budacki Objavljeno Junij 26, 2011 Opozori Objavljeno Junij 26, 2011 To pa ne bo držalo Aprilia RS4 125 je zablokirana na 15 KM in nej bi se jo dalo odblokirat na okoli 25 KM :naughty: Morem rečt da meni je ta motor kot celota ( z izjemo zadnje nihajke ) zelo ušeč in za eno 4-T 125-ko se mi sploh ne zdi tko švoh In mislim da ne potrebuje drugih zobnikov za ga spravit na zadnjo, če se da spravit na zadnjo Tomosa ki ima skorej tretjino manj moči se da tudi tega, samo malo občutka je treba met pa je Ti kr precej zavajaš, a veš? Okrog 25 konjev majo 2 taktni modeli
speedfighttuning Objavljeno Junij 26, 2011 Opozori Objavljeno Junij 26, 2011 Ti kr precej zavajaš, a veš? Okrog 25 konjev majo 2 taktni modeli Citiram: RS 125 lahko »stunamo« na približno 24 kilovatov (33 konjev), novo RS4 pa na 18 kilovatov (25 KM). Primerljivo 180-kubičniku. RS4 je varčnejša, saj porabi manj goriva, je zato mnogo bolj »zelena, pa tudi vzdrževanje je veliko cenejše.
pevecm Objavljeno Junij 26, 2011 Opozori Objavljeno Junij 26, 2011 Citiram: RS 125 lahko »stunamo« na približno 24 kilovatov (33 konjev), novo RS4 pa na 18 kilovatov (25 KM). Primerljivo 180-kubičniku. RS4 je varčnejša, saj porabi manj goriva, je zato mnogo bolj »zelena, pa tudi vzdrževanje je veliko cenejše. Heh, še enkrat ti povem. Razlikuj besedo OBKLOKIRAT in PREDELAT (tuning). Primer: sam sem svojo Husqvarno le oblokiral. Sepravi sem ji odvzel blokade (katalizator in večje dize v fergazerju). S tem mašine nisem predelal, ampak sem ji samo omogočil da je delala s svojo polno močjo (okoli 25KM). V primeru da bi zamenjal fergazer(34mm), npr. lamele, auspuh, to bi bila potem predelava. Upam da si dojel kaj ti hočem povedati. Pa verjemi da tele tanove motorje bo drago predelovat, ker imajo že pouhno elektronike, in raznorazne električne vbrizge.
speedfighttuning Objavljeno Junij 26, 2011 Opozori Objavljeno Junij 26, 2011 Heh, še enkrat ti povem. Razlikuj besedo OBKLOKIRAT in PREDELAT (tuning). Primer: sam sem svojo Husqvarno le oblokiral. Sepravi sem ji odvzel blokade (katalizator in večje dize v fergazerju). S tem mašine nisem predelal, ampak sem ji samo omogočil da je delala s svojo polno močjo (okoli 25KM). V primeru da bi zamenjal fergazer(34mm), npr. lamele, auspuh, to bi bila potem predelava. Upam da si dojel kaj ti hočem povedati. Pa verjemi da tele tanove motorje bo drago predelovat, ker imajo že pouhno elektronike, in raznorazne električne vbrizge. Ja, to vem ja... Izmed 4-T 125-k se da še nekje najbolj predelat Tomosa... Ampak zdej dovolj o tem v tej temi ker smo
gedina Objavljeno December 3, 2011 Opozori Objavljeno December 3, 2011 a kdo pol ze kej ve ce se jo da ODBLOKIRAT ;D
Kvasko Objavljeno December 3, 2011 Opozori Objavljeno December 3, 2011 a kdo pol ze kej ve ce se jo da ODBLOKIRAT ;D 4 taktnih motorjev SE NE DA ODBLOKIRATI ker nimaš kaj odblokirat saj že v štartu delajo s polno močjo za razliko od dvotaktnih mašin. Za nemški trg so omejil končno hitrost na 80km/h, pri nas v sloveniji te omejitve ni. Pri starejših štiritaktnih mašinah si lahko zamenjal vplinjač in odmično ter izpuh in pridobil 2-3 konjske moči. Sedaj ko je pa vse narejeno na električni vbrizg je pa vprašanje kaj se da optimizirat... Kšn remap mogoče če kdo to dela pa drug izpuh pa se znebiš jurja € za zelo malo efekta... Zok 1
