Skoči na vsebino

MotoGP 2011 - samo za Rossi fane !


Guest kala

Priporočene objave

slabe tolažbe mate fantje in dekleta.....

a mislte da si je rossi sam spomnu te "tematike" na čeladi? Tud za tem ma deset ljudi k dela na tem področju in to sigurno ni plod njegove domišljije....marketing

Mate pa dobro tolažbo to vam dam pa zelo prav. Letos jo potrebujete, pa tud lani glih ni cvetel vaš Lossi

Saj nismo nevedneži, jasno, da je cel P&R aparat zadaj. Vse skupaj pa nič ni vredno, če ni tistega šaljivca, ki si takšno helmo na glavo povezne. Toliko o tem.

Zakaj si tako jedek? Če ti gre vsa zadeva tako na jetra, ne beri te strani, ki je narejena posebej za Rossijeve privržence. Prav je, da imaš svoje mnenje, saj imaš vendar pravico do njega - ampak tudi drugim priznaj pravico do lastnega mnenja.

Meni je Rossi pač simpatičen, pa kaj potem? Le komentiram in debatiram, če se najde kakšen, ki je normalne debate sposoben. Temu menda služijo forumi, al ne?

Če bo Rossi še sploh kdaj prvak ali ne pa ni ravno moja največja prioriteta v življenju. Mu bi pa privoščila in me zanima, kako se bo vsa ta godlja razpletla.

Zato ti hvala, zelo si pozoren ampak ... res ne potrebujem(o) tolažbe. Ne za takšno postransko stvar v življenju, kot so moto dirke. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kdaj bomo lahko spet gledal taka prehitevanja :unsure: :rolleyes: :notworthy: ??

Res dobro vprašanje!! Rossi rabi naslednjo sezono motor, ki bo dovolj hiter, da bo lahko z njim ohranjal stik z vodilnimi in bo dovolj "neproblematičen" da se bo lahko z njim "fightal". Letošnji Ducati ni nič od tega! Ni približno tako hiter (včasih je bil vsaj to) kot Honda, niti tako kot Yamaha, kar pa je najslabše, ne omogoča borbe, ker je preveč občutljiv, predvsem na sprednjem kolesu (kar pa je vedno bil, vsaj zadnja leta).

Skeptičen sem, če je Ducati sposoben in finančno zmožen za naslednjo sezono postaviti na pisto motor, ki bo Rossiju omogočal, da lahko izkoristi svoj talent in premaga konkurenco, ki je boljša , kot je bila v preteklih sezonah.

Rossijeva ekipa mehanikov letos ni zmogla napredka na D16, in če bi uspeli ,bi to bil večji čudež, kot se je zgodil ob prestopu iz Honde k Yamahi. Ducati je očitno le toliko drugačen, da izkušnje niso pomagale. Zelo vprašljivo je tudi, kako so se ujeli Ducatijevi in Rossijevi mehaniki. Predvidevam , da ne najbolje.

Držim pesti in z mešanimi občutki čakam naslednjo sezono, čeprav trenutno nisem več preveč optimističen, da bo zakon Rossi-Ducati uspešen.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opažam letos iz dirke v dirko, da si bo moral Rossi na kombinezonu napis DOCTOR zamenjat z PACIENT .

Sorry, ampak letos ni pokazal ... ama ništa!

@Orcus: a ni že letos "kao" vozil model 2012 ? Hja, če je to tako, potem nimate njegovi privrženci kaj za pričakovat. Celo trudit se bo moral, da bo pred Karlom A. , kar pa je za takšnega človeka kot je Rossi verjetno zelo boleče.

Naj gre k Yamahi, pa boste ponovno deležni takšnih prehitevanj.

Popravljeno . Popravil BREITNER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opažam letos iz dirke v dirko, da si bo moral Rossi na kombinezonu napis DOCTOR zamenjat z PACIENT .

Sorry, ampak letos ni pokazal ... ama ništa!

