? mislim da ne...

Objavljeno

Imam motor v garaži, kjer ni vlage, je pa brez ogrevanja.Motor imam pokrit s ponjavo, ki je kao zračna.

Zanima me ali moram odklopit akumulator in ga vzeti ven ? Lansko zimo sem motor vsake toliko vžgal, ga pustil laufat tok časa,da je začel delati ventilator, zdaj sem pa zasledil, da to ni dobra rešitev ?? Kaj je, če sploh, treba konzervirat ?

Prosim resen odgovor :?

Objavljeno
haha, veš, samo meni tudi ne kapne, okoli tega konzerviranja zimskega.... :grrr

Ja jebela cest, saj pa teh 66-77dni nepo zgnil al pa splesnel.....

adklopim akumolator, ga dvigne....sem še kaj pozabil??? mislim da ne...

Si, si, treba ge je tud očistit ...tle maš pa recept kako! :P

Objavljeno

Zato pa imamo za različne namene različna maziva, ki včasih opravlajo še kako (ali predvsem kako) drugo funkcijo.

yep; eno od teh maziv je WD 40.

Mazanje je namenjeno predvsem zmanjševanju trenja in obrabe. Če hočeš preprečiti rjavenje pobarvaj!

imas skoraj res.

samo razlozi mi kako ostane pobarvan del lezaja za hisna vrata na katerih le-ta visijo.

Pa mažite in špricajte s čimer hočete. Saj so motorji vaši. Sploh ne vem, kaj se oglašam, itak ste tle na MOTOSVETU vsi najpametnejši! :worship:

ne vem od kje tebi to. vcasih mogoce pomaga da preberes napisano.

kolikor vem sem napisal "....vse lezaje katere mazemo z WD 40...."; pomeni to da mazemo vse lezaje z WD 40 ali samo tiste za katere je WD 40 namenjen? make a wild guess. :P

Objavljeno

gospoda, če mislite mazat kake pante od vrat (katerim lahko tudi rečemo ležaji) in podobna jajca, kjer je važno da ne "škripa", pol je wd popolnoma uporaben. kakršnekoli kotalne in drsne ležaje, verigo pa kej podobnega jest ne bi mazal z wd-jem. olje, mast ketten spray. nič drugega. wd je predvsem konzervans.

pa kdo za milega boga maže ležaje s petrolejem, ki pa je mimogrede glavna reč v tistem spraju..

včasih ga komot našpricam po diskih da ne rjavijo, pa po ene 100 etrih vožnje kukr da nisem nič naredu - bremza. z mazivom tega si ne bi upal.

Objavljeno

Imam motor v garaži, kjer ni vlage, je pa brez ogrevanja.Motor imam pokrit s ponjavo, ki je kao zračna.

Zanima me ali moram odklopit akumulator in ga vzeti ven ? Lansko zimo sem motor vsake toliko vžgal, ga pustil laufat tok časa,da je začel delati ventilator, zdaj sem pa zasledil, da to ni dobra rešitev ?? Kaj je, če sploh, treba konzervirat ?

Prosim resen odgovor :?

mraz akumulatorju škodi in mu zmanjšuje življensko dobo :doze: .....jaz ga recimo pol ko je enkrat mrzlo in se ne vozim več vzamem ven, odnesem not na toplo in ga priklopim na polnilec ter tako pustim do spomladi :)

Objavljeno

Enim sam ne potegne, da je manj dela in tut ne tolk zlo manj koristno pustit tahudo mast gor, kot pa pacat ,pucat, razmaščevat, ščitit pred rjo in potem morda znova mazat... :)

Objavljeno

brane, nobenega ugovora z moje strani - no mogoce ne majcken: osebno ne bi ravno po diskih sprical z WD 40. :grrr

ne vem zakaj bi se moral vsake toliko ponavljati, ce je ze vse relevantno povedano v doticnih temah, kjer je bilo tudi ze vse premleto. samo nekateri pac niso zdravi brez pokala za odkrivanje tolpe vode. :)

Objavljeno

Enim sam ne potegne, da je manj dela in tut ne tolk zlo manj koristno pustit tahudo mast gor, kot pa pacat ,pucat, razmaščevat, ščitit pred rjo in potem morda znova mazat... :)

no ja, samo enkrat na leto ga je pa vseeno dobro mal spucat ane :whistle: ;)

Objavljeno

no ja, samo enkrat na leto ga je pa vseeno dobro mal spucat ane :whistle: ;)

viš da zastopiš. Mal pucat, ne pa z 1000 rekviziti...itd..itd. Sam sprednjo masko..al pa če sem pri volji vso plastiko...