_luke_ Objavljeno December 5, 2011 Opozori Objavljeno December 5, 2011 4 taktnih motorjev SE NE DA ODBLOKIRATI ker nimaš kaj odblokirat saj že v štartu delajo s polno močjo za razliko od dvotaktnih mašin. Za nemški trg so omejil končno hitrost na 80km/h, pri nas v sloveniji te omejitve ni. Pri starejših štiritaktnih mašinah si lahko zamenjal vplinjač in odmično ter izpuh in pridobil 2-3 konjske moči. Sedaj ko je pa vse narejeno na električni vbrizg je pa vprašanje kaj se da optimizirat... Kšn remap mogoče če kdo to dela pa drug izpuh pa se znebiš jurja € za zelo malo efekta... Kakor že napisano...verjetno bodo ponudli kako odmično ter kak power-commander...uglavnem, veliko dnarja in malo se bo poznalo. Mogoče če se odločijo za kak Big-bore kit, bi se pa že splačalo kak € al dva uložit
gedina Objavljeno December 5, 2011 Opozori Objavljeno December 5, 2011 4 taktnih motorjev SE NE DA ODBLOKIRATI ker nimaš kaj odblokirat saj že v štartu delajo s polno močjo za razliko od dvotaktnih mašin. Za nemški trg so omejil končno hitrost na 80km/h, pri nas v sloveniji te omejitve ni. Pri starejših štiritaktnih mašinah si lahko zamenjal vplinjač in odmično ter izpuh in pridobil 2-3 konjske moči. Sedaj ko je pa vse narejeno na električni vbrizg je pa vprašanje kaj se da optimizirat... Kšn remap mogoče če kdo to dela pa drug izpuh pa se znebiš jurja € za zelo malo efekta... hvala
soldier456 Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 razmišljal kdo, da bi 200ccm verzijo motor našraufal na 125ccm?
Žan96 Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 Jap. To dobis original ktm cilinder od duke 200. Cene se ne vem, bom pa uprasu jutr oz. K bom sou do selesa
hq420 Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 (popravljeno) kaka je kaj končna ? pa kaki so pospeški ? poraba ? lp Popravljeno Julij 23, 2013. Popravil hq420
Žan96 Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 Koncna okol 120. Pospeski so po mojm mnenju bolsi k pr vecini 4 takt motorjev (r125, cbr, tomos sm, sachs- ja to sm vozu da ne bo kdo reku da na pamet govorim) poraba je pa od 3.5 do 2.7 loh tut mal mn sunday 1
budacki Objavljeno Julij 25, 2013 Opozori Objavljeno Julij 25, 2013 Koncna okol 120. Pospeski so po mojm mnenju bolsi k pr vecini 4 takt motorjev (r125, cbr, tomos sm, sachs- ja to sm vozu da ne bo kdo reku da na pamet govorim) poraba je pa od 3.5 do 2.7 loh tut mal mn To trditev boš pa moral potrdit s kšnim videoposnetkom. Okrog 120 pomeni, da gre ta motor tudi do 130. Pa da pride do 120 z lahkoto. To pa res nekako ne verjamem, ker sem prevozil že marsikaj, pa tudi cel kup teh 4 taktnih 125k in vse, kar je nad 120 je pri serijskem mopedu domišljija (ok, ajde pri kšnem sportaku še še, vendar pri nakedu?! )
Žan96 Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 Nism napisu da pride z lahkoto do 120. Od 110 nabira pocas. Ce mas za posodt kksno kamerco z veseljem loh pa pocakas do naslednga leta pa upas da bo bozick radodarn
obarex123 Objavljeno September 7, 2013 Opozori Objavljeno September 7, 2013 mene pa še neki zanima če bi ga prpelu iz nemčije al pa austrije k se da rablenga kr dost laži pa cnej dobit sam k so pač zablokerani na 80km/h a bi znal bit kkšni problemi če bi se ga odblokeral pač to končno?
budacki Objavljeno September 8, 2013 Opozori Objavljeno September 8, 2013 mene pa še neki zanima če bi ga prpelu iz nemčije al pa austrije k se da rablenga kr dost laži pa cnej dobit sam k so pač zablokerani na 80km/h a bi znal bit kkšni problemi če bi se ga odblokeral pač to končno? Odvisno od blokade. Načeloma ne bi smelo biti problema.
