Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

To pa ne bo držalo :PAprilia RS4 125 je zablokirana na 15 KM in nej bi se jo dalo odblokirat na okoli 25 KM :naughty:

Morem rečt da meni je ta motor kot celota ( z izjemo zadnje nihajke ) zelo ušeč in za eno 4-T 125-ko se mi sploh ne zdi tko švoh ;) In mislim da ne potrebuje drugih zobnikov za ga spravit na zadnjo, če se da spravit na zadnjo Tomosa ki ima skorej tretjino manj moči se da tudi tega, samo malo občutka je treba met pa je ;)

Ti kr precej zavajaš, a veš?

Okrog 25 konjev majo 2 taktni modeli :)

Objavljeno

Ti kr precej zavajaš, a veš?

Okrog 25 konjev majo 2 taktni modeli :)

Citiram:

RS 125 lahko »stunamo« na približno 24 kilovatov (33 konjev), novo RS4 pa na 18 kilovatov (25 KM). Primerljivo 180-kubičniku. RS4 je varčnejša, saj porabi manj goriva, je zato mnogo bolj »zelena, pa tudi vzdrževanje je veliko cenejše.

Objavljeno

Citiram:

RS 125 lahko »stunamo« na približno 24 kilovatov (33 konjev), novo RS4 pa na 18 kilovatov (25 KM). Primerljivo 180-kubičniku. RS4 je varčnejša, saj porabi manj goriva, je zato mnogo bolj »zelena, pa tudi vzdrževanje je veliko cenejše.

Heh, še enkrat ti povem. Razlikuj besedo OBKLOKIRAT in PREDELAT (tuning). Primer: sam sem svojo Husqvarno le oblokiral. Sepravi sem ji odvzel blokade (katalizator in večje dize v fergazerju). S tem mašine nisem predelal, ampak sem ji samo omogočil da je delala s svojo polno močjo (okoli 25KM). V primeru da bi zamenjal fergazer(34mm), npr. lamele, auspuh, to bi bila potem predelava. Upam da si dojel kaj ti hočem povedati.

Pa verjemi da tele tanove motorje bo drago predelovat, ker imajo že pouhno elektronike, in raznorazne električne vbrizge.

Objavljeno

Heh, še enkrat ti povem. Razlikuj besedo OBKLOKIRAT in PREDELAT (tuning). Primer: sam sem svojo Husqvarno le oblokiral. Sepravi sem ji odvzel blokade (katalizator in večje dize v fergazerju). S tem mašine nisem predelal, ampak sem ji samo omogočil da je delala s svojo polno močjo (okoli 25KM). V primeru da bi zamenjal fergazer(34mm), npr. lamele, auspuh, to bi bila potem predelava. Upam da si dojel kaj ti hočem povedati.

Pa verjemi da tele tanove motorje bo drago predelovat, ker imajo že pouhno elektronike, in raznorazne električne vbrizge.

Ja, to vem ja... Izmed 4-T 125-k se da še nekje najbolj predelat Tomosa... Ampak zdej dovolj o tem v tej temi ker smo :topic:

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

a kdo pol ze kej ve ce se jo da ODBLOKIRAT ;D

4 taktnih motorjev SE NE DA ODBLOKIRATI ker nimaš kaj odblokirat saj že v štartu delajo s polno močjo za razliko od dvotaktnih mašin. Za nemški trg so omejil končno hitrost na 80km/h, pri nas v sloveniji te omejitve ni. Pri starejših štiritaktnih mašinah si lahko zamenjal vplinjač in odmično ter izpuh in pridobil 2-3 konjske moči. Sedaj ko je pa vse narejeno na električni vbrizg je pa vprašanje kaj se da optimizirat... Kšn remap mogoče če kdo to dela pa drug izpuh pa se znebiš jurja € za zelo malo efekta...

Objavljeno

4 taktnih motorjev SE NE DA ODBLOKIRATI ker nimaš kaj odblokirat saj že v štartu delajo s polno močjo za razliko od dvotaktnih mašin. Za nemški trg so omejil končno hitrost na 80km/h, pri nas v sloveniji te omejitve ni. Pri starejših štiritaktnih mašinah si lahko zamenjal vplinjač in odmično ter izpuh in pridobil 2-3 konjske moči. Sedaj ko je pa vse narejeno na električni vbrizg je pa vprašanje kaj se da optimizirat... Kšn remap mogoče če kdo to dela pa drug izpuh pa se znebiš jurja € za zelo malo efekta...

Kakor že napisano...verjetno bodo ponudli kako odmično ter kak power-commander...uglavnem, veliko dnarja in malo se bo poznalo. Mogoče če se odločijo za kak Big-bore kit, bi se pa že splačalo kak € al dva uložit ;)

Objavljeno

4 taktnih motorjev SE NE DA ODBLOKIRATI ker nimaš kaj odblokirat saj že v štartu delajo s polno močjo za razliko od dvotaktnih mašin. Za nemški trg so omejil končno hitrost na 80km/h, pri nas v sloveniji te omejitve ni. Pri starejših štiritaktnih mašinah si lahko zamenjal vplinjač in odmično ter izpuh in pridobil 2-3 konjske moči. Sedaj ko je pa vse narejeno na električni vbrizg je pa vprašanje kaj se da optimizirat... Kšn remap mogoče če kdo to dela pa drug izpuh pa se znebiš jurja € za zelo malo efekta...

hvala :D

  • 3 mesecev pozneje...
  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Jap. To dobis original ktm cilinder od duke 200. Cene se ne vem, bom pa uprasu jutr oz. K bom sou do selesa