:OK:

Objavljeno

mraz akumulatorju škodi in mu zmanjšuje življensko dobo :doze: .....jaz ga recimo pol ko je enkrat mrzlo in se ne vozim več vzamem ven, odnesem not na toplo in ga priklopim na polnilec ter tako pustim do spomladi :)

hvala :yes:

Objavljeno

Vsak ima pač svoj sistem,kako pripravi mopedinota na zimsko spanje :grim

Eni ga pač jeseni parkirajo,ne da bi se ga pol do spomladi sploh dotaknili,drugi po zadnji furi naredijo tisto najnujnejše,da se ne dela čez zimo škoda,tretji čez zimo nardijo tisto,za kar čez sezono ni časa,četrti ... :doze:

Hočem povedat to,da ima vsak malo drugačen odnos do motorja in ga vsak po svoje pripravi na prezimovanje O:-)

Nekega pravila,ki bi 100% veljal v vseh primerih,ni. :grrr

Objavljeno

no ja, samo enkrat na leto ga je pa vseeno dobro mal spucat ane :whistle: ;)

Takrat je to najbolje prepustiti nekomu, ki obvlada in ima vse potrebno pa še naštudiran delovni proces... Sicer so stroški za nakup orodij, krpic, mažic in drugih jebic lahko višji, kot pa je 12 tisočakov za čiščenje motorja pri kakem specialistu ;)

Objavljeno

... 12 tisočakov za čiščenje motorja pri kakem specialistu.

A ti to resno??? :?

Objavljeno (popravljeno)

A ti to resno??? :?

Ne, samo malo nakladam, kot vedno. Hočem rečt - eni radi pucajo vsako soboto ali celo vsak drugi dan, eni pa imajo motor celo leto svinjski in ga enkrat letno prepustijo majstru, da ga spuca 'v nulo'. No, eni spet na 14 dni, eni na 30 dni pucajo... Gre pač za pogled posameznika ...

Jaz ko imam svoj motor, ga ne pucam glih vsak tedn - na srečo motor ne začne smrdet, tako kot avto - tam si zaradi zatohlosti pač prisiljen ukrepat ;)

Sem pa že videl delo takega majstra - moram rečt, da je motor prišel od njega 'kot nov' - amater ga tako dobro ne bi mogel spucat ;) OK, saj eni so profi amaterji in obvladajo :D

Popravljeno . Popravil SymRu
Objavljeno

mraz akumulatorju škodi in mu zmanjšuje življensko dobo :doze: .....jaz ga recimo pol ko je enkrat mrzlo in se ne vozim več vzamem ven, odnesem not na toplo in ga priklopim na polnilec ter tako pustim do spomladi :)

pa je to v redu: priklopljen do spomladi ?

Objavljeno

tako pavsalno receno, da. polnilec akumulator prazni in polni ciklicno.

seveda se je potrebno za vsak akumulator pozanimati, ce ni predpisan kak drugacen rezim.

Objavljeno

Nov akumulator stane 5jurjev. Če ga vzdržuješ zdrži štiri leta, če ne pa tri. Najbolš, da ga po vsaki furi ven vzamete, z WDjem našpricate, pa v vato zavijete! Čez zimo pa ga naj vsaj enkrat na mesec kak dohtar pogleda. B)

Objavljeno

pa je to v redu: priklopljen do spomladi ?

jaz mam v bistvu aku refresher, se pravi da ga prvo naploni, pol pa samo vzdržuje oz. dopolnjuje in ko akumulator spomladi dam nazaj na motor, vžge takoj na prvo in je vse OK

post-2583-1132232698_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

jaz sem moj akumulator odklopil ga spravil pod vzglavnik in tam bo počakal do spomladi

spomladi ga bom pa priklopil na polnilec za 24 ur in bo kot nov :OK:

Popravljeno . Popravil bna
Objavljeno

Mene pa vedno vsi čudno gledajo :eek: :eek: :eek: ko jim povem, da imam motor že 6 let, pa ga po koncu sezone samo zaparkiram v garažo, akumulatorja se ne dotaknem, pa ga na pomlad vseeno brez poblemov užgem iz prve.

Ne lažem majke mi!!!!!

(kaj pa bi sploh proftiral s tem)

Objavljeno (popravljeno)

Nov akumulator stane 5jurjev. Če ga vzdržuješ zdrži štiri leta, če ne pa tri. Najbolš, da ga po vsaki furi ven vzamete, z WDjem našpricate, pa v vato zavijete! Čez zimo pa ga naj vsaj enkrat na mesec kak dohtar pogleda. B)

Moj je zdržal več kot pet .) , kako je zdaj z njim ne vem, ker je pri novem lastniku, z motorjem vred, se razume :)

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Objavljeno

Nov akumulator stane 5jurjev. Če ga vzdržuješ zdrži štiri leta, če ne pa tri. Najbolš, da ga po vsaki furi ven vzamete, z WDjem našpricate, pa v vato zavijete! Čez zimo pa ga naj vsaj enkrat na mesec kak dohtar pogleda. B)

slab akumulator.

originalen v banditu drzi ze peto leto, brez polnjenja, cez zimo je v delovni sobi.

Mene pa vedno vsi čudno gledajo :eek: :eek: :eek: ko jim povem, da imam motor že 6 let, pa ga po koncu sezone samo zaparkiram v garažo, akumulatorja se ne dotaknem, pa ga na pomlad vseeno brez poblemov užgem iz prve.

Ne lažem majke mi!!!!!

(kaj pa bi sploh proftiral s tem)

odvisno od garaze. v kaksni vlazni in mrzli beznici najbrz ne parkiras.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!