Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

Objavljeno

- gume (tlak ali kolesa dvigniti)

- paziti, da ne namazes diskov, ce po-wd-ejas motor

- grafit v kljucavnice

- eventualno spolirati plastiko

- ocistiti/zamenjati zracni filter

- ocistiti/zamenjati bencinski filter (ce obstaja dodaten)

- .....

Objavljeno
- gume (tlak ali kolesa dvigniti)

- paziti, da ne namazes diskov, ce po-wd-ejas motor

- grafit v kljucavnice

- eventualno spolirati plastiko

- ocistiti/zamenjati zracni filter

- ocistiti/zamenjati bencinski filter (ce obstaja dodaten)

- .....

Nekaj od tega je že bilo v njihovem originalnem članku... Pa tudi "servis" priporočajo... jaz sem samo na "napake" zapel...

Objavljeno
Danes je v Financah članek o pripravi motorja na zimo!

Nekaj napotkov:

Verigo očistiti z bencinom, da ne rjavi. :OK:

Iz vplinjačev spustiti bencin in vanje naliti novega. :?

Vsak mesec malo prižgati. :hmm:

Ne vsega verjet, kar piše!!! :angry:

ojoj :wacko:

Objavljeno

upam da bo učink tople grede spremenil slovenijo v moto raj kar se celoletnega podnebja tiče, zato polagam na srce..čim več se vozit, katalizatorje odmontirat, da bo čim več izpušnih plinov poskrbelo za lepo nam državo

veza s temo? nič več zimskih skrbi

Objavljeno

Hola!

Ja, opisani postopki so nekje isti kot tisti, o katerih smo se pogovarjalu tu v nekem topicu. Le da ne zastopim v čem je fora da spraznim uplinjače če pol spet nalijem bencina notri???

Pa dodal bi še: fajn je s krpo zaprt odprtino v izpuhu.

Objavljeno
Pa dodal bi še: fajn je s krpo zaprt odprtino v izpuhu.

In z tole krpo si naredil kaj? Da ne zleze kak pajek notri? :grrr

Objavljeno
In z tole krpo si naredil kaj? Da ne zleze kak pajek notri? :grrr

hja, ce ne ves kam bi z odvecnmi cunjami... :D

...pol pa jo spomladi pred prvim zagonom pozabis vn vzet... :lol1: ...BUSH NAPADA!!! :kva2: :D

Objavljeno
In z tole krpo si naredil kaj? Da ne zleze kak pajek notri? :grrr

Da ni prepiha v mašini ! :lol1:

Sploh če si dušilce ven vzel ! :xx:

Objavljeno

No, tole sem danes dobil od g. Milača iz financ...

----- Original Message -----

From: Milos Milac

To: 'motosvet.com'

Sent: Wednesday, October 22, 2003 11:24 AM

Subject: RE: odmev

        Spoštovani gospod Baloh!

        Zahvaljujem se vam za skrbno napisan odmev in tudi za pozornost do našega Časnika: Odmev pa je žal predolg in ga v takšni obliki nikakor ne moremo objaviti,

        zato vas prosim, da ga skrajšate na četrtino sedanje dolžine!

        Lp, Miloš Milač

Dobro, vsaj objavili bodo, če zadevo skrajšam.

Objavljeno

hitro krajšat pa hito poslat da se ne premislijo....kaj pomeni krajšat dobro in predvsem uporabno napisano zadevo je pa drugi problem..

Objavljeno

Pa ne pozabi si napisati na list vsega, kar si v jeseni naredil na motorju in obesiti na motor. Sicer pol stvari spomladi pozabiš.

Objavljeno
Pa ne pozabi si napisati na list vsega, kar si v jeseni naredil na motorju in obesiti na motor. Sicer pol stvari spomladi pozabiš.

tole pa spoh ni slab nasvet....naslednji vikend se lotim pripravljanja motorja na prezimitev...še prej pa v trgovino skočim po par stvari...

Objavljeno

Jaz letos težav z zimovanjem sploh nimam... Motor gre v prafaktorje in potem kot feniks spomladi vstane od mrtvih - boljši, lepši in močnejši B)

Objavljeno
Jaz letos težav z zimovanjem sploh nimam... Motor gre v prafaktorje in potem kot feniks spomladi vstane od mrtvih - boljši, lepši in močnejši B)

Pazi, da ne bo gorelo okoli njega, ko bo vstajal! :devil:

Dobro ga zrihtaj!

LP HHV

Objavljeno

Motorju ne privoščim pravega zimskega spanja.

Dam ga na glavni štender, spredaj pod blokom motorja pa ga podprem z primerno visokim lesenim polenom (mehki les!!!) tako, da sta obe gumi v zraku in tudi vsi amortizerji počivajo.

Vsaj enkrat mesečno ga zalaufam in po možnosti naredim nekaj kilometrov, da ga ogrejem.

Če vremenske razmere tega ne dopuščajo, ga pustim laufati najmanj 30 minut in sicer ga postavim na glavni štender mu nekoliko povečam štand-gas in prestavim v prvo, tako da se tudi menjalnik razmiga in da se ogreje tudi olje v karterju.

Ker po mesecu mirovanja mašina precej nerada vžge sem pogruntal kako to izboljšati.

Preden ga vžgem, z električnim kaloriferjem kakšnih 15 minut ogrevam mašino v predelu valjev. Po tej terapiji vžge na prvo brez kakršnega koli mučenja.

Vmes pa ga pucam, mažem, božam, sedim na njem..... in čakam pomlad.

Objavljeno

*to je meni tudi serviser predlagal - da ga vsak mesec(3 tedne) prižgem za 15 min -> pa uno stvar za bencin notri dati -> imam pa ga v garaži s konst temp okoli 10C -> pa na glavni štender pa to je to

Objavljeno

Noben strokovnjak niti noben laik me ne bo prepričal, da je dobro če izprazniš vplinjače in jih nato pustiš prazne.

S tem tvegaš, da preperijo tesnila, da ti zaštekajo plovci, da se pričnejo luščiti usedline na vplinjačih, ki ti nato zamašijo dize.....

Pri Kawasakiju to očitno že dolgo vedo zato pa bencinska pipa nima položaja OFF.

Objavljeno
Motorju ne privoščim pravega zimskega spanja.

Dam ga na glavni štender, spredaj pod blokom motorja pa ga podprem z primerno visokim lesenim polenom (mehki les!!!) tako, da sta obe gumi v zraku in tudi vsi amortizerji počivajo.

isto sem tudi sam naredil...bom prpokal kako sliko...drugače je pa motor v kurilnici kjer je zrak suh, hkrati pa priteka stalno svež zrak iz bližnega okna....

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

evo dve slikci...kako sem dvignil sprednjo gumo....

post-2-1068998918.jpg

Popravljeno . Popravil thundercat
Objavljeno
evo dve slikci...kako sem dvignil sprednjo gumo....

Tole se mi pa ne zdi preveč uredu, kajti trpi sprednji amortizer :?

Objavljeno

Po moje niti ne trpi ne vem kako.

Sredinsko stojalo ni daleč od točke ravnotežja (spredaj-zadaj), zato tisti les ne pritiska toliko na sprednji vzmeti, da bi se le ti kaj podali.

Vsaj pri mojem motociklu je tako, da če stoji na glavnem stojalu in ima bencinski rezervoar prazen, ga z enim prstom spraviš na zadnje kolo, če ima rezervoar poln, pa z dvema.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!