Objavljeno (popravljeno)

kaka je kaj končna ? pa kaki so pospeški ? poraba ?
lp

Popravljeno . Popravil hq420
Objavljeno

Koncna okol 120. Pospeski so po mojm mnenju bolsi k pr vecini 4 takt motorjev (r125, cbr, tomos sm, sachs- ja to sm vozu da ne bo kdo reku da na pamet govorim) poraba je pa od 3.5 do 2.7 loh tut mal mn

Objavljeno

Koncna okol 120. Pospeski so po mojm mnenju bolsi k pr vecini 4 takt motorjev (r125, cbr, tomos sm, sachs- ja to sm vozu da ne bo kdo reku da na pamet govorim) poraba je pa od 3.5 do 2.7 loh tut mal mn

To trditev boš pa moral potrdit s kšnim videoposnetkom. Okrog 120 pomeni, da gre ta motor tudi do 130. Pa da pride do 120 z lahkoto. To pa res nekako ne verjamem, ker sem prevozil že marsikaj, pa tudi cel kup teh 4 taktnih 125k in vse, kar je nad 120 je pri serijskem mopedu domišljija (ok, ajde pri kšnem sportaku še še, vendar pri nakedu?! )

Objavljeno

Nism napisu da pride z lahkoto do 120. Od 110 nabira pocas. Ce mas za posodt kksno kamerco z veseljem :) loh pa pocakas do naslednga leta pa upas da bo bozick radodarn :D

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

mene pa še neki zanima če bi ga prpelu iz nemčije al pa austrije k se da rablenga kr dost laži pa cnej dobit sam k so pač zablokerani na 80km/h a bi znal bit kkšni problemi če bi se ga odblokeral pač to končno?

Objavljeno

mene pa še neki zanima če bi ga prpelu iz nemčije al pa austrije k se da rablenga kr dost laži pa cnej dobit sam k so pač zablokerani na 80km/h a bi znal bit kkšni problemi če bi se ga odblokeral pač to končno?

Odvisno od blokade. Načeloma ne bi smelo biti problema. :)

Objavljeno

KTM-keep taking money. In to je res. Baje da kr olje zrejo tisti prvi duki 125. Novejsi so porihtani (men 2013 ne zre). So pa pocen rezervni deli sam servisi so dragi

Objavljeno

KTM-keep taking money. In to je res. Baje da kr olje zrejo tisti prvi duki 125. Novejsi so porihtani (men 2013 ne zre). So pa pocen rezervni deli sam servisi so dragi

Dokler sm jst mel Husqvarno...je bil bat za 4 taktnega KTMa/Husqvarno 2× dražji, kot pa bat za japonca. :) Verjetno so to zdej poštimali, kar je bil že skrajni čas.

Sicer pa...zakaj pelješ na servis motor? Zaradi garancije? Mislim, ker je tole 4 taktni mlinček in menjat olje in filtr ni noben problem in je škoda dajat denar. Boljše bi bilo, če bi shranjeval račune od delov in sam doma delal (tako sem jst prakticiral, se je zmer obneslo. Tudi upam, da se bo sedaj na avtu).

Objavljeno

Dokler sm jst mel Husqvarno...je bil bat za 4 taktnega KTMa/Husqvarno 2× dražji, kot pa bat za japonca. :) Verjetno so to zdej poštimali, kar je bil že skrajni čas.

Sicer pa...zakaj pelješ na servis motor? Zaradi garancije? Mislim, ker je tole 4 taktni mlinček in menjat olje in filtr ni noben problem in je škoda dajat denar. Boljše bi bilo, če bi shranjeval račune od delov in sam doma delal (tako sem jst prakticiral, se je zmer obneslo. Tudi upam, da se bo sedaj na avtu).

Sklepam da še nisi meu KTMa z garancijo. So zlo striktni glede servisiranja motorja v garanciji. Kakršn koli poseg v motor ti prekliče garancijo. Komponente motorja in teh zadev majo cene zlata :D je pa res da so plastike pa to sranje cenej k za japonce :OK:  Kdo bi vedu zakaj 

Objavljeno

Sklepam da še nisi meu KTMa z garancijo. So zlo striktni glede servisiranja motorja v garanciji. Kakršn koli poseg v motor ti prekliče garancijo. Komponente motorja in teh zadev majo cene zlata :D je pa res da so plastike pa to sranje cenej k za japonce :OK:  Kdo bi vedu zakaj 

Oprosti, vendar tako je pri vseh proizvajalcih...

Objavljeno

Oprosti, vendar tako je pri vseh proizvajalcih...

Za druge proizvajalce nevem...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima kok bi kej akrapovič pripomogel k hitrosti oziroma pospeških, pa če kdo pozna koga k ma akrapoviča na duku 125 pa kakšn je kej zvok, k zdj zvok ni glih dobr.

Zanima me tut če se ga da kej odblokirat in predelat.

Drgač je pa super motor.

Objavljeno

z loncem bi mislim da dobil samo zvok in mogoče kanček navora (ampak res kanček).. za kaj več bi potreboval powercommander, ampak spet bi dobil le okoli 2 konja, tko da se ne splača... šparaj za močnejši motor, ko bo čas zanj :)

blokirana je le avstrijska verzija, tako da odblokirat nimaš kaj :)
Dns sm ga vidu u živo.. res lep motorček :D

Objavljeno

Pa še če kdo ve kako se ugasne ABS?

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!