Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

Objavljeno

Glede vžiganja enkrat tedensko je bilo že precej napisanega. Kakorkoli že, če je motor konzerviran, ga seveda ne vžigaš.

IMHO: Če ga vžigaš, ga pusti teči dovolj dolgo, da se na delovno temperaturo segreje (in od znotraj posuši) tudi izpušna cev. Pri vodno hlajenih strojih npr. počakaš, da se vklopi ventilator, pa pustiš delati še, da se izklopi. Pri kratkotrajnejšem teku ostane v izpušni cevi kondenz, ki v kombinaciji z izpušnimi plini pripomore h koroziji izpuha. Podobno je tudi z oljem - kratkotrajni teki prispevajo k tvorjenju kislin v olju. Vprašljivo je tudi stanje baterije, ker se v desetih minutah bolj malo napolni, (morebitni) zaganjač pa seveda tudi nekaj porabi. Torej - če že vžigaš, se raje na lep dan še malo zapelji naokrog, tako kot so nekateri že napisali.

Objavljeno
kaj pa če ga recimo enkrat na teden pustiš 10 min laufat - je to dobr al slabo :oops:  (jest mam v garaži skoz tam okol 7 stopinj?)

slabo & brez veze :arrow: brez haska.

Objavljeno

bolje kot prosti tek je postopno dodajanje in odpuščanje gasa, se motor prej segreje

ja, kot pravjo, zapelješ malo naokoli, da še zobniki v menjalniku "proradijo"

Objavljeno

če daš olje v cilinder.... kako pol zgleda prvi vžig spomlad? :?

Objavljeno

brez problema vzge,ce je akumulator zadosti mocen (napolnjen).tisti oblacek saj naj ne moti - vsaj pri pravilno nastavljeni masini & periferiji ne.

Objavljeno

Spomladi vžge odlično, z z malce "oljnega dimčka" skozi izpušno cev, kot je napisal že Ice. Spomladi lahko tudi vzameš ven sveče, pa s starterjem malce obrneš motor, da zmeče večino olja ven... Vendar, kot pravim, ni potrebe. Za težave z zagonom spomladi bodo prej krivi "gnili" ostanki bencina v komorah plovcev uplinjačev, če jih jeseni ne izprazniš, ali pa preslab "priming" pred poskusom vžiga. Transalpova vakuumska "pipa" za bencin npr. nima "prime" pozicije. Z izklopljenim stikalom vžiga (ob ročici plina) zato nekajkrat z zaganjačem obrnem motor, da se odmakne membrana v pipi in z gorivom napolnijo komore plovcev uplinjačev. Zatem moped kresne kot puška.

Objavljeno

Aha pol ce jaz prav zastopm je najbuls za motor, da ga zalaufam in zaprem tank da se spraznijo frgazarji, pol ko crkne pa odvijem svecke in noter kapnem malo oljcka, in porinem da se razmaze, potem zadevo pustim do spomladi, spomladi pa uzgem in vozim.......

Lp, Rock

Objavljeno
Aha pol ce jaz prav zastopm je najbuls za motor, da ga zalaufam in zaprem tank da se spraznijo frgazarji, pol ko crkne pa odvijem svecke in noter kapnem malo oljcka, in porinem da se razmaze, potem zadevo pustim do spomladi, spomladi pa uzgem in vozim.......

Lp, Rock

Če maš kestl plastičen ali aluminijast, potem je boljš, da ni not bencina (se ne nabirajo usedline)... sicer naj bo poln (da ne rjavi).

Iz frgazarjev tko spustiš ven bencin, da:

1. Zapreš pipico za benz, če se da, sicer imaš pa itak na vakuum pa ko ne dela, ne spušča benza skozi.

2. Na spodnji strani frgazarja imaš na dnu posodice šrauf (na zunanji strani, nič frgazerjev dol pult), kamor se pri nekaterih lahko tudi natakne cevka. Odšraufaš, počakaš da steče ven bencin pa zašraufaš nazaj.

Odšraufaš svečke, naliješ malo olja noter (kapljica ali dve nista lih dost), pa na roko malce obrneš mašino, zašraufaš svečke nazaj.

Spraviti nekam akumulator, kjer je vsaj par stopinj nad ničlo, pa vsake toliko časa malo nafilat. Mogoče 1x na 14 dni ali več. Po potrebi.

Če maš glavno stojalo, postaviš motor na tega, ne pozabit dat vsaj kakšne krpe pod gume, pa preverit da je noter taprav pritisk (v gumah).

Če je pokrita zadeva, so najboljše rjuhe.

etcetcetc...

Ko se pa odpravljaš na prvo vožnjo pa daš noter akumulator, odpreš bencin, vžgeš, rečeš jebiga ko malo po olju prismrdi in se odpelješ preverit pritisk v gumah pa preveriš pač vse zadeve če delajo tko kot bi morale... in to je to.