@Orcus: a ni že letos "kao" vozil model 2012 ? Hja, če je to tako, potem nimate njegovi privrženci kaj za pričakovat. Celo trudit se bo moral, da bo pred Karlom A. , kar pa je za takšnega človeka kot je Rossi verjetno zelo boleče.

Naj gre k Yamahi, pa boste ponovno deležni takšnih prehitevanj.

Ko je Rossi prišel k Yamahi, je bila ta v takem ku.cu kot je sedaj Ducati. V prvi sezoni ji je pripeljal prvenstvo in kasneje še kakšno. Zameril jim je, da so Lorenzotu omogočili enake pogoje, kot njemu z "njegovo" ljubico, zato je odšel. Lorenzo je z svojim talentom in fantastično Rossijevo Yamaho osvojil prvenstvo. Sedaj je na Lorenzotu, da se dokaže tudi kot razvojni dirkač, da je hiter je že dokazal.Edwards je odšel, Spies je še neizkušen...

Res je, že letos je preizkušal rešitve za 2012 in po videnem slabo kaže....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opažam letos iz dirke v dirko, da si bo moral Rossi na kombinezonu napis DOCTOR zamenjat z PACIENT .

Sorry, ampak letos ni pokazal ... ama ništa!

@Orcus: a ni že letos "kao" vozil model 2012 ? Hja, če je to tako, potem nimate njegovi privrženci kaj za pričakovat. Celo trudit se bo moral, da bo pred Karlom A. , kar pa je za takšnega človeka kot je Rossi verjetno zelo boleče.

Naj gre k Yamahi, pa boste ponovno deležni takšnih prehitevanj.

Kdo pa pravi da Karel A. ni talent in bo morda v prihodnosti pri vrhu??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Karel A. zna bit drugo leto res kar visoko. Fant ima potencjal, denar foter ima, tako da .... zna bit zelo uspešen.

Orcus, se popolnoma strinjam kar si napisal .... imam občutek, da je Yamaha letos malce zaspala na lovorikah, ampak še vedno ne toliko, da bi bili slabi, saj je Lorenzo vedno na stopničkah in vprašanje je, kako bi se zadeva letos končala, če se Lorenzo zjutraj ne bi padel. Vprašanje ....

Potem takem, bo Ducati drugo leto med prvimi tremi? Prav .. naj zmaga najboljši!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

43961.jpg

Rossi ta vikend pelje Fiesto WRC na Monza Rally Showu, pred zadnjo HP danes je na skupnem 2. mestu, cca. 22sek za vodilnim Loebom, svetovnim prvakom v rallyu. Ni kej, dobro pelje. Na nekaterih HP je bil Rossi celo najhitrejši

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno dobro pelje, a daleč od tega da bi bil konkurenčen v wrc tekmovanju, podobno kot Raikonen.

Če že fantaziramo - s 24s. zaostanka bi na veliki večini letošnjih WRC rally-ev bil med prvimi tremi - le na štirih bi bil četrti, a nikoli slabši... ;)

D:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, verjetno bi bilo na snegu, makedamu drugače, pa tudi Loeb verjetno ni vozil povsem na moč. A vseeno, mislim da bi bil Rossi precej bolj konkurenčen kot recimo Raikkonen in Block. Verjetno bi se po eni sezoni znal peljat med prvih 5.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če že fantaziramo - s 24s. zaostanka bi na veliki večini letošnjih WRC rally-ev bil med prvimi tremi - le na štirih bi bil četrti, a nikoli slabši... ;)

D:

Če tak fantaziramo, ga še tvoj sosed s cliotom nese :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če tak fantaziramo, ga še tvoj sosed s cliotom nese :)

Sosed ne, jaz pa ziher. Samo ne s cliotom.

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, če prav razumem, eee..., hočte rečt da mu je tole polminutno zaostajanje za zmagovalcem v kri prešlo letos? :ninja:

Si Rossi fan?

