Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

Objavljeno

Do sedaj sem se še vse zime vozil. Kako bo pa to zimo, bomo pa še vidl. Do sedaj, moja skutica še ni imela 1 mesec nepretrganega dopusta.

Objavljeno

Samo da so ceste suhe. Če pa je še temperatura nad ničlo, pa sploh super.

Objavljeno

evo kuga u moji bukli piše:(za 60 ali več dni pavze)

-očisti motor

-sprazni tank,cevke in fergazar

-nalij 1 čajno žličko olja 20W/50 v cilinder

-nakiki par-x kurbl, da se oljčk pomaže po batu in cilindru

-odstrani verigo ( :!: ki je neskončna oz brez linka :!: ), očisti in namaži

-podmaži vse zajle

-dvigni motor u luft- iz vidika gum

-natakni plastično vrečko na konec rora-vlaga

-namaži dele, ki lahko zarjavijo, z vazelinom

kaj od tega bom naredu jaz, nč, se bom rajš vozu

ni pa najboljše vžiganje na hladnem garažiranega motorja, ker motoristična olja imajo imajo zimski faktor (W) ponavadi višji kot avtomobilska in so zaradi tega slabše pretočna pri hladnem vžigu,

govorim o oljih 15W ali 20W

Objavljeno
... govorim o oljih 15W ali 20W

... če suzuki predpiše olje 10w40 / 15w50... zadostuje. V navodilih je narisana skala, pri kateri je določeno olje še ustrezno za uporabo določenega tipa motocikla. Konkretno pri banditu 1200:

10w40/50 => -20°C in več ...

15w40/50 => -15°C in več ....

... in ni hudič, da je v garaži hladneje kot -5°C ??? Običajno je nad 0°C.

Res pa je, da olje pri 0°C ziher ni tako učinkovito kot npr. pri 15°C, ampak zadostuje.

Lp, Onim

Objavljeno

konkretno pri yamahi

10W => -10°C

20W => +5°C

ta W je oznaka za gostoto olja pozimi (W-inter)

Objavljeno

Jaz motorjev nikoli nisem konzerviral. Vsake 14 dni jih zvlečem iz tople garaže ven in zalaufam. Pustim ju delat vsaj tok časa, da se vklopi lufter, cca 15-20 min. Redno pa gledam tudi kok je nafilan akumulator. Če pa vreme dopušča se zapeljem malo naokoli.

Objavljeno
Jaz motorjev nikoli nisem konzerviral. Vsake 14 dni jih zvlečem iz tople garaže ven in zalaufam. Pustim ju delat vsaj tok časa, da se vklopi lufter, cca 15-20 min.

zdravo za masino,zdravo za okolje. :roll:

Objavljeno

O.K. zdaj pa eno SKRAJNO RESNO VPRAŠANJE: a bi se lahko javo kdo iz MB ali okolice, ki bi mi bil pripravljen pomagat pri demontaži AKUMULATORJA iz PEGASA 650? Potne stroške in delo PLAČAM enako kot avtoelektričarja! Na servis ga ne mislim tišat, ker nimam registracije, ne poznam pa nobenga ki bi mel prikolico! Obstaja kdo taki al bom ga mogo pustit gor da crkne?

Objavljeno
O.K. zdaj pa eno SKRAJNO RESNO VPRAŠANJE:

Pa kaj za vraga si ti kozmetičar? :shock:

tisto stransko planko boš pa že odvil, pa obe klemi snel, pa akumulator ven potegnil!

Če pa hočeš, pa pridem, pa dobim 300km kilometrine, pa za en pir daš.

Objavljeno

khem.....jaz imam "samo" 60 km _do_ MB..... in pira ne pijem. :P :lol:

Objavljeno

Pegaso hm...kaki kozmetičar??? Očitno so pol papirji za moj pegaso f kurcu - označeno je namreč da prideš do njega iz zgornje strani in ne postrani. Bom probal še tak kot ti praviš...hvala.

Objavljeno
O.K. zdaj pa eno SKRAJNO RESNO VPRAŠANJE: a bi se lahko javo kdo iz MB ali okolice, ki bi mi bil pripravljen pomagat pri demontaži AKUMULATORJA iz PEGASA 650? Potne stroške in delo PLAČAM enako kot avtoelektričarja! Na servis ga ne mislim tišat, ker nimam registracije, ne poznam pa nobenga ki bi mel prikolico! Obstaja kdo taki al bom ga mogo pustit gor da crkne?

:D :oops: Vseved, akumulator boš pa ja znal ven vzeti !

Objavljeno

Moped ne se norca delat, tud en model ki dela na AMZS kot serviser ga ni znal :D :wink:

Objavljeno
Moped ne se norca delat, tud en model ki dela na AMZS kot serviser ga ni znal :D  :wink:

Noise, bos kej komentiral in razresil vprasanje nedostopnega akumulatorja? :wink:

Objavljeno

kot kazejo vremenske razmere bo letos motor počival samo 3-4 mesece kar pa pomoje sploh ni noben problem da bi ga mogu ne vem kako posebno konzervirat.

Objavljeno

Dave hvala, ni treba več, sem se odloćo da ga bom not pustil ker ga bom registriral prej kot sem načrtoval :D :wink:

Objavljeno

Haaaloooo???? Nedostopen akumulator???!?!?!?!?!

V navodilig za Pegasota piše, da odstraniš levo stranico in do akumulatorja prideš tako kot do marmelade v hladilniku -- primeš, vzdigneš, vzameš ven. Nato odšraufaš kleme, pa basta...

Objavljeno

Jaz mam navodila v ITA in ne razumem niti besede.

Objavljeno

letos moj moped ne bom nič prezimoval... če ne bo snega na cesti oz. če bo malo nesnežne linije, se bom furu :D

Objavljeno

Jst bi te tut ret oponašu pa ne vem če mo skuter za to :roll:

Objavljeno

Hmm, jaz pa letos ne bom imel problemov s prezimitvijo motorja :roll: :? :(

Objavljeno
Jaz mam navodila v ITA in ne razumem niti besede.

Pa kupi TOMOSA tam pa bojo navodila v slovenšćini. :twisted:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Glede mazanja cilindrov z oljem:

a date noter motorno olje ali bi bilo boljše tisto, ki se uporablja za mešanico delat pri dvotaktnih motorjih :?:

Objavljeno
Glede mazanja cilindrov z oljem:

a date noter motorno olje ali bi bilo boljše tisto, ki se uporablja za mešanico delat pri dvotaktnih motorjih :?:

Oboje je v redu. Jaz dam kar motorno olje. Ko daš noter olje, enkrat premakni bat, da se olje razmaže (najbolje je kar nekoliko poriniti motor v prestavi), potem priviješ nazaj svečo.

Objavljeno

kaj pa če ga recimo enkrat na teden pustiš 10 min laufat - je to dobr al slabo :oops: (jest mam v garaži skoz tam okol 7 stopinj?)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!