Sicer sem pa bolj pristaš lepega vremena pa sončka pa zalaufanja mašine na vsake toliko časa... samo akumulator je pol fletn nafilat kdaj.

LP

Objavljeno

2. Na spodnji strani frgazarja imaš na dnu posodice šrauf (na zunanji strani, nič frgazerjev dol pult), kamor se pri nekaterih lahko tudi natakne cevka. Odšraufaš, počakaš da steče ven bencin pa zašraufaš nazaj.

LP

Fino je če daš kakšno krpo spodaj.

Objavljeno

"Keihinčka" na Transalpi imata pod vijaki za izpust bencina iz uplinjačev nastavke, na katere lahko pri praznitvi komor plovcev natakneš cevko.

Objavljeno

amm ok kaj pa ce motor stoji v garazi v kateri je ves cas 5+. Pa ce bo motor stal 3 mesece ali pa max 4, ali ga je tudi potrebno tako skonzervirati in polniti akomulator vsake 14 dni???

Objavljeno

pa sploh kdo bere strani 1-9 ?! ......al jih lahko zbrisem in zacnemo celo debato od zacetka.... :roll:

BTW: tudi na MS je nekje pri prispevkih/tehnika/etc. nekaj na to temo napisanega.se mogoce splaca prebrati,preden se "klanfa" na forumu. :wink: (HINT HINT :!: )

Objavljeno

Nič ne briši, zima se še začela ni! :oops: :wink:

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

OK, prejšnja tema že zaklenjena... zdejšnja... no ja, vojska sprašuje.

Ne vem zakaj svečke ven pa v bencin namakat.

Potem se že bolj splača jih z dratpiršno spucat pa oljčka nalit v cilindre.

Pa ne pozabit svečk nazaj zašraufat. Najslabše je, če je zadeva odprta in na zraku.

Sicer pa nejbolš zalaufat na vsake tolk cajta, da olje zakroži.

Jebiga, mi k mamo stara jajca ne skrbimo tolk za to. So ble mašine včas bolš narjene (he he). Moja je samo ene šest let prezimovala pa sem mogu samo vse semeringe, dihtnge, ležaje, filtre ipd. kramo zamenjat. :P

LP

Objavljeno
Sicer pa nejbolš zalaufat na vsake tolk cajta, da olje zakroži.

najboljsi nacin za skrajsanje zivljenske dobe masine.

Objavljeno
Nič ne briši, zima se še začela ni!

Glede na meteorološko situacijo se niti ne bo začela... ne vem, zakaj toliko pišete o prezimitvi :unsure: :rolleyes: B)

Objavljeno (popravljeno)
zakaj toliko pišete o prezimitvi  :unsure:  :rolleyes:  B)

imaš prav ... brez veze ... na desetih straneh že vse piše ... ;)

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno

Voziš se, paje ! Ne rabiš nobenga prezimvanja...Jaz to že leta prakticiram.

Objavljeno
Sicer pa nejbolš zalaufat na vsake tolk cajta, da olje zakroži.

najboljsi nacin za skrajsanje zivljenske dobe masine.

Itaq ma vsak tle svoje mnenje.

Kaj ko bi naredl kompromis pa ukinl zimo? :P

LP

Objavljeno (popravljeno)
Kaj ko bi naredl kompromis pa ukinl zimo?  :P

... ali se pa na primorsko preseliš in prezimitev motorja odpade kot knof iz gat :D :D ... čeprav potem ne dobiš denarja za odjavljen motor, ki ga jeseni vedno uporabim za registracijo avtomobila ;) ... ena registracija za avto in motor ... B)

Popravljeno . Popravil hotschko
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

zakaj je treba v vsak cilinder dat po žličko olja?

jest sem ga dons pospravu. namazu, spucal, akumulator ven pa na toplo, verigo namazu, za gume se ne sekiram, ker bom spomladi tako ali tako nove namontiral. A to z oljem v cilindre je pa ful priporočljivo?

Objavljeno

mozno, da se kondens nabere v cilindrih; zlicka olja prepreci, da se bat "zalepi" na steno cilindra v daljsih obdobjih inaktive.

osebno se nisem v noben cilinder vlival olja.

Objavljeno

se pa spet "odlepi". ni ravno destruktivno, vendar vse kar ni zdravo tudi ni najbolje. zlicka olja pac ne skodi. ;)

Objavljeno

Kaj pa vsi tisti ki perete motorje; a jih OBRISETE z mokro cunjo al jih kar s cevjo prespricate?

Do sedaj sem svojga vedno obrisal z mokro jelenovo kozo ker se nekako ne morem znebit obcutka da pri spricanju ne bi voda prisla v kake zakotne dele ki jih morda sploh ne poznam oz. ne bi mogel zravn prit pa namazat!!

Sm pa ze vidu primere k motor kar s streifiksom prespricajo.

Pa se to, s cim verigo namazete: z CHAINLUBOM (isto kot med sezono) al s cim bolj redkim (WD40)?

LP

Davor

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!