D.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, če stvari (zaostanek) mal postavimo v perspektivo, Loeb je monza rally odpeljal v 1:16:52. za mali handikap je poskrbela tudi Gospa Loeb, ki je nadomeščala sovoznika Daniela Eleno. WRC rallyiji so letos trajali med 2:30:XX do 4:15:XX. Torej bi se zaostanek najmanj podvojil.

Vseeno. Za Rossijem so ostali tudi Rinaldo Dindo Capelo, zmagovalec LeMansa in redni gost na stopničkah, Dani Sordo, ex Citroen WRC zdaj Mini WRC, na asfaltu najbrž št2 na svetu. Piero Longhi, letos Slovenski prvak in visoko na evropski rally lestvici. . .

VR46 ni žgal slabo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, pa men se zdi, da bi bil zaostanek še manjši, če na zadnji superspecialki ne bi zadel v gume in poškodoval avta, ker je ravno na tej bil časovno pred Loebom. Kakorkoli, dobro so ga žgal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

LETOŠNJA STATISTIKA

:blush: :blush: :blush: :blush: :cry: :cry: :cry: :cry:

Valentino Rossi and Ducati: 2011 MotoGP season

No. Grand Prix: Gap to pole, Gap to victory

1. Qatar: 1.500s (9th), 16.431s (7th)

2. Spain: 1.428s (12th), 62.227 (5th)*

3. Portugal: 1.110s (9th), 16.555s (5th)

4. France: 1.053s (9th), 14.564s (3rd)

5. Catalunya: 0.810s (7th), 7.371s (5th)

6. Great Britain: 3.761s (13th), 64.526s (6th)

Rossi switches to the modified Desmosedici GP11.1

7. Netherlands: 1.846s (11th), 30.684s (4th)

8. Italy: 1.868s (12th), 26.450s (6th)

9. Germany: 1.639s (16th), 27.576s (9th)

10. United States: 1.033s (7th), 30.351s (6th)

11. Czech Republic: 0.776s (6th), 12.632 (6th)

12. Indianapolis: 2.125s (14th), 55.345s (10th)

13. San Marino: 1.538s (11th), 23.703s (7th)

Aluminium front-section replaces carbon fibre on Rossi's bike

14. Aragon: 1.509s (13th**), 39.832s (10th)

15. Japan: 1.200s (7th), DNF

16. Australia: 2.005s (13th), DNF

17. Malaysia: 0.933s (9th), N/A

18. Valencia: 1.617s (6th), DNF

* Fell and remounted

** Engine penalty meant a pit lane start.

Using the above figures:

Rossi's average gap to pole: 1.542s

Rossi's average qualifying position: 10th

Rossi's average gap to victory: 30.589s

Rossi's average race result (races finished): 6th

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar prebiram novo knjigo Enrica Borghija, IL CAPOLAVORO (The masterpiece). Človeka je stal tudi za Rossijevo biografijo.

Fokus je predvsem prestop s Honde k Yamahi s strani Furusave, Brivia in Burgessa in pa seveda ustvarjanje mojstrovine, M1. Noro. Pa seveda vsi detajli iz ozadja, prav tako tudi razlog za prestop k Ducatiju. Zanekrat je možno dobit samo v ITA, bo pa prevod v ANG nekje spomladi...

Se splača prebrat...

http://www.vr46.it/en/home-page/book.html

Popravljeno . Popravil fasttrack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Imam nekaj nalepk viška, če kdo rabi..

dvobarvna, kot prikazuje slika.

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

http://www.motogp.co...on+his+birthday

Rossi is a worldwide trending topic on his birthday!

Thursday, 16 February 2012

On his 33rd birthday, Valentino Rossi is in the list of global Trending Topics, receiving thousands of congratulations through this network.

Car!

Vse najboljše, Doktor!

:OK:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Thanks for the wishes, this year we'll uphold the honor and name of Bologna of Ducati around the world!"

:yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!