Žan96 Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 KTM-keep taking money. In to je res. Baje da kr olje zrejo tisti prvi duki 125. Novejsi so porihtani (men 2013 ne zre). So pa pocen rezervni deli sam servisi so dragi
budacki Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 KTM-keep taking money. In to je res. Baje da kr olje zrejo tisti prvi duki 125. Novejsi so porihtani (men 2013 ne zre). So pa pocen rezervni deli sam servisi so dragi Dokler sm jst mel Husqvarno...je bil bat za 4 taktnega KTMa/Husqvarno 2× dražji, kot pa bat za japonca. Verjetno so to zdej poštimali, kar je bil že skrajni čas. Sicer pa...zakaj pelješ na servis motor? Zaradi garancije? Mislim, ker je tole 4 taktni mlinček in menjat olje in filtr ni noben problem in je škoda dajat denar. Boljše bi bilo, če bi shranjeval račune od delov in sam doma delal (tako sem jst prakticiral, se je zmer obneslo. Tudi upam, da se bo sedaj na avtu).
Žan96 Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 Dokler sm jst mel Husqvarno...je bil bat za 4 taktnega KTMa/Husqvarno 2× dražji, kot pa bat za japonca. Verjetno so to zdej poštimali, kar je bil že skrajni čas. Sicer pa...zakaj pelješ na servis motor? Zaradi garancije? Mislim, ker je tole 4 taktni mlinček in menjat olje in filtr ni noben problem in je škoda dajat denar. Boljše bi bilo, če bi shranjeval račune od delov in sam doma delal (tako sem jst prakticiral, se je zmer obneslo. Tudi upam, da se bo sedaj na avtu). Sklepam da še nisi meu KTMa z garancijo. So zlo striktni glede servisiranja motorja v garanciji. Kakršn koli poseg v motor ti prekliče garancijo. Komponente motorja in teh zadev majo cene zlata je pa res da so plastike pa to sranje cenej k za japonce Kdo bi vedu zakaj
budacki Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 Sklepam da še nisi meu KTMa z garancijo. So zlo striktni glede servisiranja motorja v garanciji. Kakršn koli poseg v motor ti prekliče garancijo. Komponente motorja in teh zadev majo cene zlata je pa res da so plastike pa to sranje cenej k za japonce Kdo bi vedu zakaj Oprosti, vendar tako je pri vseh proizvajalcih...
Žan96 Objavljeno September 11, 2013 Opozori Objavljeno September 11, 2013 Oprosti, vendar tako je pri vseh proizvajalcih... Za druge proizvajalce nevem...
Skyismylimit Objavljeno September 22, 2013 Opozori Objavljeno September 22, 2013 Mene pa zanima kok bi kej akrapovič pripomogel k hitrosti oziroma pospeških, pa če kdo pozna koga k ma akrapoviča na duku 125 pa kakšn je kej zvok, k zdj zvok ni glih dobr. Zanima me tut če se ga da kej odblokirat in predelat. Drgač je pa super motor.
tintin Objavljeno September 22, 2013 Opozori Objavljeno September 22, 2013 z loncem bi mislim da dobil samo zvok in mogoče kanček navora (ampak res kanček).. za kaj več bi potreboval powercommander, ampak spet bi dobil le okoli 2 konja, tko da se ne splača... šparaj za močnejši motor, ko bo čas zanj blokirana je le avstrijska verzija, tako da odblokirat nimaš kaj Dns sm ga vidu u živo.. res lep motorček
Skyismylimit Objavljeno September 22, 2013 Opozori Objavljeno September 22, 2013 Pa še če kdo ve kako se ugasne ABS?
Priporočene objave